TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aventures Jo_On i StPol Connexion...

+6
Tigret
valls2
sergiktt
Muchmuch
Gilmineitor
Jo_On
10 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dj Feb 14, 2013 12:32 am

Gilmineitor escrigué:
collons Jordi ,ja la pots posar
aquesta ruta es pot fer amb rigida 29 o millor la doble
no dius el desnivell ni els km serafin.

el video com sempre 10/10

Jordi! Tus deseos son ordenes!!! Very Happy

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3982788http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3982788
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Tigret Dj Feb 14, 2013 12:46 am

Jordi,molt guapa la ruta!!! cheers
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  valls2 Dj Feb 14, 2013 2:10 am

si la tornes a fer un altre dia avisa'm ke m'apunto

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dj Feb 14, 2013 10:20 am

Sr Ginesta "lo estas petando"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dv Feb 15, 2013 6:22 pm

Tigret escrigué:Jordi,molt guapa la ruta!!! cheers

Gilmineitor escrigué:Sr Ginesta "lo estas petando"

valls2 escrigué:si la tornes a fer un altre dia avisa'm ke m'apunto

CARPY escrigué:Molt guapo el video ¡¡¡¡ unas vistas magnificas .Ja en parlarem si ens engresquen a fer una de rally per la garrotxa jajaja affraid
Un putu crak Basketball

Com diria un dels Makis que jo conec... Sortida FULLLL!!! What a Face

I com diria un Trenca Cinquentón que també conec... Se Va a veh un Follón!!! Very Happy
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  sergiktt Dv Feb 15, 2013 7:08 pm


A mi apuntam... sunny

Poseu data i rejuntem a la mafia!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Ds Feb 16, 2013 4:28 pm

OK Serggio!!! Quan torni a tenir Bono al Març hi torneeem!!! Very Happy
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  OS-KR Dc Mar 06, 2013 1:09 am

Jo_On escrigué:OK Serggio!!! Quan torni a tenir Bono al Març hi torneeem!!! Very Happy

Jordi, hola !!! et volia demanar si em pots passar el track de la SPAM, fa dies que la vull fer i m'encaixa molt bé per aquest cap de setmana per continuar agafant fondo al meu ritme. El tenia al wikiloc peró ja no hi és Crying or Very sad

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dc Mar 27, 2013 10:53 pm

Nenes... aquest diumenge 31 de Març venen els Espirituales a St. Pol a fer l'Spam. Si al final no teniu plan de Setmana Santa esteu convidats ja ho sabeu!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dc Mar 27, 2013 11:22 pm

Jo_On escrigué:Nenes... aquest diumenge 31 de Març venen els Espirituales a St. Pol a fer l'Spam. Si al final no teniu plan de Setmana Santa esteu convidats ja ho sabeu!!!
Sempre es un plaer sortir amb rls espirituales pero sent diumenge de Pascua ,sortirem el disabte full time.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dc Mar 27, 2013 11:58 pm

Gilmineitor escrigué:
Jo_On escrigué:Nenes... aquest diumenge 31 de Març venen els Espirituales a St. Pol a fer l'Spam. Si al final no teniu plan de Setmana Santa esteu convidats ja ho sabeu!!!
Sempre es un plaer sortir amb rls espirituales pero sent diumenge de Pascua ,sortirem el disabte full time.

Ginesta gracias pero estem per sortí dissabte i crec que no tindrem força per diumengue despres d'una tramunt affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Ciclon Dj Mar 28, 2013 9:48 pm

[quote="Jo_On"]Nenes... aquest diumenge 31 de Març venen els Espirituales a St. Pol a fer l'Spam. Si al final no teniu plan de Setmana Santa esteu convidats ja ho sabeu!!![/quote

Jordi desde on sortiu, potsser que m'apunti, aixi veure algun espiritual en un recorregut que m'agradi mes que anar a fer parets i coses similars i tambe donar un tomb per la teva zona que tambe esta molt be.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dv Mar 29, 2013 7:49 pm

Jose! Mira, quedarem a la Plaça Ansel Clavé, just al costat de la N-II.

Aquí et deixo el link! https://maps.google.es/maps?q=pla%C3%A7a+anselm+clav%C3%A9+sant+pol+de+mar&ie=UTF8&ll=41.604531,2.62456&spn=0.001344,0.00284&client=safari&oe=UTF-8&hnear=Pla%C3%A7a+Anselm+Clave,+08395+Sant+Pol+de+Mar,+Barcelona&gl=es&t=m&z=19https://maps.google.es/maps?q=pla%C3%A7a+anselm+clav%C3%A9+sant+pol+de+mar&ie=UTF8&ll=41.604531,2.62456&spn=0.001344,0.00284&client=safari&oe=UTF-8&hnear=Pla%C3%A7a+Anselm+Clave,+08395+Sant+Pol+de+Mar,+Barcelona&gl=es&t=m&z=19
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Muchmuch Dv Mar 29, 2013 11:03 pm

Accepteu infiltrats?
Si es que si diguem a quina hora heu quedat.
No es segur xq el dissabte tinc feste, i una hora menys a la nit, per m'agradaria molt venir... Si em deixeu;-)
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dv Mar 29, 2013 11:29 pm

Muchmuch escrigué:Accepteu infiltrats?
Si es que si diguem a quina hora heu quedat.
No es segur xq el dissabte tinc feste, i una hora menys a la nit, per m'agradaria molt venir... Si em deixeu;-)

Homee!!! Això ni es pregunta!!! cheers I és clar que seràs benvingut!!! sunny
Hem quedat a les 08:00h!!!
Vindrà en Sergi amb els Espirituales i potser en Jose Ciclón també!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Ara sí !!!!

Missatge  OS-KR Dg Mar 31, 2013 6:46 pm

Per fí he SPAMejat com cal !!!

Sort de la previa, si no no sé si l'hagués acabada... he acabat petadísim pero contentísim !
i m'he deixat deures per properes visites, tant de pujada com de baixada Very Happy

Gràcies per tot Jo_on, ha sigut un luxe de sortida i companyia !


OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dg Mar 31, 2013 9:58 pm

Molt be Oskar ja anem agafam el ritme no .Bona preparacio per la SELVA Very Happy ,pero a la tramunt haguessis entrenat per 3 Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  OS-KR Dg Mar 31, 2013 11:07 pm

Carpy demana informes...he de fer un intensiu i la trialsinada 2.0 no m ajudara pas ?!?!€&

Heu fet 2 mil metros de desnivell pujant i baixant entre els 300 i els 900????? Quin TRENCACAMES !!!!

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dg Mar 31, 2013 11:25 pm

OS-KR escrigué:Carpy demana informes...he de fer un intensiu i la trialsinada 2.0 no m ajudara pas ?!?!€&

Heu fet 2 mil metros de desnivell pujant i baixant entre els 300 i els 900????? Quin TRENCACAMES !!!!
Estic informat de primera ma si vols et dic el que tens preparat ¡¡¡¡¡jaja
No tans metres com diu l'strava , pero duret .Un Enduro amb T Razz
Quan aniras a entrenar a riudarenas ??
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  OS-KR Dg Mar 31, 2013 11:43 pm

El 12 de maig, em temo ... affraid
Vaig anar dos vegadas a SantaKo, bé 1 vegada i mitja que la primera em vaig perdre...
Ja tinc tot el bacallá venut fins primers de juny, salvo les miercoladas...

La única opció seria el cap de setmana vinent peró potser marxo a la Clau a veure com va aixó de saltar, ja veurem...

Jo a riuradenes vaig sense pretensions i vosaltres esteu molt forts així que feu la vostra i ja anirem coincidint aquí i allá !!

OS-KR

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 13/12/2011

http://miercoleando.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dl Abr 01, 2013 12:19 am

OS-KR escrigué:El 12 de maig, em temo ... affraid
Vaig anar dos vegadas a SantaKo, bé 1 vegada i mitja que la primera em vaig perdre...
Ja tinc tot el bacallá venut fins primers de juny, salvo les miercoladas...

La única opció seria el cap de setmana vinent peró potser marxo a la Clau a veure com va aixó de saltar, ja veurem...

Jo a riuradenes vaig sense pretensions i vosaltres esteu molt forts així que feu la vostra i ja anirem coincidint aquí i allá !!
Pero que et pensas que nosaltres guanyarem Razz ens serveix d'excusa per passar-ho be amb la penya
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Ruta per Pardines - Boira al Balandrau

Missatge  Jo_On Dj Jun 27, 2013 10:34 am

Nova aventura Jo_On Style!
Vam anar a passar el St. Joan a Pardines, a la Vall de Ribes, i vaig aprofitar per investigar una miqueta... Very Happy
La Irene em va pujar amb cotxe un tros per una pista que comunica Ribes amb Tregurà (la Vall de Ribes amb la Vall de Camprodon vaja). Al ser tant llarga i amb bastant de desnivell vaig guanyar molt de temps, jur, jur, jur!!! D'allà vaig fer el camí clàssic dels senderistes que van a fer el cim del Balandrau, però en un collet anomenat de 3 pics, vaig agafar un camí de cabra que el faldejava i que encarava altre cop el poble de Pardines.

Espero que us agradi... em vaig cagar una mica les calces, sol per allà dalt amb una boira que no hi veia a tres pams, però va ser una bona aventura! Rolling EyesWhat a Face

https://vimeo.com/69156732

Un cop investigat el territori en qüestió he descobert una baixada que...Xerpes Trenques... crec que haurem d'anar a catar!!! affraidaffraidaffraid

Des del Coll de 3 Pics (només són 15 min de BiciTrecking) es pot baixar cap al Refugi de Coma de Vaca i d'allà a Queralbs. Són uns 10km de corriol/Trialera. He trobat un track al Wikiloc que ho fa... Doneu-li un cop d'ull!!!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=162412

El problema seria la pujada... però xino-xano es pot fer be, tot i que el desnivell positiu, que no l'he comptat, deu ser de OLE!!!

Ala! Crec que aquesta nova trialera pot esdevenir una clàssica, fa una pinta acollonant i pel GoogleEarth es veu super definit.

Des del refugi de Coma de Vaca a Queralbs, no sé si és el mateix camí que van fer a les fosques els Endurepics aquell cop que es van enmerdar a fer una rutaimpossible Queralbs-Fontalba-Nuria-Coll de 9 Creus- Coma de Vaca-Queralbs...

Ala! Ja us he inflat el cap!!! Ja,ja,ja!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dj Jun 27, 2013 4:43 pm

Envidia,sana pero envidia.

grtacias por compartirla ruta pero el joan strava me tiene frito
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dj Jun 27, 2013 11:22 pm

JO_ON ets un crack amb aventuras amb solitari ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Tigret Dj Jun 27, 2013 11:28 pm

Bona ruta,sí senyor!!!descobrint racons amb paisatges brutals...lol!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... - Página 2 Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum