TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ENDUREGGS 28-2-2010

+5
Rigodon
Kulajy
Devil-
sergiktt
CARPY
9 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Dv Feb 19, 2010 2:27 pm

masdi escrigué:Je,je,je no és que m´enfosqueixi, si m´agradaria també comprar-me una rigida com la d´en Jo_on,el que passa que m´agafen neures, i ja fa bastant temps que no disfruto pedalant, apart de patir, no em ve de gust fer molts km amb la bici, vaig anar al metge pq em sentia debil, no em van trobar res,desprès vaig pensar que era psicòlogic, desprès del tipu de bici, despres van vindre les rampes...
No ho se, al final deu ser que estic apollardat, però la realitat és aquesta, a més cada vegada penso que com diuen, les bicis de enduro 140-150-160 (sobretot parlo de les 160)estan molt bé serveixen per tot,però no serveixen per res pujant son un martiri i baixant una de 180 li don mil voltes, i amb això que vull dir que cada vegada m´agrada més quant vaig a baixar doncs això anar a baixar i llavors quan es va a fer una sortida corriolera amb pujada tipus f&ny amb una rigida ni ha prou( aqui és pot aplicar també una doble lleugera...) i pateixes la meitat pujant.
Separant una mica les especialitats es disfruta més.
EIII!!! ara no us tireu a sobre és simplament una divagació personal que si pot estar d´acord o no.
Tampoc vull dir que s´ha d´anar a pujar o a baixar,però si que a vegades en l´enduro és porten pepinos que pesen una barbaritat vas patint tota la sortida i a l´hora de baixar si la baixada es molt tècnica, trobes a faltar una bici més potent,potser és aquesta la gracia de l´enduro je,je,je.
Jo el que veig que en moltes sortides enduro el sufriment en la pujada no compensa pel trosset de baixada...
Carai quines divagacions estic fent, no em feu gaire cas

"La Secreta" no serà molt fosca, això si no serà rotllo fun&nyam és l´anti fun&nyam je,je,je, com m´agrada anar contracorrent...ji,ji,ji.

David obre un post divagatori, sobre aixo que explicas, on tothom pugui narrar el seu bbtperfecte, i ens podrem aporrinar entre tots!!!!
Per cert tens un privat!! DIGEM ALGU!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  masdi Dv Feb 19, 2010 2:53 pm

si el moderador em deixa l´obrire a general ji,ji,ji

Es podria dir Divaga o calla per sempre.... ji,ji,ji...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Rigodon Ds Feb 20, 2010 12:34 am

masdi escrigué:si el moderador em deixa l´obrire a general ji,ji,ji

Es podria dir Divaga o calla per sempre.... ji,ji,ji...

Yo lo llamaria "MOMENTOS", ya que a veces uno tiene ganas de explicar cosas y no se sabe ni como ni a quien explicarlas, pueden ser divagaciones, consultas sobre algo de la bici, regulaciones etc...tambien cosas curiosas que le han pasado durante el dia como podia ser "cuando estoy en la clase de spininng las puntuo a todas" ya sabeis como estamos de crisis esto sale mas barato que el psicologo jajaj Very Happy

En cuanto a tu divagación cada vez estoy mas deacuerdo contigo una rigida para lo que hacemos por aqui, salidas con km y alguna bajada, y otra tocha para los dias tipo Nuria, Baterias de Montserrat, Mataro y cosas de ese tipo.
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Ds Feb 20, 2010 12:37 am

No se que passa pero jo tinc un punt de vista diferent de les opinions d'en MASDI . La bici es per pasar-ho be cadescu de la seva manera ,pero tenir que pujar amb cotxe de remonte millor comprarse una MOTO .Amb aixo no vull dir que tinguis que ser un rallyman ,una mica de nivell per poder pujar el teu ritme i despres disfruta e la baixada que vingui .El que passa es que si ho vas deixant la forma es perd rapidament ,pero quan veus que aguantes sortidas de 80 km ,a la tarda el sofa de casa pensas ostia que guapo avui jajaj . Que malament estic deu ser la grip .Total que millor esta una mica amb forma que si vols baixa rapid es te que pedala i no deixarse caura .Tema bici com mes toxa vol dir que el pilot en sap menys i es mes ferragos de pujar es te que buscar un terma mig que et serveixi per tot.Tambe el camvi de bici serveix per seguir tenin ilusions i ganas d'anar sortin .No m'hen rotllo mes que si no el final ja no hem parlara en Masdi .David aixo es l'afecta del gelocatil affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Ds Feb 20, 2010 2:54 am

CARPY escrigué:No se que passa pero jo tinc un punt de vista diferent de les opinions d'en MASDI . La bici es per pasar-ho be cadescu de la seva manera ,pero tenir que pujar amb cotxe de remonte millor comprarse una MOTO .Amb aixo no vull dir que tinguis que ser un rallyman ,una mica de nivell per poder pujar el teu ritme i despres disfruta e la baixada que vingui .El que passa es que si ho vas deixant la forma es perd rapidament ,pero quan veus que aguantes sortidas de 80 km ,a la tarda el sofa de casa pensas ostia que guapo avui jajaj . Que malament estic deu ser la grip .Total que millor esta una mica amb forma que si vols baixa rapid es te que pedala i no deixarse caura .Tema bici com mes toxa vol dir que el pilot en sap menys i es mes ferragos de pujar es te que buscar un terma mig que et serveixi per tot.Tambe el camvi de bici serveix per seguir tenin ilusions i ganas d'anar sortin .No m'hen rotllo mes que si no el final ja no hem parlara en Masdi .David aixo es l'afecta del gelocatil affraid affraid

No t'atreviras a dirli a la cara a n'en MASDI no!!!! sunny Sobretot quan veguis la secreta, la secreta esta feta espresament per putejarte XDDD a mi alguns punts m'han agradat molt!! Salts sense alternativa, pasos d'aquell que un cop i entras son de tot o res, fins i tot en un pas concret, he arribat a la conclusio, que a la proxima Olzinellada, si pasem per la secreta, convidare als FREEMAS!!!! sunny Aixo no vol dir que sigui una baixada Mataronina, pero si que te detallets que fan que els faci venir, tot i ser una "tots els publics pluSS!!!!" En resum CARPY, patiras de lo teu!! JAJAJAJA. Pero aixo sera per quan pugui atacar be, o sigui principis d'abril!!!!
En quan al tema moto, jo probablement si no m'agrades pedalar, tambe pasaria de bicis i tindria una moto, sobretot de trial, pero quan parlo amb en MASDI encara que esta probablement a les meves antipodes filosofiques amb moltes coses, jo entenc que cadascu pensa d'una manera i tans caps tans barrets, a mi si del Btt m'agrades l'ho mateix que a en MASDI, jo faria TRIAL DH amb moto! sunny
I em veig molt mes identificat amb la filosofia CARPY, que si no m'equivoco es.... tot el que es pugui fer a sobre una bici, sigui quina sigui, benvingut sera!!!!
Jo apart d'aixo sempre m'agrada buscar el meu "petit" limit i anar a tope en cada cosa, el problema es que a vegades el trobo sunny
Pero a mi m'encanta anar a Mataro a fer "FREERIDE" i m'encanta fer una ferranada puta puta, o fer-me 200 kilometres amb la de carretera, aquests reptes m'encanten i em mantenen la xispa, amb les sortides normals en totes per insignificants que siguin, m'ho paso de conya, pero necesito aquests reptes, per mantenir l'energia a tope!!!!

DAVID POST DE DIVAGACIONS, YAYAYAYA!!!!!

Tenim temas importants, com....
calas o plataformas
recorregut ideal per fer-ho tot
fem Enduro??
etc. etc.
i molts temes d'aquests que no s'han tocat mai, per divagar, i aqui el moderador no banejara a ningu, basicament perque es un huevon i no s'atrevira!!!!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  masdi Ds Feb 20, 2010 11:22 am

Molt be sergi he obert a general el post que demanaveu, si el carpy el vol modificar que fagi el que vulgui,per això és el jefe:

https://trencadurs.forocatalan.com/trencadurstemas-en-general-f1/moments-divagacions-t46.htm#656







Pd: He enganxat tots els comentaris d´aqui per començar a parlar d´alguna cosa,per tant a partir d´ara divagare en aquest post.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Jo_On Dl Feb 22, 2010 12:53 am

Definitivament no puc venir a l'endurada (si... hagués vingut, us pensàveu que no... ?). Rolling Eyes

Me'n vaig a Guils de Cerdanya (de gratix a la casa d'uns familiars de la dona). I a que no sabeu què m'enduré? Uns esquís? Un trineu? I un colló de miko!!! Ja us explicaré la meva aventura Snowbike per la Cerdanya!!! affraid
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Dl Feb 22, 2010 1:14 am

Jo_oN escrigué:Definitivament no puc venir a l'endurada (si... hagués vingut, us pensàveu que no... ?). Rolling Eyes

Me'n vaig a Guils de Cerdanya (de gratix a la casa d'uns familiars de la dona). I a que no sabeu què m'enduré? Uns esquís? Un trineu? I un colló de miko!!! Ja us explicaré la meva aventura Snowbike per la Cerdanya!!! affraid

jaja, que et vagui be el Snowbike Jordi!!! nosaltres endurejarem!!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dl Feb 22, 2010 3:55 pm

Sergi ja saps horaris i lloc de diumengue ?.
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Dl Feb 22, 2010 4:04 pm

CARPY escrigué:Sergi ja saps horaris i lloc de diumengue ?.

Horari 7:45 , lloc en Chullas m'ha dit que penjaran una googlemap photo per que es vegui clar, pero es al costat dels bombers de Santa coloma de Gramanet!!
ho penjaran aqui:

http://www.foromtb.com/private.php?do=showpm&pmid=7140977
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dl Feb 22, 2010 11:40 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Sergi ja saps horaris i lloc de diumengue ?.

Horari 7:45 , lloc en Chullas m'ha dit que penjaran una googlemap photo per que es vegui clar, pero es al costat dels bombers de Santa coloma de Gramanet!!
ho penjaran aqui:

http://www.foromtb.com/private.php?do=showpm&pmid=7140977

Ok estarem al LORO
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Dt Feb 23, 2010 5:20 pm

Anem preparant GPeses!!!! farao

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dt Feb 23, 2010 11:43 pm

EEEEEEE QUE AIXO NO ES BADALONA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dj Feb 25, 2010 11:54 pm

Estem apunt per anar a SANTA COLOMA ?????
PATIREM??
ARRIVAREM TARD ???
LA DONA ENS FOTARA EL DINAR FRED???


THE DREAM TEAM!!!! sunny

01-CARPY
02-SERGIKTT
03-KULAJY
04-RIGODON
05- JORDI GIL
06-PITU
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty AL TURRON............

Missatge  Gilmineitor Dv Feb 26, 2010 12:21 am

No pasa nada,una trialerada como las de antes,protecciones ,miedo escénico y cachondeo,muchos frikis

Rigodon no sabes lo que te espera ,ja ja ja
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Rigodon Dv Feb 26, 2010 10:53 am

yics escrigué:No pasa nada,una trialerada como las de antes,protecciones ,miedo escénico y cachondeo,muchos frikis

Rigodon no sabes lo que te espera ,ja ja ja

Mas friki que yo, que llevo el contakilometros con los cables pelados jajaja
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dv Feb 26, 2010 3:38 pm

Que patirem el diumengue amb aquest cabrons Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dv Feb 26, 2010 3:45 pm

Jose que estas en la lista de los ENDURENGS¡¡¡¡¡¡¡¡ es verdad que bienes , es una alucinacion ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Ciclon Dv Feb 26, 2010 8:49 pm

Yo creo que es una alucinación, no he entrado desde hace por lo menos cinco o seis meses en su apartado del foro. Además ya sabes que me hubiese apuntado con vosotros como siempre.
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Rigodon Dv Feb 26, 2010 11:45 pm

Hay Jose que ya te han liado¡¡¡jajajaj ahora ya no puedes decir que no cheers otro representante massssssssssssss¡¡¡¡¡¡¡¡ cheers cheers
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Ds Feb 27, 2010 11:28 pm

Tot apunt per anar SANTA COLOMA ¡¡¡¡

Serem pocs representants del trencadurs tindrem que apretar fort jajaj fins dema
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  sergiktt Dg Feb 28, 2010 8:12 am

CARPY escrigué:Tot apunt per anar SANTA COLOMA ¡¡¡¡

Serem pocs representants del trencadurs tindrem que apretar fort jajaj fins dema

Poca i mal avinguts pirat Bon dia TRENCAS!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Rigodon Dg Feb 28, 2010 8:40 pm

Un dia divertido, la gente muy simpatica y la ruta muy distraida un poco corto pero con tanta peña es normal
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Gilmineitor Dg Feb 28, 2010 10:08 pm

salida divertida,los riders de todos los colores,timidos ,extrovertidos,conocidos y desconocidos.

Muy buen rollo con todos ,los anfitriones un detallazo en el almuerzo,bebidas y frutos secos .

la ruta demasiado corta,claro 50 bikers
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  CARPY Dg Feb 28, 2010 11:59 pm

Enduregns de SANTA COLOMA .Avui era el dia que teniam que anar a santa coloma .Puntuals a les 6.45 del mati començem la aventura endurera en RIGODON-JORDI.G.-PITU-SERGIKTT-CARPY (la mafia esta perdent unitats ) .Arrivem el punt de trovada amb temps per fer preparatius,parla amb els coneguts ect .Començem amb una pujada MORTIROLO per anar a buscar la primea trialera del dia LAS ANTENAS no te res d'especial un corriol rapid ,de bon fer .Un atre MORTIROLO el final deles antenas per enllaça amb el cami d'anar a L'ERMITA .Un cop a dalt i reagrupats ,comenem a baixar aqueta ja te alguna coseta ,escalonets de pedra i arrels ,tot superat sense cap problema.Anem a la JODIDA ja tenia mes pendent,escalos de fusta ,pedra ,tambe superada amb exit ,amb algun peu d'algu jaja .Una mica de pista per anar a una font el costat de un restaurant ,aqui bocata i les beudes gentilessa del endurengs.L'estona que hem estat aqui tertulia i espectacle de alguns iluminats per baixar una paret el costat de la font ,sols en flutox ho aconsegeix amb exit (perque en rigodon tenia por escenica jaja).La RESPETABLE aquesta es dividia amb dues parts la primera nomes al fina amb una curva tancada i uns esgraons .La segona part tenia uns esgraons de pedre considerables on pocs son els que s'han atrevit a baixaro ,mes endevat tenia algun pas repectable jajaj i aixo ens porta el XIQUIPARCK final de festa veient els salts de la penya .Una bona ruta ,per el meu gust una mica curteta pero el nivell de les baixades estava be ,lo millor veura 45 personatjes de tots els clans del territori junts aixo si que es enduro lol!


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ENDUREGGS   28-2-2010 - Página 2 Empty Re: ENDUREGGS 28-2-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum