TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ruta pel Garraf...

+3
CARPY
sergiktt
Jo_On
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Ruta pel Garraf... - Página 2 Empty Re: Ruta pel Garraf...

Missatge  sergiktt Dl Nov 30, 2009 6:54 pm

Jo_oN escrigué:
chippie escrigué:Un plaer compartir la ruta amb tu Jo_on, i els que no heu pogut venir, ja buscarem un altre dia per repetir-la.

En quant al track us agrairia no el penjeu a cap lloc, ja que bona part de la ruta passa per parc natural i millor no fer-ho public.

Igualment Chippie. Un plaer. Com ja li vaig comentar a en Topo, em va molt bé venir amb gent com vosaltres que imposeu "un ritme alt"... et poses les piles en quan a tècnica i "collons" en general... Twisted Evil
Pel tema del track, doncs si t'haig de ser franc, ja l'havia penjat al Wikiloc... Embarassed No pateixis però, que ja l'he "privatitzat".

MuchMuch, passa'm el teu mail per privat i te l'envio si vols. Cap problema. Wink

Sergi!!! Et vas perdre un dia d'aquells de ... ole, ole i ole. La Transition hauria entrat en orgasme casi... Ja,ja,ja!!! Però com que no vas voler venir... tongue

Jo_on, els teus comentaris son inexactes, si que voldria haver vingut, pero tambe anar aqui:
http://sergiktt.blogspot.com/2009/11/visita-als-freejulitos.html
i com que vaig veure que amb tots els que faltaven, si hauria de tornar, vaig decidir no perdrem la MaxiJuliana Very Happy
Amb quan a l'ho de la DirtBag, en Chippie es un altre, com en Jaume CARPY, que no la veuran funcionar, si no agafen un camelback ple de plom!! O sigui hagues vingut amb la jeckyl, prefereixo morir baixant d'una cleca que pujant rebentat What a Face

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta pel Garraf... - Página 2 Empty Re: Ruta pel Garraf...

Missatge  Jo_On Dl Nov 30, 2009 9:57 pm

sergiktt escrigué:
Jo_on, els teus comentaris son inexactes, si que voldria haver vingut, pero tambe anar aqui:
http://sergiktt.blogspot.com/2009/11/visita-als-freejulitos.html
i com que vaig veure que amb tots els que faltaven, si hauria de tornar, vaig decidir no perdrem la MaxiJuliana Very Happy
Amb quan a l'ho de la DirtBag, en Chippie es un altre, com en Jaume CARPY, que no la veuran funcionar, si no agafen un camelback ple de plom!! O sigui hagues vingut amb la jeckyl, prefereixo morir baixant d'una cleca que pujant rebentat What a Face

Ens veiem.

Que cabron!!! D'això se'n diu fer-me el salt! Je,je,je... Ara entenc tants dubtes, ja veig que tenies un roc a la faixa!!! Laughing
I deú ni do quins salts, no? Esteu sonaaaats!!! affraid

Siau!!! albino
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta pel Garraf... - Página 2 Empty Re: Ruta pel Garraf...

Missatge  CARPY Dt Des 01, 2009 12:04 am

Sergi si les coses segueixant aixi vindre a mataro totes les setmanas affraid affraid affraid
JO_ON aquet en sergi sempre te sorpresas ,tenia deuras pendents a sant salvador de guardiola i encare no els te fets Basketball Basketball

El tema tracks millor no fer-los publics per evita problemas ,pero aixo amb tots no sols amb aquet
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta pel Garraf... - Página 2 Empty Re: Ruta pel Garraf...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum