TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

4 participantes

Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  Jo_On Dv Maig 28, 2010 9:26 pm

Ja sé que vaig amb una setmaneta de retard, us demano disculpes a tots! però és que vaig de putu cul amb el festival que estic preparant pel final del curs al cole... sunny

En fi, anem al gra.

L'experiència va ser MOLT positiva! És un tipus de prova que a tots vosaltres us encantaria... SEGUR!!! No és res més que una endurada com Déu mana de les que ens agraden a nosaltres, en aquest cas de 25 km amb un desnivell de 1000+, però amb la diferència de anar a fondo a les baixades i amb aquell cuquet de nervis de provar-se a un mateix... per la resta igual. Fins i tot menys, perquè el nivell tècnic dels corriols no era gaire elevat en general, si que hi havia alguns passos però res impossible... feia temps que no disfrutava amb un FLOW tant a la meva mida!!! sinuós i revirat, net i amb poca pendent. Diguéssim que la dificultat la posava cadascú depenent de la velocitat en què agafés cada curva!

En el meu cas vaig tenir molt mala sort, perquè tot just sortir a la primera especial i en un tram de pedaleig pistero vaig punxar... Aaarrrgh!!! - Però si jo no punxo maaai!!!- Vaig pensar...
Aquest desafortunat incident em va fer emprenyar molt i em vaig rallar bastant, però a les 4 especials següents vaig anar a FONDO igual... tot i sabent que ja no hi havia res a fer per un mínim resultat digne! Twisted Evil

Com a experiència em va agradar moltíssim, perquè hi ha molts factors en joc: estat físic (resistència i explosivitat), exploració prèvia del recorregut (imprescindible), tria adequada de bicicleta... T'adones que és una disciplina més dins el nostre ventall de modalitats de MTB però que per alguna raó, encara no existeix a casa nostra. Fins quan...?

Pels més xafarders dir que de 56 que erem vaig quedar en les especials 2,3,4 i 5 en una mitja de 40... sense reconeixement previ del recorregut com feien els gabatxos, el meu nivell glober i anant a un 70% (més o menys) tampoc no es pot demanar més...!!! ;P

Aquí us deixo el Track del recorregut. En ell podreu veure els vídeos de les especials...!!!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=925537
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  CARPY Dv Maig 28, 2010 11:41 pm

Ja era hora ¡¡¡¡ Veix que t'ho vas passa de conya cabron ¡¡ .LLastima de la punxada aixo te que cabraja molt .Haveura si en montes una a sant pol que vindem jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  masdi Ds Maig 29, 2010 11:00 am

Felicitats per l´experencia, pel que expliques sembla una prova força divertida, i segons el que expliques sembla com si fos una sortida de diumenge amb les seves pujades i les seves baixades però cronometrat no?

El carpy te rao, podries montar-ne una per Sant Pol ja,ja,ja, els corriols que teniu donen per fer-ho je,je,je i ja saps que amb tens com ajudant si vols je,je,je.


Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  Jo_On Ds Maig 29, 2010 11:13 am

CARPY escrigué:.Haveura si en montes una a sant pol que vindem jajaj
masdi escrigué:El carpy te rao, podries montar-ne una per Sant Pol ja,ja,ja, els corriols que teniu donen per fer-ho je,je,je i ja saps que amb tens com ajudant si vols je,je,je.

Com em coneixeu... Apa que no m'agradaria ni res! Ja m'ho he plantejat, ja, però es necessita molta organització, molta més que per una Marxa!!!

Jo només us dic que l'any que vé ja podem anar reservant data per el 1er Enduro Català, i no a St. Pol sinó a les Gavarres/Montgrí... affraid affraid affraid

MASDI: Si que és com una sortida Endurera nostra, però tens un paperet amb les teves hores de sortida de cada especial i no ets pots adormir...
Hi ha temps... però tampoc per pelar-te-la pel camí, no sé si m'entens... XD XD XD
Tu, t'hauries cagat amb déu amb les pujades i la calor...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  masdi Ds Maig 29, 2010 11:25 am

Jo_oN escrigué:
CARPY escrigué:.Haveura si en montes una a sant pol que vindem jajaj
masdi escrigué:El carpy te rao, podries montar-ne una per Sant Pol ja,ja,ja, els corriols que teniu donen per fer-ho je,je,je i ja saps que amb tens com ajudant si vols je,je,je.

Com em coneixeu... Apa que no m'agradaria ni res! Ja m'ho he plantejat, ja, però es necessita molta organització, molta més que per una Marxa!!!

Jo només us dic que l'any que vé ja podem anar reservant data per el 1er Enduro Català, i no a St. Pol sinó a les Gavarres/Montgrí... affraid affraid affraid

MASDI: Si que és com una sortida Endurera nostra, però tens un paperet amb les teves hores de sortida de cada especial i no ets pots adormir...
Hi ha temps... però tampoc per pelar-te-la pel camí, no sé si m'entens... XD XD XD
Tu, t'hauries cagat amb déu amb les pujades i la calor...




Collons quina fama que tinc je,je,je...

Per tant només es cronometren les baixades no? les pujades son simplement d´enllaç? si és aixi ,si que m´interessa, més que una maxi ara si pel contrari també es cronometren pujades ja és una altre historia.
I tenieu que fer les pujades amb casc integral??? Shocked Shocked Shocked

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  Jo_On Ds Maig 29, 2010 5:17 pm

Evidentment no! Jo el vaig portar primer a la motxila i després enganxat al manillar. El casc ideal és un Parachute però...

Per cert, el Pau Reixachs... Quin Crack! Anava a FONDOOOOOO!!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  sergiktt Dl Maig 31, 2010 2:07 pm

Joder molt guapo, el millor de tot es que la baixada es totalment Lliure de gent, i el circuit sembla que esta molt be!!
El del video no ets pas tu, no??
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

1R ENDURO Castel'Roc de Thuir Empty Re: 1R ENDURO Castel'Roc de Thuir

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum