TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

4 participantes

Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  sergiktt Dv Maig 21, 2010 12:01 pm

Si, si, ja ho se ara resulta que sou uns rallierus, doncs be, el finde que ve, m'en vaig amb en Vicente en Flutox i companyia a visitar collserola, a veure quants pasos impossibles m'ensenyan!!
Ja posare horaris i tota la pesca aquest Diumenge si l'Abel no ho llegueix abans aqui, els i dire als FreeMaresmes si volen venir, a mesura que s'acosti el dia anire posan mes info dels horaris i si en vicente ens fa el favor d'explicar-ho, una mica d'explicacio del tipus de recorregut!!
Ho penjo mes que res perque el 30 de MAIG, no vull ni guitarrius, ni pollas amb vinager o veniu a collserola o us aneu a avorrir fent ralli XDDDD (Ja se jo l'ho que us avorriu fent ralli, cabrons), de totes formes Jaume, tingues en compte que he estat a casa teva i vaig veure on tenies la caldera de la calefaccio, si em fas una mala pasada, ja saps que l'hivern que ve regulare jo la temperatura de casa teva. ;-D

LLISTA:

1-JOAN BONA (KONA)
2- SERGI (DIRTBAG) affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  CARPY Dv Maig 21, 2010 2:28 pm

sergiktt escrigué:Si, si, ja ho se ara resulta que sou uns rallierus, doncs be, el finde que ve, m'en vaig amb en Vicente en Flutox i companyia a visitar collserola, a veure quants pasos impossibles m'ensenyan!!
Ja posare horaris i tota la pesca aquest Diumenge si l'Abel no ho llegueix abans aqui, els i dire als FreeMaresmes si volen venir, a mesura que s'acosti el dia anire posan mes info dels horaris i si en vicente ens fa el favor d'explicar-ho, una mica d'explicacio del tipus de recorregut!!
Ho penjo mes que res perque el 30 de MAIG, no vull ni guitarrius, ni pollas amb vinager o veniu a collserola o us aneu a avorrir fent ralli XDDDD (Ja se jo l'ho que us avorriu fent ralli, cabrons), de totes formes Jaume, tingues en compte que he estat a casa teva i vaig veure on tenies la caldera de la calefaccio, si em fas una mala pasada, ja saps que l'hivern que ve regulare jo la temperatura de casa teva. ;-D

LLISTA:

1-JOAN BONA (KONA)
2- SERGI (DIRTBAG) affraid

Ara nomes et faltava ser ESPIRITUAL jajaj .La proposta es tentadora ja que collserola es molt ROMANTIC ... Basketball ,pero depen del que decidim el diumengue de cara a la setmana que be ,si tingues el dissabte lliure per fer km el diumengue vindria pero crec que tinc un compromis important .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Gilmineitor Dv Maig 21, 2010 10:49 pm

Com diu el Mestre aquest diumenge en parlarem.

A mi em faria goig sortir a fer trialeres amb el bon amic Vicente i la seva colla.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  sergiktt Ds Maig 22, 2010 12:31 am

yics escrigué:Com diu el Mestre aquest diumenge en parlarem.

A mi em faria goig sortir a fer trialeres amb el bon amic Vicente i la seva colla.

Jordi a la furgo em queden 2 places lliures clown Jo en tinc moltes ganes, ja que a la ultima T-Oficial, no vaig poger-hi asistir i no he estat mai amb ells a la seva zona!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Gilmineitor Ds Maig 22, 2010 6:23 pm

amb tiro a la piscina i demano plaça ,.

Intentare convencer altres trencas.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  CARPY Ds Maig 22, 2010 9:05 pm

yics escrigué:amb tiro a la piscina i demano plaça ,.

Intentare convencer altres trencas.

Jordi que la piscina esta buida jajaj .I no intentis engatusar a ningu jajaj el puto cimborrio affraid affraid
AAAAAA que estas ocupant la meva plaça ajjajajajajjjajjj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Gilmineitor Ds Maig 22, 2010 9:49 pm

CONY,lo puto cimborrio?
Per a mi un cimborrio es la part de a dalt de la cupula central de una esglesia,catedral .però el que deu saber-ho es en Ferran.
Si be es veritat que tinc una aficio moderada a visitarlas,no crec que ens deixin pujar amb la bike,,,,,

Ya sé que es un lloc entre la Garrotxa i el Pla del Estany.

SI HAY QUE IR SE VA ,PERO IR PA NA ES TONTERIA."""Rigodon dixit""
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  sergiktt Ds Maig 22, 2010 11:31 pm

yics escrigué:amb tiro a la piscina i demano plaça ,.

Intentare convencer altres trencas.

Plaça reservada!!! jocolor
Jaume, que me las quitan de las manos, 1 plaza libre, venga que me las quitan de las manos sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Gilmineitor Dg Maig 23, 2010 7:42 pm

No em parlat del cimborrio,però tinc plaça oee oee.

Gracies Sergi.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  sergiktt Dj Maig 27, 2010 12:16 pm

yics escrigué:No em parlat del cimborrio,però tinc plaça oee oee.

Gracies Sergi.


El "Cimborrio" es una arrel que dona nom a un "TRANCU", segons els CONVIVENCIAS insuperable, excepte segons en vicente per en Kulajy, de fet el molt cabron en un privat que ens hem fet m'ha dit aproximadament "No te preocupes por el CIMBORRIO, que si no viene Kulajy, nadie se lo bajara este Domingo", segurament te rao, pero jo ja vaig cachondu de collons, volia anar-hi amb la jeckyl, pero crec que amb aquest privat que m'ha fet haure de demanar els serveis de la "DirtBag", tot i que a cada privat em recalcan, que farem moltes mes coses com totes les famoses pareds, que fa mesos tambe les trovaben molt dificils i ara les baixan de totes les maneres!! i unas bones trialeres, jo estic molt motivat, ja que no hi he estat mai!!!
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  CARPY Dj Maig 27, 2010 2:44 pm

sergiktt escrigué:
yics escrigué:No em parlat del cimborrio,però tinc plaça oee oee.

Gracies Sergi.


El "Cimborrio" es una arrel que dona nom a un "TRANCU", segons els CONVIVENCIAS insuperable, excepte segons en vicente per en Kulajy, de fet el molt cabron en un privat que ens hem fet m'ha dit aproximadament "No te preocupes por el CIMBORRIO, que si no viene Kulajy, nadie se lo bajara este Domingo", segurament te rao, pero jo ja vaig cachondu de collons, volia anar-hi amb la jeckyl, pero crec que amb aquest privat que m'ha fet haure de demanar els serveis de la "DirtBag", tot i que a cada privat em recalcan, que farem moltes mes coses com totes les famoses pareds, que fa mesos tambe les trovaben molt dificils i ara les baixan de totes les maneres!! i unas bones trialeres, jo estic molt motivat, ja que no hi he estat mai!!!
Ens veiem.

Segur que t'ho passaras de conya amb els F&V i collserola esta molt be ,molts corriols de bon fer .La calor es un punt en contra de collserola pero sortin a les 7 del mati tindreu que porta manta jajaj .Jo crec que la JECKYL es l'eina per collserola
Ahir a la sortida vam esta divagant sobre el CIMBORRIO i el seu significat de diccionari i el mestre Collmillo va donar la resposta ara no la recordo pero segur que en Jordi.g donara la resposta correcta
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Gilmineitor Dj Maig 27, 2010 3:28 pm

[JAUME,el cimborrio ,me la porta fulixa,jo el que bull saber ,es si vens o per el contrari fas KM.

El dia 12 -6-,en Joan Carles te una sortida de 90km 3000de desnivell,ens apuntem?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  sergiktt Dj Maig 27, 2010 9:30 pm

yics escrigué:[JAUME,el cimborrio ,me la porta fulixa,jo el que bull saber ,es si vens o per el contrari fas KM.

El dia 12 -6-,en Joan Carles te una sortida de 90km 3000de desnivell,ens apuntem?

Vale Jordi apuntemsi, jo faig els primers 30, en Carpy del 30 al 60 i tu la rematas!!! sunny sunny

Perque no seran 90 cadascu, no??? affraid


Aixo aixo, CARPY, que faras Diumenge??? jocolor
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  CARPY Dj Maig 27, 2010 11:14 pm

yics escrigué:[JAUME,el cimborrio ,me la porta fulixa,jo el que bull saber ,es si vens o per el contrari fas KM.

El dia 12 -6-,en Joan Carles te una sortida de 90km 3000de desnivell,ens apuntem?

No anire el CIMBORRIO la feina es complica i no puc sorti el dissabte aixi que sortire de RALLYMAN (amb sorpresa secreta jaja).SERGI et deixo sol amb aqusst parell d'en BONA I JORDI.G vigila el que fan amb el cimborrio.A mi el cimborrio tambe me la porta fluixa ,no es aixi per anar a collserola amb els F&V ja em fa gracia pero la meva religio no em deixa fer endurofins que no torni de santiago jajaj Mad

Si Jodi ja estic el corrent de la CARLESNADA ,el dissabte ja li e dit que parlare amb ell perque amb doni detalls ,horaris ect .Tu hi aniras????? .Jo tinc un problema de data pero potser ho podre solucionar .Sergi t'espero perque amb pedalis els teu 30km cat
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Tigret Ds Maig 29, 2010 12:22 am

CARPY escrigué:
yics escrigué:[JAUME,el cimborrio ,me la porta fulixa,jo el que bull saber ,es si vens o per el contrari fas KM.

El dia 12 -6-,en Joan Carles te una sortida de 90km 3000de desnivell,ens apuntem?

No anire el CIMBORRIO la feina es complica i no puc sorti el dissabte aixi que sortire de RALLYMAN (amb sorpresa secreta jaja).SERGI et deixo sol amb aqusst parell d'en BONA I JORDI.G vigila el que fan amb el cimborrio.A mi el cimborrio tambe me la porta fluixa ,no es aixi per anar a collserola amb els F&V ja em fa gracia pero la meva religio no em deixa fer endurofins que no torni de santiago jajaj Mad

Si Jodi ja estic el corrent de la CARLESNADA ,el dissabte ja li e dit que parlare amb ell perque amb doni detalls ,horaris ect .Tu hi aniras????? .Jo tinc un problema de data pero potser ho podre solucionar .Sergi t'espero perque amb pedalis els teu 30km cat
Per cert,quin és el plan pels que no vagin al "cimborrio"...? hi haurà una sorpresa secreta?eh,eh,eh...? bounce bounce bounce
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V Empty Re: EL 30 DE MAIG, FARE CONVIVENCIAS ESPIRITUALES F&V

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum