TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aventures Jo_On i StPol Connexion...

+6
Tigret
valls2
sergiktt
Muchmuch
Gilmineitor
Jo_On
10 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dt Feb 15, 2011 4:08 pm

Hola Trenques!!! Ja veig que vosaltres us ho vau passar TETA!!! Joeeer... ho arribem a saber!!!

Diumenge vam anar en Juli i jo a provar una ruta que tenia dissenyada des de feia molt de temps. Mapes, GPS, GoogleMaps, ressenyes, fotos... ho havia comprovat tot i investigat tot al màxim perquè la ruta sortís perfecte, però no sempre es guanya en aquesta vida.

La qüestió és que la ruta se'ns va anar de les mans. Vam tardar 8h en fer-la tota, i retallant tota la "baixada" que era la raó de la sortida ja que el sol ja començava a declinar. Quin va ser l'error? Doncs sobretot la NO CICLABILITAT de gran part de la ruta, una vegada arribats a Beget. La pujada d'aquest bonic poblet fins als peus del Comanegra es fa INTEGRAMENT a peu (ara... baixar el que vam pujar ha de ser guapíssim!!!) i són ni més ni menys que 400 i pico metres +, més 300+ més fins arribar al final d'una pista a on, tornaríem a anar a peu, per corriols impossibles, amb pendents de vertígen, enfangats, nevats, per carena, amb vent... un desastre. Al final, amb un cansament físic (i mental) per terra (sobretot jo), vam fer uns metres bosc a través fins a trobar la pista que puja de Oix, per on vam passar a l'estiu amb en Muchmuch. Mai en la vida havia desitjat tant anar per un camí ample i de baixada!!!

A les 17:00h passades arribàvem al cotxe, sense oli a les cadenes, jo amb el meu turmell destroçat (en Sergi ja sap de quin parlo ;P), després de 8h de "trekking". A les 19:00 arribàrem a Sant Pol. La Irene va estar CONTENTÍSSIMA!!! affraid affraid affraid What a Face

DENTRO VÍDEO!!!

http://vimeo.com/19952033

Moraleja? Si dissenyes una ruta que no hi ha constància de que ningú altre l'hagi fet amb bici mai... per alguna cosa serà! Rolling Eyes


Editat per darrera vegada per Jo_oN el Dg Oct 09, 2011 1:03 am, editat 2 cops en total
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dt Feb 15, 2011 4:44 pm

JORDI ,felicitats per la ruta i gracies per comparti-la

jo tinc un client a olot ,que et pot indicar per on es pot anar amb bici .es seu nevot disenya aquella prova de la Garrotxa tant bestia.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Muchmuch Dt Feb 15, 2011 6:16 pm

Caram!!!
Aquesta vegada l'heu feta grossa!! ja,ja
Sense que serveixi de precedent, m'alegro de que no m'avisessis per acompanyar-vos... encara que ara, ja recuperats, segur que esteu contents d'haver-hi anat. Els paisatges segur que valen l'esforç que vareu fer.
Quasi no conec al juli tan 'empolainat'. Si va de ciclista convencional ! Razz
P'el que veig ja te una bici per poder pedalar, me'n alegro.

Ens veiem, i gracies per compartir l'experiència. Amb vídeos tan ben fets, sembla que també haguem estat allí.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dc Feb 16, 2011 12:30 am

Jordi ja passa aixo qui no arrisca no pisca jajja .Jo ja se de que va aixo i molts cops surt be i algun te que sortí malament .Una experiencia mes el sac i a per una altre @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Ds Set 17, 2011 4:44 pm

Nenes!!! Sembla que en Pol serà un bon minyó i de moment, aprofitant les poques vacancetes fora de casa que hem fet aquest estiu, vaig anar a fer el senglar per Camprodon...

Atenció especial a una baixada de 3,5km de pur Flow... Cuidaaaooo!!!

Espero veure'us aviat cabrons... us trobo a faltar! Això de sortir sol és una mica avorrit.

http://vimeo.com/29069818

P.D.- .Que sapigueu que la Sant Pol Connexion (Ventana, Juli i Puse) són a Colorado fent Singletracks per Crestted Butted, Fruita, etc... tot un més.... affraid affraid
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Ds Set 17, 2011 11:01 pm

Jo_oN escrigué:Nenes!!! Sembla que en Pol serà un bon minyó i de moment, aprofitant les poques vacancetes fora de casa que hem fet aquest estiu, vaig anar a fer el senglar per Camprodon...

Atenció especial a una baixada de 3,5km de pur Flow... Cuidaaaooo!!!

Espero veure'us aviat cabrons... us trobo a faltar! Això de sortir sol és una mica avorrit.

http://vimeo.com/29069818

P.D.- .Que sapigueu que la Sant Pol Connexion (Ventana, Juli i Puse) són a Colorado fent Singletracks per Crestted Butted, Fruita, etc... tot un més.... affraid affraid

Primer de tot Feliçitats pel nou biker ¡¡
Ja estic el loro dels teves mogudes a altres foros ect .Com sempre una ruta molt maca i marca de la casa ,del teu estil feliçitats .Ja saps que properament començem la temporada d'enduro
Collons amb la SANT POL CONNEXION si que tene que anar lluny per fer Singletracks jajaj que cabrons ¡¡¡ affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  sergiktt Dg Set 18, 2011 12:43 am

Jo_oN escrigué:Nenes!!! Sembla que en Pol serà un bon minyó i de moment, aprofitant les poques vacancetes fora de casa que hem fet aquest estiu, vaig anar a fer el senglar per Camprodon...

Atenció especial a una baixada de 3,5km de pur Flow... Cuidaaaooo!!!

Espero veure'us aviat cabrons... us trobo a faltar! Això de sortir sol és una mica avorrit.

http://vimeo.com/29069818

P.D.- .Que sapigueu que la Sant Pol Connexion (Ventana, Juli i Puse) són a Colorado fent Singletracks per Crestted Butted, Fruita, etc... tot un més.... affraid affraid

Jordi a mi em reservaras un dias d'octubre despres de la Duatlo de dia 8 o 9 D'Octubre, per el seguent guardem plaça a Sant Pol i corriolejarem... Si et sembla... i ha veure si m'hi acompanya algu mes!!
Ens veiem i en parlem!!! I podrem ferna una a casaa teva que jo en tinc ganes...
ensveiem
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dg Set 18, 2011 12:52 am

Gràcies titus... això està fet Sergio!!! Tinc una circuitet fet durillo però que pot estar molt bé. Res de Secretes ni Kittys però, eh? Rotllo més Allmountain... Razz

Fins aviat!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  valls2 Dl Set 19, 2011 2:41 am

hola jordi
he vist ke has fet alguna sortida per camprodon ,es espectacular tota akesta zona !!!!! , akest any n'hem fet un parell per akesta zona , el costabona , puig de les agudes i de vallter fins al coll de les roques blanques seguint el hrp frances ( preparan una sortida ke volem fer l'any ke be ke va de vallter fins a arles sur tech )
si vols vindre el dissbate dia 1 fen una sortida al costabona sortin desde vallter
vindras al enduro de prades ????

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Muchmuch Dl Set 19, 2011 8:32 am

Jo_oN escrigué:Nenes!!! Sembla que en Pol serà un bon minyó i de moment, aprofitant les poques vacancetes fora de casa que hem fet aquest estiu, vaig anar a fer el senglar per Camprodon...

Atenció especial a una baixada de 3,5km de pur Flow... Cuidaaaooo!!!

Espero veure'us aviat cabrons... us trobo a faltar! Això de sortir sol és una mica avorrit.

http://vimeo.com/29069818

P.D.- .Que sapigueu que la Sant Pol Connexion (Ventana, Juli i Puse) són a Colorado fent Singletracks per Crestted Butted, Fruita, etc... tot un més.... affraid affraid

Ostres Jordi... Aixo si q es documentar una excursió. Que ben parit!!
Jo tb tinc ganes de veur- hos a tots.
Espero q sigui aviat...ara q ja ha pasat l'estiu.
Records.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dg Oct 09, 2011 1:10 am

Bueno, bueno, bueno...

Els Yankees ja han arribat. Per qui no ho sàpiga, 3 StPol Bikers han estat un meset a Colorado i Utah, bevent cerveses artesanes i de tant en tant agafant la bici pels millors Trails del Món: Crested Butted, Salida, Fruita, Slick Rock...

He vist fotos i vídeos i us puc assegurar que la Trona no és ni una desena part de qualsevol "Trail" del Colorado.

El Trail que més els ha marcat és un anomenat Monarch Trail, a la ciutat de Salida... uns 45km amb 500+ i 1500-. Es veu que és molt comú agafar furgos "llançaderes" que et porten gairebé a dalt. Us imagineu? (Babes...)

La frase que més m'ha quedat i marcat després de parlar amb en Jaume Ventana i en Juli és: -"Al final volíem arribar, estàvem farts de tant baixar i baixar i allò no s'acabava..." affraid affraid affraid

He trobat un vídeo (no són ells eh!) de fa poc, d'uns Yankees amb uns pepinos 2012 perquè us en pogueu fer una idea! Li demanaré el material audiovisual a n'en Jaume i a veure si els hi puc fer un vídeo...

http://vimeo.com/27914061

Nens! Jo ja començaré a fer guardiola per d'aquí 10 anys (mínim) poder-hi anar!!! XDDDD
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dg Oct 09, 2011 10:37 am

Ya fa enveja ya,pero jo dintre de 10 anys estaré juvilat ge ge,no pas de feina sino d'HD.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Muchmuch Dg Oct 09, 2011 10:43 am

yics escrigué:Ya fa enveja ya,pero jo dintre de 10 anys estaré juvilat ge ge,no pas de feina sino d'HD.

Collons!!!, ja m'has reventat el dia! Smile
...que avui es 9 d'octubre.... Snif, snif

Que dura es la realitat! affraid affraid
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dg Oct 09, 2011 2:12 pm

yics escrigué:Ya fa enveja ya,pero jo dintre de 10 anys estaré juvilat ge ge,no pas de feina sino d'HD.

Perdona? En Gilmineitor donarà corda i corda i corda i corda... avui en dia 50/60 tacos no són reeees!!! Mira en Ned Overed!!! Una icona del MTB mundial més yayo que tu encara i lo que li queda!!! Wink

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dg Oct 09, 2011 2:40 pm

Gràcies, es que la meva filla ,esta esperant un bb
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dg Oct 09, 2011 7:48 pm

yics escrigué:Gràcies, es que la meva filla ,esta esperant un bb

Aaahhh!!! Tens el síndrome de l'Avi!!! Ja,ja,ja!!!

Agueeeelo!!! XDDD What a Face Però si no hi ha res més bonic al món!!! sunny

Felicitats Jordi.
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dg Oct 09, 2011 9:32 pm

Gràcies,es cert fá molta ilusiò.

en Overet du una 29er.¿que interesant?

Deu ser la edat i jo que em motivo rapid.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Ds Oct 22, 2011 6:22 pm

LeadVille
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Trail 401 Crested Butte
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Monarch Pass
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
SlickRock
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Ds Oct 22, 2011 6:38 pm

fan casi tanta RABIA com las vivències d'en Sergi a Whisler.

Gràcies per compartir-les
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  valls2 Ds Oct 22, 2011 7:39 pm

podriam comprar el mateix numero de la loto i si toca fer una expedicio cap els usa 15 dies a whisler i els altres 15 aki

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Ds Oct 22, 2011 7:56 pm

Collons quina merda de fotos jajaj .Quina enveja jajaj cabrons .A el millor de tot la KONA KULA que colllons fot aqui ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Jo_On Dc Feb 13, 2013 1:21 pm



En fin serafin...

Aquest diumenge la jugada em va sortir rodona. He descobert un parell de baixades molt ben parides! I l'entorn ni en parlem...

Anem quadran dates? Je,je,je...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Muchmuch Dc Feb 13, 2013 5:44 pm

Quins records !!
Tinc una mica d'atac de banyes... que ho sapigues...
Et salves perque estic de baixa, però ja estic en fase de recuperació, i per la propera no t'escapes. cheers
Espero que la pelada no sigui res, i deus estar content amb la presa de la corva sobre la roda del devant.. QUIN NIVELL drunken
El vídeo molt maco, el paisatge, preciós i.. m'encanten els two doors cinema club. RODÓ
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Gilmineitor Dj Feb 14, 2013 12:01 am

Jo_On escrigué:

En fin serafin...

Aquest diumenge la jugada em va sortir rodona. He descobert un parell de baixades molt ben parides! I l'entorn ni en parlem...

Anem quadran dates? Je,je,je...
collons Jordi ,ja la pots posar
aquesta ruta es pot fer amb rigida 29 o millor la doble
no dius el desnivell ni els km serafin.

el video com sempre 10/10
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  CARPY Dj Feb 14, 2013 12:25 am

Molt guapo el video ¡¡¡¡ unas vistas magnificas .Ja en parlarem si ens engresquen a fer una de rally per la garrotxa jajaja affraid
Un putu crak Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures Jo_On i StPol Connexion... Empty Re: Aventures Jo_On i StPol Connexion...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum