TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

+2
Gilmineitor
CARPY
6 participantes

Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Ds Gen 08, 2011 12:29 am

Axi jordi anem a coll de te ,sortim d'arbucies a les 8 del mati de la pista poliesportiva i podem pujar per el cami de peatje fins a dalt del convent ,baixem per el corriol fins a arbucies ens fotem una cocacola i tornem tan panxos a casa que jo tinc dinar els guis a la 1'30 .Un dia perfecta jajaj .Seran pocs km pero millor ,podrem anar xino xano sensa cap presio i divagar del que calgui
Preparo el track per veura si puc fer alguna novetat del original

1-JORDI.G
2-CARPY

SORTIREM DEL POLIESPORTIU MUNICIPAL CAN PONS A LES 8 DEL MATI


Editat per darrera vegada per CARPY el Ds Gen 08, 2011 1:59 am, editat 5 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 08, 2011 1:19 am

jaume,si no ha de venir ningu mes potser que sortim desde aqui,collons que han pujat la bencina jajaj
el plan seria anar a santa fe per mosqueroles
es l´am per que en Jose piqui,ja saps que per fer mariconades no embruta la metta.

ES broma eh,que las costellas estan donan per....si ,,,si ja ho sabeu
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Ds Gen 08, 2011 1:34 am

yics escrigué:jaume,si no ha de venir ningu mes potser que sortim desde aqui,collons que han pujat la bencina jajaj
el plan seria anar a santa fe per mosqueroles
es l´am per que en Jose piqui,ja saps que per fer mariconades no embruta la metta.

ES broma eh,que las costellas estan donan per....si ,,,si ja ho sabeu

A per la meva part cap problema jajj .Segur que en pitu no ens deixa sols i en jose ja pujara el sol des de breda que esta allà mateix Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Ciclon Ds Gen 08, 2011 1:54 pm

CARPY escrigué:
yics escrigué:jaume,si no ha de venir ningu mes potser que sortim desde aqui,collons que han pujat la bencina jajaj
el plan seria anar a santa fe per mosqueroles
es l´am per que en Jose piqui,ja saps que per fer mariconades no embruta la metta.

ES broma eh,que las costellas estan donan per....si ,,,si ja ho sabeu

A per la meva part cap problema jajj .Segur que en pitu no ens deixa sols i en jose ja pujara el sol des de breda que esta allà mateix Sleep Sleep


Jo aquesta semana surto amb els de Breda que ja fa un any que no surto amb ells. Ara el dia que vulgueu poden anar a fer un altre corriol que hiha putjan per Molins de les Pipes, també es pot putjar per cami de peatje i pasar per una font molt maca i amb molts de canyos, peró aixo pot ser una altre sortida mes per la primavera.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 08, 2011 5:45 pm

a las 7h a m en el parquing de Sant Antoni de vilamachos o era villamayorrrrrr.
quien se apunte será vien benido y el que le pueda la rutina y el tedio tambien
los de siempre donde siempre,iremos en cohe hasta Arbucies,a las 8 estaremos pagando el peage de Coll de TE
Alberto no te dejes el postre.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Rigodon Ds Gen 08, 2011 5:55 pm

Tranquilo Jordi que el postre no me lo dejo jejej
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  sergiktt Ds Gen 08, 2011 10:33 pm


Aquest finde tenia molts de plans possibles, estava l'opcio de coll de te, tambe em feia molta il.lusio desenpolvar la DirtBag i anar a Mataro, l'opcio secreta privee JoanB/Sergiktt tambe s'estava remenant, pero el dia de reis, em va agafar el que la gent anomena erroneament Grip o Grip A, ja que per els meus sintomas, esta clar que aixo es Ebola!!! Porto 3 dies a 38,5 de febre, i no estic massa d'humor per a res, o sigui que passeu-ho be, jo la setmana vinent anire a la Kdda FreeMaresme, si estic operatiu, que espero que aixi sigui!!!

En un altre ordre de coses, tinc que dir que amb en Bona estem Treballant en una linea que es podria anomenar WoodLine, i "hasta aqui puedo leer"

Ens veiem i bona ruta!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty una de portabicis

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 08, 2011 10:33 pm

HE instalado un cuarto portabicis en el mitsu,es posible que no probable ,que perdamos 10 minutos intentando saber cual es la posición optima.

No he podido hacer las pruebas ,porque no tenia suficientes bicis,incluso he montado y tuneado un thule antiguo para la HD y no tener que desmontar para sujetar las vuestras.ehhhh cheers cheers cheers cheers
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 08, 2011 10:38 pm

sergiktt escrigué:
Aquest finde tenia molts de plans possibles, estava l'opcio de coll de te, tambe em feia molta il.lusio desenpolvar la DirtBag i anar a Mataro, l'opcio secreta privee JoanB/Sergiktt tambe s'estava remenant, pero el dia de reis, em va agafar el que la gent anomena erroneament Grip o Grip A, ja que per els meus sintomas, esta clar que aixo es Ebola!!! Porto 3 dies a 38,5 de febre, i no estic massa d'humor per a res, o sigui que passeu-ho be, jo la setmana vinent anire a la Kdda FreeMaresme, si estic operatiu, que espero que aixi sigui!!!

En un altre ordre de coses, tinc que dir que amb en Bona estem Treballant en una linea que es podria anomenar WoodLine, i "hasta aqui puedo leer"

Ens veiem i bona ruta!!!


millorat,cosa dificil ge ge

bull dir que es dificil ferte millor Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Ds Gen 08, 2011 11:39 pm

sergiktt escrigué:
Aquest finde tenia molts de plans possibles, estava l'opcio de coll de te, tambe em feia molta il.lusio desenpolvar la DirtBag i anar a Mataro, l'opcio secreta privee JoanB/Sergiktt tambe s'estava remenant, pero el dia de reis, em va agafar el que la gent anomena erroneament Grip o Grip A, ja que per els meus sintomas, esta clar que aixo es Ebola!!! Porto 3 dies a 38,5 de febre, i no estic massa d'humor per a res, o sigui que passeu-ho be, jo la setmana vinent anire a la Kdda FreeMaresme, si estic operatiu, que espero que aixi sigui!!!

En un altre ordre de coses, tinc que dir que amb en Bona estem Treballant en una linea que es podria anomenar WoodLine, i "hasta aqui puedo leer"

Ens veiem i bona ruta!!!

Sergi millorat que un cap de setmana a casa amb febre es molt dur ,ja penserem amb tu quan baixem per coll de te jajaj Sleep Sleep
No deixis en Bona sol fent la linea que no te res el cap affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Ds Gen 08, 2011 11:40 pm

yics escrigué:HE instalado un cuarto portabicis en el mitsu,es posible que no probable ,que perdamos 10 minutos intentando saber cual es la posición optima.

No he podido hacer las pruebas ,porque no tenia suficientes bicis,incluso he montado y tuneado un thule antiguo para la HD y no tener que desmontar para sujetar las vuestras.ehhhh cheers cheers cheers cheers

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Tigret Dg Gen 09, 2011 2:00 am

Vinga va...en Xavi i jo,ens apuntem!!!no us deixarem sols,que encara pendreu mal!!! affraid ens veiem demà a Arbúcies.
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Dg Gen 09, 2011 7:49 pm

Avui tenia que ser una sortida romàntica amb en JORDI.HD i JO però el final com sempre em fet el grupet de sempre els incombustibles ,que els hi agrada tot jaja .Poc abans de las 8 ja estàvem pedalant i avui no pujarem per la pista de peatge ,som mes originals o no jajaj .El primer que fem es pujar pel costat de la riera fins casi el moli de les pipas .La pujada del moli fins els colls passant per el càmping el Vidal es per pista ample en molt bon estat .De els colls fins a coll de te ja es una mica mes estret i amb una mica de feg feg , passant per els bosc de l'osso yogui jaja unas pinedes guapisima amb una vista a las agudas fantàstica .Passem per la font de la golanegra amb els seus 4 canyos .Arribem a coll de te amb mes km dels que jo tenia previst i ja decidim que no pugem fins el convent .Ara toca la baixada ,no te res d'especial a part de un parell de zones amb pedres ,la resta pur flow anat creuant el cami principal ,curvetas peraltades ,fullàs que tapen el corriol donat mes emoció si trobes una pedra amagada ,una baixada molt dreta amb cura i arrel que tots els dolents l'hem fet a 0.La baixada com sempre s'ha fet curta però tots em disfrutat molt amb aquesta sortida ja que es del nostre estil km de puja i una bona baixada .Graciàs a tots per la companya
PD: El mati pujant per el moli de les pipàs em vist un PR que ens anava creuant el camí ,algun ja hi volia baixar jajaj .Ara tindrem que pujar un altre dia per veurà per on va aquest corriol




Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Gen 09, 2011 8:00 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Gen 09, 2011 7:58 pm

Alberto,el carpi ha estao bien ,no.
tal cual

Bona crónica y bona sortida
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Tigret Dg Gen 09, 2011 9:51 pm

Un video Carpy...!!???i jo sense poder veure'l..!!! Per cert,guapo el corriol d'avui,eh?Aquest any,hem començat forts...dues sortides i dues rutes noves(almenys per a mí)a veure si continuem amb aquest nivell Wink Wink
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Dg Gen 09, 2011 10:06 pm

Tigret escrigué:Un video Carpy...!!???i jo sense poder veure'l..!!! Per cert,guapo el corriol d'avui,eh?Aquest any,hem començat forts...dues sortides i dues rutes noves(almenys per a mí)a veure si continuem amb aquest nivell Wink Wink

No es vídeo nomes un passe de fotos .No pots veurà vídeos ??.Si que tindrem que mantenir el nivell ,la setmana que be ens quedarem. per la zona trenca .s'aceptan suggeriments que si tinc que tria jo ho passareu malament affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Tigret Dg Gen 09, 2011 10:15 pm

Es que em va molt lent...i els videos ni me'ls carrega!! :evil:qualsevol ruta segur que serà guapa!!!per mes endavant,podriem mirar algo per Osona...els tracks dels diables,segur que estan plens de corriols,no?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Gen 09, 2011 11:10 pm



No es vídeo nomes un passe de fotos .No pots veurà vídeos ??.Si que tindrem que mantenir el nivell ,la setmana que be ens quedarem. per la zona trenca .s'aceptan suggeriments que si tinc que tria jo ho passareu malament affraid affraid affraid [/quote]

QUINA POR
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Dl Gen 10, 2011 1:20 am

Jose hoy subiendo por la pista del moli de las pipas direccion al camping del vilar i els colls hemos visto un corriol que se ba cruzando con la pista ancha ,tiene buena pinta .Tu lo conoces he estado buscando informacion y no encuentro nada, mas que nada para saber si vale la pena organizar otra expedicion por la zona @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Ciclon Dl Gen 10, 2011 11:09 pm

CARPY escrigué:Jose hoy subiendo por la pista del moli de las pipas direccion al camping del vilar i els colls hemos visto un corriol que se ba cruzando con la pista ancha ,tiene buena pinta .Tu lo conoces he estado buscando informacion y no encuentro nada, mas que nada para saber si vale la pena organizar otra expedicion por la zona @10

Hola Carpy, ese corriol que dices si lo conozco, lo habremos hecho 3 o 4 veces, al Pepe le gusta mucho más que el de Coll de Te ya que es un poquito menos técnico y con menos piedra. Ese empieza subiendo por el molins de les pipes llegas a una curva de derechas en la que a la derecha hay otro camino cruzado por un arroyo, ahi a la izquierda empieza el corriol. Si sigues hacia la derecha (subida dura) y a unos tres o cuatro kilometros empieza otro hacia la derecha, un poco escondido ya que tienes que fijarte en los letreros verdes, técnico al principio pero con in tramo final de entre dos o tres kilometros muy rápido y metido en medio de un tobogan que sale a la Font del Regas.
A estos tambien se llega por el camino de peaje en una de las paellas sale un camino hacia la derecha que va hacia la fuente de los cuatros caños que pasasteis este domingo, pero desde ahi hay un par de cruces, mejor ir con uno que se lo conozca.
El dia que querais quedamos para hacerlo pero se os esta acumulando la faena, bajada de Joanet, corriols de Santa Coloma, corriol de la Font del Regàs y el otro que se llama de Buixaus o algo parecido.
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  CARPY Dt Gen 11, 2011 12:19 am

Ciclon escrigué:
CARPY escrigué:Jose hoy subiendo por la pista del moli de las pipas direccion al camping del vilar i els colls hemos visto un corriol que se ba cruzando con la pista ancha ,tiene buena pinta .Tu lo conoces he estado buscando informacion y no encuentro nada, mas que nada para saber si vale la pena organizar otra expedicion por la zona @10

Hola Carpy, ese corriol que dices si lo conozco, lo habremos hecho 3 o 4 veces, al Pepe le gusta mucho más que el de Coll de Te ya que es un poquito menos técnico y con menos piedra. Ese empieza subiendo por el molins de les pipes llegas a una curva de derechas en la que a la derecha hay otro camino cruzado por un arroyo, ahi a la izquierda empieza el corriol. Si sigues hacia la derecha (subida dura) y a unos tres o cuatro kilometros empieza otro hacia la derecha, un poco escondido ya que tienes que fijarte en los letreros verdes, técnico al principio pero con in tramo final de entre dos o tres kilometros muy rápido y metido en medio de un tobogan que sale a la Font del Regas.
A estos tambien se llega por el camino de peaje en una de las paellas sale un camino hacia la derecha que va hacia la fuente de los cuatros caños que pasasteis este domingo, pero desde ahi hay un par de cruces, mejor ir con uno que se lo conozca.
El dia que querais quedamos para hacerlo pero se os esta acumulando la faena, bajada de Joanet, corriols de Santa Coloma, corriol de la Font del Regàs y el otro que se llama de Buixaus o algo parecido.
Nos vemos.

Jose pues ya esta controlado ya que las señales ya las encontramos desde els colls .gracias y nos vemos
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011 Empty Re: EN JORDI.G I CARPY A COLL DE TE SOLETS 9-1-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum