TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

+10
Tigret
Rigodon
Devil-
Kulajy
Muchmuch
el_hombre_que_susurraba
Jo_On
Ciclon
CARPY
sergiktt
14 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  sergiktt Dj Jun 10, 2010 12:20 pm

CARPY escrigué:
Muchmuch escrigué:
CARPY escrigué:


PER CERT OBRIU LLISTA DELS TRENCADURS QUE VINDREU!!!

01- CARPY

La tindre que ajudar a recollir ,tota sola es una putada jajaj Basketball Basketball

Veig que tampoc podré contar amb la teva companyia a Camprodon...
Ja l'hi he comentat al Jordi que la cosa s'ha massificat massa per el meu gust, i com-que ell tampoc pot venir, crec que serà millor guardar-la i ferla en condicions en una millor ocasió, perquè no estic segur de com anirà aquesta edició.
Amb mes de 25 tios i ties pedalant en un recorregut d'aquesta dificultat, pot passar de tot.. a més, la previsió meteorològica amenaça pluja per dissabte... el que faltava!

Ja us explicare.....
Jo estava el principi molt animat a venir ,pero amb el problema del Jordi,donç soc solidari i hem quedo sense BI600 .Si podem fer-ho mes privat amb menys gent millor ,mes rapid i menys problemas .De totes maneras que ho passeu molt be i porta paraiguas jajaj .
No se si anire a la secreta pero tu segur que t'ho passarias de conya ,un dia que vinguis per la zona ja t'hi porterem amb comitiva privada i sense els constructos que nomes volen putejar el personal jajaj @10

Sense comentaris.. Evil or Very Mad
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Devil- Dj Jun 10, 2010 1:16 pm

¿Coca? la, la ,la .... XDDDDD
Devil-
Devil-

Nombre de missatges : 149
Fecha de inscripción : 25/11/2009

http://freemaresme.spaces.live.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  CARPY Dj Jun 10, 2010 2:51 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Sergi aqui no s'apunta ningu axi que jo tampoc vindre jaaj

Jaume, tu apuntat, que la Kitty anira a fer les compres a rao de la llista que jo l'hi doni, i els que no estiguin a la llista no tindran ni pa de pesic' n'hi coca de xoxolata amb nous!!!
jocolor jocolor jocolor

Si el esmorza segu que vinc ,despres ja ho veurem cheers cheers
Qui no s'apunti que no menji .Sera marics o vedella amb bolets ????? lol! lol!
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Rigodon Dj Jun 10, 2010 3:27 pm

01- CARPY
02- Kulajy
03- Rigodon

Es que he leido que si no te apuntas no hay desayuno, y otra cosa no, pero con la comida no se juega a ver si os pensais que deposito de grasas que tengo encima de mis torneados musculos se mantienen solos Very Happy
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Tigret Dj Jun 10, 2010 8:49 pm

Rigodon escrigué:01- CARPY
02- Kulajy
03- Rigodon

Es que he leido que si no te apuntas no hay desayuno, y otra cosa no, pero con la comida no se juega a ver si os pensais que deposito de grasas que tengo encima de mis torneados musculos se mantienen solos Very Happy
Ei,ei,ei!que si es parla de teca,a mi em pica la curiositat...je,je,je.Aqui ni van 2 més:
01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
PD:Tranqui Rigodon,ahora mismo no hay pasta...y creo que va pa largo!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  CARPY Dj Jun 10, 2010 11:51 pm

Tigret escrigué:
Rigodon escrigué:01- CARPY
02- Kulajy
03- Rigodon

Es que he leido que si no te apuntas no hay desayuno, y otra cosa no, pero con la comida no se juega a ver si os pensais que deposito de grasas que tengo encima de mis torneados musculos se mantienen solos Very Happy
Ei,ei,ei!que si es parla de teca,a mi em pica la curiositat...je,je,je.Aqui ni van 2 més:
01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
PD:Tranqui Rigodon,ahora mismo no hay pasta...y creo que va pa largo!!!



Aqui es parla de menjar i la llista s'omple si nomes sera vadella amb bolets drunken

A la llista hi falta una ENDURO ????
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Muchmuch Dv Jun 11, 2010 12:33 pm

sergiktt escrigué:Ostia Joan Carles, te contraprogramat!!! Embarassed sembla que ho faci expresament, pero no es veritar XDDD Vaig rebre presions per fer-ho el 13 pirat Pero tingues en compte, que si no fos per que ho tenen malament per escaquejar-se tantes hores, en CARPY, ja m'havia dit que no venia a la "Secreta"!! O sigui que amb realitat la Kdda no t'ha afectat han estat les circumstancies!! XDDD
I a mi m'hagues agradat que poguesis vindre, ja que crec que el recorregut es perfecte per la teva bici i per tu, que t'hagues agradat molt, en quan a la megapedalada a mi tambe m'agradaria molt venir-hi!! sunny Com tu dius la feina s'ens acumula i cada any em de deixar cosetes per fer, es ven be que hauriem de tenir mes dies o menys obligacions!!!

Efectivament, sembla que ho facis expressament amb la doble intenció de que vagi sol pels 'puestus' i que no pugui venir a les teves mogudes.... però no t'escaparàs tan fàcilment.

Jo vull veure aquesta 'secreta' encara que sigui sense esmorzar!! Laughing

Conyes a part, la excursió de Camprodon s'ha complicat força... massa gent de nivells molt diferents, així que considereu-me com un explorador, i si val la pena la fem un altre dia, i la Secreta suposo que no morirà d'èxit, i passarà a ser una clàssica dins el programa dels trencas o els trencadurs o el que sigui, que no m'aclareixo... drunken

Ens veiem el mes aviat possible!

Salut
JC.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  CARPY Dv Jun 11, 2010 2:26 pm

01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )

Un altre a la llista nomes vindra a mirar i a donar espectacle
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  sergiktt Dv Jun 11, 2010 4:17 pm

CARPY escrigué:01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )

Un altre a la llista nomes vindra a mirar i a donar espectacle

Trobo molt a faltar a la llista el Gran Jordi G. sunny sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Ciclon Dv Jun 11, 2010 8:09 pm

Jo m'apunto a la llista i aixo quecrec que no tinc el nivell peró fare el que pugui.
01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )
07-Ciclón
I en Jordi G. com es que encara no hi es apuntat? El trobarem a falta que a part d'en Carpy es el Trencadur per escelencia.
Ens veiem cheers cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Jo_On Dv Jun 11, 2010 8:11 pm

Jo anava a venir segur però se m'han girat els plans ja que tinc un dinar familiar "inesperat"... No

En fi, ja ho trobarem un altre dia!!! A disfrutaaar! Very Happy
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Hola amigo sergiktt soy panter de sant pera megustaria ser una mas de la lista

Missatge  panter Dv Jun 11, 2010 11:12 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )

Un altre a la llista nomes vindra a mirar i a donar espectacle

Trobo molt a faltar a la llista el Gran Jordi G. sunny sunny sunny

panter

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Tigret Ds Jun 12, 2010 12:27 am

Ciclon escrigué:Jo m'apunto a la llista i aixo quecrec que no tinc el nivell peró fare el que pugui.
01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )
07-Ciclón
I en Jordi G. com es que encara no hi es apuntat? El trobarem a falta que a part d'en Carpy es el Trencadur per escelencia.
Ens veiem cheers cheers cheers cheers
Ahí estamos Jose!buen estreno para tu nuevo cuadro cheers cheers cheers Nos vemos!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Gilmineitor Ds Jun 12, 2010 4:28 pm

No era mi intención apuntarme ,tan tarde.
Obligaciones paternales han impedido que no pudiese manifestarme hasta ahora,lamentable mente la razón por la cual quedo libre de compromiso es el mal tiempo que se espera para el domingo 13.
Así pues si no pasa nada más ,podré disfrutar de vuestra magna compañía y repito magna porque 28 descerebrados son .
8.Jordi .G

gracias por el interes mostrado
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 12, 2010 4:31 pm

Ara ja hi som tots lol! lol! lol!

Jo anire amb cotxe ja que tins que torna rapid el migdia i no tindria temps material de fer-ho amb bici
A les 7 del mati alguns sortiran del lloc avitual per anar-hi pedelant que sant celoni esta aqui mateix jajaj .Ens veiem a l'estacio


01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )
07-Ciclón
08-Panter
09-Jordi.G
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  sergiktt Dg Jun 13, 2010 12:55 am

CARPY escrigué:Ara ja hi som tots lol! lol! lol!

Jo anire amb cotxe ja que tins que torna rapid el migdia i no tindria temps material de fer-ho amb bici
A les 7 del mati alguns sortiran del lloc avitual per anar-hi pedelant que sant celoni esta aqui mateix jajaj .Ens veiem a l'estacio


01-Carpy
02-Kulajy
03-Rigodon
04-Xop
05-Tigret
06-Shumicupe(espectador i segur que dona espectacla jajaj )
07-Ciclón
08-Panter
09-Jordi.G

Esta demostrat, que quan hi ha bocatas, surten Trencas de sota les pedres!!!! affraid

JOSE, si tienes la META(doble), te gustara mucho "creo", si aun tienes la rigida, las pasaras putas, pero si es asi, come mas coca rabbit
Javi, me alegro de que te apuntes, que preguntas son esas!!! Laughing
Jo_on La faras sense bocata "oficial" (podem anar al Bar amb el temps que ens sobrara) i l'hi trobaras el Flow que perd quan es fa una sortida amb 30 persones o por ahi!!!!

Aixo si, espero que no tingueu presa, cabrons meu massificat l'endurada!! 9 trencadurs!!!! 10 contanme a mi!!! be, dema sere un FreeMaresme, que nomes en venen 4!!! XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Gilmineitor Dg Jun 13, 2010 4:06 pm

La ruta.curta i ben parida i el catering de la Sra Kitty i Sra d´en Bona fantastic com sempre.
La por escenica del principi ,superada al primer tallat natural,en Javi ens fot un ensurt sense concecuencias de aqui al final tot riure i algun detall de calitat d´en Rubert i altres fremaresme.
Un dia per recordar.

SALUT I ....
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Rigodon Dg Jun 13, 2010 6:43 pm

Muy buen dia, me lo he pasado genial, saltando, bajando trialeras, subiendo y hasta domando a mi caballo jajaja felicitar a las señoras del catering (cuando se le contado a mi mujer a flipado Shocked Shocked que que .. que os han hecho los bocatas bebida fria y encima os lo llevan al medio de la ruta¡¡¡¡ venditas), felicitar tambien a los organizadores que se lo han currao durante mucho tiempo y lo han dejado espectacular cheers cheers cheers


PD.: Carpy felicidades que es tu cumple y no dices na king
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Ciclon Dg Jun 13, 2010 9:18 pm

Que decir de la saida de hoy. Cada vez que salimos con el Sergi y compañia es una ruta increible de la vertiente más endurera que hay en la zona, las bajadas son de todo tipo, con saltos asequibles a todo el mundo y otros no tanto, bajadas con mucho flow y otras que por su pendiente solo las hacen unos cuantos elegidos. A parte hoy ha venido lo mejor de grupos como los Espirituales, los Freemaresmes, los Endureggs, y alguno más.....
mucha gente que conozco de haberlos leido en los foros, visto en videos y fotos con los cuales ha sido un placer pedalear.
El avituallamiento es inesplicable, mejor que los de muchas pedaladas a las que vamos: cervezas, coca colas, bocadillos y coca de de dos tipos. Muchas gracias a las mujeres del Sergi y del Joan.
En resumen una salida la cual la repetiria varias veces al año y eso que he bajado mucho andando ya que soy más rallyman que endurero.
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty DIA 13 PRESENTACIÓ DE LA SECRETA!!!!

Missatge  xop Dg Jun 13, 2010 10:44 pm

Ciclon escrigué:Que decir de la saida de hoy. Cada vez que salimos con el Sergi y compañia es una ruta increible de la vertiente más endurera que hay en la zona, las bajadas son de todo tipo, con saltos asequibles a todo el mundo y otros no tanto, bajadas con mucho flow y otras que por su pendiente solo las hacen unos cuantos elegidos. A parte hoy ha venido lo mejor de grupos como los Espirituales, los Freemaresmes, los Endureggs, y alguno más.....
mucha gente que conozco de haberlos leido en los foros, visto en videos y fotos con los cuales ha sido un placer pedalear.
El avituallamiento es inesplicable, mejor que los de muchas pedaladas a las que vamos: cervezas, coca colas, bocadillos y coca de de dos tipos. Muchas gracias a las mujeres del Sergi y del Joan.
En resumen una salida la cual la repetiria varias veces al año y eso que he bajado mucho andando ya que soy más rallyman que endurero.
Nos vemos.
La sortida de avui ha estat força bé, baixades molt tecniques, amb salts i sense, amb tallats petits grans i molt grans, només a l´abast de dos estratosferics. la gent de l cheers cheers cheers geek lol! a sortida amb molt bon rotllo; i l´esmorzà de " puta mare", felicitats a les dones de sergiktt i joan bona, per la paciencia i bon áfer pels bocatas i les coques. Feliciatats al sergi, joan i masdi per la organització d´aquesta sortida.
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Tigret Dg Jun 13, 2010 10:46 pm

Rigodon escrigué:Muy buen dia, me lo he pasado genial, saltando, bajando trialeras, subiendo y hasta domando a mi caballo jajaja felicitar a las señoras del catering (cuando se le contado a mi mujer a flipado Shocked Shocked que que .. que os han hecho los bocatas bebida fria y encima os lo llevan al medio de la ruta¡¡¡¡ venditas), felicitar tambien a los organizadores que se lo han currao durante mucho tiempo y lo han dejado espectacular cheers cheers cheers


PD.: Carpy felicidades que es tu cumple y no dices na king
Quins collons!no fotis que avui és el teu aniversari i no has dit res No No No (de fet ho puc entendre,avui t'hagués sortit cara la broma... affraid affraid affraid )
PD:per cert ,la sortida guapa de collons!bon ambient,bona ruta i un avituallament de "xapó" king king king les dones d'en Sergi i en Joan,cada dia se superen més!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  CARPY Dg Jun 13, 2010 11:06 pm

La Puta Secreta ¡¡¡
Que puc dir d'avui que no s'ha dit ja .Una bona reunio de diferents clans avitulas a les quedades endureras i fins i tot els Fremaresma sortin del seu maresma estimat . Molt bon rotllo .El recurregut molt guapo i currat feliçitas per la feina feta i aixo ja queda per sempra .Nomes faltava a la secreta uns rosers i jeranis per que estigues perfecta .Critica la pujada de la secreta per no fer una alternativa per poder pujar amb bici(no tot seran elogis ).Feliçitar a la SANTAS per el avituallament .Esperem veura fotos i videos d'avui jo no tinc res @10

PD: Gracias i si avui 46 ja tenim una edat .Per que et pensas que he marxat avans ,per no convidar jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Kulajy Dl Jun 14, 2010 12:24 am

Bueno , avui a estat una sortida normaleta tiran a baixa , unes trialeres molt facils i ........................................................
Que no , que no , ha estat una sortida de les autentiques, de les que no et pots perdre per res, felicito a tos els que han organitzat aquesta quedada de maleantes, una feina molt ben feta .

PD: Carpy felicitats ja saps que soc un despistat.
Kulajy
Kulajy

Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Sant Antoni de Vilamajor

http://trialevolution.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  sergiktt Dl Jun 14, 2010 9:40 am

Kulajy escrigué:Bueno , avui a estat una sortida normaleta tiran a baixa , unes trialeres molt facils i ........................................................
Que no , que no , ha estat una sortida de les autentiques, de les que no et pots perdre per res, felicito a tos els que han organitzat aquesta quedada de maleantes, una feina molt ben feta .

PD: Carpy felicitats ja saps que soc un despistat.

Jo el que he trobat pitjor es la companyia, tinc que vigilar a qui convido!!! pirat

PD: Entre tu que ets despistat i en Jaume que esta "Distret" i no ho ha dit... Per molt anys CHAVAL!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  masdi Dl Jun 14, 2010 9:51 am

M´uneixo a tot el que s´ha dit fins ara. Felicitar en el Joan i el SERGI per tota l´organització de la kdd, realment ha sigut la millor kdd que s´ha fet a Olzinelles.
Les zones noves m´han agradat molt, estant molt currades,crec que aquests dos tenen un futur molt prometador obrint camins ji,ji,ji, i no com un altre que jo se, per tant us passo el relleu hi a partir d´ara ja podeu anar cada setmana a currar i a fer coses noves ja,ja,ja.

En serio totes les zones noves estan molt treballades, es veu la diferencia amb les més antigues, m´ha agradat molt el detall de la calavera en els salts per acollonir al personal je,je,je.


Per ultim el catering, que dir que no s´hagi dit ha sigut IN-CRE-I-BLE!!!!
Enhorabona i gràcies.

@10.


PD:Felicitas en el Jaume per els 46 tacos i també en el Jordi gil (50)que en el seu dia no el vaig felicitar.
Nanos sou uns endureros "de luxe" i encara que soni a topic els vells rockers mai moren , seguiu fotent canya!!!
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!! - Página 2 Empty Re: DIA 13 PRESENTACIO DE LA SECRETA!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum