TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

diumenge 23 1 11

+5
VICENTE's
COLMILLO
Rigodon
CARPY
Gilmineitor
9 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty diumenge 23 1 11

Missatge  Gilmineitor Dj Gen 20, 2011 12:07 am

¡Que fem,en Carpy fa vaga i ens deixa fer

1ª proposta anar a la Roca a fer corriols,sortin en bici de Sant Antoni
2ª " " fer un Corredor Extrem,imposible ,cal Arenes,dragon kan,ballena,
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Dj Gen 20, 2011 1:21 am

yics escrigué:¡Que fem,en Carpy fa vaga i ens deixa fer

1ª proposta anar a la Roca a fer corriols,sortin en bici de Sant Antoni
2ª " " fer un Corredor Extrem,imposible ,cal Arenes,dragon kan,ballena,
Ja som dimecres

Jo puc venir ??? affraid affraid affraid Diuen que fara molt fred ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Rigodon Dj Gen 20, 2011 11:28 am

Yo voto corredor extrem
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Dj Gen 20, 2011 4:03 pm

Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem

MENU O CARTA ¡¡¡¡¡ bounce bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Rigodon Dj Gen 20, 2011 5:55 pm

CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem

MENU O CARTA ¡¡¡¡¡ bounce bounce bounce

A la carta, que es domingo
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Que fem?

Missatge  COLMILLO Dj Gen 20, 2011 7:27 pm

Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).

Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).

Vosaltres decidiu!!!

Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:

http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356

Espero que us agradi i que em confirmeu que he fet una bona elecció.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Dv Gen 21, 2011 12:46 am

COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).

Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).

Vosaltres decidiu!!!

Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:

http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356

Espero que us agradi i que em confirmeu que he fet una bona elecció.

No cal que et torni a repetir el de sempre ......................,si vols ja saps el que tens que fer ,venir amb la bici nova que tens jajaj bounce bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Dv Gen 21, 2011 12:47 am

Rigodon escrigué:
CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem

MENU O CARTA ¡¡¡¡¡ bounce bounce bounce

A la carta, que es domingo


lol! lol! lol! lol! lol!


Editat per darrera vegada per CARPY el Dv Gen 21, 2011 12:58 am, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Gilmineitor Dv Gen 21, 2011 12:55 am

COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).

Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).

Vosaltres decidiu!!!

Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:

http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356

Espero que us agradi i que em confirmeu que he fet una bona elecció.


El gadjet genial,pero esperaté a tener mis años y mi baja forma física"QUE AÚN NO TE HACE FALTA"

Colmillo,pareces el rio GUADIANA,apareces y desapareces ,como tantos otros "companys"javascript:emoticonp('affraid')

Hemos hecho salidas gayers de esas que tanto te gustan,y ni puto caso
Y ahora cuando apareces, es interesado en cambiar la ruta y si es necesario para que te motives pues se cambia

Si vienes ,podrás decidir si es extrem o no ,el último día disfrutaste y este domingo pasará lo mismo.

QUEDAMOS A LAS 8 am.

PD:ya has revisado el ruido de tu caja pedalier?
affraid affraid Basketball
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  COLMILLO Dv Gen 21, 2011 2:56 am

yics escrigué:
COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).

Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).

Vosaltres decidiu!!!

Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:

http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356

Espero que us agradi i que em confirmeu que he fet una bona elecció.


El gadjet genial,pero esperaté a tener mis años y mi baja forma física"QUE AÚN NO TE HACE FALTA"

Colmillo,pareces el rio GUADIANA,apareces y desapareces ,como tantos otros "companys"javascript:emoticonp('affraid')

Hemos hecho salidas gayers de esas que tanto te gustan,y ni puto caso
Y ahora cuando apareces, es interesado en cambiar la ruta y si es necesario para que te motives pues se cambia

Si vienes ,podrás decidir si es extrem o no ,el último día disfrutaste y este domingo pasará lo mismo.

QUEDAMOS A LAS 8 am.

PD:ya has revisado el ruido de tu caja pedalier?
affraid affraid Basketball

Ostres Yics sempre em fots bronca cada cop que escric!! Sort que t'estimo I love you I love you I love you I love you

Només cal que facis un repàs de les darreres sortides que heu fet i entendràs per què no he vingut (si realment em coneixes). L'única que vau fer i que m'interessava (Pla de La Calma) estava treballant, per què jo treballo!!!! i alguns caps de setmana!!!! Smile Smile Smile Si m'agrada vinc i sinó doncs no vinc. La vida és així de senzilla.

I jo no vull canviar, tant sols proposo. La proposta és coherent i comprensible per a tothom (no passar fred , per què encara que vagis abrigat passes fred!!!). Ara si hi ha que passa fred, doncs es passa fred. Visca l'immobilisme!!!

Per cert, que és un PEDALIER?
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Gilmineitor Dv Gen 21, 2011 4:26 pm

Colmillo ,no et fotu bronca,no mes et dic que et presentis i proposis el que vols fer .

como era aquello "el que se pica ,ajos come"

jo tambe t´estimo.

pd pedalier :es allo que si es fa malbe,tindras que trucar a la teva estimada Olga per que et fagi de taxxxxi.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  VICENTE's Dv Gen 21, 2011 7:58 pm

A viernes y sin decidir a donde ir. Si es queeee..., ja, ja. Otra opción sería Collserola (Secreta, Parking buses tibidabo, salamandra, viaducto, Can Coll, Delikatesen, Pajaros de madera y Laberinto Radikal).

Yo no digo na y lo digo to.

Gensanta, que ganas tengo que llegue ya el dia 13. Jordi, ¿sabes quien vendrá? El Miguel, le he engañao, ja, ja.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Tigret Dv Gen 21, 2011 9:04 pm

Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits Very Happy Very Happy Very Happy
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Ds Gen 22, 2011 12:09 am

VICENTE's escrigué:A viernes y sin decidir a donde ir. Si es queeee..., ja, ja. Otra opción sería Collserola (Secreta, Parking buses tibidabo, salamandra, viaducto, Can Coll, Delikatesen, Pajaros de madera y Laberinto Radikal).

Yo no digo na y lo digo to.

Gensanta, que ganas tengo que llegue ya el dia 13. Jordi, ¿sabes quien vendrá? El Miguel, le he engañao, ja, ja.

Gracias por la oferta pero con un corredor creo que ya tendremos suficiente jajaj .
Esto de decidir las salidas unos dias antes es desde las nuevas tecnologias ,antes en 2 minutos antes de salir lo decidiamos y salia muy bien
A dile al Miguel que lleve el flotador affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Ds Gen 22, 2011 12:16 am

Tigret escrigué:Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits Very Happy Very Happy Very Happy
opcio-1
Si es el que farem un corredor a la carta de primer unes carabances de pujada ,GR can miloca,impossible,sender can miloca ,can trave extrem,vinyes de pujada ,balena de postres i descens de cafe,copa i puro (ostia ara no es pot fumar ) i alguna coseta mes que sortira improvisada

opcio-2

Avui m'ha trucat en Marc del corredor que fan una sortida a la CREU DE CANET de 50 i pico km ,Si volem anar-hi que sortiran a las 8 del mati de la botiga .Jo li he dit que ho diria ara ja podeu triar
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 22, 2011 12:48 am

CARPY escrigué:
Tigret escrigué:Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits Very Happy Very Happy Very Happy
opcio-1
Si es el que farem un corredor a la carta de primer unes carabances de pujada ,GR can miloca,impossible,sender can miloca ,can trave extrem,vinyes de pujada ,balena de postres i descens de cafe,copa i puro (ostia ara no es pot fumar ) i alguna coseta mes que sortira improvisada

opcio-2

Avui m'ha trucat en Marc del corredor que fan una sortida a la CREU DE CANET de 50 i pico km ,Si volem anar-hi que sortiran a las 8 del mati de la botiga .Jo li he dit que ho diria ara ja podeu triar

fer 50 km,en Carles fará tard.
la opcio 1 m´agrada mes
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Fred

Missatge  COLMILLO Ds Gen 22, 2011 1:13 pm

Ja sé que em plouren critiques a dojo però avui m'he llevat a quart de 8 i a casa meva estàvem a -6,4ºC.
Demà deixa de bufar vent i es preveu més fred.
El Corredor és cara nord i no surt el Sol.

Massa fred per mi. Que us ho passeu bé.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Ds Gen 22, 2011 2:51 pm

COLMILLO escrigué:Ja sé que em plouren critiques a dojo però avui m'he llevat a quart de 8 i a casa meva estàvem a -6,4ºC.
Demà deixa de bufar vent i es preveu més fred.
El Corredor és cara nord i no surt el Sol.

Massa fred per mi. Que us ho passeu bé.

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Tigret Ds Gen 22, 2011 6:23 pm

A mí ja m'està bé l'opció del Corredor...és que en el fons sóc un fart!!!! Very Happy Very Happy
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty 23 1 2011

Missatge  xop Ds Gen 22, 2011 10:16 pm

L´opció del corredor amb sembla perfecte, igual bé un autopton de la zona i ens ensenyanalguna trialera extra. affraid affraid
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Ciclon Ds Gen 22, 2011 10:21 pm

Demà si no en moro de fred anant capa Sant Antoni hi sere per fer la sortida per corredor. A las 8:00 en el parking com sempre, no?
Ens veiem cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 22, 2011 10:30 pm

Ciclon escrigué:Demà si no en moro de fred anant capa Sant Antoni hi sere per fer la sortida per corredor. A las 8:00 en el parking com sempre, no?
Ens veiem cheers cheers cheers

JOSE,te esperamos si has de tomar un caldito caliente cuando llegues ,pues lo tomas gegege.

no es el mejor dia para hacer carretera,si vienes por can peualt vigila la curva antes de empezar la subida ,estará helada"no te la fotis"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  sergiktt Ds Gen 22, 2011 10:55 pm


Trencas espero que tingueu pietat d'un convalescent de la Grip, que fa 3 setmanes que quasi no toca la bici!!!! sunny

Com diu el Jose, si no em congelo vinguent amb la furgo, alla estare!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  CARPY Ds Gen 22, 2011 11:34 pm

sergiktt escrigué:
Trencas espero que tingueu pietat d'un convalescent de la Grip, que fa 3 setmanes que quasi no toca la bici!!!! sunny

Com diu el Jose, si no em congelo vinguent amb la furgo, alla estare!!!

Sergi ja que en jose passa per sant celoni pots venir amb ell pedalant i aixi arribes calentet i després per torna es un moment jajaj a i recolliu en tigret a palau ¡¡¡¡¡.Dema tot rally aixi et posaràs amb forma jajaj

Xop aixo esta be averau qui ens portes jajaj que sigui dolent pujant i lent baixant affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  sergiktt Dg Gen 23, 2011 12:40 am

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
Trencas espero que tingueu pietat d'un convalescent de la Grip, que fa 3 setmanes que quasi no toca la bici!!!! sunny

Com diu el Jose, si no em congelo vinguent amb la furgo, alla estare!!!

Sergi ja que en jose passa per sant celoni pots venir amb ell pedalant i aixi arribes calentet i després per torna es un moment jajaj a i recolliu en tigret a palau ¡¡¡¡¡.Dema tot rally aixi et posaràs amb forma jajaj

Xop aixo esta be averau qui ens portes jajaj que sigui dolent pujant i lent baixant affraid affraid

Tu calla Kulajy V-2, ara amb el nivell que tens trialeru, ja ho trobes tot rally, no?? sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 23 1 11 Empty Re: diumenge 23 1 11

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum