TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

30 DE MAIG sortida rally

+2
COLMILLO
CARPY
6 participantes

Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  CARPY Ds Maig 29, 2010 12:30 am

Jo el diumengue ja que no anire a collserola a fer el cimborrio ,sortire a fer una sortida de rally .La ideia si ningu diu el contrari sortiria d'hora a les 7'30 per anar el montnegra passant per camins fins sant celoni i un cop el montnegra pujarem a un lloc que tinc un presentiment que trovarem una sorpresa .Aqui esmorzarem i farem el que tinguem que fer (es te que porta einas ).Quan ens tornem a possar en marcha anirem direccio el corredor per collsecreu .La sortida sera llarga pero no dura @10.Si teniu alguna ideia millor es pot camvia @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Eines????

Missatge  COLMILLO Ds Maig 29, 2010 1:12 am

Per què fan falta eines???

JO tinc dues propostes: roda prima amb el Santi o bé rally amb el Jaume. Podré convèncer a un o l' altre que canviïn d'idea?
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  Jo_On Ds Maig 29, 2010 1:19 am

Si entreu al Montnegre, encara que sigui per la porta Nord, haureu de pagar peatge...!!! Invasió de territooori!!! Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  masdi Ds Maig 29, 2010 11:06 am

JA ja JA Jaume intentant descobrir coses pel montnegre? Espia que ets un espia... je,je,je.



Jo segurament hi sere, muntant el circuitillo que estic fent, però no dire res i estare amb silenci, que sino descobriu a on és. je,je,je.



Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  CARPY Ds Maig 29, 2010 11:36 pm

masdi escrigué:JA ja JA Jaume intentant descobrir coses pel montnegre? Espia que ets un espia... je,je,je.



Jo segurament hi sere, muntant el circuitillo que estic fent, però no dire res i estare amb silenci, que sino descobriu a on és. je,je,je.



Ens veiem.

SI SI espia pero dema ens veiem jajaj ,agafa el mobil que abans de les 9 et truco i aixi sabre on t'amages .Ens veiem dema a olzinellas parck .... Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Sortida Rally

Missatge  COLMILLO Dg Maig 30, 2010 10:04 pm

Es cert, l'òstia que m'havia fotut el cap de setmana anterior no només havia malmés el meu cos sinó que també la meva bicicleta.

Al final he hagut d'anar tota l'estona amb el plat mitja... i no vegis com he patit a les rampes d'Olzinelles!!! Mentre que els altres aneven en molinillo, jo havia d'anar apretant les dents.

Bona sortida, bona companyia malgrat que són tots una colla de KABRONS
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  Ciclon Dg Maig 30, 2010 10:08 pm

Ja veig que ha sigut una sortida molt entretinguda, tenen bona pinta les fustes pero crec que no per me la meva rigida.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  CARPY Dg Maig 30, 2010 10:55 pm

COLMILLO escrigué:Es cert, l'òstia que m'havia fotut el cap de setmana anterior no només havia malmés el meu cos sinó que també la meva bicicleta.

Al final he hagut d'anar tota l'estona amb el plat mitja... i no vegis com he patit a les rampes d'Olzinelles!!! Mentre que els altres aneven en molinillo, jo havia d'anar apretant les dents.

Bona sortida, bona companyia malgrat que són tots una colla de KABRONS

Si tots ananvem amb el plat mitja no se de que et queixas som solidaris ¡¡¡¡
Tens que anar a fer clases de mecanica basica i de saltar jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  sergiktt Dl Maig 31, 2010 9:41 am

Cullons, ja sabia jo que hera massa d'hora per treure el Cepos, els tenia d'haber deixat!!! Per cert, no veig a ningu pasant per el "Palillu", nom que l'hi donem al taulo de 17x5 XDDD En Carles, desde que s'ha cambiat la forquilla menja apart el molt cabron!!!
En quan a l'ho d'entrar a la cuina de casa nostra sense permis, no esperava altre cosa de tu, sort que en Masdi, ja ha buscat una altre localització per una altre de les seves histories, pero tinc informacio, de que sera mes "Cuerva" que no pas el que ens te acostumats!!!
La setaman que ve, jo vindre a la teva de cuina XDDD O sigui que preparam un track ven apanyadet!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  CARPY Dt Jun 01, 2010 12:02 am

sergiktt escrigué:Cullons, ja sabia jo que hera massa d'hora per treure el Cepos, els tenia d'haber deixat!!! Per cert, no veig a ningu pasant per el "Palillu", nom que l'hi donem al taulo de 17x5 XDDD En Carles, desde que s'ha cambiat la forquilla menja apart el molt cabron!!!
En quan a l'ho d'entrar a la cuina de casa nostra sense permis, no esperava altre cosa de tu, sort que en Masdi, ja ha buscat una altre localització per una altre de les seves histories, pero tinc informacio, de que sera mes "Cuerva" que no pas el que ens te acostumats!!!
La setaman que ve, jo vindre a la teva de cuina XDDD O sigui que preparam un track ven apanyadet!!!
Els trencadurs no van deixar fusta per provar el que passa es que jo anava darrera i no tenia temps de fer cap fotojaja.Ni pallilo ni res el 17x5 jajaj.Ja tens el track per entra a la cuina de casa pero vigila amb el llamp .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30 DE MAIG sortida rally Empty Re: 30 DE MAIG sortida rally

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum