TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ULTIMA PRESELENIKA 2010

+5
COLMILLO
Jo_On
sergiktt
Gilmineitor
CARPY
9 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 14, 2010 12:03 am

Per la ultima sortida preselenika el recorregut el trio jo jajaj .Sortirem de vilamajor i pujarem el corredor -collsacreu-san marti de montegra fins a la batlloria ,pujaren a riells ,coll de te ,sant marçal,las illes fins al las piscinas del montseny ,santa susana ,sant elias i baixar fins a vilamajor no se ni els km i desnivell pero crec que sera un recorregut molt rodador amb pocas trampas .A jo no vindre estic fora tot el cap de setmana jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dt Set 14, 2010 12:24 am

collons!si surtim el diumenge ,potser arrivarem el dimarts.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dt Set 14, 2010 11:16 am

CARPY escrigué:Per la ultima sortida preselenika el recorregut el trio jo jajaj .Sortirem de vilamajor i pujarem el corredor -collsacreu-san marti de montegra fins a la batlloria ,pujaren a riells ,coll de te ,sant marçal,las illes fins al las piscinas del montseny ,santa susana ,sant elias i baixar fins a vilamajor no se ni els km i desnivell pero crec que sera un recorregut molt rodador amb pocas trampas .A jo no vindre estic fora tot el cap de setmana jajaj

Ostia, doncs es una volta circular, que l'hauriem d'apuntar a les agendes per futures fites!! No Jaume??

Jo faria corredor, collsacreu, sant marti, horsavinya, aqui ja baixem i fem fins a Gualba i a partir d'aqui la ruta de l'any passat per la master 2500, evidentment, nomes fins el poble del montseny i ja cap a can peualt!!! No crec que fos massa mes forta que la de la setmana pasada... no??
geek geek
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 14, 2010 2:52 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Per la ultima sortida preselenika el recorregut el trio jo jajaj .Sortirem de vilamajor i pujarem el corredor -collsacreu-san marti de montegra fins a la batlloria ,pujaren a riells ,coll de te ,sant marçal,las illes fins al las piscinas del montseny ,santa susana ,sant elias i baixar fins a vilamajor no se ni els km i desnivell pero crec que sera un recorregut molt rodador amb pocas trampas .A jo no vindre estic fora tot el cap de setmana jajaj

Ostia, doncs es una volta circular, que l'hauriem d'apuntar a les agendes per futures fites!! No Jaume??

Jo faria corredor, collsacreu, sant marti, horsavinya, aqui ja baixem i fem fins a Gualba i a partir d'aqui la ruta de l'any passat per la master 2500, evidentment, nomes fins el poble del montseny i ja cap a can peualt!!! No crec que fos massa mes forta que la de la setmana pasada... no??
geek geek
Ens veiem.

Que es aixo de agendes futuras ¡¡¡¡ que anireu a mariconeja per el montnegra .Si voleu acavar la selenika amb dignitat aquesta volta es perfecta @10 affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dt Set 14, 2010 4:22 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Per la ultima sortida preselenika el recorregut el trio jo jajaj .Sortirem de vilamajor i pujarem el corredor -collsacreu-san marti de montegra fins a la batlloria ,pujaren a riells ,coll de te ,sant marçal,las illes fins al las piscinas del montseny ,santa susana ,sant elias i baixar fins a vilamajor no se ni els km i desnivell pero crec que sera un recorregut molt rodador amb pocas trampas .A jo no vindre estic fora tot el cap de setmana jajaj

Ostia, doncs es una volta circular, que l'hauriem d'apuntar a les agendes per futures fites!! No Jaume??

Jo faria corredor, collsacreu, sant marti, horsavinya, aqui ja baixem i fem fins a Gualba i a partir d'aqui la ruta de l'any passat per la master 2500, evidentment, nomes fins el poble del montseny i ja cap a can peualt!!! No crec que fos massa mes forta que la de la setmana pasada... no??
geek geek
Ens veiem.

Que es aixo de agendes futuras ¡¡¡¡ que anireu a mariconeja per el montnegra .Si voleu acavar la selenika amb dignitat aquesta volta es perfecta @10 affraid affraid affraid

Ja ho se ja, ens agradaria fer-la aquest Diumenge, pero com que ha estat idea teva, diguis el que diguis "Que si no cal" "Que si la yaya fuma" etc. etc. Nosaltres et volem esperar, ens fa il·lusio, que dic il·lusio molta il·lusio, ferla amb la teva companyia, o sigui que ja en parlarem en un futur!!!
sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dt Set 14, 2010 10:26 pm

cabrons,me esteu foten calent,no podré esperar la ibis.HD

he deixat els portals de contactes i ja no mes estic al de venda de bikes de rally,quines ganes de que comenci la temporada de ENDURO.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dt Set 14, 2010 11:29 pm

yics escrigué:cabrons,me esteu foten calent,no podré esperar la ibis.HD

he deixat els portals de contactes i ja no mes estic al de venda de bikes de rally,quines ganes de que comenci la temporada de ENDURO.

Jordi la millor compra una bici rigida de carbono del xino amb roda de 29 Laughing Laughing Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Jo_On Dt Set 14, 2010 11:49 pm

yics escrigué:cabrons,me esteu foten calent,no podré esperar la ibis.HD

he deixat els portals de contactes i ja no mes estic al de venda de bikes de rally,quines ganes de que comenci la temporada de ENDURO.

Ibis HD? Què? Cooom? Shocked Twisted Evil flower
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Dc Set 15, 2010 12:28 am

Jo_oN escrigué:
yics escrigué:cabrons,me esteu foten calent,no podré esperar la ibis.HD

he deixat els portals de contactes i ja no mes estic al de venda de bikes de rally,quines ganes de que comenci la temporada de ENDURO.

Ibis HD? Què? Cooom? Shocked Twisted Evil flower

si dius una mentida en veu alta uns cuants cops ,pot fer se realitat.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dc Set 15, 2010 12:44 am

Properament per terreny trencacames lol! lol! lol!


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty I diumenge que!!!!!

Missatge  COLMILLO Dc Set 15, 2010 11:12 am

Per aquest diumenge, i a manca de propostes, us faig un: Camins i corriols de Corró.

Ahir tenia ganes de fer btt i per això vaig baixar-me rutes pel Corró. Lligant, desfen i unint tracks vaig aconseguir fer un recorregut de 60 km íntegrament per la zona de Corró. La veritat és que em va sortir una ruta molt divertida amb molt corriols (no endureros) i amb molt camins inèdits. En total foren 52 km (em vaig perdre) amb un desnivell de 900 metres. No és una ruta dura però si molt trencacames. IDEAL PER AQUELLS QUE VULGUIN FER LA SELÈNIKA.

Si voleu és una proposta diferent a la que estem acostumats i molt especialment INÈDITA (en un 50%).

COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dc Set 15, 2010 2:26 pm

COLMILLO escrigué:Per aquest diumenge, i a manca de propostes, us faig un: Camins i corriols de Corró.

Ahir tenia ganes de fer btt i per això vaig baixar-me rutes pel Corró. Lligant, desfen i unint tracks vaig aconseguir fer un recorregut de 60 km íntegrament per la zona de Corró. La veritat és que em va sortir una ruta molt divertida amb molt corriols (no endureros) i amb molt camins inèdits. En total foren 52 km (em vaig perdre) amb un desnivell de 900 metres. No és una ruta dura però si molt trencacames. IDEAL PER AQUELLS QUE VULGUIN FER LA SELÈNIKA.

Si voleu és una proposta diferent a la que estem acostumats i molt especialment INÈDITA (en un 50%).


Els seleniks que quedan tenen un repta a fer jajj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty ultima preselenika 2010

Missatge  COLMILLO Dj Set 16, 2010 3:21 pm

Encara no sabeu on anem el diumenge?????
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Dj Set 16, 2010 11:12 pm

COLMILLO escrigué:Encara no sabeu on anem el diumenge?????
jo si jeje Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty ultima preselenika 2010

Missatge  COLMILLO Dv Set 17, 2010 12:18 pm

A manca de resposta entenc que ningú surt.

Ja em buscaré la vida.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Ciclon Dv Set 17, 2010 7:46 pm

COLMILLO escrigué:A manca de resposta entenc que ningú surt.

Ja em buscaré la vida.

Jo si sortire per Breda, però quand sortin aqui gairabé mai saben on aniren a petar.
Si vols vindrà queden a la sortida de Breda, a una mitja plaça que hi ha a la carretera d'Arbucies a les 8:00 el diumenge la arribada es normalment entre 13:00 i 14:00.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Gràcies

Missatge  COLMILLO Ds Set 18, 2010 1:02 am

Gràcies Ciclon però arribeu massa tard i esteu massa forts.

El diumenge faré la proposta dels corriols de Corro juntament amb 10 ciclistes més (he fet una crida via sms)
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  totgas Ds Set 18, 2010 3:11 pm

Hola, veig que aquest dimenge s'ha fet sortida A i sortida B, a quina hora i a on heu quedat ?, s'admenten globerillos?
totgas
totgas

Nombre de missatges : 54
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Equip B

Missatge  COLMILLO Ds Set 18, 2010 6:03 pm

Nosaltres anirem a fem una sortida per Corró però el nivell és molt baix (vaja, t'avorriràs segur). En tot cas sempre seràs benvingut (si vols estirar les cames i estar aviat a casa). Hem quedat a les 9 al lloc de sempre.

Per terceres persones sé que l'equip A (Yics, Pitu i Sergi) van a fer la volta al Montseny (grrrrr em vaig assabentar massa tard, quan ja havia quedat amb l'equip B) . No sé ni l'hora ni el lloc on han quedat.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Ds Set 18, 2010 8:36 pm

COLMILLO escrigué:Nosaltres anirem a fem una sortida per Corró però el nivell és molt baix (vaja, t'avorriràs segur). En tot cas sempre seràs benvingut (si vols estirar les cames i estar aviat a casa). Hem quedat a les 9 al lloc de sempre.

Per terceres persones sé que l'equip A (Yics, Pitu i Sergi) van a fer la volta al Montseny (grrrrr em vaig assabentar massa tard, quan ja havia quedat amb l'equip B) . No sé ni l'hora ni el lloc on han quedat.

Per culpa del puto temps la sortida de cap de setmana anulada aaaaaaaa .Ara tindre que anar amb bici el diumengue ¡¡¡¡no puc deixar els meus colegas seleniks sols si no hem fotaran la setmana que be .Aixi que ferran no vindre a corro i anire amb aquets animals que segur que ens sortiran 80 km i 2500 m de desnivell sortin a las 7 del mati i tornan a la 1 aaaaaaaaaaaaaaaaa Sleep Sleep Sleep

PD: Miquel haveura si algun dia podem veura la nova bici ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Gilmineitor Ds Set 18, 2010 10:36 pm

COLMILLO escrigué:Nosaltres anirem a fem una sortida per Corró però el nivell és molt baix (vaja, t'avorriràs segur). En tot cas sempre seràs benvingut (si vols estirar les cames i estar aviat a casa). Hem quedat a les 9 al lloc de sempre.

Per terceres persones sé que l'equip A (Yics, Pitu i Sergi) van a fer la volta al Montseny (grrrrr em vaig assabentar massa tard, quan ja havia quedat amb l'equip B) . No sé ni l'hora ni el lloc on han quedat.

no t´enprenyis,Ferran ,ahir a les 5 de la tarda encara no sabiem que fer.
trucades i decisions ,fins a 2 cuarts de 7 no vem saber que fariem i tal com vaig quedar amb la Helen em truca i diu que tu ja has quedat .

avui en Pitu no sabia res ,pero ell es PRESELENIK i ja sap amb qui surt ge ge ge .
Dema diumenge surtim els que volen anar a Navarcles la propera setmana . .A LES 7 A M AL LLOC DE SEMPRE.
La ruta clasica,Palau,gualba,riells,coll de te.convent sant marçal ,les illes,etc etc.

Pd : LA estimada Helen ,no es terceras persones.[flash][/flash]
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  totgas Ds Set 18, 2010 10:56 pm

CARPY escrigué:
COLMILLO escrigué:Nosaltres anirem a fem una sortida per Corró però el nivell és molt baix (vaja, t'avorriràs segur). En tot cas sempre seràs benvingut (si vols estirar les cames i estar aviat a casa). Hem quedat a les 9 al lloc de sempre.

Per terceres persones sé que l'equip A (Yics, Pitu i Sergi) van a fer la volta al Montseny (grrrrr em vaig assabentar massa tard, quan ja havia quedat amb l'equip B) . No sé ni l'hora ni el lloc on han quedat.

Per culpa del puto temps la sortida de cap de setmana anulada aaaaaaaa .Ara tindre que anar amb bici el diumengue ¡¡¡¡no puc deixar els meus colegas seleniks sols si no hem fotaran la setmana que be .Aixi que ferran no vindre a corro i anire amb aquets animals que segur que ens sortiran 80 km i 2500 m de desnivell sortin a las 7 del mati i tornan a la 1 aaaaaaaaaaaaaaaaa Sleep Sleep Sleep

PD: Miquel haveura si algun dia podem veura la nova bici ???
Be, jo crec que m'apuntare ala sortida B, ja que 80 kms, son molts per mi, si em llevo aviat, pot ser sorti una estona amb el "EQUIP A".
Aqui pots veure la nova bici
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
totgas
totgas

Nombre de missatges : 54
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  CARPY Ds Set 18, 2010 11:16 pm

Miquel la bici molt guapa a les fotos pero tinc ganes de tocar-la jaja es impresionat lo lleuguera que es veu.AAAA vigila que crec que tant timat una barra de la forquilla aprofita ara que esta amb garantia affraid affraid
I no siguis SERGI que et coneixem per tu 80 km es un passeig Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  sergiktt Dg Set 19, 2010 1:09 am

Quina canondale mes guapa XDDD
Ferran, tal com diu el Jordi per motius diversos, fins divendres tarda tot ho teniem a l'aire, no sabien ni el ke fariem i tampoc quins seriem. menys tu, ke vas montar una kdda via "msm" de la qual en el seu moment no en vaig sapiguer res. Per aixo no em cuadrat, haurem d'establir protocols i horaris. XDDDD
Ens veiem
Ens veiem trencas!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  totgas Dg Set 19, 2010 2:34 pm

Pues al final habido tambien plan C. Me he presentado a las 8:00, en Sant Antoni, y despues de esperar 10 minutos y no presentarse nadie, luego me he enterado que la hora de salida del plan B, era a las 9:00, despistado que es uno. Entonces he decidido hacer un entreno de cara a la proxima duatlo, he ido a Canoves, Pla de la Calma, el Sui, trialera del Sui, Pi Novell, bajada hasta la casa del Samon, La Cova, Sant Elias y a las 11:30 h. en casa, total 48 Kms., 2525 mts de desnivel, 3.30h, y dolor de piernas, ya que el ritmo ha sido duro y sin paradas. Y pensar que yo este domingo queria una salida tranquila, relajada.[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
totgas
totgas

Nombre de missatges : 54
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

ULTIMA PRESELENIKA 2010 Empty Re: ULTIMA PRESELENIKA 2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum