TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SAULONADA NON STOP 13-3-2011

5 participantes

Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dv Mar 11, 2011 9:34 pm

Ja que tot estara xop anem de cara el saulo .Sortim a las 8 del lloc de sempre .


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Mar 13, 2011 10:58 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Gilmineitor Dv Mar 11, 2011 10:36 pm

OIDO COCINA.
He invitado a helen ,!no lo tiene claro!
Salida con bici tocha,con toda la artilleria,
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dv Mar 11, 2011 10:38 pm

yics escrigué:OIDO COCINA.
He invitado a helen ,!no lo tiene claro!
Salida con bici tocha,con toda la artilleria,

Ja li deixare las protes i el parachute affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty collons com plou

Missatge  Gilmineitor Ds Mar 12, 2011 12:20 pm

http://www.meteo.cat/servmet/radar/images/cappi250_catalunya_10dBZ/composicio_ultima.png?radn=1299921528749
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Ds Mar 12, 2011 2:02 pm

Dema el saulo estara xxxd i la pujada per la riera de can FONT sera de las epicas ja que baixara aigua a tutuplen


aixo serà el que ens trobarem

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Gilmineitor Ds Mar 12, 2011 6:33 pm

ja tinc las pastis.
el maxxis larssen dema serà un advantage amb camara del pep.
portare polainas per no mollarme els peus,no millor durè peus d`anac y la zodiac
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Ds Mar 12, 2011 10:06 pm

Fins demà no puc dir res però casi segur que sigui baixa per problemes de bomiteras Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Aixi que si no estic l'hora no m'espereu i que vagui be
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Rigodon Ds Mar 12, 2011 11:46 pm

Yo viendo que esto no para, me rajo, ademas no he podido hacer nada guay con los crios hoy y me dedicare a ellos y su madre. Esto es sembrar para dias venideros jeejjeje. He hablado con el Tigret y tampoco saldra y tambie he visto al kulajy y tampoco sale. En fin los que salgan que lo expliquen para darnos envidia

besos y abrazos, chao ¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dg Mar 13, 2011 8:01 pm

Avui nomes 3 valents o no Jordi.HD-PITU-CARPY sortim com ja es habitual quan plou molt anem el corredor ja que el terreny es sauló .La idea era pujar el santuari per darrera travessant 3 rieres .La primera a la flamagas era impossible molta fondària i corrent un risc innecessari .Reculem i anem pujant per can font fins a la segona ,aquesta si que la passem amb l'aigua per sobre el eix pedalier ,acabem de pujar i anem per la tercera ,amb 2 pins el mig i una fondària de 80 cm impossible de passar ,reculem i anem per un altre camí .Esmorzem a la pineda de trull i pujem fins a dalt del santuari ,foto ect .Baixem per el GR i el sollel anem a buscar una vella trialera que avui era una autentica riera .Anem enllaçant per corriols fins a la balena .Fem la balena a un ritma tranquilet ja que totes las pedres i arrels patinaven molt i si no pregunte-li el JORDI .La sortida d'avui es de las que et queden a la memòria ja que tot estava xop ,els rierols eren autèntics rius del Pirineu ,basses trampa ect una bona sortida i una bona companya
.



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Ciclon Dg Mar 13, 2011 9:05 pm

Quina quantitat d'aigua, una molt bona sortida. Nosaltres avui (Kiko, Ramón i Jose) hen anat a Santa Fe, hen passat per les antenes i després hen enfilat capa Font Martina on hen agafat el GR5 per baixar a Camp Pins, d'aqui a Gualba d'abaix carretera fins a Breda. Total 52 km amb molta aigua, els torrents eran con rius del pirineu, fa un goig veure corre l'aigua per quaselvol lloc.
Ja veig que com aqui a la gent le fa por l'aigua.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  sergiktt Dl Mar 14, 2011 5:33 pm

CARPY escrigué:Avui nomes 3 valents o no Jordi.HD-PITU-CARPY sortim com ja es habitual quan plou molt anem el corredor ja que el terreny es sauló .La idea era pujar el santuari per darrera travessant 3 rieres .La primera a la flamagas era impossible molta fondària i corrent un risc innecessari .Reculem i anem pujant per can font fins a la segona ,aquesta si que la passem amb l'aigua per sobre el eix pedalier ,acabem de pujar i anem per la tercera ,amb 2 pins el mig i una fondària de 80 cm impossible de passar ,reculem i anem per un altre camí .Esmorzem a la pineda de trull i pujem fins a dalt del santuari ,foto ect .Baixem per el GR i el sollel anem a buscar una vella trialera que avui era una autentica riera .Anem enllaçant per corriols fins a la balena .Fem la balena a un ritma tranquilet ja que totes las pedres i arrels patinaven molt i si no pregunte-li el JORDI .La sortida d'avui es de las que et queden a la memòria ja que tot estava xop ,els rierols eren autèntics rius del Pirineu ,basses trampa ect una bona sortida i una bona companya
.



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



Qualsevol dia, la palmeu ofegats... com paseu per un pont amb tanta aigua, el Pitu el tenia per un tio amb mes seny!!! sunny

Jo ha Mataro un terreny perfecte, no se si es per que es molt saulo, perque es cara Sud, o perque es força inclinat el terreny o per les tres coses, pero ahir gens de fang, i gens d'aigua, un grip perfecte i la bici neta!!!

Ens veiem.


PD: Jaume, ves aclarint calendari, que jo se que hi ha noticies noves!!! cheers
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dt Mar 15, 2011 1:34 am

Sergi tu guardat un dia perquè vindrà un paquet del Bages properament affraid affraid i ara en aquets moments no se com fer cuadrar el calandari MENU A GIRONA -VISITA EL LIBRE -GABARRAS ECT i els bonos estan restringits jajaj Evil or Very Mad Evil or Very Mad

PD; Reserva un dia per la teva MONTY que tens que venir a ....................... Razz Razz
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  sergiktt Dt Mar 15, 2011 12:17 pm

CARPY escrigué:Sergi tu guardat un dia perquè vindrà un paquet del Bages properament affraid affraid i ara en aquets moments no se com fer cuadrar el calandari MENU A GIRONA -VISITA EL LIBRE -GABARRAS ECT i els bonos estan restringits jajaj Evil or Very Mad Evil or Very Mad

PD; Reserva un dia per la teva MONTY que tens que venir a ....................... Razz Razz


El paquet del Bages arriba el 27 segur eh?? Que jo tambe haig de montar calendari, en algunes de les altres coses m'haure d'excusar si no em cuadra, ja que el meu calendari va atapeit!!!
sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dt Mar 15, 2011 3:57 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Sergi tu guardat un dia perquè vindrà un paquet del Bages properament affraid affraid i ara en aquets moments no se com fer cuadrar el calandari MENU A GIRONA -VISITA EL LIBRE -GABARRAS ECT i els bonos estan restringits jajaj Evil or Very Mad Evil or Very Mad

PD; Reserva un dia per la teva MONTY que tens que venir a ....................... Razz Razz


El paquet del Bages arriba el 27 segur eh?? Que jo tambe haig de montar calendari, en algunes de les altres coses m'haure d'excusar si no em cuadra, ja que el meu calendari va atapeit!!!
sunny sunny

SI SI pero del dia de MONTY SESIONS no tens excusa ¡¡¡ affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  sergiktt Dt Mar 15, 2011 5:52 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Sergi tu guardat un dia perquè vindrà un paquet del Bages properament affraid affraid i ara en aquets moments no se com fer cuadrar el calandari MENU A GIRONA -VISITA EL LIBRE -GABARRAS ECT i els bonos estan restringits jajaj Evil or Very Mad Evil or Very Mad

PD; Reserva un dia per la teva MONTY que tens que venir a ....................... Razz Razz


El paquet del Bages arriba el 27 segur eh?? Que jo tambe haig de montar calendari, en algunes de les altres coses m'haure d'excusar si no em cuadra, ja que el meu calendari va atapeit!!!
sunny sunny

SI SI pero del dia de MONTY SESIONS no tens excusa ¡¡¡ affraid affraid


BuFFF!!! Cabron, em vols apretar, eh?? Quan vingui temps millors, m'hi dedicare una mica mes i mirare d'atraparte!!! Pero vamos que si s'ha de fer, es fa!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Gilmineitor Dt Mar 15, 2011 11:00 pm

Que fem aquest diumenge.

zodiac,rafting a la riera o directament submarinisme.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  CARPY Dc Mar 16, 2011 12:12 am

yics escrigué:Que fem aquest diumenge.

zodiac,rafting a la riera o directament submarinisme.

Ja estas nervios si nomes som dimarts ¡¡¡.La cosa esta xunga amb aquestas plujas ,pocas opcions tenim s'aceptan propostas
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SAULONADA NON STOP 13-3-2011 Empty Re: SAULONADA NON STOP 13-3-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum