TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

360 del Montseny

3 participantes

Ir abajo

360 del Montseny Empty 360 del Montseny

Missatge  CARPY Ds Jul 12, 2014 12:14 am

Diumengue 13-7-2014 Tour 2014 pel montseny
si no dieu res a las 7 zulu que hi ha molta feina i poca forma fisica per part meva i voldria dinar a casa jaja
espero que tingueu compasio de mi ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  Tigret Ds Jul 12, 2014 9:04 pm

OK,doncs a les 07:20h,entenc que ens podem trobar a la cruïlla de Palau,oi? Rolling Eyes 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  CARPY Ds Jul 12, 2014 10:51 pm

Tigret escrigué:OK,doncs a les 07:20h,entenc que ens podem trobar a la cruïlla de Palau,oi? Rolling Eyes 

si si  Very Happy Very Happy 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  CARPY Dg Jul 13, 2014 6:49 pm

Ja la tenim el sac !!!
Per ser la primera de roda prima esta prou be .
La ruta clasica pujada a Santa Fe-viladrau-collformic
.la temperatura avui perfecta , l'asfalt humit a la primera part de la ruta , es tenia que anar amb compte.
La meva historia es diferent a la dels altres.Es tracta de arriba a fer la ruta i np tingue que retirarme.Aixi que he tingut que tirar de currículum i experiència =regular tot el mati .Pujada a santa fe amb companyia d'en Pitu i en Gilmi anar fent i van passant els km .En Gilmi ens abandona per baixar per santa Helena.Ara ja em quedo mes sol , pero en pitu m'ha acompanyat la resta de ruta .passem l'avet blau a l'hora prevista mes o menys,i enfilem la baixada de sant Marçal i amb poca estona estem a Viladrau .Aqui atraquem la pastisseria , esmorzem con senyors i fins hi tot amb puc pendra un cafe.Tornem a la feina enllac fins a seva que es un puja , baixa cabron .A l'entrada de seva fem els rituals per afrontar collformic .Aixo vol dir alleugeri de roba i treura un power gel per tenir una mica de gasolina per pujar .Fins el Brull es fa llarg , jo crec que han allargat la carretera jaja.Passem el Brull i comencen el port  7km de bona pujada amb poca calda que es d'agrair. A las11'30 coronem i jo molt content ja que ara ja ho tinc superat.La baixada perfecta amb algun cotxe que ens ha fet tap pero aixi descansem jaaja.El pla de palau en pitu ha fet tota la feina bruta i jo amagat darrera .A santa margarita ens parem a fer el tot i agafem forces per poder pujar can peu alt amb dignitat.
Ja som vilamajor i jo amb un somriure de orella a orella 100 km de aquesta qualitat no es fan cada dia i menys amb companys com aquests.
Apa apunt de tornari


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Jul 13, 2014 10:30 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  Tigret Dg Jul 13, 2014 10:20 pm

Regulant,regulant,en podies haver fet un altre de volta...!!!no t'he vist patir en cap moment  affraid 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  pitu Dl Jul 14, 2014 8:34 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

360 del Montseny Empty Re: 360 del Montseny

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum