TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

URGENT !!!!! PEL JORDI.G

3 participantes

Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dj Maig 31, 2012 12:10 am

Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dj Maig 31, 2012 12:53 am

miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Quina sort que tens jajaj
Nomes una condicio GPS ''APAGAT'' que no volem que passi com la trona el senglar,gr5 ect ja que hi vam inverti moltes horas de feina per fer-ho
Que vagi be la sortida affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dj Maig 31, 2012 12:59 am

CARPY escrigué:
miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Quina sort que tens jajaj
Nomes una condicio GPS ''APAGAT'' que no volem que passi com la trona el senglar,gr5 ect ja que hi vam inverti moltes horas de feina per fer-ho
Que vagi be la sortida affraid


Carpy, els jardins privats són sagrats !!!! mai se m'ha passat pel cap penjar tracks de la SIR o la Woodline que ja hi he anat varies vegades !!! Només faltaría !!!!!!

eip, un moment, trona, senglar i gr-5 els vau obrir vosaltres ?????? affraid affraid affraid cheers cheers cheers

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dj Maig 31, 2012 8:33 am

miercoleando escrigué:
CARPY escrigué:
miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Quina sort que tens jajaj
Nomes una condicio GPS ''APAGAT'' que no volem que passi com la trona el senglar,gr5 ect ja que hi vam inverti moltes horas de feina per fer-ho
Que vagi be la sortida affraid


Carpy, els jardins privats són sagrats !!!! mai se m'ha passat pel cap penjar tracks de la SIR o la Woodline que ja hi he anat varies vegades !!! Només faltaría !!!!!!

eip, un moment, trona, senglar i gr-5 els vau obrir vosaltres ?????? affraid affraid affraid cheers cheers cheers


Ja se que estas el LORO pero nomes era per recordar-ho jajaj
El senglar si que el vaig obri amb en kulajy ,LA Cabreta amb en manel i en paco .La trona es dels MAKIS I el Gr5 es un gr de tota la vida .
@10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dj Maig 31, 2012 12:01 pm

miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Jordi, tiu, entra al foro ja !!!!!!!!

bueno, si et va bé envia'm un mp aquí o al foromtb, sino fusca'm un forat per la setmana vinent !!!!!! o inclús diumenge si et quedes per la zona !

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dj Maig 31, 2012 2:34 pm

miercoleando escrigué:
miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Jordi, tiu, entra al foro ja !!!!!!!!

bueno, si et va bé envia'm un mp aquí o al foromtb, sino fusca'm un forat per la setmana vinent !!!!!! o inclús diumenge si et quedes per la zona !

Aquest en jordi deu esta amb bici segur jajajaj
Si estas lliure el diumengue ,nosaltes a dia d'avui no tenim res decidid ens adaptem a les tevas necesitats bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dj Maig 31, 2012 6:47 pm

CARPY escrigué:
miercoleando escrigué:
miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Jordi, tiu, entra al foro ja !!!!!!!!

bueno, si et va bé envia'm un mp aquí o al foromtb, sino fusca'm un forat per la setmana vinent !!!!!! o inclús diumenge si et quedes per la zona !

Aquest en jordi deu esta amb bici segur jajajaj
Si estas lliure el diumengue ,nosaltes a dia d'avui no tenim res decidid ens adaptem a les tevas necesitats bounce

Genial !!! jo porto les cordes !!! necesitaré 4 tirant de les cordes i dos espenyent pel darrera !!! No carpy, bromes apart, el meu ritme us seria absolutament insufrible. Jo prefereixo quedar amb el Jordi o amb tú i fer una presa de contacte, una sortida curteta, que jo vegi el vostre nivell i vosaltres el meu i passem una bona estona, pero em nego a anar de calimero amb vosaltres, amb un grup gran, igual que faig amb els espirituals!!!
Aixó sí, si el diumenge o qualsevol dia et deixan tirat, llavors vinc. Si et sembla esperem que em digui algo el Jordi.G quan arribi de la sortida (ja deu portar 10 hores sobre la bici,jajaja) i a veure si quadrem un dia entre setmana que també et vagi bé. et sembla?

p.d. i si, ja ho sé, no us far res esperar-me, i en tot cas, tot plegat les diferències en temps són només uns minuts i tal i tal i tal, peró els bonobicis van cars i ja sé el tipus de sortida que feu !!!

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dj Maig 31, 2012 11:13 pm

miercoleando escrigué:
CARPY escrigué:
miercoleando escrigué:
miercoleando escrigué:Jordi, sóc l'Óscar, l'OS-KR, en fin que sóc jo.

M'ha caigut un bonobici sorpresa, com ho tens per ensenyar-me la cabreta demà per la tarda??????? Exclamation Question Exclamation Question

Jordi, tiu, entra al foro ja !!!!!!!!

bueno, si et va bé envia'm un mp aquí o al foromtb, sino fusca'm un forat per la setmana vinent !!!!!! o inclús diumenge si et quedes per la zona !

Aquest en jordi deu esta amb bici segur jajajaj
Si estas lliure el diumengue ,nosaltes a dia d'avui no tenim res decidid ens adaptem a les tevas necesitats bounce

Genial !!! jo porto les cordes !!! necesitaré 4 tirant de les cordes i dos espenyent pel darrera !!! No carpy, bromes apart, el meu ritme us seria absolutament insufrible. Jo prefereixo quedar amb el Jordi o amb tú i fer una presa de contacte, una sortida curteta, que jo vegi el vostre nivell i vosaltres el meu i passem una bona estona, pero em nego a anar de calimero amb vosaltres, amb un grup gran, igual que faig amb els espirituals!!!
Aixó sí, si el diumenge o qualsevol dia et deixan tirat, llavors vinc. Si et sembla esperem que em digui algo el Jordi.G quan arribi de la sortida (ja deu portar 10 hores sobre la bici,jajaja) i a veure si quadrem un dia entre setmana que també et vagi bé. et sembla?

p.d. i si, ja ho sé, no us far res esperar-me, i en tot cas, tot plegat les diferències en temps són només uns minuts i tal i tal i tal, peró els bonobicis van cars i ja sé el tipus de sortida que feu !!!

Jo no se si es pel nom o perque pero ens teniu por ¡¡¡ i estem sobravalorats ,som uns mindundis ¡¡¡
Tu mateix pero com tu dius no es fa res ens adaptem i a mes la sortida no es xxl i a ritma xino xano s'arriva a dalt i el problema es que els que corren mes es tenen que espera pero no passa res . Be no tant rotllo i tanta por un es te que codeja amb tot tipus de gent
Ara t'explicare una anecdota de una sortida que vam fer amb la gent que monta la tramunt bike .A mitja ruta un amb diu ,el teu amic si es vol retira ara es el moment ja que no hi ha cap mes escapatoria .Jo li dic que ja li dire pero crec que no ho fara ja que es el seu ritma i arriva al final de ruta segur .I asi va ser ,era el jordi.g biodiesel fins el final ,mai es te que abandonar una sortida ,es te que anar el ritma que et toca i a patir fins el final .I quan arrivas estas ben content i satisfet

Ara es tu el que tens que decidir ,semble que et volgui vendra alguna cosa jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  Gilmineitor Dv Jun 01, 2012 12:19 am

perdoneu fins ara no he vist aquest post .

Ahir tot el dia a tope i avui tres quarts ,he entrat ara i em sap greu.

OSKAR jo et faré de guia aquest diumenge i tu dius els horaris

Aquesta setmana no he sortit cap dia aixi segur que ets tu el guia pujant.

com diu en Carpy estem sobrevalorats,"però la última baixada del Sui al ritme TRENCA va ser genial"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dv Jun 01, 2012 1:10 am

Tens rao carpy, jo vaig abortar a la SIR 7.0 i m'hen vaig penedir que encara no havia arribat al parking. L'altre dia em vaig cascar La Portals sol tal i com estava prevista (la van recortar sobre la marxa) i vaig estar 7'30 i mitja sobre la bici, peró no s'em va passar pel cap deixar-ho correr ni per un segón, vaig arribar a les 24:00 al cotxe !!!

Fem una cosa, penseu una ruta que a la primera part tingui la cabreta o els senglars o alguna trialera xula i a partir de aquí algo més globero ! Jo tinc moltes ganes de rodar amb vosaltres algun dia per que transmeteu molt bon rotllo, i amb aixó de la bici, a part de les emocions, lo mes maco és tota la gent que estic coneixent, pero flipareu amb lo lent que vaig !!!!!!!!!!!!!!

Ains, si es que no ser dir que no mai a una invitació !!! Ens veiem diumenge.

P.D. carpy començo a estar preocupat pel Jordi.G, vols dir que encara está rutejant ????? Suspect

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dv Jun 01, 2012 1:12 am

Pel tema horaris i demés no patiu, no m'importa matinar i tampoc me importa arribar una mica tard a casa. Com feu normalment. La dona te que fer un viatje i al juny marxem una setmana de vacances així que exprimiré el bonobici tot lo que pugui. Porto la spicy 160 o la bici de 120? la spicy suposo.

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dv Jun 01, 2012 8:30 am

Aixi amb dos collons jajaj
La ruta ja la improvisarem sobre la marxa .la bici pots fer el que volguis jo ho baixo amb una rigida ,pero si bens amb la de 160 tindras el comodin de larg recorregut .Hoaris el que tu vulguis per sorti el mati ,nosaltres aquest temps sortim d'hora 7-7'30 depenent de la ruta ,pero tu bens de fora aixi que tens la paraula .No arrivaras tard a casa ja que sempre de acabar sobre las 12'30 ola 1 amb birres incloses .Nosaltres portem bocata per esmorza a las 9 .Punt de trobada quedem a sant antoni de vilamajor ,just el cruce de la carratera de sant pere de vilamajor,darrera del ajuntament hi ha un parking .Si no ho veus amb el google maps ja et passo un watpoint .t'envio per MP el meu telefon @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dv Jun 01, 2012 3:47 pm

perfecte donç quedem a les 7:15 al parking (després ho busco), amb bocata. La bici potser agafo la de 120, no baixaré igual que amb la de 160 peró aniré més suelto la resta del temps i la de 160 moltes vegades me oblido de obrir la forca igualment geek


OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  Gilmineitor Dv Jun 01, 2012 7:27 pm

OS-KR escrigué:perfecte donç quedem a les 7:15 al parking (després ho busco), amb bocata. La bici potser agafo la de 120, no baixaré igual que amb la de 160 peró aniré més suelto la resta del temps i la de 160 moltes vegades me oblido de obrir la forca igualment geek

els 160 no et faran falta, però si un llançament de forquilla relaxat i goma tipus supertaki 2.35 a la roda de davant.

ja t`has acollonit,no cal

proposo pujar a la cova,"els mes en forma"i jo et pujo a Sant Elies tot xino xano i ens trobem amb el grup al coll de sota ,al principi de las Furgades.
no es per menys tenir-te, es per pujar al teu ritme sense cap presio
SALUT
Ja posats si creus que has de dur algú , el portàs.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dv Jun 01, 2012 7:38 pm

Sona bé !!! la gent ja sap que no surto per Collserola, de moment ningú m'ha dit res. El Vicente's fa dies que vol pujar a veure-us pero va curt de bonobicis llargs, ja li he comentat per si de cas peró no s'apunta.

La bici de rally porta IRC Xerac 2,1 així que potser es millor portar la spicy.

Tinc un projecte de upgrade per la Canyon, que és canviar la Reva per una revelation amb eix de 20 i així puc anar amb 120/120-140 i canviar la roda delantera amb la spicy i viceversa i posar-li una potencia lleugerament més curta, em pot quedar una bici molt polivalent i continguda de pes.

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  Gilmineitor Dv Jun 01, 2012 7:41 pm

OS-KR escrigué:Sona bé !!! la gent ja sap que no surto per Collserola, de moment ningú m'ha dit res. El Vicente's fa dies que vol pujar a veure-us pero va curt de bonobicis llargs, ja li he comentat per si de cas peró no s'apunta.

La bici de rally porta IRC Xerac 2,1 així que potser es millor portar la spicy.

Tinc un projecte de upgrade per la Canyon, que és canviar la Reva per una revelation amb eix de 20 i així puc anar amb 120/120-140 i canviar la roda delantera amb la spicy i viceversa i posar-li una potencia lleugerament més curta, em pot quedar una bici molt polivalent i continguda de pes.
disfutaras mes
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dv Jun 01, 2012 9:43 pm

YICS escrigué:
OS-KR escrigué:perfecte donç quedem a les 7:15 al parking (després ho busco), amb bocata. La bici potser agafo la de 120, no baixaré igual que amb la de 160 peró aniré més suelto la resta del temps i la de 160 moltes vegades me oblido de obrir la forca igualment geek

els 160 no et faran falta, però si un llançament de forquilla relaxat i goma tipus supertaki 2.35 a la roda de davant.

ja t`has acollonit,no cal

proposo pujar a la cova,"els mes en forma"i jo et pujo a Sant Elies tot xino xano i ens trobem amb el grup al coll de sota ,al principi de las Furgades.
no es per menys tenir-te, es per pujar al teu ritme sense cap presio
SALUT
Ja posats si creus que has de dur algú , el portàs.

HO hi pujem tots o no cal ,jo crec que a titma tranquil i pujem .Que l'oscar be de fer la portlas ¡¡¡ jajaj
A en Rigodon no vindra pero m'ha enviat 2 convidats de luxe ,diu que els tractem be ,VERMUT ,PICAPIACA ECT que va del deu compte

Oscar encara no m'has dit l'hora ,ho necesito per lligar amb els altres convidats
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  OS-KR Dv Jun 01, 2012 10:31 pm

ui, crec que si, a les 7:15 ja va bé !!! per no pujar amb massa calor

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  CARPY Dv Jun 01, 2012 11:03 pm

OS-KR escrigué:ui, crec que si, a les 7:15 ja va bé !!! per no pujar amb massa calor

Ok quedem per sorti pedelant a las 7'30 tots demunt de la bici pixadets ¡¡¡

Obro un nou pots de la sortida
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

URGENT !!!!! PEL JORDI.G  Empty Re: URGENT !!!!! PEL JORDI.G

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum