TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MONTSERRAT 10-7-2010

+3
sergiktt
Gilmineitor
CARPY
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 09, 2010 2:23 pm

sergiktt escrigué:
yics escrigué:Sergi,ya saps que tot el que diem,no mes es per desorientar a la parroquia.
En Jaume,te plans per aquest hivern i son 100x100 endurers,per aixo no tens que patir ,temps enrera et vaig confesar que patia politoxicomania bicicleteril.

No si jo foto gresca per fer ambient, si jo soc el primer que despres dels hiverns EndureruFreeriders, a l'estiu m'encanta cremar goma, ja sigui per carretera o montanya, pero aquest any, com que no he pogut fer la temporada endurera... Doncs faig Enduro i em dedico a rajar als que fan el mateix que jo estaria fent, si no m'hagues trencat la carcanada!!! JAJAJA!!!

JAUME, quins plans tenim post-camino?? Hi ha vida despres del camino?? adelanta algu!!



Si despres del camino vacances ,una mica de relax per treura gas ,selenika si o no depen de l'estat d'anims i comença una nova temporada d'enduro amb novetats molt importants pero de moment secretas no sigui que ........ jajaj .Que et pensas que deixarem les pedres i la pols ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 09, 2010 2:25 pm

Rigodon escrigué:Que disfruteis, al final tanto dar por saco y no puedo venir, y cuidadin con el calor no os juegue una mala pasada.


Saludos

Alberto me reservo el comentario de lo que pienso para decirtelo a la cara jajaj affraid .Quieres que te encendamos un cirio en montserrat Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty PER VACARISES FINS LA BAUMA

Missatge  Gilmineitor Dv Jul 09, 2010 3:02 pm

Jaume.he trucat a un client de Terrassa per informarme del recurregut mes edient per fer-lo amb bici : em comenta que millor anar per la carretera que pasa per Vacarises ,Castellvell i El Vilar i la Vauma,em comenta que es la carretera antiga,ja que la nova te mes de 20 anys,poc trafic i el que hi circula va més lent.
no estaré a casa fins cuarts de dues,espero no adormirme .
:
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 09, 2010 3:04 pm

yics escrigué:Jaume.he trucat a un client de Terrassa per informarme del recurregut mes edient per fer-lo amb bici : em comenta que millor anar per la carretera que pasa per Vacarises ,Castellvell i El Vilar i la Vauma,em comenta que es la carretera antiga,ja que la nova te mes de 20 anys,poc trafic i el que hi circula va més lent.
no estaré a casa fins cuarts de dues,espero no adormirme .
:
ok donç si no vens et truquem a casa teva jajaj.Comentali en DANI el que farem affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dv Jul 09, 2010 3:13 pm

OK.ara eltruco a casa.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Muchmuch Dv Jul 09, 2010 8:00 pm

sergiktt escrigué:

Jo no puc anar amb bici, ja que vaig de rebaixes a Barcelona, pero la Kitty i jo be que haurem d'esmorzar, per on cau Caldes???!!! JAJAJAJAJA
Cabrons un dia que hi ha avituallament de veritat i em doneu "Esquinasu"

Ostres tu!...
Fa dies que la consciencia no em deixa dormir, perque tinc un dilema scratch :

El Sergi es famós pels muntatges que fa quant ell es cuida de l'avituallament (ell o millor la Kitty), i estic veient que si aquesta vegada me'n cuido jo de muntar una 'meta volante' amb avituallament inclòs i el Segi no pot venir, segur que em farg una creu i ja no podré participar en cap de les seves mogudes... així que, sentin-ho molt, Embarassed queda anul·lada la parada de Caldes. Evil or Very Mad

A mes... aixo de la 'Roda prima' i les 'flaques' em queda una mica lluny, segueixo preferint les pedres i la pols dels camins.


Espero que aquesta decisió no us faci anar malament, ans al contrari, que podreu pedalar mes amb la fresqueta.

Salut! i ja m'ho explicareu, espero que us vagi molt bé. cheers
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty MORENETA 2010

Missatge  CARPY Ds Jul 10, 2010 7:17 pm

.La Montserratina la teniam que fer per sant joan pero molts estaven fora i vam decidir fer un camvi de data i tot i aixi nomes eram 4 malats de la bici .Es pot clasifica per el nostre nivell de FERRANADA per la kilometrada 160 i mes de 2000 m de desnivell amb 7 horas demunt de la bici un dia de molte calor .Aixo de la carratera es un mont descunegut per nosaltres ja que som uns pixapins nouvinguts a aquesta espacialitat i no coneixem ni les carrateras ni el temps que tardarem a fer-ho ,per aixo portava el TOMTOM per que ens dones un cop de ma amb la ruta ja que teniam que atrevasar terrasa,sabadell ect i no era plan fer mes km del compte .Sortim a las 7 del mati del lloc avitual amb la fresqueta per anar a canovellas i pujar per la finsove fins a la cruilla del tibidabo ,un puja i baixa fins a caldes on passem a les 8 i en joan carles encare no tenia el avituallament (es conya ja saps que et vam dir que no ).Seguim amb un puja i baixa per setmenat,castellar i aqui agafar una carratereta que passant per matadepera ens deixaria a terrasa .Anem fent per dintre a terrasa fins a un parc per esmorça ,devant de la botiga del Morenito .Reprenem la marcha per la C-58 una carratera amb bastant trafic pero era la mes curta i tenia un bona borera ,amb uns rampots largs de collons .Ja som a monistrol i nomes ens queda pujar a dalt .Anem pujant a tota maquina fins la font dels monjos on ens refresquem i reagrupem ,reprenem la marxa ben fresquets i a les 11 i poc ja som a dalt .Ara era l'hora de atraca la botiga ,cocacolas ,acuarius,galetas de xocolata ect per refer-nos del esforç,a tambe anem fer una visita a la moreneta i possar uns ciris com es tradicio .A les 12 començem el cami de tornada ,baixar no ens costara gaire fins i tot ens piquem amb un cotxe jaja ,ara tornarem per castell vell i el vilar .La calor apreta i les rampas de la c-58 per mi es fan duras i largas ,un cop a dalt del abocador de vacarises decidim torna per baix ,terrrasa,sabadel .Anem per feina que en pitu ja tenia gana i ens quedem a dinar a sabadell .Trobem un bareto i ens ,
fotem un menu de tapes bonissim .Ja a passat mes d'una hora i reparem la punxada d'en pitu ,ens possem en marxa per anar a buscar una gasolinera per reposta ,no la trovem fins casi a lliça ,aqui comprem aigua ,gel ,cocacolas ect ja que la calor era molt forta a queta hora del dia .Refrigerats fem el ultim atac fins els giu de sant antoni per fer el fi de festa .Que menys que una beguda fresqueta a la terrasa saben que ja som a casa i comentem les anecdotes de la sortida

PD: ara ja nome sens queda COLLFRED jajaj eeeee



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Jul 11, 2010 10:15 am, editat 2 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Ds Jul 10, 2010 11:49 pm

Agrair al mestre,la proposta i la espera,ja que el 26 estavem de vacances tant en Xavi com jo mateix
Arrivar a Montserrat no teniam dubtes,però la tornada al mig dia podia ser un repte masa fort per els globerillos que estem fets.
La cronica li deixo al Carpi,però per mostra un botó.em trigat una hora de vilamajor a Caldes i dues finsTerrassa,a un cuart de 12 arrivem al Santuari.

i fins aqui puc llegir
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dg Jul 11, 2010 9:35 am

yics escrigué:Agrair al mestre,la proposta i la espera,ja que el 26 estavem de vacances tant en Xavi com jo mateix
Arrivar a Montserrat no teniam dubtes,però la tornada al mig dia podia ser un repte masa fort per els globerillos que estem fets.
La cronica li deixo al Carpi,però per mostra un botó.em trigat una hora de vilamajor a Caldes i dues finsTerrassa,a un cuart de 12 arrivem al Santuari.

i fins aqui puc llegir

Jordi res d'agrair ni ostias ja saps que som pocs els que anem a totes les boguerias i un montserrat sense vosaltres no era una sortida perfecta .Els trencadurs si un es tira per un pont els demes el darrera jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Muchmuch Dg Jul 11, 2010 11:35 am

Jo no en tenia cap dubte de que ho aconseguiríeu.

FELICITATS!!

cheers cheers cheers

Encara que aquesta derivació cap a la carretera em fa mes por que una pedregada....

Jo avui m'he pres festa. Ahir va ser la festa del 'Escaldarium' a Caldes, la festa del foc i l'aigua i vaig anar a dormir massa tard.

Salut!!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Ciclon Dg Jul 11, 2010 7:54 pm

Esteu fets uns màquines, amb la calor que fotia ahir i tot el dia fent bicicleta. Veig que tothon a arrivar be, segurament amb dolor a les cames que per moure els desarrolos de carretera fan falta cames.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Rigodon Dg Jul 11, 2010 9:20 pm

Pues no les llamo a las 2 del mediodia desde el camping todo preocupado y me dicen que estan comiendo en Sabadell affraid me quede acojonado, disculpar por no haver podido ir pero..... en fin, Felicidades sois unas bestias ¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dl Jul 12, 2010 2:34 pm

Gracias a tots .
Rigodon que te pensavas que no llegariamos jajaj la proxima te quiero ver encendiendo un cirio en montserrat
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 - Página 2 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum