TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

+3
Muchmuch
Gilmineitor
Tigret
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Ds Nov 09, 2013 8:54 pm

Hola Trenques! Ja fa temps que em volta al cap una ruta que fa pintaça... us explico.
La ruta tractaria de pujar al Puigsacalm des de la Vall de'n Bas sortint de Sant Privat d'en Bas per pistes i camins amb gairebé tota la pujada ciclable. Són gairebé 20km de pujada però xino-xano crec que podríem fer-ho bé... Arribar al cim del Puigsacalm és relativament fàcil i s'hauria de fer molt poc tros a peu. A partir d'aquí vindria la primera baixada bona del dia... el corriol que mena fins el Coll de Bracons... la gent diu que és bastant ciclable però amb algun pas impossible... ja ho veuríem això!Twisted Evil 
Un cop al Coll de Bracons, ve la segona part de la ruta, potser la més desconeguda però no la menys interessat... Serra de Llancers! Es tracta d'un corriol super llarg, no sé, potser estaríem gairebé 10km en corriol, pujant i baixant, amb algun "empuja bike" també passant per una de les millors Fagedes de Catalunya, la Fajeda de la Greboleda. La setmana passada vaig anar-hi amb la familia a inspeccionar i és espectacular i axò que només vaig fer els 2 primers quilòmetres! Des del Coll de Llancers, comença un corriol que Non-Stop ens tornaria a deixar a Sant Privat.

Vaja, una ruta FUUULLL com diria el Gurú Albert Valls! Je,je,je... amb una predisposició a caminar els trossos que faci falta, però amb unes panoràmiques per cagar-se els calçotets. Us deixo el Link del Wiki que he creat a partir de dos tracks, un d'ells dels Bttmania (el tros de Llancers... garantia de qualitat) ;-)

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5497570

Jo tinc pensat anar-hi en menys d'un mes vista...

Algú s'apuntaaa??? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Basketball Basketball
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Ds Nov 09, 2013 9:02 pm

Algunes imatges valen més de mil paraules...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Tigret Ds Nov 09, 2013 10:22 pm

+1
Jo m'apunto...sinó hi ha res que m'ho impedeix-hi,compteu amb mí! cheers 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Ds Nov 09, 2013 11:44 pm

Suspect Suspect 
Data per poder negociar???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Gilmineitor Ds Nov 09, 2013 11:46 pm

jo diria que la primera part ja la he fet amb els maquis
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dc Nov 13, 2013 1:52 am

el troç del puigsecalm fns al coll de barcons si ke l'hem fet , esta molt be pero te uns pedrolos ke deu ni do i amagats per les fulles
la segona pinta molt be , estare al aguait pel dia ke hi aneu per si m' apunto

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dc Nov 13, 2013 10:06 pm

Bé, bé! Sembla que ja surten valents!!! Je,je,je... A veure!

Com ho veieu el 24 de Novembre? Diumenge que ve no l'altre? O si no el següent... l'1 de desembre?

Per mi OK!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  sergiktt Dj Nov 14, 2013 2:36 pm

Estic a l'aguaït... com diu en Jaume negociarem quan tingui data exacte!  

Suposo que es d'aquelles de dinar fora, no?  Very Happy


Editat per darrera vegada per sergiktt el Dj Nov 21, 2013 12:33 pm, editat 1 cop en total
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dj Nov 14, 2013 3:47 pm

Albert! Ja saps que serà molt benvingut! I tots els altres, recordeu que serà una ruta amb alguns trams de patejada...eeeh? Una ruta a explorar amb molt poques referències! Sobretot del segon tram per la Serra de Llancers! No vull males cares després neneeees!!! Razz Laughing 

A veure doncs... deixem una mica de marge millor no?

DATA OFICIAL 1 de Desembre? Si a tothom li va bé ja la tenim!

BRACONS ENDURO BICITRECKING MISSION!!!

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dv Nov 15, 2013 2:32 am

el dia 24 anem si tot va be a frança amb un guia local, no se on ens portara pero diu ke es una ruta de les bones
el dia 1 en principi no ting res ,intentere lligar a la penya per akest dia


valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dv Nov 15, 2013 9:01 pm

valls2 escrigué:el dia 24 anem si tot va be a frança amb un guia local, no se on ens portara pero diu ke es una ruta de les bones
el dia 1 en principi no ting res ,intentere lligar a la penya per akest dia
 
Oju Albert que tu ets perillós! A veure si em portaràs 25 com l'altre dia a Pinedaaa!!! Ja,ja,ja!!! affraid affraid affraid Very Happy 

Pensa que a la part de Llancers és una mica a descobrir... serà una ruta bastant aventurera!

I una altra cosa... també tinc al cap la Alta Garrotxa 3.0... ja us aniré explicant... affraid Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dv Nov 15, 2013 9:50 pm

ja saps, per aki tothom te ganes de pasar-ho be
i mes , kuant es la sortida ke pot ser full !!!!

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dv Nov 15, 2013 11:40 pm

I tant Albert!!! Podrà ser un dia FULLLL!!!! Avui he contactat amb un biker de la crosta Garrotxina (jsalvador al wikiloc), rider amb un nivell de coneixença advance de la zona i m'ha estat explicant diferents formes de baixar la serra de Llancers... es veu que hi ha un Camí Ral que és prohibit per bicis.... Jur,jur,jur... What a Face What a Face What a Face 
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Ds Nov 16, 2013 12:43 am

Ginesta ok amb la data .Jo no puc asegurar res a dia d'avui pero per poc que pugui vindre ¡¡
A quan tinguis els horaris ,per anar preparant el terreny ??
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Ds Nov 16, 2013 1:05 am

Jaume, al ser una ruta potent... jo sortiria a les 8:00h. 7:45h hora de trobada. Com ho veus? Per cert... mireu quin fi de festa... i tot per corriol verge... affraid 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Muchmuch Ds Nov 16, 2013 9:29 am

P'ABENOS MATAO!!affraid 
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Ds Nov 16, 2013 6:54 pm

ok
Un bon perfil llastima que es tindra que suar la cansalada per arriba aquest punt jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dc Nov 20, 2013 7:33 pm

Ei gent! Escolteu... he estat analitzant el track, i mirant els temps amb què la gent arriba fins a dalt el Puigsacalm fa por. 3h, 3h45min.. Shocked affraid 

Si a això li sumem que la part de Llancers també es veu que és molt lenta i un no parar de pujar i baixar de la bici, la sortida es podria fer moooolt llarga. És per això, que mirant mirant, he trobat una carretera/pista enporlanada que va de St. Privat a Vidrà. Crec que hi guanyaríem, ja que no perderíem tant de temps per arribasr al cim, i guardaríem una mica de forces per la Serra de Llancers (juas,juas! No m'ho crec ni jo!!!)

Us deixo el nou track amb el tram de pujada nou... s'hi sumen només 2km de més però crec que ens pot anar molt bé.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5658460

Què en penseu? Ho trobeu bé? Afirmatiu Twisted Evil o negatiu? Evil or Very Mad 

Question 

Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dc Nov 20, 2013 7:35 pm

Per cert! Albert!!! Vosaltres els REM's que hi vau anar... per on vauun cop a Bracons? Vau sortir de Vidrà? La baixada he vist que tothom diu que és inciclable sobretot a la part més aprop de Bracons... què m'en dius? Val la pena, no!?
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dj Nov 21, 2013 12:39 am

Aixi que agafem la bici de carretera??
uf que se nos ba de las manos ¡¡¡ osti amb aquets temps segur que es fara fosc millor retallar no ?
A veura si tinc temps hi puc mirar be el track
Pel que ser el dia del Makis van sorti de Torello i se que van sorti a coll de bracons i d'aqui fins a torello crec que per carratera o pista facil
Pd : encara no tinc el permis ,amb tramit
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Gilmineitor Dj Nov 21, 2013 1:03 am

una cosa es anar al puigsacalm i l'altre es anar a patir.

collons Jordi no sé si estas molt fort ,però jo ja et dic que no estic per deixarme la poca forma que tinc en la pujada .

la ruta es XXl.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  sergiktt Dj Nov 21, 2013 12:54 pm

CARPY escrigué:Aixi que agafem la bici de carretera??
uf que se nos ba de las manos ¡¡¡ osti amb aquets temps segur que es fara fosc millor retallar no ?
A veura si tinc temps hi puc mirar be el track
Pel que ser el dia del Makis van sorti de Torello i se que van sorti a coll de bracons i d'aqui fins a torello crec que per carratera o pista facil
Pd : encara no tinc el permis ,amb tramit  
Gilmineitor escrigué:una cosa es anar al puigsacalm i l'altre es anar a patir.

collons Jordi no sé si estas molt fort ,però jo ja et dic que no estic per deixarme la poca forma que tinc en la pujada .

la ruta es XXl.
Amb la meva qualitat interpretan Tracks potser no seria el mes indicat per dir aixo... pero ho dire...

Veient el track del Wiky, voleu dir que no es mes dura la MaxiSui que vau fer just la setmana pasada? a que es deu tant de respecte al puigsacalm? Que hem perdo algun detall??

Dit aixo, estic completament d'acord amb que no ens hem de deixar tota la força a la pujada!! sunny 
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Jo_On Dj Nov 21, 2013 3:34 pm

Si voleu nois, partim-ho per la meitat. M'explico. Jo personalment, del que n'espero més per paisatge i "xafarderia corriolera" és la Serra de Llancers. Sortim des d'Hostalets, pujem a Falgars per bon camí, ens endinsem una mica al Cabrerès, passarem just pel costat de l'Ermita de Cabrera (no cal que hi pujem) i pujem fins Bracons. Allà empalmarem amb la segona part que crec que serà la més difícil però també una passada ara a la tardor (Fageda de la Grevolosa).

Si veiem que no n'hi ha per tant, ja hi serem a temps un altre dia de fer-ho tot junt!!! I tothom content! Us deixo el track original del que he utilitzat per fer la Bracons Mission...

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5337125

Quilomètricament gairebé són els mateixos quilòmetres, però no tindrem asfalt (només la primera pujada) i no tindrem el desnivell acumulat que comporta pujar al Puigsacalm.. serà molt menys. A més, gaudirem del Cabrerès en plena tardor...

Us sembla bé? sunny Basketball 
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  CARPY Dj Nov 21, 2013 9:36 pm

A mi amb sembla perfecta .Jo vaig foten cullerada i segurament no vindre Sad 
M'he llegit tots el comentaris i amb sembla be si es te que caminar una mica ja va be aixi estirem una mica ,pel que diu es poc .De la baixada per asegurar baixarem els dos esglaons a peu i cap problema .Son 40 km i 1300 m pero com diu en Fidel las rutas endureras no es compta per km si no per horas .El del track es van parar a dinar ect mes de 11 horas d'aquest no en fem cas .Hi ha un comentari que diu 5 horas aquest ja es mes normal ,tot dependra de la quantitat i qualitat del bikes i dels problemas mecanics .A el cometari de que si ha plogut no hi aneu perque es ?? fang negra enganxos ,rieras ,pedres mullades
Apa ja ho tinc tot dit
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  valls2 Dg Nov 24, 2013 12:57 am

Hola jordi
El dia ke varem fer el puigsacalm varem sortir de algun lloc de torello
La baixada es pot fer , pero no te flou , te moltes pedres i fulles
Varem baixan fins a la carretera de barcons , no recordo gaire mes
La pujada no la recordo molt forta

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!! Empty Re: Puigsacalm + Serra de Llancers - Bracons Enduro Ride!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum