TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MONTSERRAT 10-7-2010

+3
sergiktt
Gilmineitor
CARPY
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dl Jul 05, 2010 12:02 am

El dissabte dia 10 la MONTSERRATINA .Sortirem a les 7 de mati ,porta bocata per esmorza,dinarem a ???Tornarem a les ????.Qui volgui saber que pregunti ja que segur que hi anem pero no sabem per on anirem i com tornarem ,pero segur que encendem un ciri @10.
Es important apuntarse a la llista per encarrega taula per dinar i el avituallament

De moment el trio
01-PITU
02-JORDI.G
03-CARPY

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dl Jul 05, 2010 3:04 pm

pasarem ,per Caldes a dos cuarts de nou .

Joan carles ,potser et farem matinar pero uns croisantets de on tu ja saps ,poden triunfar.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dl Jul 05, 2010 4:46 pm

yics escrigué:pasarem ,per Caldes a dos cuarts de nou .

Joan carles ,potser et farem matinar pero uns croisantets de on tu ja saps ,poden triunfar.

JAJAJAJA; digues que si... Ostia, jo volia venir a aquesta, pero ja tinc plans per Diumenge, com que ho penjeu tot a ultima hora, que se na fet de les famoses sortides que organitzabem, i un mes abans ja teniem track, horaris i dia!!! pirat De totes formes sense haber tocat la flaca amb tot l'any i despres del paron de principis d'any, igual hagues fet nosa sunny
Tornem-hi, que us torni a anar be la sortida!!! Ultimament no vaig mai amb cap de les meves dues colles!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dl Jul 05, 2010 11:46 pm

sergiktt escrigué:
yics escrigué:pasarem ,per Caldes a dos cuarts de nou .

Joan carles ,potser et farem matinar pero uns croisantets de on tu ja saps ,poden triunfar.

JAJAJAJA; digues que si... Ostia, jo volia venir a aquesta, pero ja tinc plans per Diumenge, com que ho penjeu tot a ultima hora, que se na fet de les famoses sortides que organitzabem, i un mes abans ja teniem track, horaris i dia!!! pirat De totes formes sense haber tocat la flaca amb tot l'any i despres del paron de principis d'any, igual hagues fet nosa sunny
Tornem-hi, que us torni a anar be la sortida!!! Ultimament no vaig mai amb cap de les meves dues colles!!! sunny

Aixo no es excusa ja que quan es va suspendra ja teniam la data del 10 per anar-hi el que et passa es que tens por de no arriva ni a montserrat .Els camineros hi anirem affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dl Jul 05, 2010 11:59 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
yics escrigué:pasarem ,per Caldes a dos cuarts de nou .

Joan carles ,potser et farem matinar pero uns croisantets de on tu ja saps ,poden triunfar.

JAJAJAJA; digues que si... Ostia, jo volia venir a aquesta, pero ja tinc plans per Diumenge, com que ho penjeu tot a ultima hora, que se na fet de les famoses sortides que organitzabem, i un mes abans ja teniem track, horaris i dia!!! pirat De totes formes sense haber tocat la flaca amb tot l'any i despres del paron de principis d'any, igual hagues fet nosa sunny
Tornem-hi, que us torni a anar be la sortida!!! Ultimament no vaig mai amb cap de les meves dues colles!!! sunny

Aixo no es excusa ja que quan es va suspendra ja teniam la data del 10 per anar-hi el que et passa es que tens por de no arriva ni a montserrat .Els camineros hi anirem affraid

JAJAJA, calla cabron, no em vaig quedar amb la data, de fet, jo surto el Diumenge, parlare amb la Kitty a veure si prefereix anar de rebaixes a Barcelona, que em va comentar que l'hi agradaria o que jo vingui a Montserrat amb vosaltres, a veure que em diu, i si vol que vingui ja t'ho fare saber, pero vamos, si a les 7 no estic alla aneu tirnt, i ja us atrapare, eh?? Jo aquest any al no haber començat, no tinc la motivacio de Rallyeru, prefereixo recuperar sensacions Endureras i l'any que be, si tot va be, ja t'apretare mes, que aquest any estas massa fort i massa prim!!! XDDDD
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dt Jul 06, 2010 8:47 am

Sergi,masa prim,ell te el pes que li toca.som nosastres que no tenim cura,sobretot a taula.

vine home que no t´apanadiras.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dt Jul 06, 2010 11:35 am

yics escrigué:Sergi,masa prim,ell te el pes que li toca.som nosastres que no tenim cura,sobretot a taula.

vine home que no t´apanadiras.

La Kitty te plans, quasi mai en te i aquest Dissabte si, no puc fallar XDDD

No estic d'acord amb lo de la taula, a mi m'agrada igual menjar que fer bici, i faig les dues coses a tope i ja esta sunny

I ja se que no m'enpenediria, cap dels dies que he vigut amb vosaltres 3 m'ho he passat ni regular, sempre de puta mare, es impossible empenedirmen, pero la familia a vegedes....

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Muchmuch Dt Jul 06, 2010 1:08 pm

De moment taula per 3!

Conteu amb els croisants i la xocolata, encara que si preferiu alguna altra cosa, també ho tindreu.

Ja veig la 'Serpiente Multicolor' corrent p'el meu carrer... QUINA ILISIÖ! cheers

Salut! JC. cheers
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dt Jul 06, 2010 11:38 pm

Muchmuch escrigué:De moment taula per 3!

Conteu amb els croisants i la xocolata, encara que si preferiu alguna altra cosa, també ho tindreu.

Ja veig la 'Serpiente Multicolor' corrent p'el meu carrer... QUINA ILISIÖ! cheers

Salut! JC. cheers


Tindries que penjar la carta del menu que potser tindras convidats a dinar jajaj affraid affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dc Jul 07, 2010 12:36 am

ostras,ja veig que en Joan Carles sortirá esCaldat gegegege.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dc Jul 07, 2010 9:28 am

CARPY escrigué:
Muchmuch escrigué:De moment taula per 3!

Conteu amb els croisants i la xocolata, encara que si preferiu alguna altra cosa, també ho tindreu.

Ja veig la 'Serpiente Multicolor' corrent p'el meu carrer... QUINA ILISIÖ! cheers

Salut! JC. cheers


Tindries que penjar la carta del menu que potser tindras convidats a dinar jajaj affraid affraid affraid affraid

Jo no puc anar amb bici, ja que vaig de rebaixes a Barcelona, pero la Kitty i jo be que haurem d'esmorzar, per on cau Caldes???!!! JAJAJAJAJA
Cabrons un dia que hi ha avituallament de veritat i em doneu "Esquinasu"
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dc Jul 07, 2010 2:33 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
Muchmuch escrigué:De moment taula per 3!

Conteu amb els croisants i la xocolata, encara que si preferiu alguna altra cosa, també ho tindreu.

Ja veig la 'Serpiente Multicolor' corrent p'el meu carrer... QUINA ILISIÖ! cheers

Salut! JC. cheers


Tindries que penjar la carta del menu que potser tindras convidats a dinar jajaj affraid affraid affraid affraid

Jo no puc anar amb bici, ja que vaig de rebaixes a Barcelona, pero la Kitty i jo be que haurem d'esmorzar, per on cau Caldes???!!! JAJAJAJAJA
Cabrons un dia que hi ha avituallament de veritat i em doneu "Esquinasu"

A montserrat no se si arrievarem perque si en Joan carles ens tracta be ja farem temps fins l'hora de dinar Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty MIERCOLANDERS

Missatge  Gilmineitor Dj Jul 08, 2010 12:19 am

Avui hem tret la pols als neumatics,ja hem conseguit una velocitat promig de mes de 25 km......25´1avg.35km en 1h 21m,fen can bordoy i parpers.

entre una cosa i l´altre no trovo a faltar las trialeres.

las licras de tota la vida,amb la edat estig posan seny
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 08, 2010 2:40 pm

yics escrigué:Avui hem tret la pols als neumatics,ja hem conseguit una velocitat promig de mes de 25 km......25´1avg.35km en 1h 21m,fen can bordoy i parpers.

entre una cosa i l´altre no trovo a faltar las trialeres.

las licras de tota la vida,amb la edat estig posan seny

Segur que no tens pols els neumatics amb les apretadas que li fotias ,jo he deixat un rastre amb la llenga a terra per tota la ruta per poder seguir la teva roda .Ara a montserrat pero a un altre ritma affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dj Jul 08, 2010 3:05 pm

yics escrigué:Avui hem tret la pols als neumatics,ja hem conseguit una velocitat promig de mes de 25 km......25´1avg.35km en 1h 21m,fen can bordoy i parpers.

entre una cosa i l´altre no trovo a faltar las trialeres.

las licras de tota la vida,amb la edat estig posan seny

JODER!! Qui sou, heu abduit als meus amics Trencas, ara parlem de mitjes de velocitat?? Temps en el circuit?? La mare que em va parir, abans de que l'abduisiu en Jordi G. Em va dir que una de les coses que li molaven mes del Btt, envers les motos, era pujar xerrant amb els amics, i ara feu carretera i mirant la mitja, segur que no ets en Jordi G, qui ets? que l'hi heu fet a l'endureru per excelencia? sunny sunny

I l'altre gamarus seguint-l'hi la corrent!!

La feina que tindre per refervos quan torneu del camino, penseu que aixo pot deixar secueles!!! la mare d'en tanu, haurem d'anar a Nuria, Bateries i dos o tres sortides d'en Jo_on per recuperar-vos haurem de fer tractament de xoc, m'ho veig a venir!!! geek
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty MONTSERRAT

Missatge  xop Dj Jul 08, 2010 9:25 pm

CARPY escrigué:El dissabte dia 10 la MONTSERRATINA .Sortirem a les 7 de mati ,porta bocata per esmorza,dinarem a ???Tornarem a les ????.Qui volgui saber que pregunti ja que segur que hi anem pero no sabem per on anirem i com tornarem ,pero segur que encendem un ciri @10.
Es important apuntarse a la llista per encarrega taula per dinar i el avituallament

De moment el trio
01-PITU
02-JORDI.G
03-CARPY
o4-XOP


Editat per darrera vegada per xop el Dj Jul 08, 2010 9:26 pm, editat 1 cop en total (Razón : Un altre a la llista.)
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty MONTSERRAT

Missatge  xop Dj Jul 08, 2010 9:32 pm

El dissabte m´apunto a la "maxacada", espero anar a velocitat de creuer; es a dir "entre el peloton", deixare tirar a les máquines lol! . Espero arribar a Montserrat i tornar.
PD: Les pasaré molt putes. affraid
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty soc un bocamoll

Missatge  Gilmineitor Dj Jul 08, 2010 11:04 pm

Sergi,ya saps que tot el que diem,no mes es per desorientar a la parroquia.

En Jaume,te plans per aquest hivern i son 100x100 endurers,per aixo no tens que patir ,temps enrera et vaig confesar que patia politoxicomania bicicleteril.

Xop,no tens que patir ,tu amb una cama ens fots canya i la gracia es anar al teu rebuf.

Jaume sortim a les 7h ?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 08, 2010 11:36 pm

Sortim a les 7 h ,portem bocata i de postres ja s'hem encarrega en JC jaja . Dinarem a ........ect ect
Xavi quina sort tindrem de porta una maquina per obrir pista
Sergi tens rao en Jordi ja no es el que era ,el teu company de les pujades el pla de la calma jaja.No pateixis que quan arrivi la fresqueta ja tenim feina en JORDI i JO XXD JAJA
Joan carles taula per 5 jajaj que potser tenim una incorporacio de ultima hora

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dj Jul 08, 2010 11:54 pm

JAUME ja saps el recorregut.,la altimetria,les fonts,las farmacies,

parlan de farmacies ja tens municiò de la Esther.








Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 09, 2010 12:02 am

yics escrigué:JAUME ja saps el recorregut.,la altimetria,les fonts,las farmacies,

parlan de farmacies ja tens municiò de la Esther.









Si ja esta el track a punt ,nomes amb falta el waitpoint de casa d'en JC pero tu ja saps on viu jeje
Baretos es el que tinc no fonts
Jo fare servi la municio vermella i de reserva uns de poma que vaig compra l'altre dia
Dema ja passare el mati per el teu santuari per acavar de perfila els detalls
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dv Jul 09, 2010 12:22 am

CARPY escrigué:

Si ja esta el track a punt ,nomes amb falta el waitpoint de casa d'en JC pero tu ja saps on viu jeje
Baretos es el que tinc no fonts
Jo fare servi la municio vermella i de reserva uns de poma que vaig compra l'altre dia
Dema ja passare el mati per el teu santuari per acavar de perfila els detalls

Que aneu al Vietnam o a Montserrat?? XDDDD

Avui l'unic Trencadur que queda (o sigui jo) he pujat fins la cova, trialera de la cova, les forgades (esta impracticable 1,5 metres d'alçada de plantes i bardisses), i despres he anat a buscar l'entrada del DH d'en Bago, i fins baix!! Que ho sapigueu!!! Amb una calda que es fonia l'asfalt!!
Els vell "endurers" es el que tenim XDDD

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Rigodon Dv Jul 09, 2010 10:33 am

Que disfruteis, al final tanto dar por saco y no puedo venir, y cuidadin con el calor no os juegue una mala pasada.


Saludos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dv Jul 09, 2010 11:47 am

Rigodon escrigué:Que disfruteis, al final tanto dar por saco y no puedo venir, y cuidadin con el calor no os juegue una mala pasada.


Saludos

Alberto, si no pots anar-hi per que no pots sortir tot el dia, recorda que jo vaig amb en Flutox a una "endurada" a St. Iscle, que comença a les 7,30 del demati i diu ell que ell tarda 2 hores en ferla i nomes som 7 persones, segons l'organitzacio o sigui en Flutox, a les 11,30 maxim 12 estarem fent una birra preparats per marxar cap a casa!!
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  sergiktt Dv Jul 09, 2010 11:52 am

yics escrigué:Sergi,ya saps que tot el que diem,no mes es per desorientar a la parroquia.
En Jaume,te plans per aquest hivern i son 100x100 endurers,per aixo no tens que patir ,temps enrera et vaig confesar que patia politoxicomania bicicleteril.

No si jo foto gresca per fer ambient, si jo soc el primer que despres dels hiverns EndureruFreeriders, a l'estiu m'encanta cremar goma, ja sigui per carretera o montanya, pero aquest any, com que no he pogut fer la temporada endurera... Doncs faig Enduro i em dedico a rajar als que fan el mateix que jo estaria fent, si no m'hagues trencat la carcanada!!! JAJAJA!!!

JAUME, quins plans tenim post-camino?? Hi ha vida despres del camino?? adelanta algu!!

sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MONTSERRAT 10-7-2010 Empty Re: MONTSERRAT 10-7-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum