TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

cànovas i samalús

3 participantes

Ir abajo

cànovas i samalús Empty cànovas i samalús

Missatge  pitu Dg Maig 10, 2015 6:17 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

cànovas i samalús Empty Re: cànovas i samalús

Missatge  CARPY Dg Maig 10, 2015 11:02 pm

Avui amb el caloret ruta d'enduro pero crec que es pitjor que fer una ruta de rally .Amb 40 km i 1400 de desnivell i pujades xxl , caloret ha fet estralls al grup .La ruta , comencem a vilamajor, canoves , pujada per la Lapida , pineda fins a pla de la Batalla .Esmorzem i baixada fins la garriga , amb alguna errada per part meva, m'he colat amb la situacio de la trialera nova i la em passat de llarg , una llastima .Quan tenim las trialeras fetas i per no baixar fins la Garriga , tirem una linea fins a la pujada i anem buscant corriols i camins , ens ha sortit perfecta .Aquesta retallada ens ha portat a un lloc curios el mig del bosc ple de figuras , casetas i cosas raras sembla sortit del pais dels Gnoms.Ja estem a la pujada llarga que ens te que porta fins el pla de la batalla , dura i llarga , pero amb paciencia em pujat uns mes be que altres , per fi em vist en Jastin a patir jaja.Ja a Ombradors gas i avall enllaçant amb curt d'ombradors, peraltes, baixada del senglar i linea fins a canoves .La baixada ha fet agafar rampes a mes de un jaja .De canoves a vilamajor un paseig i capa cada a dinar que ja es tard i tinc que fer brasa per la carn .La meva tarda ha estat dura mirar la Formula 1 i amb las dues cames enrampades tot un exit jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

cànovas i samalús Empty Re: cànovas i samalús

Missatge  Tigret Dl Maig 11, 2015 12:20 am

La tónica de la sortida d'avui...les RAMPES! !! Razz
Tant per les dures pujades,com per les que ha tingut més d'un!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

cànovas i samalús Empty Re: cànovas i samalús

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum