TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

1a Etapa de la Bi6000

4 participantes

Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Muchmuch Dj Jun 17, 2010 1:41 am

Com us vaig prometre, us faig cinc cèntims de la primera etapa de la Bi6000 que varem fer el dissabte 12/06/2010.

La sortida va ser des de Camprodon, on ens varem quedar a dormir per poder sortir d'hora sense haver de llevar-nos a les 4 de la matinada.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

El primer tram es mes aviat planer, amb poc desnivell però ja comencem a pasar per paratges espectaculars, amb unes vistes impressionants.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Després d'un llarg descens arribem a Beget. Poble petit i molt maco.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Des de allí ja comença l'ascensió mes llarga del matí. hem de recuperar mes de 1000mts. de desnivell sense treva fins arribar a la carretera de Molló a Prats de Molló, en un coll a 1600 mts. d'alçada.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
6 integrants del grup (4 nois i 2 noies) decideixen abandonar en aquest punt i tornar per carretera a Camprodon.
Des de aquí es baixa a Molló, per un tram de l'excursió que es especialment bonic, perquè passem per prats que no estan ni trepitjats.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Un cop a Mollo (a les 3 de la tarde tocades) fem un descans i reposem forces amb un plat de macarrons per poder seguir, encara que un altre efectiu no es recupera prou i decideix tornar a Camprodon per carretera.Hi sortim guanyant, perque les dues noies que habien plegat al coll de Prats de Molló ens estaven esperant al restaurant i es troben emb proutes forces per tornar a pedalar unintse de nou al grup.

Seguim la ruta i comencem una altra ascensió en direcció a Vallter 2000.
Una altra pujada sense cap descans fins arribar a 1900mts d'alçada, uns 850 mts seguits, però ara amanits amb pluja forta i calamarsa a l'ultim tram.


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

i ja des de aquí baixada de 14Km fins a Setcases. Una baixada que en un principi va ser terrorífica per el fred que varem agafar, estàvem quasi a 2000mts i feia un fred important, agreujat per la mullena que dúiem, però que a mesura que baixàvem, la temperatura pujava i estàvem millor i mes secs... millor si no fos perquè a 3 Km de l'Hotel va caure el Diluvi Universal i ens va deixar xops de nou. Dic diluvi perquè realment va ser un patac d'aigua d'aquells que no veus ni per on vas.

De totes maneres tanta humitat te el seu costat bo, perquè la muntanya estava preciosa, amb un verd que no es pot veure a l'estiu.

Els companys que varen fer els tres dies diuen que el tram mes maco es l'ultim...i ja estan preparan una sortid d'un dia per tornar-hi.
Aquest primer també es molt maco, potser el tros mes fluix es de Molló a Setcases, però des de Camprodon a Molló també us el recomano.

Salut, i espero no haber sigut massa pesat.


Editat per darrera vegada per Muchmuch el Dj Jun 17, 2010 9:35 am, editat 2 cops en total
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Gilmineitor Dj Jun 17, 2010 8:40 am

Cuan la fem?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Muchmuch Dj Jun 17, 2010 9:36 am

yics escrigué:Cuan la fem?

Jo estic a les vostres ordres.. ja,ja.

AQUI us deixo l'enllaç al track i totes les dades de la excursio.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  CARPY Dj Jun 17, 2010 2:40 pm

Joan carles no penjis fotos de la BI 6000 que em tirare per el balco d'enveja que tinc Twisted Evil .Quina ruta mes guapa i a mes com m'agtraden amb condicions climatologicas adversas aaaaaaaaaaaaaa .No em tornara a passar ¡¡¡ .Gracias per les fotos i aixi el menys podem gaudir del magnific paisatje
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Muchmuch Dj Jun 17, 2010 3:40 pm

CARPY escrigué:Joan carles no penjis fotos de la BI 6000 que em tirare per el balco d'enveja que tinc Twisted Evil .Quina ruta mes guapa i a mes com m'agtraden amb condicions climatologicas adversas aaaaaaaaaaaaaa .No em tornara a passar ¡¡¡ .Gracias per les fotos i aixi el menys podem gaudir del magnific paisatje

Noi... només Deu pot estar a tot arreu, i encara que cada cop t'hi asembles mes encara no pots estar en dos llocs a l'hora.

Ja,ja...
Si t'agraden les fotografies en tinc unes 300 dels tres dies. Podeu veureles AQUI
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  sergiktt Dj Jun 17, 2010 9:31 pm

CARPY escrigué:Joan carles no penjis fotos de la BI 6000 que em tirare per el balco d'enveja que tinc Twisted Evil .Quina ruta mes guapa i a mes com m'agtraden amb condicions climatologicas adversas aaaaaaaaaaaaaa .No em tornara a passar ¡¡¡ .Gracias per les fotos i aixi el menys podem gaudir del magnific paisatje

Amb lo be que vas estar a la secreta, de que et queixes?? sunny

Joan Carles es espectacular la ruta, unes fotos bonissimes, pero dura de collons 2600 i picu amb 85 kilometres, deu ni do!!!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Muchmuch Dj Jun 17, 2010 11:12 pm

sergiktt escrigué:

Joan Carles es espectacular la ruta, unes fotos bonissimes, pero dura de collons 2600 i picu amb 85 kilometres, deu ni do!!!

Ens veiem.
Si que va ser dureta, i a mes el temps va acabar de posar el toc de gràcia.

El que no entenc gaire es que varem seguir un track que donava 91 Km i 3100 mts de desnivell, en canvi a mi nomes em va sortir el que tu as dit
What a Face
Coses de la tecnologia.

Espero que la puguem fer algun dia.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

1a Etapa de la Bi6000 Empty Re: 1a Etapa de la Bi6000

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum