TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SELENIKA 2010

+3
Rigodon
COLMILLO
CARPY
7 participantes

Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dg Set 26, 2010 10:01 pm

Ja la tenim el sac .Estem cansats pero molt contents .Gracias per la companya tan genial i poder fer la ruta i el viatje amb vosaltres
Dema ja penjare alguna foto ens veiem @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty selenika 2010

Missatge  COLMILLO Dg Set 26, 2010 11:34 pm

Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Rigodon Dl Set 27, 2010 10:10 am

Me lo he pasado genial, tengo una agujetas que no os lo explico jajajaj pero super contento por poder terminarla. No tuvimos ninguna averia "grave" solo un pinchazo del Carpy y un ruido sospechoso en mi bici, varias paradas técnicas para mengitar y poco más. Agradecer a la del "Prat Bike " por hacernos de liebre durante unos kms y a la de las coletas por alegrarnos el dia y que yo recuerde a ninguna mas. Por otro lado la peña esta fuerte que te cagas parecia que ibamos en un coche sin carnet en el circuito de Montmelo, al principio nos adelantaban por todos los lados eso nos servia para pensar "ya petaran ya... nosotros si que regulamos jajaj" ingenuos de nosotros si alguno peto lo hizo despues la meta eso si nosotros regulando ajajaj

Saludos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dl Set 27, 2010 11:04 pm

Si soy sincero,que siempre lo soy .mi segunda sele, será la última:he llegado sin entreno y esto en la bici es como perder la memoria ,he disfrutado de mis AMIGOS y eso me compensa el deterioro físico.
Superar estos retos ,nos sirve para aumentar nuestra auto estima ya que todo se supera más con la cabeza que con las piernas .
Como dice Javito,nadie te quiere más que tu mismo.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 28, 2010 12:27 am

La Selenika 2010 es una marxa de btt de 108 km i 2500 m de desnivell per la comarca del bages .A la selenika tenia 1300 particiants i uns quants milers de ciclistas es van quedar a casa sensa participari .Hi han moltes maneras de plantajarta una marxa d'aquetas ,nosaltres com sempre sortim mes o menys junts i ens anem esperant , aixi si algu te problemas ens podem ajudar .Gaudim del recorregut i les anecdotas,piques ,comentaris de....,pixadetas ect .Es a dir com una sortida normal de les que fem un diumengue amb una mica mes de presio .
La puta selenika ja puteja nomes comença tenim que sorti a les 6 del mati .El lloc avitual ens trovem per fer la operacio de carrega i la primera sorpresa del dia en sergi ja te la roda punxada aaaaa.Sortim direccio el bages fen ruta turistica per moia jajaj ( JORDI es conya ) .Pero amb parada tecnica d'urgencia a les 4 carrateras jeje ( sergi jajaj ) .Arrivem per fi a navarcles ,inscripcions i mes apretades d'ultima hora .Un cop tots apunt tenim que anar a buscar lloc a la sortida ,ja som gats vells i anem per els carrers del costat fins que ens possem per devant de la sortida esperant el tret de sortida .Començem i anem fen ,pero ens passan a una velocitat de formula 1 .Els pocs km de la sortida ja trovem una cua de gent per baixar un petit esglao .Aquesta primera part jo punxo la rode del darrera i en rigodon te problemas a la roda del darrera . a part del problemas mecanics jo tins problemas a les cames jaaj esta frenades i em costa seguir el ritma (power gel la solucio ) .El avituallament de moia ens fotem tot el que podem i mes ,engrasem bicis i el buje d'en rigodon .Reprenem la marxa per anar fins a collsuspina el 2 avituallament ,la part mes maca ja que per la zona de les coves del toll anavem per corriols molt guapos .El avituallament de collsuspina a mes de fer manteniment a les bicis i el estomag tambe anem a veura la sanitaria per que ens deixi el reflex per les lumbars ,cervicals ect .Tornem a rempendra la marxa fins a el poble de l'estany que es el punt mes alt i lluny del recorregut .Aqui el nostre masatjista ja te feina amb nosaltes jaja ( veura foto).Aparti de aqui segons en pitu tot es baixada fins a navarcles (no es veritat ) .Sortim a tota maquina direccio a calders el ultim avitullament i d'aqui fins el final nomes un parrell de pujadetas de res jajaj .Un cop a la meta anem a dinar i a buscar la foto amb el temps 8'59 i el regal
El recorregut es molt pistero pero molta pedra i gravilla a les pistas amples .Els trams de corriols a la zona de las coves del toll molt guapos .El tram de calders molt torracollons baixar a un sot per torna a pujar 500 m mes avall la selenika es aixi .Per mi el recorregut es molt guapo .La organitzacio no tinc paraules un 10 ,els 30 euros estan molt ben invertits
La companya no tinc que dir res els 2 camineros ,el selenik i el puto rigodon no buscaria a ningu mes per fer la molina -vilamajor
Las incidencias una punxada meva -el portabidons a pendra per el cul-el gps perdut i recuperat -la roda d'en rigodon -lad'en sergi al mati el parquing-
Ja la tenim superada

ELS FINISHER
PITU (incombustible)
SERGI(prostata fluixa)
RIGODON(necesita una liebre )
JORDI.G(power gel )
CARPY (cames frenades )

GRACIAS PER LA COMPANYA A TOTS EL FINISHER (FINS L'ANY QUE BE O NO )

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us



Editat per darrera vegada per CARPY el Dt Set 28, 2010 12:51 am, editat 2 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Tigret Dt Set 28, 2010 12:38 am

yics escrigué:Si soy sincero,que siempre lo soy .mi segunda sele, será la última:he llegado sin entreno y esto en la bici es como perder la memoria ,he disfrutado de mis AMIGOS y eso me compensa el deterioro físico.
Superar estos retos ,nos sirve para aumentar nuestra auto estima ya que todo se supera más con la cabeza que con las piernas .
Como dice Javito,nadie te quiere más que tu mismo.
Nois,FELICITATS!!! cheers cheers :cheers:JA EN TENIU UNA MÉS!Segur que esteu rebentats,perqué un altre dia a aquesta hora el fil estaria ple de comentaris i de FOTOS...volem FOTOS!!!
PD:collons Jordi animat,que un mal dia el té tothom!a més a més,aixó de patir ja ens agrada i ens fa més forts per la propera...que segur que n'hi ha +! Wink Wink Wink
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Tigret Dt Set 28, 2010 12:49 am

CARPY escrigué:Ja la tenim el sac .Estem cansats pero molt contents .Gracias per la companya tan genial i poder fer la ruta i el viatje amb vosaltres
Dema ja penjare alguna foto ens veiem @10
Jaume,retiro lo de las FOTOS!just quan escribia,l'has has penjat. Very Happy Osti!que vareu arribar els primers?encara no hi havia ningú al pavelló...je,je,je(és broma)ens veiem aviat!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dt Set 28, 2010 2:03 pm

COLMILLO escrigué:Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje

Aqui t'has passat, pero suposo que es perque et debian xiular les orelles d'una rajada que jo vaig fotre pensant amb tu durant la Selenika i t'estas revenjant, no??

La cosa va anar aixi....

En Rigodon al Kilometre 80 y 1900 de desnivell acumulat positiu diu...
" Ahora ya no queda casi nada, no?? "
Jo que faig calculs i veig que quedan com 600 de desnivell i uns 30 Kilometre i l'hi dic...
" Home, mes ho menys ens queda la sortideta d'avui d'en Ferran sencera!!!" sunny

Ja, ja ja, perque veguis que m'enrecordo de tu hasta a mitja Selenika!! I a veure si l'any que ve, vens i ens apretes, i fem millor temps. Que al equip veig que tindrem com a minim una vacant XDDD Ja que en Jordi veig que es vol donar de baixa!!! Tot aixo amb carinyu, eh!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dt Set 28, 2010 2:17 pm


Jo per la meva banda he fet una Selenika diferent de les altres, mes tranquiles, com es pot comprovar a les fotos, hasta en els avituallaments una mica de mariconeig i tot, pero la experiencia d'una Selenika sense presions en el temps es agradable de collons, realment l'estona que estem al damunt de la bici, no crec que sigui massa diferent dels altres anys, ja que vaig estar-hi 7 hores i 37 minut, pero la diferencia es que jo al anar sol, parava una mitja hora com a maxim!! aixo si en aquells temps, tenia la prostata millor... XDDD

D'aquesta Selenika apart de la companyis vostra, que sempre es inmillorable, voldria destacar com sempre, l'ho ven organitzada que esta a nivell de avituallaments i serveis durant tota la pedalada, a m'hi m'agrada molt i tambe fan un recorregut que per ser pisteru i tenir de pasar-hi a 1300 persones, el fan agradable de pedalar, llastima de les encallades en l'entrada d'algunes "trialeras", pero es que amb 1300 persones encara vam tenir poques cues, jo ha vegades a la prehistorica amb 300 he estat mes estona parat!! En quan a les llebres que em tingut, no voldria deixar de mencionar una llebre, que anava amb SingleSpeed i 29" que ens va adelantar cap el kilometre 20 i ens va fer desapareixer al Jordi durant 15 Kilometres XDDDD

Ens veiem a la proxima endurada!!!

PD (Aquest finde si fan algu que mes o menys m'agradi, anire a Mataro que els tinc abandonadissims, el proxim ens reveiem)
PD2 (Podrieu aprofitar per venir a Mataro, es torna molt d'hora i es suau per començar amb l'enduro) sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 28, 2010 2:54 pm

sergiktt escrigué:
COLMILLO escrigué:Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje

Aqui t'has passat, pero suposo que es perque et debian xiular les orelles d'una rajada que jo vaig fotre pensant amb tu durant la Selenika i t'estas revenjant, no??

La cosa va anar aixi....

En Rigodon al Kilometre 80 y 1900 de desnivell acumulat positiu diu...
" Ahora ya no queda casi nada, no?? "
Jo que faig calculs i veig que quedan com 600 de desnivell i uns 30 Kilometre i l'hi dic...
" Home, mes ho menys ens queda la sortideta d'avui d'en Ferran sencera!!!" sunny

Ja, ja ja, perque veguis que m'enrecordo de tu hasta a mitja Selenika!! I a veure si l'any que ve, vens i ens apretes, i fem millor temps. Que al equip veig que tindrem com a minim una vacant XDDD Ja que en Jordi veig que es vol donar de baixa!!! Tot aixo amb carinyu, eh!!!

Molt bona aquesta d'en rigodon ja m'enrecordo jajajaja
Per en Jordi .g no pateixis que quan tingui la de 29 be la tindra que prova jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dt Set 28, 2010 3:01 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
COLMILLO escrigué:Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje

Aqui t'has passat, pero suposo que es perque et debian xiular les orelles d'una rajada que jo vaig fotre pensant amb tu durant la Selenika i t'estas revenjant, no??

La cosa va anar aixi....

En Rigodon al Kilometre 80 y 1900 de desnivell acumulat positiu diu...
" Ahora ya no queda casi nada, no?? "
Jo que faig calculs i veig que quedan com 600 de desnivell i uns 30 Kilometre i l'hi dic...
" Home, mes ho menys ens queda la sortideta d'avui d'en Ferran sencera!!!" sunny

Ja, ja ja, perque veguis que m'enrecordo de tu hasta a mitja Selenika!! I a veure si l'any que ve, vens i ens apretes, i fem millor temps. Que al equip veig que tindrem com a minim una vacant XDDD Ja que en Jordi veig que es vol donar de baixa!!! Tot aixo amb carinyu, eh!!!

Molt bona aquesta d'en rigodon ja m'enrecordo jajajaja
Per en Jordi .g no pateixis que quan tingui la de 29 be la tindra que prova jajaj

jajaja, a vegades no m'en recordo de lo devil que es en Jordi a l'hora de negarse a anar a un event beteteru!!
Es el tipic que quan falta una semaneta "que he dit que no i es que.... bueno va..." sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Selenika 2010

Missatge  COLMILLO Dt Set 28, 2010 10:25 pm

sergiktt escrigué:
COLMILLO escrigué:Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje

Aqui t'has passat, pero suposo que es perque et debian xiular les orelles d'una rajada que jo vaig fotre pensant amb tu durant la Selenika i t'estas revenjant, no??

La cosa va anar aixi....

En Rigodon al Kilometre 80 y 1900 de desnivell acumulat positiu diu...
" Ahora ya no queda casi nada, no?? "
Jo que faig calculs i veig que quedan com 600 de desnivell i uns 30 Kilometre i l'hi dic...
" Home, mes ho menys ens queda la sortideta d'avui d'en Ferran sencera!!!" sunny

Ja, ja ja, perque veguis que m'enrecordo de tu hasta a mitja Selenika!! I a veure si l'any que ve, vens i ens apretes, i fem millor temps. Que al equip veig que tindrem com a minim una vacant XDDD Ja que en Jordi veig que es vol donar de baixa!!! Tot aixo amb carinyu, eh!!!

Ep!!! Que l'any passat vaig fer-la en 9:30 hores, per tant en Carpy , Pitu i Yics han millorat. Crec que tu la vas fer en 7 horetes!!! jejejejeje
En tot cas i és indiuscutible és que vosaltres la vau fer i jo no, per tant, tot el mèrit és vostre.
Respecte a la meva sortida del diumenge, no va haver sortida per què ales 8 hores vacaure un xàfec d'un parell de collons i durant una hora i quart a Sant Antoni. Raó suficient per fer un àpat d'un parell de collons.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dt Set 28, 2010 11:03 pm

Per alusions,jo aquest any fent el cami de San Jaume ja en baix tenir prou,cuan el Sr rigodon va dir de anar-hi vaig pensar ,millor no fer-li un lleig,per tot aixo baix sobrevalorar-me i la baix cagar.
Crec molt important ,tenir sempre un repte ,per motivarte i poder entrenar amb ilusio,però el diumenge al Estany ,un apat al restaurant me auria fet molt mes feliç.
Si torno,potser será per provar una NINER.gegeg
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 28, 2010 11:45 pm

yics escrigué:Per alusions,jo aquest any fent el cami de San Jaume ja en baix tenir prou,cuan el Sr rigodon va dir de anar-hi vaig pensar ,millor no fer-li un lleig,per tot aixo baix sobrevalorar-me i la baix cagar.
Crec molt important ,tenir sempre un repte ,per motivarte i poder entrenar amb ilusio,però el diumenge al Estany ,un apat al restaurant me auria fet molt mes feliç.
Si torno,potser será per provar una NINER.gegeg

Ho veus ja tornem a tenir ilusio i motivacio per l'any que be jajaj UNA NINER DE 29 ( amb la Noe de parella)
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 28, 2010 11:50 pm

COLMILLO escrigué:
sergiktt escrigué:
COLMILLO escrigué:Jo els he vist arribar i us puc assegurar que fèien cara de cansats.

PERÒ HAN SIGUT ELS ÚNICS QUE L'HAN FET

FELICITATS

Pensava que aquest any aniríau més ràpid jejejejejeje

Aqui t'has passat, pero suposo que es perque et debian xiular les orelles d'una rajada que jo vaig fotre pensant amb tu durant la Selenika i t'estas revenjant, no??

La cosa va anar aixi....

En Rigodon al Kilometre 80 y 1900 de desnivell acumulat positiu diu...
" Ahora ya no queda casi nada, no?? "
Jo que faig calculs i veig que quedan com 600 de desnivell i uns 30 Kilometre i l'hi dic...
" Home, mes ho menys ens queda la sortideta d'avui d'en Ferran sencera!!!" sunny

Ja, ja ja, perque veguis que m'enrecordo de tu hasta a mitja Selenika!! I a veure si l'any que ve, vens i ens apretes, i fem millor temps. Que al equip veig que tindrem com a minim una vacant XDDD Ja que en Jordi veig que es vol donar de baixa!!! Tot aixo amb carinyu, eh!!!

Ep!!! Que l'any passat vaig fer-la en 9:30 hores, per tant en Carpy , Pitu i Yics han millorat. Crec que tu la vas fer en 7 horetes!!! jejejejeje
En tot cas i és indiuscutible és que vosaltres la vau fer i jo no, per tant, tot el mèrit és vostre.
Respecte a la meva sortida del diumenge, no va haver sortida per què ales 8 hores vacaure un xàfec d'un parell de collons i durant una hora i quart a Sant Antoni. Raó suficient per fer un àpat d'un parell de collons.

Aquets trencacames de pa sucat amb oli per 4 gotes ja no van amb bici Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dj Set 30, 2010 2:23 pm


Jo en el fondo entenc en Jordi, en te dues al palmares, apart de caminos i rutes llargues de mes d'un dia per parar un tren, apart d'Endurades etc. etc. etc. amb aquest curriculum, ja nomes et dediques a fer coses on t'ho passis be, i tot i sapiguen que va gaudir de la nostra companyia, fisicament ho va pasar mes malament del que ho hauria passat per la nostra zona, i ell a fet una regla de tres i a vist que l'any que be, no toca, esclar que mai se sap, d'un any a l'altre tot pot cambiar XDDD (NINERS NOES ETC, ETC)

En Jaume, crec que escriura a l'organitzacio perque l'allarguin, ja que es va començar a trobar be a partir del kilometre 90, jo crec que si l'hi deixan fer una segona volta baixa de les 7 hores XDDDD

En Ferran, s'ha de fixar amb que jo he empitjorat, ja que com que ell no te ganes de venir, es dedica a rajar!! sunny (Ganes=Pebrots)

En Pitu, que dir d'en Pitu, sempre esta fort!!! i l'Alberto no se si tornara, pero el vaig veure molt be!!!

Jo per la meva banda, l'any que be, segur que puc enganyar a algun pobre inocent i si no i anire sol, que vull mes palmares!! XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Rigodon Dj Set 30, 2010 3:54 pm

Jordi he leido el blog de la Noe "la cabra siempre tira la monte" (para aquellos que lo desconozcan) y me es grato comunicarte que se acuerda de ti, bueno mas o menos, dice que se acuerda que alguien la grito cuando nos adelantaba lo que no se acurda del nombre ni del club. Yo de ti no dudaria de escribir en su blog que seguro la hara feliz Very Happy Very Happy

Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dj Set 30, 2010 11:14 pm

Rigodon escrigué:Jordi he leido el blog de la Noe "la cabra siempre tira la monte" (para aquellos que lo desconozcan) y me es grato comunicarte que se acuerda de ti, bueno mas o menos, dice que se acuerda que alguien la grito cuando nos adelantaba lo que no se acurda del nombre ni del club. Yo de ti no dudaria de escribir en su blog que seguro la hara feliz Very Happy Very Happy


AHORA LE DOY UN TOQUE.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dj Set 30, 2010 11:47 pm

yics escrigué:
Rigodon escrigué:Jordi he leido el blog de la Noe "la cabra siempre tira la monte" (para aquellos que lo desconozcan) y me es grato comunicarte que se acuerda de ti, bueno mas o menos, dice que se acuerda que alguien la grito cuando nos adelantaba lo que no se acurda del nombre ni del club. Yo de ti no dudaria de escribir en su blog que seguro la hara feliz Very Happy Very Happy


AHORA LE DOY UN TOQUE.

DONDE???????? bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Ciclon Dv Oct 01, 2010 9:31 am

Ja veig que heu tornar amb poques ganes de fer rally, ja esteu fars de fer kilometres, menys mal que ara comença la temporada d'enduro ens veiem diumenge si deu vol.
No tinc internet a casa, m'estic cambian a una altre companyia.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Rigodon Dv Oct 01, 2010 10:20 am

Ciclon escrigué:Ja veig que heu tornar amb poques ganes de fer rally, ja esteu fars de fer kilometres, menys mal que ara comença la temporada d'enduro ens veiem diumenge si deu vol.
No tinc internet a casa, m'estic cambian a una altre companyia.
Ens veiem



Que vaya bien el cambio,
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dj Oct 14, 2010 12:31 am

VIDEO I FOTOS OFICIALS DE LA SELENIKA 2010




http://picasaweb.google.es/selenicstar/22aSELENIKAFOTOS2010?feat=email#5526022881964341474
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SELENIKA 2010   Empty Re: SELENIKA 2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum