TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

+3
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  CARPY Dv Gen 28, 2011 1:16 am

AL575 escrigué:Hola a tots, vaig posar el enllaç pensant que eren el mateix grup amb el que vaig coincidir, la meva dona i jo varem pujar (amb bici) per pista des de Espinavell fins als 1950mts mes o menys i després varem investigar una mica per diversos camins arribant una mica mes enlaire fins un refugi, però al final varem recular un altre vegada fins els 1950 per atacar la muntanya de front que es el camí mes rapit, es puja a atroços al damunt i altres empenyent, al poc vaig desistir perquè es feia tard i la resta de la família ens esperava al restaurant de Espinavell.

http://desnivell.iespana.es/costabona/costabona.htm

http://ninxul.blogspot.com/2010/07/previa-la-bestiesa-del-costabona.html

http://makis12.blogspot.com/2010_08_01_archive.html

Hi ha molta gent que i puja amb bici el que potser es que no la plantegin pensant en la baixada, per aixo me he fixat en la ruta dels de a cavall que pinta molt be la baixada.
Les dates crec que millor a la primavera però tirant cap el estiu que si no pot fer un fred que pela alla dalt.


Aixo pinta molt be ,m'han vingut el cap molt bons recodrs del puigmal i nuria .Ja pots reserva taula a Espinavell ¡¡¡ affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty unos enlaces.

Missatge  el_hombre_que_susurraba Dv Gen 28, 2011 2:46 pm

inspiración para los planes de futuro:
http://mountainbikeymas.blogspot.com/2011/01/la-vida-es-demasiado-corta-para-beber.html

"La vida es demasiado corta para beber cerveza barata" y se fue a montar por todos los mejores itinerarios de los usa... un gran tipo.

Rigodón, el aceite del que te hablé:

http://www.ebproject.org/2010/07/squirt-el-lubricante-que-no-ensucia.html

Por cierto amics, qué pensáis de las 29er, estoy pensando que después de 12 años quizás debería renovar mi material...
el_hombre_que_susurraba
el_hombre_que_susurraba

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 09/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Gilmineitor Ds Gen 29, 2011 12:37 am

el_hombre_que_susurraba escrigué:inspiración para los planes de futuro:


Por cierto amics, qué pensáis de las 29er, estoy pensando que después de 12 años quizás debería renovar mi material...

hola Marcos,el miércoles tuve ocasión de subirme en una,29er y comentando la jugada con su propietario,concluimos que son bicis muy rodadoras,superan mejor as irregularidades del terreno,tienen mas contacto ,etc etc eso como ventajas.

Inconvenientes,son más perezosas,para ratonear ,te has de anticipar a las curvas,son más caras que sus homonimas en 26,hay poca oferta en cubiertas etc.

YO sinceramente creo que es una operación de marqueting,ya que cuando en los usa empezaron con esto de la bicicleta de montaña las ruedas eran de 700c,en ciclocros tambien
en el foro mtb en venta de bicis rigidas venden una gary fisher paragon talla l por 1000€ y tiene muy buena pinta.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty del 1 al 10 de julio

Missatge  Gilmineitor Dc Feb 09, 2011 11:38 pm

http://www.transpyr.com/

800km,20000m de desnivel en 8 dias

de ilusión tambien se vive.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  CARPY Dj Feb 10, 2011 12:49 am

yics escrigué: http://www.transpyr.com/

800km,20000m de desnivel en 8 dias

de ilusión tambien se vive.

Que Jordi que vols dir que tenim que anar a la tranpyr ...dons anem-hi ajjaj ja m'agradaria però no se si aquest any podrà ser ¡¡¡ affraid affraid

PD: Aixo no es el camino te un desnivell impressionat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Gilmineitor Dj Feb 10, 2011 11:25 pm

Jaume i si fem alguna cosa semblant als pedals de foc,com per exemple ,turbon tour,el cami dels bons homes,aquella ruta que de la cerdanya que ens van comentar a roncesvalles.

Hem de posar data a una fita,per agafar motivaciò.

cap de setmana a Andorra

QUE SON 4 DIAS Y LA MITAD SON NOCHES
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Rigodon Dj Feb 10, 2011 11:49 pm

ya ves si molaria montar una de esas.... podria plantearse una para un fin de semana y si lo hacemos pensando en que ellas tambien se diviertan... seguro que pican bounce
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Gilmineitor Dv Feb 11, 2011 12:12 am

Rigodon escrigué:ya ves si molaria montar una de esas.... podria plantearse una para un fin de semana y si lo hacemos pensando en que ellas tambien se diviertan... seguro que pican bounce

Alberto ,cuando dices "ELLAS" supongo que te refieres a las bicicletas ,sin duda les daremos cera de verdad.

si hablas de las parientas,creo que es incompatible.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  CARPY Dv Feb 11, 2011 12:50 am

yics escrigué:
Rigodon escrigué:ya ves si molaria montar una de esas.... podria plantearse una para un fin de semana y si lo hacemos pensando en que ellas tambien se diviertan... seguro que pican bounce

Alberto ,cuando dices "ELLAS" supongo que te refieres a las bicicletas ,sin duda les daremos cera de verdad.

si hablas de las parientas,creo que es incompatible.
JAJAJAJJA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  CARPY Dv Feb 11, 2011 12:55 am

yics escrigué:Jaume i si fem alguna cosa semblant als pedals de foc,com per exemple ,turbon tour,el cami dels bons homes,aquella ruta que de la cerdanya que ens van comentar a roncesvalles.

Hem de posar data a una fita,per agafar motivaciò.

cap de setmana a Andorra

QUE SON 4 DIAS Y LA MITAD SON NOCHES

Jordi tu si que estas motivat jajaj .Quan vam firma el contracta del 2011 hi tenim inclosa una sortida de 2 dias ,parlavam de la molina -vilamajor t'enrecordes.Ara que jo m'adapto a tot sempre que no sigui una super ruta de molts dias fora de casa ja que ja tinc gastats el bonos fen el camino l'any passat
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Rigodon Dv Feb 11, 2011 9:41 pm

yics escrigué:
Rigodon escrigué:ya ves si molaria montar una de esas.... podria plantearse una para un fin de semana y si lo hacemos pensando en que ellas tambien se diviertan... seguro que pican bounce

Alberto ,cuando dices "ELLAS" supongo que te refieres a las bicicletas ,sin duda les daremos cera de verdad.

si hablas de las parientas,creo que es incompatible.

Seguro que no es compatible?? siempre hay soluciones para todo, se pueden hacer rutas circulares por la Cerdanya, Viella, Andorra, no ahora sino con el buen tiempo para que ellas, las parientas, se distraigan.... recuerda todo e
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  AL575 Dg Feb 20, 2011 6:48 pm

AL575 escrigué:Aquesta podria estar be http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=487279
Dona la casualitat que aquest dia varem coincidir amb aquesta gent, a la meva dona i jo ens anaven adelantant però en tan en tant es aturaven per descansar¡¡¡¡ I nosaltres tornàvem a anar al davant, varem arribar al refugi i varem tornar per la mateixa pista però retallant pel mig dels prats podent triar la traçada que es vulgues, al meva dona fent esses perquè els prats eren molt inclinats però si li foties pel dret i avien trossos que acollonien una mica.
Total amb vaig quedar amb les ganes de fer el cim i també trobar corriols ben parits de baixada.
La baixada per on arriben els cavalls el dia de la "tria dels mulats" fa molt bona pinta es vertical vertical.
He interrogat a un local (cunyat) i m'ha dit que si es pot pujar per aquest costat amb bici, que el seu pare i puja de tant en tant amb tractor!!!!!! o sigui que com a mínim tindrà una bona amplada, be intentaré recopilar mes info.
AL575
AL575

Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 19/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  CARPY Dg Feb 20, 2011 9:19 pm

AL575 escrigué:
AL575 escrigué:Aquesta podria estar be http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=487279
Dona la casualitat que aquest dia varem coincidir amb aquesta gent, a la meva dona i jo ens anaven adelantant però en tan en tant es aturaven per descansar¡¡¡¡ I nosaltres tornàvem a anar al davant, varem arribar al refugi i varem tornar per la mateixa pista però retallant pel mig dels prats podent triar la traçada que es vulgues, al meva dona fent esses perquè els prats eren molt inclinats però si li foties pel dret i avien trossos que acollonien una mica.
Total amb vaig quedar amb les ganes de fer el cim i també trobar corriols ben parits de baixada.
La baixada per on arriben els cavalls el dia de la "tria dels mulats" fa molt bona pinta es vertical vertical.
He interrogat a un local (cunyat) i m'ha dit que si es pot pujar per aquest costat amb bici, que el seu pare i puja de tant en tant amb tractor!!!!!! o sigui que com a mínim tindrà una bona amplada, be intentaré recopilar mes info.

Avui hem pedalat amb l'albert el maki que a fet la ruta i ens a dit que es xxxd i feta com ell diu es gaire be tot baixada @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis) - Página 2 Empty Re: PLANS DE FUTUR 2011 (bono bicis)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum