TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

+3
masdi
sergiktt
CARPY
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dv Nov 13, 2009 12:56 am

Diumengue si el albert no diu el contrari voliam anar a roca centella a fer una trialera que diu ,inedita ,dura,larga ,amb 2000 de desnivell ect jajaj .Sortim de casa L'ALBERT
Que fem anem amb bici sortin a las 7 per anar a la garriga sensa cotxes .


Editat per darrera vegada per CARPY el Ds Nov 14, 2009 12:54 am, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  sergiktt Dv Nov 13, 2009 12:59 pm

CARPY escrigué:Diumengue si el albert no diu el contrari voliam anar a roca centella a fer una trialera que diu ,inedita ,dura,larga ,amb 2000 de desnivell ect jajaj .Sortim de casa L'ALBERT
Que fem anem amb bici sortin a las 7 per anar a la garriga sensa cotxes .

Tu en els posts de sortides, sobretot es important posar dates, si entres algu que no estes 100% al cas, que sapiguen quin es el que toca, no???
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  masdi Dv Nov 13, 2009 4:16 pm

Que sou cabrons!!!!
aneu a fer la trialera que un dia em va estar explicant...

I jo com un burro m´apunto a la sortida que no toca Mad Mad Mad
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Jo_On Dv Nov 13, 2009 6:29 pm

Jaume! Aquesta és la trialera que surt des del Pla de la Calma i va Caranejant per la Carena d'en Serra al costat del Tagamanent...?
Si la resposta és un si, ja l'he feta... albino
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dv Nov 13, 2009 9:22 pm

SERGI tens rao es te que posar dates a les sortides
Masdi sera una aventura mes tiran a rally que a enduro jo anire amb la rigida
Jo_on donç no es tracta de pujar a dalt del cim de roca centella que hi ha un punt geografic i catastal .Baixar per una trialera desconeguda i fins aqui puc explicar .Es que no se res mes jajaj [b]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty surtim amb la rigida o amb la enduro

Missatge  Gilmineitor Dv Nov 13, 2009 11:42 pm

JAUME ,si sortim a las 7 en bici agafare la rigida,però em sembla que tan la Helen com Paco ,Xavito etc volen venir.
tindriam que definir el grau de dificultat per saber si val la pena sortir de casa del Albert amb la enduro,fins i tot pot venir en Jose desde Breda.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Ds Nov 14, 2009 12:14 am

yics escrigué:JAUME ,si sortim a las 7 en bici agafare la rigida,però em sembla que tan la Helen com Paco ,Xavito etc volen venir.
tindriam que definir el grau de dificultat per saber si val la pena sortir de casa del Albert amb la enduro,fins i tot pot venir en Jose desde Breda.

Jordi amb l'albert hem quedat entre canoves i samalus a les 8 per ataca roca centella i no tenir que anar a la garriga .La tornada si que te el final a casa l'albert
La dificultat no ni ha es corriol ,pots escollir la bici que volguis ,jo seguramnet anire amb la Kona .Pero si tu vas mes be amb la enduro no tindras cap problema
La pujade a dalt te un tram a peu no crec que es pugui compara amb la mare de deu del mont
Calcula tu l'hore de sortida que si ho faig jo estarem a las 7 esperant a l'albert a la carratera jaja .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Ciclon Ds Nov 14, 2009 12:32 pm

Si m'hi va be l'hora de sortida de Sant Antoni pot ser que m'apunti. Ja direu l'hora de sortida.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Ds Nov 14, 2009 1:10 pm

Ciclon escrigué:Si m'hi va be l'hora de sortida de Sant Antoni pot ser que m'apunti. Ja direu l'hora de sortida.

Jose a les 8 entre canoves i samalus .A les 7.30 molt puntuals a sant antoni crec .Jordi.g que dius ?.Si no ja ens agafaras a la carratera @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Ciclon Ds Nov 14, 2009 1:16 pm

L'hora en va be. Anire amb la rigida l'altre encara la tinc a taller, desitjo que la trialera no sigui masa heavy per meu ferro.
Ens veiem. bounce bounce bounce
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dg Nov 15, 2009 8:09 pm

Sortida roca centella :Avui a les 7.30 del mati 11 trencas (paco-jose-jordi.g.-tigret-xop-rigodon-pitu-manel-xavi-albert-carpy) a punt de anar el punt geodesic de roca centella.La sortida serà pistera amb dos corriols facilets .Alguns optem per anar amb bici de rally ,en jordi.g treu la historica cannondale .Sortim del punt avitual per anar per carretera fins Samalus on l'albert ja estava esperant ,aqui agafem pista ample amb force desnivell i per arriba fins a dalt de roca centella (el únic que a pugat la bici fins a dalt he estat jo ).A dalt del cim a 1001 m entrepà,fotos i magificas vistes de la vall.Ara era la part bonaes tractava de baixa fins la garriga per corriols ,com sempre el guia albert tenia una cosa per explora ,dona anem-hi .Un corriol molt maco de baixada però no anava on esperavam i quevol dir aixo ,tenim que baixa fins casi el pantà per torna a remonta fins el cim on eram feia un moment.Donç amunt amb dures rampes de Pujada per pista ,el arriava a dalt ens toca fer un tram de 500 m a peu per un sender de pujade per carena la muntanya .Ja fem cim una altre vegade i ara si corriol amb flow fins la garriga amb alguna pedreta però res de difícil .Arribant a la garriga una punxada deixa una part del grup reparant iels altres a casa l'albert contemplat la seva flamant moto d'enduro,he tingut el gust de poder fer un volteta quina maravella no tingué que pedalar .Un cop tots junts tornem per carretera a un ritma infernal , el grup del davant quines maquinàs amb menys de mig hora hem fet la tornada .50km i 1400 m de desnivell es el que avui hem fet @10

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Nov 15, 2009 8:24 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  masdi Dg Nov 15, 2009 8:17 pm

CARPY escrigué:Sortida roca centella :Avui a les 7.30 del mati 11 trencas (paco-jose-jordi.g.-tigret-xop-rigodon-pitu-manel-xavi-albert-carpy) a punt de anar el punt geodesic de roca centella.La sortida serà pistera amb dos corriols facilets .Alguns optem per anar amb bici de rally ,en jordi.g treu la historica cannondale .Sortim del punt avitual per anar per carretera fins Samalus on l'albert ja estava esperant ,aqui agafem pista ample amb force desnivell i per arriba fins a dalt de roca centella (el únic que a pugat la bici fins a dalt he estat jo ).A dalt del cim a 1001 m entrepà,fotos i magificas vistes de la vall.Ara era la part bonaes tractava de baixa fins la garriga per corriols ,com sempre el guia albert tenia una cosa per explora ,dona anem-hi .Un corriol molt maco de baixada però no anava on esperavam i quevol dir aixo ,tenim que baixa fins casi el pantà per torna a remonta fins el cim on eram feia un moment.Donç amunt amb dures rampes de Pujada per pista ,el arriava a dalt ens toca fer un tram de 500 m a peu per un sender de pujade per carena la muntanya .Ja fem cim una altre vegade i ara si corriol amb flow fins la garriga amb alguna pedreta però res de difícil .Arribant a la garriga una punxada deixa una part del grup reparant iels altres a casa l'albert contemplat la seva flamant moto d'enduro,he tingut el gust de poder fer un volteta quina maravella no tingué que pedalar .Un cop tots junts tornem per carretera a un ritma infernal , el grup del davant quines maquinàs amb menys de mig hora hem fet la tornada .50km i 1400 m de desnivell es el que avui hem fet @10

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Ostia els fun and nyam més o menys em fet el mateix estil de sortida,una miqueta més endurera però res de l´altre mon.Això si ens hem perdut i hem arribat a la garriga ales 15:00 i pico, es que no tenim guies tant bons com vosaltres je,je,je.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dg Nov 15, 2009 8:27 pm

Masdi el dia que volgueu torna el berti ja farem de guias nosaltres que la zona la conixem be i no tindreu que torna tan tard que el arroz ja estava cubat quan heu arribat a casa jaja affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Ciclon Dg Nov 15, 2009 8:29 pm

Avui ha estat un dia genial, la sortida com diu em Jaume amb pujades fortes (de les que m'agradan) i corriols se se massa dificultat. La tornada de la Garriga la he fet sol perque se m'enfia tard, hora i vint per arribar a Breda. M'han sortir 94 km a un mitja de 16,400 no esta malament pero he arribat que no em sentia les cames.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty VISTAS

Missatge  CARPY Dg Nov 15, 2009 8:34 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Rigodon Dg Nov 15, 2009 9:46 pm

No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas

Saludos y ibuprofeno
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dg Nov 15, 2009 11:17 pm

Rigodon escrigué:No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas

Saludos y ibuprofeno
Amb el ritme de tornade es normal que estiguis aixi ,cabron torna la epic dema mateix bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Reparacio d'emergencia

Missatge  CARPY Dg Nov 15, 2009 11:36 pm

A la cronica no he pensant a dir que avui en jordi.g amb la seva cannondale de epoca a trencat la famella de la roda del darrera i hem tingut de improvisa una per sorti del pas

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Gilmineitor Dl Nov 16, 2009 12:26 am

Ciclon escrigué:Avui ha estat un dia genial, la sortida com diu em Jaume amb pujades fortes (de les que m'agradan) i corriols se se massa dificultat. La tornada de la Garriga la he fet sol perque se m'enfia tard, hora i vint per arribar a Breda. M'han sortir 94 km a un mitja de 16,400 no esta malament pero he arribat que no em sentia les cames.
Ens veiem.


ARA ya se perque el teu nic es CICLON cuan has arrivat a S.A.V. el aira que desplaçaves cuasi ens fot a terra .

Per on has tornat per Vallserena o tot per carretera. affraid
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Jo_On Dl Nov 16, 2009 11:47 am

Collons quines vistes!!! affraid Segur que en directe eren molt més espectaculars!!!

La St.Pol Connexion amb Juli (amb els pantalons oficials) + Jaume Finestra + Jo_On hem invadit terreny Trenca-Fun d'amagatotis per fer una bona corriolada. Collons quins pujadots per Llinars...

Aquí el Trio La-ra-là a la Torrassa del Moro:



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  sergiktt Dl Nov 16, 2009 1:30 pm

Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no?? Smile
La ruta pinta molt be, una mica dura, pero guapa.
La St.Pol conexión, que dir dels tres que us heu juntat i la zona, que es guapissima, segur que heu flipat bastant!!!
David!! En Trabal es va perdre?? No m'ho puc creurre!!!! clown

Jo vaig anar a aburrirme a Mataro. Sad

JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD

Ens veiem Mafiosos!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  masdi Dl Nov 16, 2009 2:00 pm

Rigodon escrigué:No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas

Saludos y ibuprofeno


Coñio Alberto ya tienes la pitch reparada? por lo que he entendido no, ayer llevavas una epic no?
Como para seguirte...

Por cierto hoy es tu cumple no? Es que lo pone el foro.Felicidades!!!

Generacion del 74 al poder!!!
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  masdi Dl Nov 16, 2009 2:10 pm

sergiktt escrigué:Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no?? Smile
La ruta pinta molt be, una mica dura, pero guapa.
La St.Pol conexión, que dir dels tres que us heu juntat i la zona, que es guapissima, segur que heu flipat bastant!!!
David!! En Trabal es va perdre?? No m'ho puc creurre!!!! clown

Jo vaig anar a aburrirme a Mataro. Sad

JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD

Ens veiem Mafiosos!!

SI,SI ens vam perdre. En trabal feia una setmana que havia fet el recorregut i no se´n recordava del tot i clar confiava amb en Siscu que es coneix més la zona, però clar en siscu fa temps que no hi va per allà i confiava amb en trabal perque feia poc que hi havia anat, total un lio ja,ja,ja. A més ja sabeu que els fun and nyam això dels GPS no sabem ni que existeixen aixi que passa el que passa...
Ara bé el esmorzar va ser un senyor esmorzar per no perdre el costum. Vam estar-hi, poder una hora llarga.


apa adèu.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dl Nov 16, 2009 3:34 pm

Jo_oN escrigué:Collons quines vistes!!! affraid Segur que en directe eren molt més espectaculars!!!

La St.Pol Connexion amb Juli (amb els pantalons oficials) + Jaume Finestra + Jo_On hem invadit terreny Trenca-Fun d'amagatotis per fer una bona corriolada. Collons quins pujadots per Llinars...

Aquí el Trio La-ra-là a la Torrassa del Moro:



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

SANT POLENCS ja esteu el cas de que per anar per el corredor teniu que demanar permis els trencas .aixo es el nostre territori cabronssss
Segur que va ser un bon mati de corriols ja que ni han molts .Bon equip JULI-JAUME-JO-ON Laughing
Ja estan aqui es tenia que fer la BALENA I EL DESCENS MISSER ECT que segur que el track de bttmania no el tenen jaja
Una mica de cronica de la sortida per poder critica o no
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  CARPY Dl Nov 16, 2009 3:39 pm

masdi escrigué:
sergiktt escrigué:Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no?? Smile
La ruta pinta molt be, una mica dura, pero guapa.
La St.Pol conexión, que dir dels tres que us heu juntat i la zona, que es guapissima, segur que heu flipat bastant!!!
David!! En Trabal es va perdre?? No m'ho puc creurre!!!! clown

Jo vaig anar a aburrirme a Mataro. Sad

JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD

Ens veiem Mafiosos!!

SI,SI ens vam perdre. En trabal feia una setmana que havia fet el recorregut i no se´n recordava del tot i clar confiava amb en Siscu que es coneix més la zona, però clar en siscu fa temps que no hi va per allà i confiava amb en trabal perque feia poc que hi havia anat, total un lio ja,ja,ja. A més ja sabeu que els fun and nyam això dels GPS no sabem ni que existeixen aixi que passa el que passa...
Ara bé el esmorzar va ser un senyor esmorzar per no perdre el costum. Vam estar-hi, poder una hora llarga.


apa adèu.

Pero el final quin recorregut es el que es va fer ,explicat una mica
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009 Empty Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum