TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ANIMES BESSONES (tramuntbike)

5 participantes

Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Ds Abr 24, 2010 9:23 pm

El nom que li dono a la sortida d'avui es ANIMES BESSONES perque aquesta gent de l'ambisit tenen la mateixa filosofia que nosaltres ,i la mateixa manera de entendra el mon de la bici ,a mes de estar molt atens per nosaltres i ser molt bona gent com deia en FIDEL gas a la burra ¡¡¡¡¡¡¡
Aquest mati a les 6 comença la nostra tramuntbike anant a bescano a casa d'en Fidel i d'aqui fins el hotal del fang a deixar algun cotxe per poder fer la tornada ja que la majoria de cotxes es quederan a LAS PRESSAS on comença la ruta .A las 9 del mati començen a pedelar ,primer pujant una pista asfaltada de 5 km amb unes vistas a la vall d'olot impresioants .Aqui a dalt comença l'alegria corriols i mes corriols tot corriols de pujada tecnica ,baixada ,a peu ,que es podian pujar ,pedres ,lloçes ,lloçes inclinades ,humidas ,aigua i fins i tot terra volcanica ect una cosa que si no la veus no te la creus .tot el recurregut dins del bosc i de tant en tant una clariana o una balconada per admira el magnific paisatje de la garrotxa .La ruta era molt dura ja que el ser tot corriol tenias que donar-ho tot tant pujant com baixant .Els trencadurs pujant el nostre ritma avitual i el ambisists eran la majoria me grans que nosaltres de edat ,vellas glorias del mountainbike pujaven com cabrons .Baixant ja ens em portat mes be i em fet el que podiam ja que baixant tampoc es quedaven curts els molt animals .Un cop acavat el recurregut que teniam progamat en fet 30 km i 1500 m de desnivell pero com diuen aquets gironins aqui no ho contem per km si no per hores ¡¡¡¡¡ .Un cop el hostal del fang nomes quedava anar a recollir els cotxes a les pressas i dinar .Si un bon dinar que no ens ha faltat de res bon menjar i bones historietas ,algun bon acudit regat de una bone garnatxa .Per la meva part avui es un dels millors dias de bici fets fina ara i no sera la unica vegada que vagui amb aquesta gent si em volen esclar @10







[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per CARPY el Dc Abr 28, 2010 7:26 am, editat 14 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Jo_On Ds Abr 24, 2010 10:16 pm

Bufa la patarrufa!!!

Aquests són uns senglars dels bons (vaig fer la Tramunt fa 2 anys).

Heu fet el recorregut de l'última Tramun? O ha sigut un recorregut circular?

A veure si ens portes de passeig!!! Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Dg Abr 25, 2010 1:57 am

Jo_oN escrigué:Bufa la patarrufa!!!

Aquests són uns senglars dels bons (vaig fer la Tramunt fa 2 anys).

Heu fet el recorregut de l'última Tramun? O ha sigut un recorregut circular?

A veure si ens portes de passeig!!! Razz

Si que son senglars pero dels bons.El recorregut era part de la tramunt 2010 pero a la carta ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Jo_On Dg Abr 25, 2010 1:32 pm

CARPY escrigué:
Jo_oN escrigué:Bufa la patarrufa!!!

Aquests són uns senglars dels bons (vaig fer la Tramunt fa 2 anys).

Heu fet el recorregut de l'última Tramun? O ha sigut un recorregut circular?

A veure si ens portes de passeig!!! Razz

Si que son senglars pero dels bons.El recorregut era part de la tramunt 2010 pero a la carta ¡¡¡¡

Així és el mateix recorregut que vaig fer, ja que la del '09 era el 10è aniversari i van fer un recorregut especial que va quedar "desafavorit" pel fang. Aquest any, per pressió popular, van tornar a fer-lo... Very Happy

A mi m'agradaria tornar-hi, ja que com molt bé has dit, moltes zones eren de llosa i pedra viva i amb el fang i pluja no vam poder disfrutar-ho com es mereix...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Rigodon Dg Abr 25, 2010 11:02 pm

Buena ruta, habeis venido enamoraos y eso es buena señal Very Happy espero que se pueda repetir para los ausentes No , nosotros hoy y gracias al Molina de TV3 que engaño a mi mujer Laughing hemos ido a Mataro con el Kulajy, Devil, Rubi, Josep y Carles. Tambien nos han hecho un Mataro a la carta ¡¡¡¡¡ jajajja con birra final y todo. La ruta imaginarosla burriac y un descenso que no me acuerdo el nombre pero brutal hemos trialeado saltado culo patras y lo hemos hecho lo mejor que hemos podido, eso nosotros .. los humanos, luego los escogidos han dado un recital que se caga la camella¡¡¡ todavia babeo no os explico mas porque quiero que veais el video.

Besos y abrazos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  sergiktt Dg Abr 25, 2010 11:06 pm

Buf, es veu una ruta de puta mare!! Jo_on tiu, t'has de comprar una casa aprop d'en Jaume ho ell aprop teu, ja que vosaltres teniu la mateixa filosofia Biker 100% amb alguna escapadeta d'en Jaume cap al Rally o la Carretera, pero el gruix de les sortides es el mateix!!
Sou bikers de debo, d'aquells que quan veieu un corriol "Verge" ja sigui de baixada o de pujada, se us fa la boca aigua!!!

Vosaltres, si que sou animes bessones sunny

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Tigret Dl Abr 26, 2010 12:08 am

Rigodon escrigué:Buena ruta, habeis venido enamoraos y eso es buena señal Very Happy espero que se pueda repetir para los ausentes No , nosotros hoy y gracias al Molina de TV3 que engaño a mi mujer Laughing hemos ido a Mataro con el Kulajy, Devil, Rubi, Josep y Carles. Tambien nos han hecho un Mataro a la carta ¡¡¡¡¡ jajajja con birra final y todo. La ruta imaginarosla burriac y un descenso que no me acuerdo el nombre pero brutal hemos trialeado saltado culo patras y lo hemos hecho lo mejor que hemos podido, eso nosotros .. los humanos, luego los escogidos han dado un recital que se caga la camella¡¡¡ todavia babeo no os explico mas porque quiero que veais el video.

Besos y abrazos
La ruta d'ahir brutal,el paissatge espectacular i la companyia excepcional(aquella gent és historia viva del mountain bike)...és d'aquelles per repetir!el dinar post-ruta s'ha de repetir més sovint...je,je,je.Espero que aquella colla ens visitin aviat!Ah,a veure quan podem veure el video d'avui Rigodon...
PD:el garnatxa del porronet estava collonut! drunken
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  sergiktt Dl Abr 26, 2010 12:54 am

Rigodon escrigué:Buena ruta, habeis venido enamoraos y eso es buena señal Very Happy espero que se pueda repetir para los ausentes No , nosotros hoy y gracias al Molina de TV3 que engaño a mi mujer Laughing hemos ido a Mataro con el Kulajy, Devil, Rubi, Josep y Carles. Tambien nos han hecho un Mataro a la carta ¡¡¡¡¡ jajajja con birra final y todo. La ruta imaginarosla burriac y un descenso que no me acuerdo el nombre pero brutal hemos trialeado saltado culo patras y lo hemos hecho lo mejor que hemos podido, eso nosotros .. los humanos, luego los escogidos han dado un recital que se caga la camella¡¡¡ todavia babeo no os explico mas porque quiero que veais el video.

Besos y abrazos

Cabrones, que sepas que estoy un poco celoso y mosqueado!!!!
pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Dl Abr 26, 2010 2:35 pm

sergiktt escrigué:
Rigodon escrigué:Buena ruta, habeis venido enamoraos y eso es buena señal Very Happy espero que se pueda repetir para los ausentes No , nosotros hoy y gracias al Molina de TV3 que engaño a mi mujer Laughing hemos ido a Mataro con el Kulajy, Devil, Rubi, Josep y Carles. Tambien nos han hecho un Mataro a la carta ¡¡¡¡¡ jajajja con birra final y todo. La ruta imaginarosla burriac y un descenso que no me acuerdo el nombre pero brutal hemos trialeado saltado culo patras y lo hemos hecho lo mejor que hemos podido, eso nosotros .. los humanos, luego los escogidos han dado un recital que se caga la camella¡¡¡ todavia babeo no os explico mas porque quiero que veais el video.

Besos y abrazos

Cabrones, que sepas que estoy un poco celoso y mosqueado!!!!
pirat

Rigodon el Sergi estava en san elias diciendo y ahora que estaran haciendo en mataro aquellos ¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  sergiktt Dl Abr 26, 2010 4:10 pm

Aqui la meva tramunbike!

http://www.vimeo.com/11226043

m'ha agradat molt, i no era tan cansada com deieu!! pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Dl Abr 26, 2010 11:55 pm

Llegint opinions de la tramuntbike moltes de elogis pero n'hi ha alguna que em fa gracia perque es el primer que li vaig dir en Fidel nomes arrivar a l'hostal del fang ,que molte gent els devia criticar .Aqui les deixo :

Francament, ahir diumenge vaig marxar amb la meva més gran de les decepcins respecte a la cursa.
Encara no entenc com es pot organitzar una prova de BTT on le 70 % de la cursa portes la bici a coll. Pujant i baixan per unes barranqueres inhumanes, on es suposa que la seguretat del participant ha de quedar garantida i francament. Feia por els espadats per on feieu passar la cursa. Amb unes cordetes que delimitaven l'abisme del corriol de pas i que si algú hagues ensopegat fruit del cansament, es mata.
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  sergiktt Dt Abr 27, 2010 12:34 am

CARPY escrigué:Llegint opinions de la tramuntbike moltes de elogis pero n'hi ha alguna que em fa gracia perque es el primer que li vaig dir en Fidel nomes arrivar a l'hostal del fang ,que molte gent els devia criticar .Aqui les deixo :

Francament, ahir diumenge vaig marxar amb la meva més gran de les decepcins respecte a la cursa.
Encara no entenc com es pot organitzar una prova de BTT on le 70 % de la cursa portes la bici a coll. Pujant i baixan per unes barranqueres inhumanes, on es suposa que la seguretat del participant ha de quedar garantida i francament. Feia por els espadats per on feieu passar la cursa. Amb unes cordetes que delimitaven l'abisme del corriol de pas i que si algú hagues ensopegat fruit del cansament, es mata.

Joder, penjan aquestes descripcions tindran afluencia masiva, donen ganes d'anar-hi ja!!!!!
clown
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Tigret Dt Abr 27, 2010 11:59 pm

Tigret escrigué:
Rigodon escrigué:Buena ruta, habeis venido enamoraos y eso es buena señal Very Happy espero que se pueda repetir para los ausentes No , nosotros hoy y gracias al Molina de TV3 que engaño a mi mujer Laughing hemos ido a Mataro con el Kulajy, Devil, Rubi, Josep y Carles. Tambien nos han hecho un Mataro a la carta ¡¡¡¡¡ jajajja con birra final y todo. La ruta imaginarosla burriac y un descenso que no me acuerdo el nombre pero brutal hemos trialeado saltado culo patras y lo hemos hecho lo mejor que hemos podido, eso nosotros .. los humanos, luego los escogidos han dado un recital que se caga la camella¡¡¡ todavia babeo no os explico mas porque quiero que veais el video.

Besos y abrazos
La ruta d'ahir brutal,el paissatge espectacular i la companyia excepcional(aquella gent és historia viva del mountain bike)...és d'aquelles per repetir!el dinar post-ruta s'ha de repetir més sovint...je,je,je.Espero que aquella colla ens visitin aviat!Ah,a veure quan podem veure el video d'avui Rigodon...
PD:el garnatxa del porronet estava collonut! drunken
Nois,ja podem veure les fotos que ens van fer els companys de la TRAMUNBIKE a:www.bttfornells.com/tramunbike/dins la finestra denoticies cheers
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Dc Abr 28, 2010 12:13 am

La foto que faltava de la TRAMUN .Aqui hi falta en MARC que no volia sorti a la foto

La resta de fotos aqui:
http://picasaweb.google.es/103088277757804615481/PreTramunbike2010#



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  CARPY Dt Jun 01, 2010 2:54 pm

Un video de la TRAMUN 2010 aixo si que es enduro ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

ANIMES BESSONES (tramuntbike) Empty Re: ANIMES BESSONES (tramuntbike)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum