TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

+3
COLMILLO
CARPY
sergiktt
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Dc Jun 02, 2010 12:09 am

AQUEST DIUMENGE AMB EN JOAN BONAMUSA ANEM A FER UNA RUTA ENDURO HARD!!! IGUAL LA PALMEM PERO LA IDEA ES.....

SORTIREM DE SANT CELONI FINS A FONT MARTINA, PASAN PER CAN RIERA CIURET I EL TROÇ DE GR-5 JA DE PUJADA I FINS EL POBLE DEL MONTSENY PER EL CORRIOL DEL GR-5, A PARTIR D'AQUI PUJADA FINS SANT ELIES, BAIXADA DE LES FORGADES I CABRETA (AQUI ELS COVARDS JA PODRAN ABANDONAR) I PER ULTIM ELS VALENTS QUE QUEDIN FARAN LA PUJADA FINS A BUSCAR EL SENGLAR I EL BAIXAREM!!!!!
LA IDEA QUE TENIM AMB EN JOAN ES SORTIR A LES 7 A 7:30 DEPENEN DE SI S'APUNTA ALGUN TRENCA QUEDAREM A L'HORA TIPICA PER TROBARNOS A PALAU!!!
SI ALGU VOL VENIR, JA SABEU EL MEU MOBIL, O POSTEJEU AQUI, SI NO DIEU RES, JO HI EN JOAN ENS HO MANEGAREM COM VOLGEM sunny sunny




PD (ESTA PROHIBIT VENIR AMB RIGIDES, REVENTAREM RODES DE RIGIDES A CADA PARADA)
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Dc Jun 02, 2010 12:41 am

sergiktt escrigué:AQUEST DIUMENGE AMB EN JOAN BONAMUSA ANEM A FER UNA RUTA ENDURO HARD!!! IGUAL LA PALMEM PERO LA IDEA ES.....

SORTIREM DE SANT CELONI FINS A FONT MARTINA, PASAN PER CAN RIERA CIURET I EL TROÇ DE GR-5 JA DE PUJADA I FINS EL POBLE DEL MONTSENY PER EL CORRIOL DEL GR-5, A PARTIR D'AQUI PUJADA FINS SANT ELIES, BAIXADA DE LES FORGADES I CABRETA (AQUI ELS COVARDS JA PODRAN ABANDONAR) I PER ULTIM ELS VALENTS QUE QUEDIN FARAN LA PUJADA FINS A BUSCAR EL SENGLAR I EL BAIXAREM!!!!!
LA IDEA QUE TENIM AMB EN JOAN ES SORTIR A LES 7 A 7:30 DEPENEN DE SI S'APUNTA ALGUN TRENCA QUEDAREM A L'HORA TIPICA PER TROBARNOS A PALAU!!!
SI ALGU VOL VENIR, JA SABEU EL MEU MOBIL, O POSTEJEU AQUI, SI NO DIEU RES, JO HI EN JOAN ENS HO MANEGAREM COM VOLGEM sunny sunny




PD (ESTA PROHIBIT VENIR AMB RIGIDES, REVENTAREM RODES DE RIGIDES A CADA PARADA)


Que esteu malament del cap ,no saps el que dius¡¡¡¡¡ aixo es molttttttttttttttttt lllargggggggggggggggggggg i durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.la palmareu segur jajaj .Si la opcio que tinc falla vindre amb vosaltres fins que pogui i ens trovem despres els giu fen el vermut .AAAAAAA PORTARE MOLTES CAMARAS DE RECAMVI O NO AMB PARARE JJAJAJ @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Dc Jun 02, 2010 12:56 pm

CARPY escrigué:


Que esteu malament del cap ,no saps el que dius¡¡¡¡¡ aixo es molttttttttttttttttt lllargggggggggggggggggggg i durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.la palmareu segur jajaj .Si la opcio que tinc falla vindre amb vosaltres fins que pogui i ens trovem despres els giu fen el vermut .AAAAAAA PORTARE MOLTES CAMARAS DE RECAMVI O NO AMB PARARE JJAJAJ @10

En el teu cas et tirarem pedres si conve, perque et vull recordar que tu en el track apart d'aixo m'hi has dibuixat el bosc vertical, per si al acabar ens queda una mica de ganes de fer mes bici, conyas apart hi ha l'opcio de no fer el senglar qui no vulgui o no pugui, entre els que potser estarem en Joan i Jo, pero la idea es Gr-5, cabreta i senglar el mateix dia!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Dc Jun 02, 2010 2:33 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:


Que esteu malament del cap ,no saps el que dius¡¡¡¡¡ aixo es molttttttttttttttttt lllargggggggggggggggggggg i durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.la palmareu segur jajaj .Si la opcio que tinc falla vindre amb vosaltres fins que pogui i ens trovem despres els giu fen el vermut .AAAAAAA PORTARE MOLTES CAMARAS DE RECAMVI O NO AMB PARARE JJAJAJ @10

En el teu cas et tirarem pedres si conve, perque et vull recordar que tu en el track apart d'aixo m'hi has dibuixat el bosc vertical, per si al acabar ens queda una mica de ganes de fer mes bici, conyas apart hi ha l'opcio de no fer el senglar qui no vulgui o no pugui, entre els que potser estarem en Joan i Jo, pero la idea es Gr-5, cabreta i senglar el mateix dia!!!

Si vinc es per fer-ho tot el acavar el senglar passare per casa i agafare la prophet per fer el bosc vertical ¡¡¡¡¡¡ affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Uffffff!!!!! Crec que m'he corregut

Missatge  COLMILLO Dc Jun 02, 2010 3:45 pm

Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.

Això obliga enguany a fer les 4 Valls.

Salut
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Dj Jun 03, 2010 12:47 am

COLMILLO escrigué:Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.

Això obliga enguany a fer les 4 Valls.

Salut

Ferran son baixades "facils"
Gr-5 no es ni massa baixada
Cabreta tu te la fas facilment com a bon Trenca
el senglar, sempre pots fer una de les teves alternatives!!

Animeu-vos!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Dj Jun 03, 2010 2:58 pm

sergiktt escrigué:
COLMILLO escrigué:Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.

Això obliga enguany a fer les 4 Valls.

Salut

Ferran son baixades "facils"
Gr-5 no es ni massa baixada
Cabreta tu te la fas facilment com a bon Trenca
el senglar, sempre pots fer una de les teves alternatives!!

Animeu-vos!!! sunny

En colmillo no pateixis que no vindra ,ell es molt valent pujant amb bici de carratera i si cal tonara a bateja la seva filla per no sorti affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty les quatre valls

Missatge  COLMILLO Dj Jun 03, 2010 8:07 pm

Diumenge ho tinc compromès.

La meva filla no està batejada!!!!!! Ni ho penso fer per què significaria que entraria en la secta anomenada CATOLICISME.

Sergi, CARPY no anirà pas diumenge i si ho fa segur que arribarà quan estigui jubilat per què és un AVI!!!!!!!!!!
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Dj Jun 03, 2010 11:43 pm

COLMILLO escrigué:Diumenge ho tinc compromès.

La meva filla no està batejada!!!!!! Ni ho penso fer per què significaria que entraria en la secta anomenada CATOLICISME.

Sergi, CARPY no anirà pas diumenge i si ho fa segur que arribarà quan estigui jubilat per què és un AVI!!!!!!!!!!
Si pero tu no ho podras veura perque estaras el bateig jajaj ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Rigodon Dv Jun 04, 2010 10:28 am

Sergi, yo no podre venir el domingo porque tengo un compromiso, pero lo que hare sera subir bien pronto a la cova y limpiarte todos los corriols hasta Sant Pere, por cierto alguien se apunta a hacer una cova express? tengo que estar en casa sobre las 10:30 Evil or Very Mad
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Dv Jun 04, 2010 12:48 pm

Rigodon escrigué:Sergi, yo no podre venir el domingo porque tengo un compromiso, pero lo que hare sera subir bien pronto a la cova y limpiarte todos los corriols hasta Sant Pere, por cierto alguien se apunta a hacer una cova express? tengo que estar en casa sobre las 10:30 Evil or Very Mad

OK! Alberto de hecho, yo creo que no vendra nadie XDDDD Es una ida de olla mia y del Joan, pero yo lo cuelgo aqui todo para dar mas alternativas, que ultimamente no nos faltan!! Y desde que el CARPY esta en el fabuloso mundo del rally, ya casi no veo a los Trencas, suerte tengo del Jordi G.
sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Ciclon Dv Jun 04, 2010 9:23 pm

Volia apuntarme amb la rigida però veig que de moment no s'apunta ningú i aixó que es una ruta de puta mare. Ja posareu la hora i en quin lloc de Palau quedeu i encara tinc un dia per pensarme'l. Quina merda no tindra la doble i mes que la doble una rigida amb frens de disc.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Dv Jun 04, 2010 9:51 pm

Ciclon escrigué:Volia apuntarme amb la rigida però veig que de moment no s'apunta ningú i aixó que es una ruta de puta mare. Ja posareu la hora i en quin lloc de Palau quedeu i encara tinc un dia per pensarme'l. Quina merda no tindra la doble i mes que la doble una rigida amb frens de disc.
Ens veiem

Josesi som en Joan i jo sols pensem sortir a les 7 del demati de St. celoni, fins que reventem jocolor si vens ja quedarem a l'estacio per exemple, sera una sortida de tranquis, que si no ens morirem abans de la cabreta XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Dv Jun 04, 2010 11:44 pm

Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Sergi diguem a quina hora tinc que estar a sant celoni que VINDRE amb la companya d'en PITU a la puta sortida aquesta affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  sergiktt Ds Jun 05, 2010 1:01 am

CARPY escrigué:Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Sergi diguem a quina hora tinc que estar a sant celoni que VINDRE amb la companya d'en PITU a la puta sortida aquesta affraid affraid affraid

Dema ens truquem, pero jo diria que a les 7:15 podriem quedar a palau i sortim tots a les 7, no??

dema et trucare, cap al migdia que de 8 a 1 tinc feina "Secreta" pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 05, 2010 8:38 am

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Sergi diguem a quina hora tinc que estar a sant celoni que VINDRE amb la companya d'en PITU a la puta sortida aquesta affraid affraid affraid

Dema ens truquem, pero jo diria que a les 7:15 podriem quedar a palau i sortim tots a les 7, no??

dema et trucare, cap al migdia que de 8 a 1 tinc feina "Secreta" pirat

Amb la crisis que tenim i tu trebllant els dissabtes ????
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty ENDUREANDO CON RIGIDAS.

Missatge  Gilmineitor Ds Jun 05, 2010 8:29 pm

Jose,ni lo dudes,la rígida ideal .

Sé de primera mano ,que la tuya no será la única.algún buje a petado ha dejado a su dueño obligado,así que en la endurada serán mayoría las rígidas y yo de poder ir iría con otra.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Ciclon Ds Jun 05, 2010 8:34 pm

Ens veiem dema a 2 quarts de vuit (7:30) en la benzinera que hi ha en la drasera de Palau. A veure si m'ha companya en Pepe.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 05, 2010 9:14 pm

Ciclon escrigué:Ens veiem dema a 2 quarts de vuit (7:30) en la benzinera que hi ha en la drasera de Palau. A veure si m'ha companya en Pepe.
Ens veiem.

OK JOSE si quieres mi PROPHET te la dejo
LLastima que no poguis venir Jordi i si aixo dema sera una sortida de rally amb tota regla
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Ciclon Ds Jun 05, 2010 10:02 pm

Demà anirem dos de Breda, en coche fins a la benzinera. Jaume gracies per el oferimen peró crec que es una ruta que se poc fer amb la rigida, a part, tu anires amb la rigida en fas entendre.
Fins demá.
cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 05, 2010 11:05 pm

Ciclon escrigué:Demà anirem dos de Breda, en coche fins a la benzinera. Jaume gracies per el oferimen peró crec que es una ruta que se poc fer amb la rigida, a part, tu anires amb la rigida en fas entendre.
Fins demá.
cheers cheers cheers
Jose con coche si que estas mal ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si que ire con la rigida porque la doble esta enpaquetada y guardada hasta septiembre .Nos vemos mañana,
PD: mañana vendra un nuevo elemento espero que no nos de problemas ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty RUTA DEL DIUMENGE 6 LLARGUISSIMA

Missatge  xop Ds Jun 05, 2010 11:08 pm

M´apunto, suposo a les 7:00h a la plaça de darrera l´ajuntament; igual ve en krilin, depèn la nit. El tigret també s´apunta esperand-nos a Palau en el lloc habitual. Demà les pasarem molt ......... affraid
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  CARPY Ds Jun 05, 2010 11:39 pm

xop escrigué:M´apunto, suposo a les 7:00h a la plaça de darrera l´ajuntament; igual ve en krilin, depèn la nit. El tigret també s´apunta esperand-nos a Palau en el lloc habitual. Demà les pasarem molt ......... affraid

aixo mateix a les 7 .Si que patirem, el puto SERGI i les sevas iluminacions ¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Rigodon Dg Jun 06, 2010 1:53 pm

Pues yo ni cova express ni na de na¡¡ me he sobao, que tampoco ha estado mal Sleep Sleep
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  COLMILLO Dg Jun 06, 2010 3:01 pm

A la dificultat extrema heu d'afegir la pluja

SOU ELS MEUS HEROIS!!!!!!
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!! Empty Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum