TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

+4
valls2
Gilmineitor
sergiktt
CARPY
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dc Abr 13, 2011 12:35 am

El dia 8 de maig si no tenim cap mes compromís portarem els makis a passeja per la zona trencadurs .La nostra ideia es putejar una mica els convidats jajja aixi que un pla de la calma per vallfornes amb el seu sui-pi novell-cova -furgades-cabreta ect . scratch
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dc Abr 13, 2011 12:24 pm

CARPY escrigué:El dia 8 de maig si no tenim cap mes compromís portarem els makis a passeja per la zona trencadurs .La nostra ideia es putejar una mica els convidats jajja aixi que un pla de la calma per vallfornes amb el seu sui-pi novell-cova -furgades-cabreta ect . scratch

Si volem que els makis estiguin com a casa, tambe caldria començar la pujada fen el Tourini com el dia de la TRENCADUR!!!! sunny sunny
a mi em sembla molt be la volta es guapissima i el dia tambe, una altre cosa es a veure si arribo a dalt XDDD Pero fare tot el que pugui!!! Apart el seguent finde es "LA DIFERENT" que tambe es de mes de +1000, sera un bon entreno!!! ;-)

Per cert aquest Diumenge amb en Bona, farem un altre Woodline Day, Ja se que als Trencadurs mes "Classics" no us agrada el recorregut i que sempre aneu junts a tot arreu, pero jo ho dic per si els Trencas mes saltarins la volguesiu venir a veure!! Sera una miniKdda, maxim diria jo 6 o 7 mes si veniu algun de vosaltres, si es masifiques, ja avisaria, pero amb la Wood, es un problema que no esten tenin!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dc Abr 13, 2011 2:55 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:El dia 8 de maig si no tenim cap mes compromís portarem els makis a passeja per la zona trencadurs .La nostra ideia es putejar una mica els convidats jajja aixi que un pla de la calma per vallfornes amb el seu sui-pi novell-cova -furgades-cabreta ect . scratch

Si volem que els makis estiguin com a casa, tambe caldria començar la pujada fen el Tourini com el dia de la TRENCADUR!!!! sunny sunny
a mi em sembla molt be la volta es guapissima i el dia tambe, una altre cosa es a veure si arribo a dalt XDDD Pero fare tot el que pugui!!! Apart el seguent finde es "LA DIFERENT" que tambe es de mes de +1000, sera un bon entreno!!! ;-)

Per cert aquest Diumenge amb en Bona, farem un altre Woodline Day, Ja se que als Trencadurs mes "Classics" no us agrada el recorregut i que sempre aneu junts a tot arreu, pero jo ho dic per si els Trencas mes saltarins la volguesiu venir a veure!! Sera una miniKdda, maxim diria jo 6 o 7 mes si veniu algun de vosaltres, si es masifiques, ja avisaria, pero amb la Wood, es un problema que no esten tenin!!!

No caldra el tourini de pujada amb la pujada de vallfornes en tindran prou .Tu segur que arrivas a dalt ,el que potser no arriva sere jo jajaj .La wood line pots enganyar a l'alberto que te ganas de saltar ,la resta anirem a el passeig del colesterol @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  Gilmineitor Dc Abr 13, 2011 3:24 pm

¿PASSEIG DEL COLESTEROL?
la pujada al pla de la calma serà una collonada per els maquis i per mi un suplici

Percert la ibis ha sofert un intent de castració, tot que hem montat un amortido mes curt,la mala bestia continua amb 160

us explico;mes curt ,pero mes carrera,
original:216mm i 63 mm de carrera
bieletas curtas:200 mm i 57 de carrera
el ratio es 2.5 en el llarg i 2.8 en el curt
per caparla tindria que ser de 200 i 50 de carrera.

Sergi no se ,si la ibis deu de anar millor amb el evolber per fer la Woodline.,el que es segur que el indio que la fa anar es dolent de collons.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dc Abr 13, 2011 4:09 pm


Jajaja, Jo ho poso per si algu cau XDDD Pero ja saps que has de fer el que mes et conve!!! Rodoli sunny sunny

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  Gilmineitor Dc Abr 13, 2011 10:36 pm

Sergi,seguin els teus consells aquesta tarda, amb en Carpy hem fet el Turini.

Cal que entrenis,per que te el propòsit de arribar al Suy el primer dels trencas y avui m'ha fet treure el fetge.
i jo fen settings,per recuperar el ale.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dc Abr 13, 2011 10:42 pm

yics escrigué:Sergi,seguin els teus consells aquesta tarda, amb en Carpy hem fet el Turini.

Cal que entrenis,per que te el propòsit de arribar al Suy el primer dels trencas y avui m'ha fet treure el fetge.
i jo fen settings,per recuperar el ale.

Tranqui jo ja m'apunto per arribar l'ultim!! en Jaume ke corri el ke vulgui!!!
XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dc Abr 13, 2011 11:30 pm

yics escrigué:Sergi,seguin els teus consells aquesta tarda, amb en Carpy hem fet el Turini.

Cal que entrenis,per que te el propòsit de arribar al Suy el primer dels trencas y avui m'ha fet treure el fetge.
i jo fen settings,per recuperar el ale.

Si avui una sortida recuperant corriols de la trencadurs jo amb la rigida i en yics amb la ibis capada a 160 .No ni ha per tant Jordi si no te vist peti amb cap moment jajaj Shocked
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  valls2 Dj Abr 14, 2011 1:55 am

ja veig ke ens estimeu molt , o no??? nomes veig ke si els farem pujar per aki o per alla i ningu parla de la baixada , aixo fa mala espina !!!!!!!

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dj Abr 14, 2011 9:49 am

CARPY escrigué:
Si avui una sortida recuperant corriols de la trencadurs jo amb la rigida i en yics amb la ibis capada a 160 .No ni ha per tant Jordi si no te vist peti amb cap moment jajaj Shocked

Jajaja, a sobre surts amb la rigida!!! Que cabron sunny

En Bona i jo ahir sortida amb Gossos i eines cap a la nostra estimada Woodline, vam estar fent treballs d'ampliacio!!!! affraid Hi com no avui toca anar a probarlos!!! XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dj Abr 14, 2011 11:19 pm

valls2 escrigué:ja veig ke ens estimeu molt , o no??? nomes veig ke si els farem pujar per aki o per alla i ningu parla de la baixada , aixo fa mala espina !!!!!!!

albert


Res de res la pujada no te res amb 2'5 hores estem a dalt i aprofitant la pujada per anar xerrant o escoltant jajaj i la baixada no te res d'especial 4 pedres i 2 corriols jajaj (ja t'ho trovaras ) .Ja anirem parlant del horaris mes endavant ja que faltan dias ,pero la maxi sui es de mati complert i anant per feina affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dj Abr 14, 2011 11:21 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
Si avui una sortida recuperant corriols de la trencadurs jo amb la rigida i en yics amb la ibis capada a 160 .No ni ha per tant Jordi si no te vist peti amb cap moment jajaj Shocked

Jajaja, a sobre surts amb la rigida!!! Que cabron sunny

En Bona i jo ahir sortida amb Gossos i eines cap a la nostra estimada Woodline, vam estar fent treballs d'ampliacio!!!! affraid Hi com no avui toca anar a probarlos!!! XDDD

La woodline sera pitjor que la sagrada familia jajaj .
Si ara ja toca agafar la kona que pobreta estava abandonada jejej

QUE com han anat las reformas ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dj Abr 14, 2011 11:33 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
Si avui una sortida recuperant corriols de la trencadurs jo amb la rigida i en yics amb la ibis capada a 160 .No ni ha per tant Jordi si no te vist peti amb cap moment jajaj Shocked

Jajaja, a sobre surts amb la rigida!!! Que cabron sunny

En Bona i jo ahir sortida amb Gossos i eines cap a la nostra estimada Woodline, vam estar fent treballs d'ampliacio!!!! affraid Hi com no avui toca anar a probarlos!!! XDDD

La woodline sera pitjor que la sagrada familia jajaj .
Si ara ja toca agafar la kona que pobreta estava abandonada jejej

QUE com han anat las reformas ???


Las Reformas han anat de la seguent manera!!

WOODLINE 2 COLLA PESIGOLLA 0

Em petat el cambi tots dos en la sortida d'avui, pero res que en Pep no pugui solucionar!!! sunny Jo, ja el tinc nou, en Bona ho te pitjor, ya que tambe a fos patilla i a can Donda no n'hi havia!!!
Pero la reforma funciona de puta mare!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dv Abr 15, 2011 12:03 am

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
Si avui una sortida recuperant corriols de la trencadurs jo amb la rigida i en yics amb la ibis capada a 160 .No ni ha per tant Jordi si no te vist peti amb cap moment jajaj Shocked

Jajaja, a sobre surts amb la rigida!!! Que cabron sunny

En Bona i jo ahir sortida amb Gossos i eines cap a la nostra estimada Woodline, vam estar fent treballs d'ampliacio!!!! affraid Hi com no avui toca anar a probarlos!!! XDDD

La woodline sera pitjor que la sagrada familia jajaj .
Si ara ja toca agafar la kona que pobreta estava abandonada jejej

QUE com han anat las reformas ???




Las Reformas han anat de la seguent manera!!

WOODLINE 2 COLLA PESIGOLLA 0

Em petat el cambi tots dos en la sortida d'avui, pero res que en Pep no pugui solucionar!!! sunny Jo, ja el tinc nou, en Bona ho te pitjor, ya que tambe a fos patilla i a can Donda no n'hi havia!!!
Pero la reforma funciona de puta mare!!!




Qua cafres que sou jajaj .Digues en bona que jo tinc una KONA amb patilla de camvi jajaj bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  Gilmineitor Dg Maig 01, 2011 8:08 pm

la pujada al pla de la calma,no es farà mes fàcil per fer-la dos cops en 8 dies.

Jaume,ja tenim horaris.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dt Maig 03, 2011 4:22 pm


LA MARE QUE EM VA PARIR!!!! Aquest finde que ve amb els MAKIS em sap molt de greu, pero tot i que he intentat per tots els mitjans evitar-ho, un cop constatat que era ineviteble, he intentat cambiar el dia, pero al comprovar-ho res de res, no hi havia dates lliures, sabent-me molt de greu, aquest Diumenge m'ha sortit un compromis ineludible.. inaplasable.. en resum!!! Que no s'em acud cap excusa, cagum la puta, el rollo em surt molt be, molta berborrea que ja comença ha semblar que estic en un altre foro o les meves antigues discusions amb en Masdi aqui mateix, pero no se que dir, si com en Jaume una comunio, o s'em casa la Kireta... no si al final haure de venir, tot i les cagaleras que tinc.
Amb el que m'explica en Jaume, que En Pitu i en Jordi si, si, en JORDI G.HD. el mismisimo, quasi el matan a ell aquest Diumenge, que cullons fotare jo pujant al pla de la calma, haureu de fotre dues voltes i atraparme a la segona!!! Cabrons!!!


PD: Recentment acabo de batre el meu record de pes i no se si podre fer servir l'inercia del meu nou "volum" per pujar... sunny

Ens veiem... o no..... affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty EL CAGOMETRO

Missatge  Gilmineitor Dt Maig 03, 2011 9:47 pm

Sergi,no li fotis cas.en Jaume va patir un de aquells dies de baixa forma que de tan en tan li passen i la puta casualitat que ami de tan en tan el tinc bo.
La veritat es que jo vaig arribar dels últims al Pla de la Calma i molt per darrere de en Carpi ,el que si es una bestia amb pell de xai es en Pitu
Vine i no siguis collse.


cheers cheers cheers cheers
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  sergiktt Dc Maig 04, 2011 12:17 am

yics escrigué:Sergi,no li fotis cas.en Jaume va patir un de aquells dies de baixa forma que de tan en tan li passen i la puta casualitat que ami de tan en tan el tinc bo.
La veritat es que jo vaig arribar dels últims al Pla de la Calma i molt per darrere de en Carpi ,el que si es una bestia amb pell de xai es en Pitu
Vine i no siguis collse.


cheers cheers cheers cheers

Ja ja ja... per ser Collse hauria d'escriure molt mes... i rajarme alguna vegada mes!!! XDD

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dc Maig 04, 2011 12:49 am

KATETE si vols un amic meu bateja la nena ,li puc dir que et convidi i ja tens excusa jaja .No t'enrollis tant que pujaras millor que jo el pla de la calma .Ja que no tindras el teu amic Julian jo t'acompanyare a la pujada ,aixi que ja pots anar preparant un bon tema per divagar ,a jo nomes podre escoltar ¡¡¡
Els que si que no son bons amics son en PITU i en JORDI TURBO HD .Jo no vaig tenir un mal dia el diumengue passat ,pero las pilas no son duracel i s'acaben

PD: VISCA EL BARÇA cheers
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dc Maig 04, 2011 11:54 pm

Que tots amagats ,no vindra ningu el SUI ,nomes el comando MITSU ,a si en Sardinilla diu que nomes vindra a la pujada jajaj .JOSE tu que vendras ???? o nos pillas a la subida del pantano jajaj

Sortirem de devant de l'esglesia de sant antoni ja que tenim mes lloc per aparca .L'hora de sorti encara per acavar de confirma pero de 7 a 7'30 ,pero tindrem que comença d'hora perque hi tenim feina .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  valls2 Dj Maig 05, 2011 12:14 am

dels makis de moment som 5 o 6 pero encara en keden per confirmar
ja et dire els ke som el dissabte !!!!!
tambe en parlarem el diumenge pero ja us ho dic ara per si algu s'anima
el divendres dia 13farem una nocturna per la zona de santa coloma de farners
es fara una pujada fins al castell de farners sopar i despres farem una trialera no es molt dificil de baixar pero te molt de flow
cal portar-se el sopar( butifarra ,llom etc etc ) pero nosaltres i posem beguda , aperitius , postres i ron cremat

2ª nocturna de la temporada
dia 13 de maig
hora de trobada a les 20:45
lloc de sortida a casa
cal portar-se el sopar ,es fara foc
anirem fins a farners i baixarem per la trialera d'en xicu 1 o 2
ki no vulgi baixar per la trialera pot baixar per la pista
pressupost de la sortida uns 25 euros a repartir entre tots mes o menys 1,5 euros per cap

si algu es vol apuntar ke m'ho comenti el diumenge

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  Ciclon Dj Maig 05, 2011 10:14 pm

Yo me lo estoy pensando ya que tendre que ir con la rigida. La doble la tengo cao se me rompio la patilla de fibra de carbono ( la que tiene las ruedecillas pequeñas) y tengo que mirar si venden recambio o tengo que comprarme otro cambio. De todas maneras estoy casi al 75% de que sea que si.
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dv Maig 06, 2011 12:11 am

Ciclon escrigué:Yo me lo estoy pensando ya que tendre que ir con la rigida. La doble la tengo cao se me rompio la patilla de fibra de carbono ( la que tiene las ruedecillas pequeñas) y tengo que mirar si venden recambio o tengo que comprarme otro cambio. De todas maneras estoy casi al 75% de que sea que si.
Nos vemos.


Jose monta el cambio de la rigida en la doble ¡¡¡¡ pero te esperamos ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  CARPY Dv Maig 06, 2011 12:15 am

valls2 escrigué:dels makis de moment som 5 o 6 pero encara en keden per confirmar
ja et dire els ke som el dissabte !!!!!
tambe en parlarem el diumenge pero ja us ho dic ara per si algu s'anima
el divendres dia 13farem una nocturna per la zona de santa coloma de farners
es fara una pujada fins al castell de farners sopar i despres farem una trialera no es molt dificil de baixar pero te molt de flow
cal portar-se el sopar( butifarra ,llom etc etc ) pero nosaltres i posem beguda , aperitius , postres i ron cremat

2ª nocturna de la temporada
dia 13 de maig
hora de trobada a les 20:45
lloc de sortida a casa
cal portar-se el sopar ,es fara foc
anirem fins a farners i baixarem per la trialera d'en xicu 1 o 2
ki no vulgi baixar per la trialera pot baixar per la pista
pressupost de la sortida uns 25 euros a repartir entre tots mes o menys 1,5 euros per cap

si algu es vol apuntar ke m'ho comenti el diumenge

Ok albert en parlem el dissabte de la sortida del sui .De la nocturna no podre hi venir ja que aquet cap de setmana anem a la diferent de sallent i no hem deixaran sorti el divendres ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty HORA I LLOC

Missatge  CARPY Ds Maig 07, 2011 2:05 pm

Dema a las 7 el aparcament davant de l'església de sant antoní .Bocata i ganes de passaro be Suspect
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS  Empty Re: 8-DE MAIG PASEJADA AMB ELS MAKIS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum