TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cop al cap!!!!

+4
Ciclon
masdi
CARPY
sergiktt
8 participantes

Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dl Jun 21, 2010 2:39 pm

Acabo de planificar una sortideta, que suposo que nomes la patirem en Bona i Jo i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!, pero jo ho deixo caure com el qui no vol la cosa, l'altre dia a la ducha em vaig fer un cop al cap i s'em va ocorrer de fer una bajenada Made in Jo sunny
No se quin dia sera d'aquest cap de setmana si puc o si no el que ve, depen d'en BONA haig de parlar amb ell...

El plan es sortir d'aqui al Pla de la calma, fer el Gr-5 fins a aiguaFreda, tornar a pujar amunt segons el Track de l'ultima vegada, i ensenyar-l'hi a nen bona la variant espectacular de sui-samon-pi novell- La cova, forgades, cabreta, i a partir d'aqui en Bona i jo anirem a buscar el descens d'en Bago, per no tenir de fer Vallserena!!!!

Mediteu i si algu s'hi vol apuntar, ja sabeu el meu telf. i acordem dia, i si no, doncs res una altre vegada sera!!

Per cert explicat-ho ho he fet rapid he?? king
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Dl Jun 21, 2010 2:45 pm

sergiktt escrigué:Acabo de planificar una sortideta, que suposo que nomes la patirem en Bona i Jo i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!, pero jo ho deixo caure com el qui no vol la cosa, l'altre dia a la ducha em vaig fer un cop al cap i s'em va ocorrer de fer una bajenada Made in Jo sunny
No se quin dia sera d'aquest cap de setmana si puc o si no el que ve, depen d'en BONA haig de parlar amb ell...

El plan es sortir d'aqui al Pla de la calma, fer el Gr-5 fins a aiguaFreda, tornar a pujar amunt segons el Track de l'ultima vegada, i ensenyar-l'hi a nen bona la variant espectacular de sui-samon-pi novell- La cova, forgades, cabreta, i a partir d'aqui en Bona i jo anirem a buscar el descens d'en Bago, per no tenir de fer Vallserena!!!!

Mediteu i si algu s'hi vol apuntar, ja sabeu el meu telf. i acordem dia, i si no, doncs res una altre vegada sera!!

Per cert explicat-ho ho he fet rapid he?? king

Collons quin cop de cap deu meu vigila de no tornar-hi jajaj .Aixo es molt llarg ja tindreu prou horas de llum

Quan sapigues el dia ho possas aqui ,no se si s'apuntara ningu lol!
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dl Jun 21, 2010 2:58 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:Acabo de planificar una sortideta, que suposo que nomes la patirem en Bona i Jo i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!, pero jo ho deixo caure com el qui no vol la cosa, l'altre dia a la ducha em vaig fer un cop al cap i s'em va ocorrer de fer una bajenada Made in Jo sunny
No se quin dia sera d'aquest cap de setmana si puc o si no el que ve, depen d'en BONA haig de parlar amb ell...

El plan es sortir d'aqui al Pla de la calma, fer el Gr-5 fins a aiguaFreda, tornar a pujar amunt segons el Track de l'ultima vegada, i ensenyar-l'hi a nen bona la variant espectacular de sui-samon-pi novell- La cova, forgades, cabreta, i a partir d'aqui en Bona i jo anirem a buscar el descens d'en Bago, per no tenir de fer Vallserena!!!!

Mediteu i si algu s'hi vol apuntar, ja sabeu el meu telf. i acordem dia, i si no, doncs res una altre vegada sera!!

Per cert explicat-ho ho he fet rapid he?? king

Collons quin cop de cap deu meu vigila de no tornar-hi jajaj .Aixo es molt llarg ja tindreu prou horas de llum

Quan sapigues el dia ho possas aqui ,no se si s'apuntara ningu lol!

Segur que no, sou uns CAGONS!!! El que si que necesitare de tu, es una mica d'assesorament, pero ja et trucare perque em donis 4 retocs!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  masdi Dl Jun 21, 2010 6:41 pm

sergiktt escrigué:A i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!,
king

Que pitorreo!!!!

La sortida és molt guapa, si em dongues un cop al cap potser si que vindria Very Happy
Llastima de les 10500 aprox pujades que hi han je,je,je.

si voleu m´estic tot el dia fent el descens d´en bago desde Sant elies o desde la cova, i quan passeu baixem junts,je,je,je,Razz i despres anem a la nau a pendre alguna cosa.Very Happy

En serio, l´altre dia et vaig passar una llista de les diferents modalitats de btt que a mi em semblava que existien, però me´n vaig deixar una que acabeu d´inventar "ENDURO MARATHO" Very Happy

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Ciclon Dl Jun 21, 2010 9:50 pm

sergiktt escrigué:Acabo de planificar una sortideta, que suposo que nomes la patirem en Bona i Jo i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!, pero jo ho deixo caure com el qui no vol la cosa, l'altre dia a la ducha em vaig fer un cop al cap i s'em va ocorrer de fer una bajenada Made in Jo sunny
No se quin dia sera d'aquest cap de setmana si puc o si no el que ve, depen d'en BONA haig de parlar amb ell...

El plan es sortir d'aqui al Pla de la calma, fer el Gr-5 fins a aiguaFreda, tornar a pujar amunt segons el Track de l'ultima vegada, i ensenyar-l'hi a nen bona la variant espectacular de sui-samon-pi novell- La cova, forgades, cabreta, i a partir d'aqui en Bona i jo anirem a buscar el descens d'en Bago, per no tenir de fer Vallserena!!!!

Mediteu i si algu s'hi vol apuntar, ja sabeu el meu telf. i acordem dia, i si no, doncs res una altre vegada sera!!

Per cert explicat-ho ho he fet rapid he?? king

aixó es molt llarg, jo fa anys vaig fer Sant Pere, Pla de la Calma, Aiguafreda, una altre vegada Pla de la Calma, Coll Formic, La castanya, Palau y Sant Pere, el recordo dur perque a part anava amb el Llorenç i algu més i no vegis quina canya fotian i sense trialeres o sigui que amb trialeres i cansat pot ser demolidor. Jo m'apuntaria però no crec que a les dues pogui arrivar a casa aixi que fare una cosa una mica mes curta, a veure que planejan els Trencacames i a veure si put anar amb ells.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dl Jun 21, 2010 10:45 pm

Ciclon escrigué:
sergiktt escrigué:Acabo de planificar una sortideta, que suposo que nomes la patirem en Bona i Jo i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!, pero jo ho deixo caure com el qui no vol la cosa, l'altre dia a la ducha em vaig fer un cop al cap i s'em va ocorrer de fer una bajenada Made in Jo sunny
No se quin dia sera d'aquest cap de setmana si puc o si no el que ve, depen d'en BONA haig de parlar amb ell...

El plan es sortir d'aqui al Pla de la calma, fer el Gr-5 fins a aiguaFreda, tornar a pujar amunt segons el Track de l'ultima vegada, i ensenyar-l'hi a nen bona la variant espectacular de sui-samon-pi novell- La cova, forgades, cabreta, i a partir d'aqui en Bona i jo anirem a buscar el descens d'en Bago, per no tenir de fer Vallserena!!!!

Mediteu i si algu s'hi vol apuntar, ja sabeu el meu telf. i acordem dia, i si no, doncs res una altre vegada sera!!

Per cert explicat-ho ho he fet rapid he?? king

aixó es molt llarg, jo fa anys vaig fer Sant Pere, Pla de la Calma, Aiguafreda, una altre vegada Pla de la Calma, Coll Formic, La castanya, Palau y Sant Pere, el recordo dur perque a part anava amb el Llorenç i algu més i no vegis quina canya fotian i sense trialeres o sigui que amb trialeres i cansat pot ser demolidor. Jo m'apuntaria però no crec que a les dues pogui arrivar a casa aixi que fare una cosa una mica mes curta, a veure que planejan els Trencacames i a veure si put anar amb ells.
Ens veiem

Jose, tu a les dues pots estar a casa, pero no ens as d'esperar XDDD
Jo hi en Joan si arribem, potser arribarem mes tard!!!

Hora de sortida seran les 6:30 i a falta de llimar uns flecos, sera o DIvendres o Diumenge!!! affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dl Jun 21, 2010 10:48 pm

masdi escrigué:
sergiktt escrigué:A i potser en Masdi XDDD JAJAJA!!!,
king

Que pitorreo!!!!

La sortida és molt guapa, si em dongues un cop al cap potser si que vindria Very Happy
Llastima de les 10500 aprox pujades que hi han je,je,je.

si voleu m´estic tot el dia fent el descens d´en bago desde Sant elies o desde la cova, i quan passeu baixem junts,je,je,je,Razz i despres anem a la nau a pendre alguna cosa.Very Happy

En serio, l´altre dia et vaig passar una llista de les diferents modalitats de btt que a mi em semblava que existien, però me´n vaig deixar una que acabeu d´inventar "ENDURO MARATHO" Very Happy

Ens veiem.

MASDI, l'ho de fer una cervesa a la Nau, no es mala idea no, pero es molt dificil de fer cuadrar l'horari, ja que quan et poses a pujar el SAMON, no saps mai a quina hora acabaras!! Em de deixar-ho per un altre dia, i si no et sap greu, jo tambe estare amb tu fent el DH!!!!
Ens veiem.

PD: Avui amb en Joan em estat netejant el corriol, ens falta nomes el troç per arribar a l'empalmada!! per cert explicali a n'en LITUSS, segur que l'hi agrada sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Dl Jun 21, 2010 11:46 pm

Si efectivament t'has donat un cop al cap i no hi tens res .Ara fen numeros reals de tracks necisitas 10 horas per fer-ho amb 2 esmorzas aixo vol dir que si surts a les 6'30 no arrivas fins las 16'30 anan tot be jajaj la mare que et va ...... Si es perque tinc un bateig o comunio ...vindria ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dt Jun 22, 2010 9:16 am

CARPY escrigué:Si efectivament t'has donat un cop al cap i no hi tens res .Ara fen numeros reals de tracks necisitas 10 horas per fer-ho amb 2 esmorzas aixo vol dir que si surts a les 6'30 no arrivas fins las 16'30 anan tot be jajaj la mare que et va ...... Si es perque tinc un bateig o comunio ...vindria ¡¡¡¡

10 hores affraid
Jajaja, ja t'estas posant caxondo!! apart s'hi ha d'anar amb la Jeckyl si no les baixades serian apeu!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Dt Jun 22, 2010 2:53 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Si efectivament t'has donat un cop al cap i no hi tens res .Ara fen numeros reals de tracks necisitas 10 horas per fer-ho amb 2 esmorzas aixo vol dir que si surts a les 6'30 no arrivas fins las 16'30 anan tot be jajaj la mare que et va ...... Si es perque tinc un bateig o comunio ...vindria ¡¡¡¡

10 hores affraid
Jajaja, ja t'estas posant caxondo!! apart s'hi ha d'anar amb la Jeckyl si no les baixades serian apeu!!!

Aixo es pot fer amb bici rigida totes les baixades que dius a la decada del 90 les baixavem ,algun troç apeu pero camina tambe es bo jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Rigodon Dt Jun 22, 2010 8:52 pm

De verdad que os haveis dado un golpe¡¡¡ en serio que lo probareis? una posibilidad seria remonte hasta collformic aunque lo dejariais como media-marathon que no esta mal....
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dt Jun 22, 2010 11:34 pm

Rigodon escrigué:De verdad que os haveis dado un golpe¡¡¡ en serio que lo probareis? una posibilidad seria remonte hasta collformic aunque lo dejariais como media-marathon que no esta mal....


Luego seria una Mariconada!!!! JAJAJAJA!!

Si Alberto, tenemos el Bonobici negociado hasta las 4:30 de la tarde, si vamos mas tarde o vemos que vamos a morir, podemos abortar, o acortar muchas cosas, por ejemplo, Sui-Senglar-i cap a casa!!! pero la idea i la mentalización es de hacer el pleno sunny sunny

JAUME, aixo ja seria per Homes, baixar el Sui, el Samon, La Cova i el Gr-5 amb 1 dia i amb rigida, esta fora del meu abast, el que pensem fer potser tambe XDDD pero la rigida impossible!!!!


PP: Si ha algu l'hi importa he re-editat el Video de la Kdda, amb imatges d'en MASDI, pero basicament nomes hi ha 1 minut mes!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dc Jun 23, 2010 11:25 am


JA HI HA DADES OFICIALS!!!!

SORTIDA DESDE "BAR LA NAU" ST. MARGARITA!!!! 6:30 DIVENDRES DIA 25 DE JUNY!!!!

Recorregut:
Asfaltada fins les piscines.
Pujada Tipica al Pla de la Calma
Anar a Buscar el Gr-5
Baixar a AiguaFreda
Pujada una altre vegada al PLA (Mateixa que l'ultim dia)
Pujada al Sui
Baixada Trialera del Sui
Pujada tranquila i ciclable al SAMON
Baixada fins a la cova pasant per Pi Novell etc. etc.
Baixada de la Cova a Forgades
Forgades
Cabreta
pujar per Terres blanques fins Dh Bago
Dh Bago
Bar la Nau!!!

I prou!!! sunny

Us hi esperu a tots els que volgueu!!!! lol!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Dc Jun 23, 2010 2:32 pm

Sort amb la sortida, dura de collons pero aixo per vosaltres no es res
Jo segur que divendres no vindre pero millor jajaj .A la convocatoria dels trencadurs pocas unitats estan operativas uns el caribe.altres el nort ,altres treballant,tambe tenim lesionats ecte
Ja ens trucarem per si tinc que pujar amb la furgo a recollir restas per la montanya
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Muchmuch Dc Jun 23, 2010 3:53 pm

Sembla dura per el que dieu els que coneixeu el territori.

Que tingueu sort!
Pensaré en vosaltres mentre treballo....que per dura que sigui l'excursió segur que us ho passeu millor Sad
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Rigodon Dc Jun 23, 2010 4:50 pm

Estais volaos ¡¡¡ suerte
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Jo_On Dc Jun 23, 2010 5:30 pm

Òstia puta! Òstia puta! Que fooorts que aneeeeu!!! XD affraid

Jo aposto a que ho fareu tot menys l'última pujada al Descens de'n Bagó... Razz

Per cert, Sadernes què? No et barrufa? sunny
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  sergiktt Dj Jun 24, 2010 2:11 am


Ja se el que pensareu, aquest tiu es un fantasma!! affraid i teniu rao XDDD Despres d'estar tota la setmana donan pel cul amb la puta sortida, ara resulta que per causes ajenes a la nostra voluntat, s'ens a escursat el Bonobici, i al final farem dues sortides "estandar" en comptes de fer-ne una de doble i una de DH, com estava previst, el que no vol dir que la sortida s'anuli, tant en Joan com jo la volem fer, i la intentarem a curt termini, pero no sera Divendres!!
Ens veiem.


Jo_on, no vindre el 27, ja te contestat en el post!! Sortirem per aqui.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Dj Jun 24, 2010 8:16 pm

sergiktt escrigué:
Ja se el que pensareu, aquest tiu es un fantasma!! affraid i teniu rao XDDD Despres d'estar tota la setmana donan pel cul amb la puta sortida, ara resulta que per causes ajenes a la nostra voluntat, s'ens a escursat el Bonobici, i al final farem dues sortides "estandar" en comptes de fer-ne una de doble i una de DH, com estava previst, el que no vol dir que la sortida s'anuli, tant en Joan com jo la volem fer, i la intentarem a curt termini, pero no sera Divendres!!
Ens veiem.


Jo_on, no vindre el 27, ja te contestat en el post!! Sortirem per aqui.

ja t'acollones si es que ets un fantasma ¡¡¡¡¡¡ que ho passeu be dema cabrons ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Ciclon Ds Jun 26, 2010 6:05 pm

Que feu el Diumenge? veig que al final ni es fa una cosa ni ningú diu res.
A veure si algú diu alguna cosa i aixi poc apuntarme que aquesta gent de Breda va a la pedalada de Hostalric i a mi no en be de gust.
Ja en direu alguna cosa.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Gilmineitor Ds Jun 26, 2010 8:37 pm

Desde el parque natural de gorbeia.
No se os puede dejar solos.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 26, 2010 9:08 pm

Alguns sortirem per la zona ja que tenim que torna d'hora ja que es festa major a sant pera i tenim deures familiars
Sortirem a les 7 de san antoni i passarem per palau a l'hora de sempre per anar el pla de la calma OK JOSE
Jordi ja pensava que estavas a sant antoni i resulta que estas fresquet el nord c,,,,n
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Ciclon Ds Jun 26, 2010 9:18 pm

Ok, alli estare sobre las 7:15 .
Nos vemos cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Cop al cap!!!! Empty Re: Cop al cap!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum