TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 1 de 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:15 am

La tematica d'en MASDI, es algu molt personal, ultimament ja us vaig dir que es desvia molt de la nostra filosofia endurera, per enfosquirse, per el que em va explicar l'altre dia amb 1 minut que ens vam trobar, "LA SECRETA" en sera una mostra!!!!


Je,je,je no és que m´enfosqueixi, si m´agradaria també comprar-me una rigida com la d´en Jo_on,el que passa que m´agafen neures, i ja fa bastant temps que no disfruto pedalant, apart de patir, no em ve de gust fer molts km amb la bici, vaig anar al metge pq em sentia debil, no em van trobar res,desprès vaig pensar que era psicòlogic, desprès del tipu de bici, despres van vindre les rampes...
No ho se, al final deu ser que estic apollardat, però la realitat és aquesta, a més cada vegada penso que com diuen, les bicis de enduro 140-150-160 (sobretot parlo de les 160)estan molt bé serveixen per tot,però no serveixen per res pujant son un martiri i baixant una de 180 li don mil voltes, i amb això que vull dir que cada vegada m´agrada més quant vaig a baixar doncs això anar a baixar i llavors quan es va a fer una sortida corriolera amb pujada tipus f&ny amb una rigida ni ha prou( aqui és pot aplicar també una doble lleugera...) i pateixes la meitat pujant.
Separant una mica les especialitats es disfruta més.
EIII!!! ara no us tireu a sobre és simplament una divagació personal que si pot estar d´acord o no.
Tampoc vull dir que s´ha d´anar a pujar o a baixar,però si que a vegades en l´enduro és porten pepinos que pesen una barbaritat vas patint tota la sortida i a l´hora de baixar si la baixada es molt tècnica, trobes a faltar una bici més potent,potser és aquesta la gracia de l´enduro je,je,je.
Jo el que veig que en moltes sortides enduro el sufriment en la pujada no compensa pel trosset de baixada...
Carai quines divagacions estic fent, no em feu gaire cas

"La Secreta" no serà molt fosca, això si no serà rotllo fun&nyam és l´anti fun&nyam je,je,je, com m´agrada anar contracorrent...ji,ji,ji.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:17 am

RIGODON:
Yo lo llamaria "MOMENTOS", ya que a veces uno tiene ganas de explicar cosas y no se sabe ni como ni a quien explicarlas, pueden ser divagaciones, consultas sobre algo de la bici, regulaciones etc...tambien cosas curiosas que le han pasado durante el dia como podia ser "cuando estoy en la clase de spininng las puntuo a todas" ya sabeis como estamos de crisis esto sale mas barato que el psicologo jajaj

En cuanto a tu divagación cada vez estoy mas deacuerdo contigo una rigida para lo que hacemos por aqui, salidas con km y alguna bajada, y otra tocha para los dias tipo Nuria, Baterias de Montserrat, Mataro y cosas de ese tipo.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:18 am

CARPY:
No se que passa pero jo tinc un punt de vista diferent de les opinions d'en MASDI . La bici es per pasar-ho be cadescu de la seva manera ,pero tenir que pujar amb cotxe de remonte millor comprarse una MOTO .Amb aixo no vull dir que tinguis que ser un rallyman ,una mica de nivell per poder pujar el teu ritme i despres disfruta e la baixada que vingui .El que passa es que si ho vas deixant la forma es perd rapidament ,pero quan veus que aguantes sortidas de 80 km ,a la tarda el sofa de casa pensas ostia que guapo avui jajaj . Que malament estic deu ser la grip .Total que millor esta una mica amb forma que si vols baixa rapid es te que pedala i no deixarse caura .Tema bici com mes toxa vol dir que el pilot en sap menys i es mes ferragos de pujar es te que buscar un terma mig que et serveixi per tot.Tambe el camvi de bici serveix per seguir tenin ilusions i ganas d'anar sortin .No m'hen rotllo mes que si no el final ja no hem parlara en Masdi .David aixo es l'afecta del gelocatil
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:19 am

Sergiktt:
No t'atreviras a dirli a la cara a n'en MASDI no!!!! Sobretot quan veguis la secreta, la secreta esta feta espresament per putejarte XDDD a mi alguns punts m'han agradat molt!! Salts sense alternativa, pasos d'aquell que un cop i entras son de tot o res, fins i tot en un pas concret, he arribat a la conclusio, que a la proxima Olzinellada, si pasem per la secreta, convidare als FREEMAS!!!! Aixo no vol dir que sigui una baixada Mataronina, pero si que te detallets que fan que els faci venir, tot i ser una "tots els publics pluSS!!!!" En resum CARPY, patiras de lo teu!! JAJAJAJA. Pero aixo sera per quan pugui atacar be, o sigui principis d'abril!!!!
En quan al tema moto, jo probablement si no m'agrades pedalar, tambe pasaria de bicis i tindria una moto, sobretot de trial, pero quan parlo amb en MASDI encara que esta probablement a les meves antipodes filosofiques amb moltes coses, jo entenc que cadascu pensa d'una manera i tans caps tans barrets, a mi si del Btt m'agrades l'ho mateix que a en MASDI, jo faria TRIAL DH amb moto!
I em veig molt mes identificat amb la filosofia CARPY, que si no m'equivoco es.... tot el que es pugui fer a sobre una bici, sigui quina sigui, benvingut sera!!!!
Jo apart d'aixo sempre m'agrada buscar el meu "petit" limit i anar a tope en cada cosa, el problema es que a vegades el trobo
Pero a mi m'encanta anar a Mataro a fer "FREERIDE" i m'encanta fer una ferranada puta puta, o fer-me 200 kilometres amb la de carretera, aquests reptes m'encanten i em mantenen la xispa, amb les sortides normals en totes per insignificants que siguin, m'ho paso de conya, pero necesito aquests reptes, per mantenir l'energia a tope!!!!

DAVID POST DE DIVAGACIONS, YAYAYAYA!!!!!

Tenim temas importants, com....
calas o plataformas
recorregut ideal per fer-ho tot
fem Enduro??
etc. etc.
i molts temes d'aquests que no s'han tocat mai, per divagar, i aqui el moderador no banejara a ningu, basicament perque es un huevon i no s'atrevira!!!!

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:41 am

Molt bona sergiktt i Carpy, esteu dient doncs que fer descens no es fer btt? ,Millor comprar-se una moto? que no es un esport? ,que no cansa i es per gent vaga? ji,ji,ji...
Aquests arguments estan molt amanits, nomes dire una cosa, el btt que feu vosaltres i tothom es va inventar a California a finals dels anys 70 a Marin County. Un grup d´amics (estil hippy detall que li agrada en el Jo_on. ji,ji,ji)van agafar unes bicicletes les van modificar i els hi van posar rodes gordes de moto.
Sabeu que feien? Es tiraven amb les bicis turons avall i feien carreres contrarellotge.El nom que li deien a l´esport era "DOWNHILL" ji,ji,ji.
Per tant l´esencia del mtb és el descens tot surt d´aqui i tot el que és practica ara surt d´aqui (ni rally ni enduro ni res, tot comença amb el descens i amb els remontes...)
Per tant quan un rallyman ignorant (i no va per ningú en concret)diu que el descens no és esport, tindria que llegir una mica d´historia...

Per tant Sergiktt i carpy, segur que sabieu l´historia que he recordat, llavors tindrieu que donar gracies al DH per practicar el que esteu fent... bounce bounce bounce
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 20, 2010 4:17 pm

masdi escrigué:Molt bona sergiktt i Carpy, esteu dient doncs que fer descens no es fer btt? ,Millor comprar-se una moto? que no es un esport? ,que no cansa i es per gent vaga? ji,ji,ji...
Aquests arguments estan molt amanits, nomes dire una cosa, el btt que feu vosaltres i tothom es va inventar a California a finals dels anys 70 a Marin County. Un grup d´amics (estil hippy detall que li agrada en el Jo_on. ji,ji,ji)van agafar unes bicicletes les van modificar i els hi van posar rodes gordes de moto.
Sabeu que feien? Es tiraven amb les bicis turons avall i feien carreres contrarellotge.El nom que li deien a l´esport era "DOWNHILL" ji,ji,ji.
Per tant l´esencia del mtb és el descens tot surt d´aqui i tot el que és practica ara surt d´aqui (ni rally ni enduro ni res, tot comença amb el descens i amb els remontes...)
Per tant quan un rallyman ignorant (i no va per ningú en concret)diu que el descens no és esport, tindria que llegir una mica d´historia...

Per tant Sergiktt i carpy, segur que sabieu l´historia que he recordat, llavors tindrieu que donar gracies al DH per practicar el que esteu fent... bounce bounce bounce

Jajaja, jo la veritat d'historia de la filosofia btetera, ni la se ni m'importa massa, en aquest mundillu com a la vida, m'estic creant la meva propia i nomes com a curiositat m'importa el que feian a Marin County encara que fossin hippies!!! Dit aixo dos aclariments a la teva interpretacio de les meves divagancies previes!!
El Dh, suposo que deu cansar la hostia, ja que jo despres d'un dia de pseudoDH que es el que jo faig quan vaig a la Molina per exemple, acabo pitjor que la majoria de dies de bici de carretera, i apart es mes complert que per exemple "la flaca", ja que amb el PseudoDH, s'acaba amb agulletes a tot el cos, i no nomes carregat de cames!! o sigui i esclar que es un esport i molt dur!!!
En quan a la moto, es igualment un esport i tambe molt i molt dur, i si nomes m'agrades baixar del btt, jo m'agafaria una moto, simplement, perque podria fer molta mes feina amb un dia!! degut a les nules infraestructures de que disposem a la zona per fer remontes i apart amb moto et pots divertir pujant igual que baixant!!
Pero tot aixo seria, si a mi no m'agrades igual el repte d'intentar baixar una pedra que l'Abel em posi per davant o una de les famoses pujades d'en Kulajy!!! O fer-ne 225km. amb la flaca amb un dia
Dit aixo, et vull felicitar, per obrir aquest post o tantes garrotades ens podrem fotre entre tots!!!!
sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Feb 20, 2010 5:32 pm

Molt be MASDI aqui ens fotarem d'ostias jaja .Una aclaracio de JEFE res un operari a la vostre disposicio jaja

La historia esta molt be pero estic amb en sergi cadescu es monta el seu mont .No es cocnec gaire a fons,pero ara nomes et falta per ser hippy del tot cultivar unas plantas aromaticas i despres fe fum amb les fulles jajajaja i baixares com el angels affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Ds Feb 20, 2010 6:38 pm

Molt be,ara si que tremparem.
Aixo pot ser un divertimento o un mal de cap ,no més depen de nosaltres ,felicitats a tots.
Jo soc polibiciman,tot absolutament tot,el que pugui fer amb bici m´agrada i fins i tot el que no puc fer ,tambe m´agrada.Es veritat que si la forma fisica no t´acompanya estas fotut i comences a pensar a cambiar de bici ó vici,però el que no podem es cambiar la manera de pensar dels companys. cat
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 8:31 pm

EL que he exposat era nomes per obrir el post i crear una mica de polemica, el que crec és que tant en Carpy com el sergi podeu tindre rao, però sou massa radicals dient que per fer dh farieu moto!!!!
Molt diferent és l´exposició d´en yics que encara que exposa coses semblants a les vostres posicions no és tanca a res...

Com dius Sergi tu has practicat descens, potser no et va agradar, que pot ser comprensible,però crec que no te res a veure anar amb moto i fer trial enduro o motocross, que fer descens.
Ho dic jo que mai he tingut una moto, però pel que m´explican amb una moto com disfrutes més es pujant i obrint gas i no baixant per descensos o corriols com la bici...
Per mi les sensacions han de ser molt diferents ni millors ni pitjors.
I si ho dieu pel tema de pedalar i hi han molts descensos on s´ha de pedalar fort, i si us fixeu cada vegada més les marques busquen que les seves bicis de descens pedalin millor.
Jo no dic pas que s´ha de fer descens o sino rally, dic que durant uns anys s´ha vengut molt la moto (ja que parlem de motos i bicis) per part de les marques i també en foros, que l ´Enduro era la perfecció que era el mateix que fer descens i rally i ajuntar-ho. El marketing ha funcionat i s´han vengut enduros com xurros i sobretot parlo del enduro LT.
jo ara deia simplament que m´estic donant compte, que potser disfruto més anant a baixar i solament a baixar amb una maquina potent i el dia que m´interessa,com cada dimecres sortideta per anar a pedalar una mica...
apa adeu i seguiu discutint que no mori el post....
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Feb 20, 2010 8:41 pm

masdi escrigué:EL que he exposat era nomes per obrir el post i crear una mica de polemica, el que crec és que tant en Carpy com el sergi podeu tindre rao, però sou massa radicals dient que per fer dh farieu moto!!!!
Molt diferent és l´exposició d´en yics que encara que exposa coses semblants a les vostres posicions no és tanca a res...

Com dius Sergi tu has practicat descens, potser no et va agradar, que pot ser comprensible,però crec que no te res a veure anar amb moto i fer trial enduro o motocross, que fer descens.
Ho dic jo que mai he tingut una moto, però pel que m´explican amb una moto com disfrutes més es pujant i obrint gas i no baixant per descensos o corriols com la bici...
Per mi les sensacions han de ser molt diferents ni millors ni pitjors.
I si ho dieu pel tema de pedalar i hi han molts descensos on s´ha de pedalar fort, i si us fixeu cada vegada més les marques busquen que les seves bicis de descens pedalin millor.
Jo no dic pas que s´ha de fer descens o sino rally, dic que durant uns anys s´ha vengut molt la moto (ja que parlem de motos i bicis) per part de les marques i també en foros, que l ´Enduro era la perfecció que era el mateix que fer descens i rally i ajuntar-ho. El marketing ha funcionat i s´han vengut enduros com xurros i sobretot parlo del enduro LT.
jo ara deia simplament que m´estic donant compte, que potser disfruto més anant a baixar i solament a baixar amb una maquina potent i el dia que m´interessa,com cada dimecres sortideta per anar a pedalar una mica...
apa adeu i seguiu discutint que no mori el post....

Anem possant llenya al foc : Els germans MISSER un bon elements fen decens s'entrenaven fen rally i son uns maquinas pedelant .Per baixa rapid tens que pedela a tope@10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 8:44 pm

Molt bona carpy, exacte pq el descens moltes vegades esta relacionat amb la competició i clar s´ha d´estar en forma.
Jo no dic pas que no s´ha d´estar en forma però com tu dius els misser quan van a fer descens fan descens i punt i quant fan rally fan rally i punt ja,ja,ja...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 20, 2010 8:48 pm

masdi escrigué:EL que he exposat era nomes per obrir el post i crear una mica de polemica, el que crec és que tant en Carpy com el sergi podeu tindre rao, però sou massa radicals dient que per fer dh farieu moto!!!!
Molt diferent és l´exposició d´en yics que encara que exposa coses semblants a les vostres posicions no és tanca a res...

Com dius Sergi tu has practicat descens, potser no et va agradar, que pot ser comprensible,però crec que no te res a veure anar amb moto i fer trial enduro o motocross, que fer descens.
Ho dic jo que mai he tingut una moto, però pel que m´explican amb una moto com disfrutes més es pujant i obrint gas i no baixant per descensos o corriols com la bici...
Per mi les sensacions han de ser molt diferents ni millors ni pitjors.
I si ho dieu pel tema de pedalar i hi han molts descensos on s´ha de pedalar fort, i si us fixeu cada vegada més les marques busquen que les seves bicis de descens pedalin millor.
Jo no dic pas que s´ha de fer descens o sino rally, dic que durant uns anys s´ha vengut molt la moto (ja que parlem de motos i bicis) per part de les marques i també en foros, que l ´Enduro era la perfecció que era el mateix que fer descens i rally i ajuntar-ho. El marketing ha funcionat i s´han vengut enduros com xurros i sobretot parlo del enduro LT.
jo ara deia simplament que m´estic donant compte, que potser disfruto més anant a baixar i solament a baixar amb una maquina potent i el dia que m´interessa,com cada dimecres sortideta per anar a pedalar una mica...
apa adeu i seguiu discutint que no mori el post....

No pateixis, que no el deixarem morir, sobretot tu i jo!!
Jo quan he anat a fer DH, m'ho he pasat pipa, nomes superat diria jo, per algunes quedades mitiques i per els burriaquerus dies de Mataro!!!
No obstant, visquen a St. Celoni, i si a mi no m'agrades pedalar, amb lo impacient que jo soc, crec que jo potser em tiraria per la Moto, no per que m'agradi mes, si no per una questio practica 100% i ja se que son dos sensacions semblants probablement pero amb molts matisos, pero en algo s'ha de semblar, quan veus que tota la gent que ve del Enduro, ens donem feina nomes per defecte, per no parlar dels trialerus, alguns punts de tecnica son força semblants!! Jo ja vaig deixar el windsurf perque no m'hera apropiat per on jo vivia, i no pas perque la bici m'agrades mes, ara no em dedico al Dh, per una questio logistica, si no seria una altre de les modalitats que practicaria, tot i sentirme molt mes identificat amb la llibertat que dona l'enduro, o sobretot el FreeRide, on cada dia no millor dit a cada cruilla que arribas, trias el teu desti i cami que faras!!!
Evidentment com dia en Jordi Gil, aqui no cambiarem cap de nosaltres a les edats que ja tenim, pero intercambiarem opinions i divagarem a tope!!!

Ens veiem, per cert dema surto amb els F&Ny, ja he trucat al jefe i dema m'apretaran!!! rendeer
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 8:57 pm

Aquesta opinio, ja m´agradat més no et preocupis que per questions logistiques "estamos en ello" a veure si podem arreglar un carro de posar motos que te en Litus per adaptar-ho a les bicis i ja veuras tu els remontes que farem quan vulguis...

Ara bè per tornar a la polemica en Carpy crec que s´ha contradit abans amb els misser bros...

JO demà anire a fressar una mica la secreta que no tinc gaire temps perque tinc calçotada...

Per cert has fet mal fet trucant-lo tant aviat ara te tota la tarda per pensar com et pot putejar demà ja,ja,ja...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 20, 2010 9:09 pm

masdi escrigué:Aquesta opinio, ja m´agradat més no et preocupis que per questions logistiques "estamos en ello" a veure si podem arreglar un carro de posar motos que te en Litus per adaptar-ho a les bicis i ja veuras tu els remontes que farem quan vulguis...

Ara bè per tornar a la polemica en Carpy crec que s´ha contradit abans amb els misser bros...

JO demà anire a fressar una mica la secreta que no tinc gaire temps perque tinc calçotada...

Per cert es fet mal fet trucant-lo tant aviat ara te tota la tarda per pensar com et pot putejar demà ja,ja,ja...

La opinio es tota l'estona la mateixa, el que passa es que costa matitzar, fins a quin punt vols dir una cosa o una altre, a mi com a minim em costa una mica fer-me entendre be!! pero per culpa d'algun malentes, surt una nova divagancia a vegades!!!

Al jefe?? a mi m'agrada que em putejin!! que va si la semana pasada, m'estava arrosegant i em van preguntar un parell de vegades si volia la alternativa facil o la dificil, i em deixaven triar!!! bom
Vigila a la secreta, que aquelles pedres et miraven malament sunny
Si jo pogues caure, vindria amb tu, ja que ha la secreta t'has superat, te algunes zones que son força heavys, en JAUME estara content!!!!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 9:30 pm

CARPY escrigué:

ara nomes et falta per ser hippy del tot cultivar unas plantas aromaticas i despres fe fum amb les fulles jajajaja i baixares com el angels affraid affraid

Ja,ja,ja plantes aromatiques i bicis no he barrejat, però ser dúns quants que barrejant orujos i bicis anaven molt desinivits baixant pel corredor...

Crec que abans d´una baixada molt tècnica una copeta pot servir je,je,je...

Ser d´algu que en alguna sortida no portava pas aigua al camelback... ji,ji,ji.

I si vol en Jo_on quan vulgui l´acompanyo a creested butted a olorar les aromes de tant apreciat territori...
Això si quant tingui pasta cosa que se´m fa dificil de preveure... arrggghhh arrggghh Mad
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 9:38 pm

sergiktt escrigué:
La opinio es tota l'estona la mateixa, el que passa es que costa matitzar, fins a quin punt vols dir una cosa o una altre, a mi com a minim em costa una mica fer-me entendre be!! pero per culpa d'algun malentes, surt una nova divagancia a vegades!!!

Al jefe?? a mi m'agrada que em putejin!! que va si la semana pasada, m'estava arrosegant i em van preguntar un parell de vegades si volia la alternativa facil o la dificil, i em deixaven triar!!! bom
Vigila a la secreta, que aquelles pedres et miraven malament sunny
Si jo pogues caure, vindria amb tu, ja que ha la secreta t'has superat, te algunes zones que son força heavys, en JAUME estara content!!!!

Ens veiem.

Divagar per divagar mola, i si surten noves divagacions millor.

Ara haig de dir aqui a davant de tothom, que no conec un tio tant masoca com tu, sempre esperant que el putejin je,je,je...
NO ho diguis gaire alt que la gent s´ho agafarà en serio i desprès quedaras pale
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Feb 20, 2010 11:27 pm

masdi escrigué:
Si jo pogues caure, vindria amb tu, ja que ha la secreta t'has superat, te algunes zones que son força heavys, en JAUME estara content!!!!

Ens veiem.

En CARPY la propera OLZINELLADA vindra amb la rigida per tenir alguna escusa per no baixar jaja.Pero properament anira amb solitari investigar la secreta que ja no sera secreta affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 12:19 pm

CARPY escrigué:
En CARPY la propera OLZINELLADA vindra amb la rigida per tenir alguna escusa per no baixar jaja.Pero properament anira amb solitari investigar la secreta que ja no sera secreta affraid affraid


Piltrafilla!!! quins contactes tens tu, m´han arribat veus que han entrat espies hi han fet fotos...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Feb 22, 2010 12:31 pm

masdi escrigué:
CARPY escrigué:
En CARPY la propera OLZINELLADA vindra amb la rigida per tenir alguna escusa per no baixar jaja.Pero properament anira amb solitari investigar la secreta que ja no sera secreta affraid affraid


Piltrafilla!!! quins contactes tens tu, m´han arribat veus que han entrat espies hi han fet fotos...

MASDI, et faig saber que els espies encara no han fet publiques les imatges!!!! Perque vull tornar-hi i prendre millors instantaneas!!!

CARPY, no la trobaras, la secreta esta molt, molt ben camuflada i no crec que ningu t'acompanyi a buscarla, jo no conec a ningu baja, personalment, vull veure la cara que posaras quan et vaguis trobant les coses, sobre la bici!!! affraid

farao
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 12:53 pm

Home jo crec que es d´aquelles baixades que li agraden al Carpy,sense alternatives i si hi ha alguna alternativa encara és més dificil que el pas habitual ja,ja,ja... bounce bounce bounce
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Feb 22, 2010 2:39 pm

masdi escrigué:Home jo crec que es d´aquelles baixades que li agraden al Carpy,sense alternatives i si hi ha alguna alternativa encara és més dificil que el pas habitual ja,ja,ja... bounce bounce bounce

Parlant de baixades que l'hi agraden a nen CARPY, quina es la vostra baixada preferida, tant la real com la idilica!!!
La resposta correcte ha aquesta pregunta es:

La meva preferida es la TALQUAL (senglar, ballena etc. etc. una que hagueu fet)
La meva idilica, seria una baixada que etc. etc. aqui s'ha de divagar i descriure com hauria de ser la vostra baixada idilica, que amb una mica de sort o en David o en Manel, ens la faran ;-D

Divagueu, jo a la nit posare les meves preferencies!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 3:30 pm

UUFFF que dificil!!!
Això ja son divagacions de primer nivell...
Primer tindriem que diferenciar naturals d´artificials, això cada vegada tinc més clar que artificials,pq es casi imposible que una trialera natural sense intervenció sigui perfecta...
Dir quina és la preferida i només quedar-te amb una és casi imposible

Per mi la baixada idilica seria aquella, que dures entre 15min 30 min, per tant llarga i que hi hagues una mica de tot, arrels, pedres, salts però sobretot que conserves el flow (ja ser que l´altre dia em vas dir que el flow està sobrevalorat)però cada vegada tinc més clar que una baixada per ser ideal ha de ser fluida,te que tindre pedres, però no amb la quantitat d´algunes trialeres que el que fa es encallar-te i parar, tot amb la mida justa, per exemple ha de ser inclinada, però si et passes amb l´inclinació, passa que llavors has de tocar massa el freno i quedes encallat, el mateix amb les curves, poden ser tancades però si son massa tancades amb angle de 90, poden tallar el rotllo, per tant per mi la baixada ha de ser tècnica però conservant el flow i el "divertimento"
Això sí, si pot ser que siguin peraltades i amb un terreny humit però sense passar-se al "punt".

Rellegint tot això potser el que s´acosta més a la definició anterior seria una baixada de bikepark,no ho se, L´ideal romantic és que pujesis a dalt de tot d´un pic i comencesis a baixar pel mig del bosc i anessis trobant de tot,i que la baixada fos verge, però això és molt dificil de trobar si no hi ha intervenció, cosa per exemple,que molts f&ny no estan d´acord amb mi i diuen el contrari...

Per tant que passi el següent i que opini
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dl Feb 22, 2010 3:52 pm

Que quedi clar els meus contactes ja m'han donat la ubicacio de la SECRETA aixo vol dir que aquest dissabte ........ i si alguna cosa no te alternativa elmanel vindra ¡¡¡¡¡¡ jaja cabronsssssssssss

Jo tinc un problema i es que m'agraden totes una per A l'altre per B ect .Potser el SENGLAR I LA CABRETA son las mes ,properas mes carinyo els tinc ja que les he vist a neixa i creixa .Pero la millor baixada neixara properament ,tindra pedra,pendent ,aigua,gorgs, troncs,ect LA RIERADA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Feb 22, 2010 3:58 pm

CARPY escrigué:Que quedi clar els meus contactes ja m'han donat la ubicacio de la SECRETA aixo vol dir que aquest dissabte ........ i si alguna cosa no te alternativa elmanel vindra ¡¡¡¡¡¡ jaja cabronsssssssssss

Jo tinc un problema i es que m'agraden totes una per A l'altre per B ect .Potser el SENGLAR I LA CABRETA son las mes ,properas mes carinyo els tinc ja que les he vist a neixa i creixa .Pero la millor baixada neixara properament ,tindra pedra,pendent ,aigua,gorgs, troncs,ect LA RIERADA

no, no el romanticisme, no si val, com va comentar en un post del seu blog en David, tambe va dir que preferia qualsevol de les seves "Creacions" per el que significaven per ell a qualsevol altre baixada del whisler mundial i ho entenc, pero ara estem parlant de les teves preferides sense condicions!!!
Ja se com diria en Rigodon que les vostres respectives dones, son les que troveu mes maques, per el carinyo, l'amor el companyerisme, i tal i tal, pero aqui estem parlant del calendari de Pirelli de les trialeres, sentiments apart!!! sunny

Amb aixo no vull dir que la teva preferida de les que has baixat, no pugui ser el senglar!!!!

MASDI, en pots dir mes de una, poden ser 2 o 3!!!!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 4:01 pm

Però a vosaltres que us passa? que no teniu amics,familia,vida o que? No pareu, quan acabeu una cosa a per una altre. SOU UNS MALALTS!!!!

La rierada això sona,a que entres i que no surts mai més je,je,je.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum