TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

+5
solibike
Jo_On
sergiktt
masdi
CARPY
9 participantes

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  sergiktt Dl Mar 29, 2010 1:21 am

CARPY escrigué:Per fi hem fet el GR-5 d'aiguafreda ,despres de tant parlar-na .A les 8 del mati 14 elements ja estavan apunt de sorti i le resta 5 mes encare estaven a la carratera una errada de calcul per arriva a l'hora i alguna indispocisio de ultima hora fa que sortim a les 8'20.La sortida avui es pot dividir amb 4 parts .Una pujada per pista ample en bon estat fins a SANT ISIDRE .2 part una pista de terra vermella amb lloses,fang ect una mica mes tecnica .3part la pista del pla de la calma amb molt bon estat pero no es pla ¡¡,3PART .El gr-5 que el començem com sempre a la masia BELVER (cal enric per els que fa anys que hi anem el unic lloc del mon on el pa amb tomaquet es sucave per les dues bandes ,aixo deia el avi Enric ) .Tots fem els ultims settings i començem a baixar es fan diferents grups ,una selecio natural .La baixada s'ha fet molt rapida, amb el ganivet a la boca . El terreny estava mes be del que ens pensavem ,humit pero amb bon grip a les lloses vermellas .Cadescu a baixat el seu ritma i crec que tots ho hem passat be ,cap incidencia important que es el que compta .El arriva a baix era molt d'hora i alguns aprofiten per anara a la PALMA ,la resta opta per anar a fer una cerveza .Una mica de tertulia sempre va be .Gracias a tots per la vostra companya i poder passar un bon mati amb mala gent MAFIA

PD: sempre i te que haver alguna anecdota i avui a l'hora d'esmorza PIZZA i tot .Gracias a la propera tambe volem pizza per la gran


De cara a la setmana que be, s'ha d'avisar a la gent de que volem que es vingui cagadets i pixadets!!! sunny

Estic força dacord amb en David, que es la baixada natural, sense arreglar al 100%, de les que mes m'agradan, una baixada molt interesant, a mi tambe m'ha agradat mes que Nuria i potser que bateries, i com el cami ral!!! ;-D la pujada, no es del tot desagradable, dintre de que s'ha de pujar fins a dalt pirat
Dit aixo mafia fins a la proxima!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  CARPY Dl Mar 29, 2010 2:31 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Per fi hem fet el GR-5 d'aiguafreda ,despres de tant parlar-na .A les 8 del mati 14 elements ja estavan apunt de sorti i le resta 5 mes encare estaven a la carratera una errada de calcul per arriva a l'hora i alguna indispocisio de ultima hora fa que sortim a les 8'20.La sortida avui es pot dividir amb 4 parts .Una pujada per pista ample en bon estat fins a SANT ISIDRE .2 part una pista de terra vermella amb lloses,fang ect una mica mes tecnica .3part la pista del pla de la calma amb molt bon estat pero no es pla ¡¡,3PART .El gr-5 que el començem com sempre a la masia BELVER (cal enric per els que fa anys que hi anem el unic lloc del mon on el pa amb tomaquet es sucave per les dues bandes ,aixo deia el avi Enric ) .Tots fem els ultims settings i començem a baixar es fan diferents grups ,una selecio natural .La baixada s'ha fet molt rapida, amb el ganivet a la boca . El terreny estava mes be del que ens pensavem ,humit pero amb bon grip a les lloses vermellas .Cadescu a baixat el seu ritma i crec que tots ho hem passat be ,cap incidencia important que es el que compta .El arriva a baix era molt d'hora i alguns aprofiten per anara a la PALMA ,la resta opta per anar a fer una cerveza .Una mica de tertulia sempre va be .Gracias a tots per la vostra companya i poder passar un bon mati amb mala gent MAFIA

PD: sempre i te que haver alguna anecdota i avui a l'hora d'esmorza PIZZA i tot .Gracias a la propera tambe volem pizza per la gran


De cara a la setmana que be, s'ha d'avisar a la gent de que volem que es vingui cagadets i pixadets!!! sunny

Estic força dacord amb en David, que es la baixada natural, sense arreglar al 100%, de les que mes m'agradan, una baixada molt interesant, a mi tambe m'ha agradat mes que Nuria i potser que bateries, i com el cami ral!!! ;-D la pujada, no es del tot desagradable, dintre de que s'ha de pujar fins a dalt pirat
Dit aixo mafia fins a la proxima!!!!

No començem a divagar ,cada baixada te el seu encant personal i a mi m'agraden totes jaja .Estic d'acord que es una de les millors affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  masdi Dl Mar 29, 2010 8:14 pm

sergiktt escrigué:[
Estic força dacord amb en David, que es la baixada natural, sense arreglar al 100%, de les que mes m'agradan, una baixada molt interesant, a mi tambe m'ha agradat mes que Nuria i potser que bateries, i com el cami ral!!! ;-D la pujada, no es del tot desagradable, dintre de que s'ha de pujar fins a dalt pirat
Dit aixo mafia fins a la proxima!!!!

+1
Baixada superdivertida,disfrutona com poques que és mereix que se la visiti de tant en tant.Des de la 1 era vegada que hi vaig anar, ja vaig dir que passava a ser una clàssica per mi.

El dia perfecte, cap accident a lamentar i la companyia un 10, la familia és la familia o el que es el mateix la mafia es la mafia.

Ens veiem
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  sergiktt Dc Mar 31, 2010 10:46 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Ostia jo nomes vaig fer una foto de la sortida i es aquesta!! What a Face

Ens veiem.

Per cert divendres la repeteixo, si algu vol venir, ja ho sabeu trencas!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  CARPY Dc Mar 31, 2010 11:45 pm

Ostia jo nomes vaig fer una foto de la sortida i es aquesta!! What a Face

Ens veiem.

Per cert divendres la repeteixo, si algu vol venir, ja ho sabeu trencas!!! sunny[/quote]

Molt cabron hi ha amb camara de fotos jajaj .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

GR-5 AIGUAFREDA  28-3-2010  SI -O-SI - Página 4 Empty Re: GR-5 AIGUAFREDA 28-3-2010 SI -O-SI

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum