TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

+4
Gilmineitor
COLMILLO
sergiktt
CARPY
8 participantes

Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dc Gen 27, 2010 12:41 am

Vic- Puig Moltó-Coll de Portell
Distancia en Km: 37,865
Con datos GPS Desnivel en m: 993,24
Origen: Catalunya / Barcelona / Osona IBP: 81

El track comença a l'estació de trens de Vic. El recorregut és majoritariament per corriols, excepte les dues aproximacions a la ciutat de Vic.
Sortim de Vic i ens dirigim cap a Calldetenes, a buscar "El camí dels Molins". Arrivem a Sant Julià hi per corriols travessem la carena i arrivem a la Font de la Riera. Aquí comença la pujada al Puig Moltó:És un mirador entre el coll de Romegats i Puiglagulla i té una vista de 360º.
Per corriols divertidissims ens dirigim a la Riera de Fàbregues ( a l'estiu us hi podeu banyar) i arrivem a la Cantina. Aqui comença la pujada més llarga que ens deixa casi a el monestir de Sant LLorenç. La baixada és tota per corriols fins a Folgueroles. I per camí fins a Vic.

El dia de fer-la em va enganxar una nevadeta a mitg recorregut.

Ruta per descobrir els bonics turons vermells de les Guilleries
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  sergiktt Dc Gen 27, 2010 11:47 pm

Jaume, ja t'ho dire jo que soc l'unic inutilitzat temporalment, ja que veig que els foreros trencadurs, son bastant sapastres geek

La ruta pinta molt be, espero que la repetiu amb mi d'aqui 2 mesets!!! jocolor

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dc Gen 27, 2010 11:56 pm

sergiktt escrigué:Jaume, ja t'ho dire jo que soc l'unic inutilitzat temporalment, ja que veig que els foreros trencadurs, son bastant sapastres geek

La ruta pinta molt be, espero que la repetiu amb mi d'aqui 2 mesets!!! jocolor

Ens veiem.

No pateixis que segur que en farem de millors quan estiguis recuperat .Ja estic trovan a faltar aquella presio d'en sergi a mitja setmana per anar a fer el ase per alguna de les sevas endurades jajj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty M'apunto

Missatge  COLMILLO Dj Gen 28, 2010 12:23 am

M'agradaria anar però només tinc lliure el 20/21. La resta treballo o vaig a esquiar.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dj Gen 28, 2010 12:24 am

COLMILLO escrigué:M'agradaria anar però només tinc lliure el 20/21. La resta treballo o vaig a esquiar.

TREBALLES Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty GR 5 AIGUAFREDA PER QUIN DIA

Missatge  CARPY Dv Gen 29, 2010 12:43 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Gilmineitor Dv Gen 29, 2010 1:22 am

no el podem fer sense en vicente, GR 5. Cool
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Jo_On Dv Gen 29, 2010 1:28 am

Quina bona pinta aquesta de Vic!!! affraid affraid affraid
Per la meva part, el problema és que només tindré un Extra-Bono al mes i m'estic plantejant si Senders de Navarcles o aquesta tan ben parida...

Per cert, què aconsellaries Carpy? Nomad o Chameleon? Question
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Rigodon Dv Gen 29, 2010 10:50 am

Lo mismo digo una tontería, pero en la salida de Vic, no se puede ir hasta la Garriga en bici subir en tren hacer la vuelta por alli y despues bajar hasta Vilamajor como hicimos el año pasado, eso si en vez de salir en febrero se podria salir marzo-abril que los dias alargan más y en vez de domingo un sabado para poder recuperar, podiamos comer en la ruta de vuelta en el brull y despues un pla de la calma con bajadita suave... seria de los dias que se recuerdan ehhhh¡¡

Saludos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dv Gen 29, 2010 3:45 pm

Rigodon escrigué:Lo mismo digo una tontería, pero en la salida de Vic, no se puede ir hasta la Garriga en bici subir en tren hacer la vuelta por alli y despues bajar hasta Vilamajor como hicimos el año pasado, eso si en vez de salir en febrero se podria salir marzo-abril que los dias alargan más y en vez de domingo un sabado para poder recuperar, podiamos comer en la ruta de vuelta en el brull y despues un pla de la calma con bajadita suave... seria de los dias que se recuerdan ehhhh¡¡

Saludos
Tonterias dices muchas jajaj .Esto que dices ya esta bien pero con otro planteamiento ya que esta ruta es circular y te bas hasta casi el pantano de sau volviendo a vic .Para lo que dices tendriamos que preparar otra ruta ,pero que no es mala idea ,pero para los dias mas largos ya que ahora no se puede salir a las 7 de la mañana .En semana santa prepararemos una saliendo todo el dia ,parando a comer y siesta por el camino en alguna fuente jeje .Si tienes alguna idea proponla que seguro que nos gusta ,que el unico que se inventa cosas soy yo Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dv Gen 29, 2010 3:48 pm

Jo_oN escrigué:Quina bona pinta aquesta de Vic!!! affraid affraid affraid
Per la meva part, el problema és que només tindré un Extra-Bono al mes i m'estic plantejant si Senders de Navarcles o aquesta tan ben parida...

Per cert, què aconsellaries Carpy? Nomad o Chameleon? Question

Un bono bici al mes ja esta be ,per aquesta no cal ni bono amb un mati es ventila i a las 2 a casa .Jo segurament i anire amb la rigida ,no conec tot el recurregut ,nomes una part pero no te res de dur @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dv Gen 29, 2010 3:51 pm

yics escrigué:no el podem fer sense en vicente, GR 5. Cool

Donç que vingui ¡¡ .Estem esperant desde el mes de maig de l'any passat i no diu res .Un cop a l'any es te que fer el GR5 D'AIGUAFREDA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  sergiktt Dv Gen 29, 2010 5:05 pm

CARPY escrigué:
yics escrigué:no el podem fer sense en vicente, GR 5. Cool

Donç que vingui ¡¡ .Estem esperant desde el mes de maig de l'any passat i no diu res .Un cop a l'any es te que fer el GR5 D'AIGUAFREDA

Que no m'enteri jo que no m'espereu per el Gr-5 dels collons!!! Suspect
Que jo tambe el vull fer, a veure si fareu totes les coses guapes aquests dies que jo no hi soc, feu el putu favor de fer ferranades per un tubo, y que no les tingui de fer totes jo quan agafi l'alta!!!! bom
Pero baja que si feu totes les cosetes que teniu per aqui d'aquest any, no patiu, que ja trobare algun altre lloc cap on anar, i tinc bastantes idees XDDD

Ens veiem Trencas!!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dv Gen 29, 2010 11:47 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
yics escrigué:no el podem fer sense en vicente, GR 5. Cool

Donç que vingui ¡¡ .Estem esperant desde el mes de maig de l'any passat i no diu res .Un cop a l'any es te que fer el GR5 D'AIGUAFREDA

Que no m'enteri jo que no m'espereu per el Gr-5 dels collons!!! Suspect
Que jo tambe el vull fer, a veure si fareu totes les coses guapes aquests dies que jo no hi soc, feu el putu favor de fer ferranades per un tubo, y que no les tingui de fer totes jo quan agafi l'alta!!!! bom
Pero baja que si feu totes les cosetes que teniu per aqui d'aquest any, no patiu, que ja trobare algun altre lloc cap on anar, i tinc bastantes idees XDDD

Ens veiem Trencas!!!!!

Si etem aprofitant que ara no pots venir per fer lo millor i aixi con ja estiguis recuperat podrem fer ferranades per un tubo jajaj Very Happy Very Happy
No pateixis que tot el que fem es pot repetir i millorar
Axo m'agarade ideias noves i que no siguin i d'en ferran ni el puto carpy @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  COLMILLO Dg Gen 31, 2010 8:21 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
yics escrigué:no el podem fer sense en vicente, GR 5. Cool

Donç que vingui ¡¡ .Estem esperant desde el mes de maig de l'any passat i no diu res .Un cop a l'any es te que fer el GR5 D'AIGUAFREDA

Que no m'enteri jo que no m'espereu per el Gr-5 dels collons!!! Suspect
Que jo tambe el vull fer, a veure si fareu totes les coses guapes aquests dies que jo no hi soc, feu el putu favor de fer ferranades per un tubo, y que no les tingui de fer totes jo quan agafi l'alta!!!! bom
Pero baja que si feu totes les cosetes que teniu per aqui d'aquest any, no patiu, que ja trobare algun altre lloc cap on anar, i tinc bastantes idees XDDD

Ens veiem Trencas!!!!!

Si etem aprofitant que ara no pots venir per fer lo millor i aixi con ja estiguis recuperat podrem fer ferranades per un tubo jajaj Very Happy Very Happy
No pateixis que tot el que fem es pot repetir i millorar
Axo m'agarade ideias noves i que no siguin i d'en ferran ni el puto carpy @10


Ep!!!! que jo no he obert la boca
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Muchmuch Dl Feb 01, 2010 11:50 am

A veure si cuadren les dates i puc venir...
Aixó te molt bona pinta, i encara tinc el bon record d'una que varem fer fa molt de temps sortin amb tren des-de la Garriga a Vic i anar i tornar a Espinelves.

Em feu una enveja sempre.. brrrr. Laughing

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dl Feb 01, 2010 3:48 pm

Muchmuch escrigué:A veure si cuadren les dates i puc venir...
Aixó te molt bona pinta, i encara tinc el bon record d'una que varem fer fa molt de temps sortin amb tren des-de la Garriga a Vic i anar i tornar a Espinelves.

Em feu una enveja sempre.. brrrr. Laughing

Salut!

Aquesta de vic la tenim que feramb un mati i torna a casa maxim a les 2 si no tenim problemas .El dia podria ser el 14 de febrer si ja se que alguns no els va be ¡¡¡¡ . Pero el 21 a alguns altres tampoc ¡¡¡.Aixo es el dilema de sempre .Pero hi han moltes sortides per fer hi es tenen que deixar dias entre mig ,el que no es pot es sorti tots els caps e setmana fora .Ara podeu dir la vostre ???

01-CARPY
02-SARGATANA
03-PITU
05-MANEL
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Ciclon Dg Feb 07, 2010 7:41 pm

A lo millor nen dos o tres de Breda, encara no es segur, pero hi han posibilitats. Ja posareu com quedeu per a sortir de Sant Antoni o per anar directament a l'estacció de Vic.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dg Feb 07, 2010 9:43 pm

Ciclon escrigué:A lo millor nen dos o tres de Breda, encara no es segur, pero hi han posibilitats. Ja posareu com quedeu per a sortir de Sant Antoni o per anar directament a l'estacció de Vic.
Ens veiem

Perfecta JOSE en principi sortirem a les 7 del mati de san antoni pero durant la setmana anirem parlant dels horaris i lloc de sortida ja que podria ser que es sorti de un altre punt @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FEBRE 2010  PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Empty Re: FEBRE 2010 PROPOSTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum