TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 5 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Mar 02, 2010 11:34 pm

sergiktt escrigué:
masdi escrigué:
Per la polemica i divagació: Al veure les fotos de la kdd vaig pensar.Voleu dir que les kdd´s s´han de fer publiques amb 50 tios pels boscos, amb tot el que comporta...

Tornem a divagar, caldre el que es diu caldre evidentment que no, pero jo reconec que les baixades mes guapes que he fet sense pagar :cunaoo (NoBikeparks) han estat gracies a aquestes quedades, si be es veritat, que es fa una mica de tap i no s'avança igual que quan surtim la colla, es coneix a gent molt ben parida amb la qual pots cambiar "Spots" (Aixi es deia en el Windsurf) i experiencies vitals, esclar algunes et surten mes be, altres no tant, pero en general m'encanten les mogudes!!! sunny Evidentment, si no son mes reduides, com les tipiques mafioses o algunes de privades, les multitudinaries s'han de dosificar!!!
Pero com diuen al basket "I LOVE THIS GAME"
Evidentment jo parlo com ha assistent, jo a Santsa no m'atreviria a organitzar-ho per una questio d'infraestructura, ja que la nostra zona es tant tancada que per controlar 50 persones hauriem de tenir 15 que sapiguesin la ruta!!, pero per exemple a la de l'altre dia el terreny o permetia!!


PD (Tampoc caldria la fartanera que ens fotem amb en CARPY, pero tambe ens agrada pirat )

Les KKD'S si son per terreny public crec que es poden fer publicas i si son per zonas prohibidas millor que no .Jo personalment m'agrada anar a aquestas KKD'S multitudinarias ja que coneixas a molta gent i aixo es bo perque sempre surten per fer alguna cosa a algun territori desconegut .El millor el avituallament final regat amb sangria aixo si que val la pena affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Dc Mar 03, 2010 12:14 am

Que os pasa,no tenéis curro.Y eso que dicen que los hombres piensan en sexo una vez cada 17 segundos,bobadas.Creo que realmente el problema que nos embarga ,las dudas de :si esta bici o aquella.
No tenemos que escuchar a nuestro ego,siempre necesita remos,más centímetros de suspension,más rigidez en la horquilla,ruedas y grupos más ligeros ,neumáticos que agarren "super tacky,estik e.etc¨"y encima que no penalicen al rodar.en fin continuamente insatisfechos.
QUE HACER
Centrarnos en el presente hoy y ahora .
disfrutar de lo mucho que ya poseemos ,NOMAD,BRUJA,ESP.ENDURO y lo mas importante compartir las salidas con vosotros ,eso no se compra ni con la MASTER CARD.que creíais que se me había ido la olla ,pues un poco SIIIIII.

UN ABRAZO SINCERO
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Dc Mar 03, 2010 12:18 am

Que os pasa,no tenéis curro.Y eso que dicen que los hombres piensan en sexo una vez cada 17 segundos,bobadas.Creo que realmente el problema que nos embarga ,las dudas de :si esta bici o aquella.
No tenemos que escuchar a nuestro ego,siempre necesita remos,más centímetros de suspension,más rigidez en la horquilla,ruedas y grupos más ligeros ,neumáticos que agarren "super tacky,estik e.etc¨"y encima que no penalicen al rodar.en fin continuamente insatisfechos.
QUE HACER
Centrarnos en el presente hoy y ahora .
disfrutar de lo mucho que ya poseemos ,NOMAD,BRUJA,ESP.ENDURO y lo mas importante compartir las salidas con vosotros ,eso no se compra ni con la MASTER CARD.que creíais que se me había ido la olla ,pues un poco SIIIIII.

UN ABRAZO SINCERO
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dc Mar 03, 2010 11:19 am

.Y eso que dicen que los hombres piensan en sexo una vez cada 17 segundos,bobadas.

Pus yo, si Crying or Very sad , estoy enfermo doctor
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dc Mar 03, 2010 11:23 am

Por cierto,no se si depilarme las piernas, y si me las depilo hasta donde?
Opción A: justo debajo de las nalgas
Opción B: Nalgas incluidas pero no la carn d´olla
Opción C: Nalgas incluidas y la carn d´olla

Eso si que es divagar
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Mar 03, 2010 2:37 pm

Referent a les kdd´s crec que a partir de 15 tios, si no tens permisos i una bona organització és un suicidi, el recorregut és fa etern hi han moltes parades inecesaries, apart de posibles problemes amb els forestals.
Crec que es tindrien que fer més en privat,per qui vulgui ambient biker hi han pedalades supervenmontades com L´enduraid o la diferent o la trencadur , amb tot senyalitzat, i amb un superambient amb musica sorteigs...
El que pasa(i no ho dic per els organitzadors del diumenge pq no els conec) que queda molt be dir mira quanta gent reunim, som respectats dintre el "mundillo" , però jo aqui a Sant celoni no m´atreviria pas ni voldria fer-ho.

Ens veiem.


Editat per darrera vegada per masdi el Dc Mar 03, 2010 2:49 pm, editat 1 cop en total
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Mar 03, 2010 2:47 pm

yics escrigué:Que os pasa,no tenéis curro.Y eso que dicen que los hombres piensan en sexo una vez cada 17 segundos,bobadas.Creo que realmente el problema que nos embarga ,las dudas de :si esta bici o aquella.
No tenemos que escuchar a nuestro ego,siempre necesita remos,más centímetros de suspension,más rigidez en la horquilla,ruedas y grupos más ligeros ,neumáticos que agarren "super tacky,estik e.etc¨"y encima que no penalicen al rodar.en fin continuamente insatisfechos.
QUE HACER
Centrarnos en el presente hoy y ahora .
disfrutar de lo mucho que ya poseemos ,NOMAD,BRUJA,ESP.ENDURO y lo mas importante compartir las salidas con vosotros ,eso no se compra ni con la MASTER CARD.que creíais que se me había ido la olla ,pues un poco SIIIIII.

UN ABRAZO SINCERO

Jordi si cada 17 segons pensem en sexe que fem amb els 16 restants?
Doncs divagar, sino quina vida més aburrida,aquestes coses son la salsa de la vida, i avui tinc la bruja, però demà m´agradaria tenir el cuervo i demà passat el saltamontes...
Ara si que estic d´acord amb tu que no ens podem obsesionar amb les coses materials, l´important és muntar amb bici i no la bici en si.
UHmmm però un ocellet m´ha dit, que hi ha algú, que no te tant clar les coses ja,ja,ja Wink
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Mar 03, 2010 2:55 pm

Rigodon escrigué:Por cierto,no se si depilarme las piernas, y si me las depilo hasta donde?
Opción A: justo debajo de las nalgas
Opción B: Nalgas incluidas pero no la carn d´olla
Opción C: Nalgas incluidas y la carn d´olla

Eso si que es divagar

JA,JA,JA este si que es el rigodon ja,ja,ja.

Yo sacando divagaciones absurdas, y no las importantes de verdad...

Hombre ya puestos le metes a fondo no? ja,ja,ja
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dc Mar 03, 2010 3:36 pm

Rigodon escrigué:Por cierto,no se si depilarme las piernas, y si me las depilo hasta donde?
Opción A: justo debajo de las nalgas
Opción B: Nalgas incluidas pero no la carn d´olla
Opción C: Nalgas incluidas y la carn d´olla

Eso si que es divagar

Rigodon depilado hasta el fondo que si este verano LOS HOMBRES DE PACO organizan una salida mixta a la playa nudista estes bien arregladito jajaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dc Mar 03, 2010 4:54 pm

JAJAJAJAJAJJJ


Y un huevo me depilo, que luego cuando salen no veas como pica¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dc Mar 03, 2010 6:51 pm

Rigodon escrigué:JAJAJAJAJAJJJ


Y un huevo me depilo, que luego cuando salen no veas como pica¡¡¡

Aixo es qu ja ho has provat, he tontu?? Embarassed

MASDI, les quedades, jo si que conec als del Diumenge, no ho fan amb anims de notorietat, es que sencillament la tenen, igual que els TRENCAS, abans de la Trencadur, en van fer una que era il.legal (La de la forestal) i sense haver-hi F&Ny ni gent de la zona, es van reunir uns 50 o 60, i ja saps l'afany de notorietat dels Trencas, i nosaltres provablement tindriem de penjar la quedada un mes al foro, i encara no ens vindrien!!!
Pensa que per els Endureggs, o per qualsevol grup, es molt dificil dir que no a qui sigui, i al final venen mes gent de la que ningu potser voldria, pero es bastant incontrolable!!
Dit aixo les pedalades de pagament, no son tant fraternals com les endurades, tot i que aquestes tres que has dit, son evidentment imprescindibles, pero si no anes a les extraoficials, no sabria el que son les Zetas, dels ACCMICS espectaculars, no hauria anat a NAVAS i molt etceteras impresionants!!
L'ideal el tenen els FreeMaresmes, que com que no tenen masa public potencial, com ha molt ens juntem 10 encara que ho penjem en el foro!!
Basketball

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dc Mar 03, 2010 11:58 pm

Nosaltres hem organitzat 2 trialerades i la veritat que et quedas molt satisfet de que vingin una pila de gent de tot el territori .Gracias a aquestas trialerades hem conegut un mon de bona gent i poder despres anar el seu territori .El problema per fer mes trialerades el nostre territori ara es el parc natural del montseny ,ja que tot el que tenim es fora pista ilegal .La nostra norma despres de aquella trovada amb la forestal el senglar es no escampa massa els tracks de les noves trialeras i per tant manteni el secret profesional .Pero a olzinellas si que es podria organitza la I TRIALERADA DEL MONTNEGRA i segur que ho pasariam de conya
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dj Mar 04, 2010 12:04 am

Parlem de coses importants sisplau...

Els ous s'han de depilar amb gilette quan estàn durs o millor passar-hi una cremeta d'aquelles que ho cremen tot... Razz

P.D.- Algú s'apunta a la Transcorriols...? Rolling Eyes
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Dj Mar 04, 2010 12:58 am

Alberto ,ha sido genial .
me he descojonado hasta tal punto que mi mujer ,me ha dicho ets foll.
mejor que lo de la peluquera.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Mar 04, 2010 2:24 pm

Jo_oN escrigué:Parlem de coses importants sisplau...

Els ous s'han de depilar amb gilette quan estàn durs o millor passar-hi una cremeta d'aquelles que ho cremen tot... Razz

P.D.- Algú s'apunta a la Transcorriols...? Rolling Eyes



Ostia quin nivell esta agafant la historia ji,ji,ji veig que sou experts en temes depilatoris ji,ji,ji.

podrieu entrar en aquest foro: ja,ja,ja

http://foros.ya.com/chueca/solo_sexo/la-depilacion-testicular-52031
lol! lol! lol! ja,ja,ja.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Mar 04, 2010 2:41 pm

Estic d´acord amb tu Carpy millor no escampar gaire les coses. En el montnegre moltes de les baixades van per el parc natural.
Si anessim a demanar permis als amos ens enviarien a la merda. Vaig estar parlant un dia amb l´amo de la prohibida,pq ens va enganxar i d´aqui ve el nom, i no hi ha manera, ell no te cap problema que les bicis passin per les pistes que atravessen la seva propietat, però per el mig dels seus boscos amb corriols oberts no en volia sentir a parlar, ens va estar recriminant una bona estona, i ens va amenaçar amb anar a buscar els mossos.


Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dj Mar 04, 2010 7:19 pm

masdi escrigué:Estic d´acord amb tu Carpy millor no escampar gaire les coses. En el montnegre moltes de les baixades van per el parc natural.
Si anessim a demanar permis als amos ens enviarien a la merda. Vaig estar parlant un dia amb l´amo de la prohibida,pq ens va enganxar i d´aqui ve el nom, i no hi ha manera, ell no te cap problema que les bicis passin per les pistes que atravessen la seva propietat, però per el mig dels seus boscos amb corriols oberts no en volia sentir a parlar, ens va estar recriminant una bona estona, i ens va amenaçar amb anar a buscar els mossos.


Ens veiem.


Nyeeeec!!! Merda l'espardenya!!! Doncs així no et flipis molt amb construccions que pensa que aquests vells estan al lloro de tot, més del que et penses, i un dia et trobaràs amb una bona "arrassada"... !!

T'ho dic per experiència... Evil or Very Mad
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Mar 04, 2010 7:52 pm

Massa tard ja m´he flipat del tot, ho estem minant... afro afro afro


Que ho arrasin si volen, mentrastant a disfrutar...

Com diuen els okupes:
Un desallotjament una ocupació....

Ara si,si, tots passeu d´opinar de la depilació testicular, però tots heu entrat al foro a veure que era...
lol! lol! ja,ja,ja,ja.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dv Mar 05, 2010 1:14 am

masdi escrigué:Massa tard ja m´he flipat del tot, ho estem minant... afro afro afro


Que ho arrasin si volen, mentrastant a disfrutar...

Com diuen els okupes:
Un desallotjament una ocupació....

Ara si,si, tots passeu d´opinar de la depilació testicular, però tots heu entrat al foro a veure que era...
lol! lol! ja,ja,ja,ja.

Jo no però ara que ho dius... a veure, a veure...? Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dv Mar 05, 2010 1:17 am

Que cabron...

Simplement... Suspect pale Mad
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dv Mar 05, 2010 3:37 pm

Jo_oN escrigué:

P.D.- Algú s'apunta a la Transcorriols...? Rolling Eyes

Tenim sortida romantica si per alguna cosa es sospengues potser vindre ???
El terreny deu esta guapo de fang
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dv Mar 05, 2010 5:25 pm

Sortida romantica? Embarassed
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dv Mar 05, 2010 9:04 pm

Sortida romantica?, que aneu tots agafadets de les manetes Embarassed ja,ja,ja.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  solibike Dv Mar 05, 2010 10:04 pm

Ostia tú un post per Divagar....jojo això del Top d'Estepa no m'ha fet gens de gracia la veritat , pero com que tants sols porto unes horetes en trencadur tampoc es plan de començar a cagar-se amb la mare que el va pari i totes aquelles coses , que cridan inclos fan por o sonen malament .... en fi que hi d'haver de tot diuen oi ?

Posats a escriure i ja que la dona passa de mi ( si fós al revés ja la tindriem montada....jaja) divagaré sobre el Free ....

Per mí i després de mamar-me les primeres observacions del "paisanos" sobre el tema DH , crèc que aquí tot kiski fa el que pot o el que el deixen fer...qui ???

Doncs la por d'un mateix per exemple......ja sabeu de que parlo.....aquell moment en el que arribes en un tram , sector , corriol , trialera , salt , plataforma o el que sigui i et plantejes una cosa ( aqui crèc que ja ens equivoquem tots plegats , sovint fer Free i pensar no esta ben associat) i no saps si serás capaç de passar sense fiasco!!!

També entenc que ara molta gent practica el Free , sigui fent Enduro , Freeride , Freestyle o fins i tot el Freegay , senyor tot bé de AMERICA ,el planeta evoluciona amb ells i nosaltres ens esperem a que arribin els contenedors via Ferry per estrenar o experimentar coses que aquí no tenim.....i així amb tot , som una plaga de consumistes que veiem dues rodes i ja especulem.

Reconec que jó sóc molt bó amb el Descens , tant bó que les vegades que he corregut amb dures penes arribava a la linea de Meta i per postres cuasi sempre mal ferit , quin sentit té correr si no t'entrenés , sigui darrera una pilota i dins un equip o fent marathons per lliure , si no t'entrenes merda el jèc.......

Fins i tot jó somio amb tenir algún dia un equip propi amb un Motorhome i amb un entrenador , dos mecanics (un per suspensió) , un Fisio , una Nutricionista i evidentment molts i molts fan demanant-me que els agregui als Feisbuc , però es clar sóc tant i tant ràpid baixant i la meva vida va tant rapida i amb tant flow i ritme que no tinc temps de ser Campió del Món de res , apart tampoc em bé de gust ara començar a grabar Spots a Whistler i aquestes coses , que començes grabant una peli per Disorder i acabas pintat de Red Bull tot el santissim dia....i jó no tinc temps de tot això , al ser tant i tant bó i sols saber-ho tú , fa que sols tú puguis definir el que és per tú el FREE , cadascú sent el seu FREE i el meu es simplement com el vostre però es sols meu , com el vostre es sols vostre.

Els limits i són , com a la vida les responsabilitats en aquest mundillo ho has de ser i molt a més a més , m'explico..

Si no ti va res en una cursa , no és més important fer el que pots i passar-ho bé i només demanar Betadine??
Si cuant estas de Kedada en veus a un que hi va de cara o té la verge el seguirás si no ho veus clar ??
No és millor disfrutar sense anar-se a matar , amb una birra ben freda al arribar a casa i veient videos??
I els esmorçars Rallierus , Endurerus i Descenders o Carreterus sempre i surten converses de Putes , Figues , Conys , Almejas i no es maco ???

En definitiva , com que DIVAGAR es FREE doncs això ,aqui us deixo el totxillo!!! Twisted Evil
solibike
solibike

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 05/03/2010
Ubicació : SANT CELONI

http://joancostadh.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dv Mar 05, 2010 10:16 pm

solibike escrigué:
I els esmorçars Rallierus , Endurerus i Descenders o Carreterus sempre i surten converses de Putes , Figues , Conys , Almejas i no es maco ???



Ostia ara ja se pq m´agrada la bici..ji,ji,ji
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 5 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum