TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

+3
Muchmuch
Gilmineitor
Tigret
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  sergiktt Dl Nov 25, 2013 6:07 pm


Jo en principi sere baixa... no tinc un Bono tant extended com veig que hauria de tenir! Crying or Very sad 
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dl Nov 25, 2013 8:54 pm

sergiktt escrigué:
Jo en principi sere baixa... no tinc un Bono tant extended com veig que hauria de tenir!  Crying or Very sad 
Shocked Shocked Shocked 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dl Nov 25, 2013 8:58 pm

Jo estic esperant un miracle ¡¡¡ si anem a Lourdes m'apunto .La trompada a las costelles que amb vaig fotre diumenge ara fa mal i la feina que tinc no ajuda gens .Aixi que tindre que espera el miracle .Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dl Nov 25, 2013 9:00 pm

valls2 escrigué:Hola jordi
El dia ke varem fer el puigsacalm varem sortir de algun lloc de torello
La baixada es pot fer , pero no te flou , te moltes pedres i fulles
Varem baixan fins a la carretera de barcons , no  recordo gaire mes
La pujada no la recordo molt forta
Albert esclar que no la vas trovar dura la pujada si hi avia remonte fins casi a dalt bounce 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dl Nov 25, 2013 11:55 pm

sergiktt escrigué:
Jo en principi sere baixa... no tinc un Bono tant extended com veig que hauria de tenir!  Crying or Very sad 
Sergiiii!!! Al final no farem la Bracons Mission!!! El desnivell final serà com dels dies bons però res més...1400 aprox. I dura... doncs és clar, com sempre ho són les bones!!!
Tema horaris... no et puc dir res, però a veure... si són 40km justos i gran part de la zona del Cabrerès ho farem per pista, tampoc arribarem a les 5 al cotxe!!! Espero!!!
I el tema de les baixades... desconegudes... llargues... aèrees... Mmmmmm!!! Va home vaaaa!!! Basketball Basketball Basketball 

CARPY escrigué:Jo estic esperant un miracle ¡¡¡ si anem a Lourdes m'apunto .La trompada a las costelles que amb vaig fotre  diumenge ara fa mal i la feina que tinc no ajuda gens .Aixi que tindre que espera el miracle .Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Sense tu No serà el mateix Capità Carpyy!!!

Mireu la ruta! La proposada és igual que aquesta, però amb la petita variant de, envers de baixar pel mateix camí de pujada a Cabrera nosaltres farem una versió més guai que va per darrere...Twisted Evil 

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5337125

Concretem doncs:

RUTA: Hostalets - Pujada a Falgars per carretera - Camí bo/Pista fins el Santuari de Cabrera - Santuari de Cabrera - Corriol de Baixada espectacular amb trams de vèrtic que surt darrere el santuari (hi haurà passos que ens haurem d'agafar bé...) + baixada per pista (7 en total) - Pista en forta pujada fins Bracons amunt va - Corriol Serra de Llancers amb la Fageda de la Grevolosa (bici a coll en alguns trams) - Coll de Llancers - Baixada de 7km gairebé tot corriol empalmant amb el GR2 affraid (segons algun ralliero no gaire ciclable, ja veuem...Basketball )

Com veieu el menú??? Very Happy affraid Rolling Eyes Twisted Evil 

Obro Llista de Bikers:

1. Jaime SPB (Sant Pol Bikers)
2. Carlos SPB
3. Jo_On SPB




Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dt Nov 26, 2013 1:46 am

ostres  jaume , ara ke ho dius tens rao , tambe varem fer un bon troç de baixada per asfalt  !!!!!

jo tambe vindre i suposo ke serem uns kuants de la colla
cap el divendres ja et dire els ke serem
jordi  ,ja diras hora i lloc de trobada

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dt Nov 26, 2013 11:43 pm

valls2 escrigué:ostres  jaume , ara ke ho dius tens rao , tambe varem fer un bon troç de baixada per asfalt  !!!!!

jo tambe vindre i suposo ke serem uns kuants de la colla
cap el divendres ja et dire els ke serem
jordi  ,ja diras hora i lloc de trobada
Collonut Albert!!! Vinga! Una foto per anar fent boca... just passat el Santuari de Cabrera haurem de fer una mica de bici-escalada... Rolling Eyes affraid 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dj Nov 28, 2013 1:04 pm

A kina hora vols kedar i lloc
Te molts km i cap a kina hora creus ke s'acabara ?

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dj Nov 28, 2013 8:52 pm

valls2 escrigué:A kina hora vols kedar i lloc
Te molts km  i cap a kina hora creus ke s'acabara ?
ALBERT!!! Ja sóc aquí!

Començarem a pedalar a les 8:00h des de Hostalets d'en Bas. Quedem a l'entrada, al carrer principal a on hi ha el bar i hi venen el pa. He estat mirant pel tema del pàrking del cotxe però no he trobat res... suposo que ja trobarem algo!

La distància és igual que el link que us vaig passar del Wikiloc, 40km.

Temps....

2h fins arribar a Cabrera. 20 min per baixar el corriol. 1:30 fins Bracons. Serra de Llancers + GR2 fins cotxe ... posali 2h més.

A les 14:00h al cotxe si tot va bé. Tots els tempos ho he tret del wiki. Però anirà per aquí...

De Sant Pol al final en vindrem 4 o 5. En Juli Urbano inclòs cheers Razz Us en recordeu d'ell Trenques???

A veure si algun Trenca s'anima! Que em sento malament i tot! Cap Trenca apuntat al foro dels Trenquess!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dj Nov 28, 2013 10:09 pm

Hola jordi
Saps si hi ha alguna posibilitat de arribar al cotxe a la 1 en lloc de les 2
Hi ha 1 hora de tornada i amb fa por ke hi posin alguna pega

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Gilmineitor Dj Nov 28, 2013 10:14 pm

aquest es el problema ,jo he de estar puntual a casa i es molt lluny .
estaria tot el mati patín per l'hora
ho sento SR Ginesta.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dj Nov 28, 2013 10:35 pm

És el que tenen les rutes desconegudes mida XL!!!

El timming no el sabrem exacte fins que hi siguem... només és de caire orientatiu!

Però escolteu...

Si ho escurço i fem només Llancers (que és la part més ben parida sobre el paper) vindrieu més??? Perquè això ni es pregunta!!!

La gràcia és anar-hi tota la penya per passar-ho bé coi!!! Basketball sunny sunny 


Ara vaig a fer dormir la canalla i després us presentaré una nova ruta i mirem timming!!!

Però vaja... pujem per St. Privat fins Bracons i fem Llancers... Fins després!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dj Nov 28, 2013 10:44 pm

a l'hivern les rutes si pots començar a les 9 i acabar a la 1 collunut
A l'estiu pots començar a les 6 o a les 7 i acabar a la 1
Per la meva part la ruta ke vulguis pero a la 1 al cotxe , vindra mes penya

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dj Nov 28, 2013 11:51 pm

Ja ho tinc!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5699909

Quedem a St. Esteve d'en Bas, al Pavelló Esportiu. Passo ubicació:

CLICKEU AQUÍ!!!

Com veureu això ja és una alta cosa! Són 20 justets + els 4 d'anar i tornar a St. Esteve. I si creieu que les 8:00 és massa aviat...

Quedem a les 8:30? 

Què en penseu? 

Llista d'inscrits??? 

- St. Pol Bikers (5 senglars)

Ens perdrem El Cabrerès però passarem pel Sant del Roure... mireu quina passada!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dv Nov 29, 2013 12:10 am

Amb sembla ke ara si ke l'has clavat
Si es per la meva part millor a 2/4 de 9
Cap a kina creus ke serem al cotxe ?
Ara avisare a la penya i eldissabte et dire els ke som
A mi ja hi pots comptar

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dv Nov 29, 2013 12:17 am

Com es nota que estem amb temps de retallades jaja
Aquesta si que es factible Sad Sad 
Si amb tindre que apuntar fins hi tot amb la costella esqueixada jaja .Millor que no que si no patire massa
Que ho passeu molt be i no pengeu cap foto de la sortida
Records en Juli Razz Razz
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dg Des 01, 2013 11:27 pm

Hola a tots
La ruta d'en Jordi espectacular
Ya li podeu dir ke us hi porti
ha estat FULLLL!!!!!!!

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Tigret Dg Des 01, 2013 11:34 pm

Me n'alegro...segur que heu disfrutat!cheers per timming,tampoc em quadrava...Sad 
Esperem fotos!!!lol! 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dl Des 02, 2013 3:06 pm

Tigret escrigué:Me n'alegro...segur que heu disfrutat!cheers per timming,tampoc em quadrava...Sad 
Esperem fotos!!!lol! 
Una llàstima Tigret! Ha sigut tot un descobriment! S'ha de patejar una mica però val mooolt la pena! Laughing 

Quan tingui el video fet ja el penjaré...sunny
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dl Des 02, 2013 10:56 pm

VIDEO QUE ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dt Des 03, 2013 5:30 pm

Impascieeent! Que ets un impascient!!!
Razz 
Ha quedat realment bé. Amb bons paisatges poca cosa has de fer...
Basketball 

http://vimeo.com/80864017
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dc Des 04, 2013 1:18 am

L' HAS CLAVAT !!!!!!

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Tigret Dc Des 04, 2013 1:47 am

lol! Que bé que us ho heu passat "canalles"...
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dc Des 04, 2013 1:50 am

affraid affraid 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! - Página 2 Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum