TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA PRIMERA 2014

+6
Muchmuch
justino 1
Rigodon
Tigret
Jo_On
CARPY
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Dj Gen 02, 2014 3:05 pm

Com ho tenim per diumengue ??? podem sortir a fora ???
Que tal anar a fer un Replay de la Montalt a Arenys ?? era una ruteta guapa i segur que guanyem algun grau de temperatura respecta a casa nostre

Resum d'en JO_ON
16km amb 900m+ és per acabar amb unes cames picadetes, i avui és el que ha tocat. En total 25 i 1100+ però repeteixo: 900 als 16!!! Avui m'han acompanyat pel Montalt els Trencacames de St. Antoni de Vilamajor, una colla de Bikers experimentats amb els quals hi tinc una bona amistat. Ells són del ram i els hi agrada "l'acció", així que la idea era fer les millors baixades del Montalt i aconseguir passar per bastant corriol si era possible... Hem començat pujant el corriol de Lourdes al turó de Ca l'Amar, corriol preciós que ja he esmentat altres vegades. La majoria de gent suposo que el fa de baixada, però de pujada és ciclable totalment però pica pel seu desnivell! Just arribats al Corral, comença la primera baixada del dia. Una primera part de corriol molt Flow però una segona part amb pedrots que et redueixen molt la velocitat i requereixen la teva millor tècnica. Amunt altre cop amb uns pujadots considerables fins arribar per segona vegada al Corral. D'aquí, seguim pujant per camins i corriols fins arribat a la Pedra de la Ferradura a on hem fet la segona baixada del dia: La Montalt Line. Un primer tram de corriol no molt picat seguit d'una "línia" amb molt flow de casi un km de llargada a on has de triar la traçada que més t'agradi. Molt, molt guapo. Tornem a pujar, primer per corriols dels Xurribikers i després per pista fins arribar a la porta de la valla de la Finca del Montalt que saltem com podem... Acabem de pujar una mica fins el Turó de l'Oriola, a on ens fiquem pel DH del Supermaresme (o això ens pensem, no sé si hi ha variants). Una baixada moolt flow divertidíssima que ens portarà fins el poble de Sant Vicenç de Montalt a on agafarem la carretera del Pollastre fins gairebé Arenys de Munt. Un parell de corriols més i arribem al poble amb un somriure d'orella a orella.
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Dv Gen 03, 2014 12:53 am

EEEEEEEEEEE QUE HI HA ALGU ????
Els san pol bikes ens conviden a casa seva pensio complerta amb hotel de 5 estrellas ¡¡¡¡
Jo li he dit que si .En JO-ON ja ens en fara 5 centims del recorregut pero diu que es divertid i no hi han pujades
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Jo_On Dv Gen 03, 2014 2:48 pm

CARPY escrigué:EEEEEEEEEEE QUE HI HA ALGU ????
Els san pol bikes ens conviden a casa seva pensio complerta amb hotel de 5 estrellas ¡¡¡¡
Jo li he dit que si .En JO-ON ja ens en fara 5 centims del recorregut pero diu que es divertid i no hi han pujades  
Ja,ja,ja!!! Que cabron! Mmmm.... no, no.... no hi ha ni una pujada....  affraid  What a Face  What a Face  What a Face 


Cinc cèntims:

Sortirem de Sant Pol per pujar fins a Hortsavinyà, al cor del Montnegre Nord. Una horeta llarga de pujada xino xano. Allà, acabarem de pujar fins a Coll Obert, i ens endinsarem cap a Mordor (sabeu què és Mordor? El bosc embruixat del Senyor dels Anells. Doncs igual). Baixarem per Mordor i ens deixarà just a la Plaça de Can Benet Vives (a l'Esplai). Allà agafarem unes rondes que ens portaran a Hortsavinyà a on agafarem la cirereta del dia: la trialera del Camí de les Costes. Consta de dos trams, un primer més tècnic però que (no sé qui suposo que els Pineda Rocs) han arreglat molt i molt bé i un segon molt més ràpid amb un flow espectacular amb peraltes, curves 180º... ufff!!!! A Can Pallofa haurem de remuntar cap a Calella amunt va fort, i si tenim temps acabarem de pujar fins al Xampinyó, una antena pels avions que hi ha a Calella a on només ens quedarà baixar per un munt de corriols nous i entretinguts que segur seràn del vostre agrat!  Basketball  Basketball  Basketball  sunny 

Ala! A veure què dieu!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Dv Gen 03, 2014 3:52 pm

Jo_On escrigué:
CARPY escrigué:EEEEEEEEEEE QUE HI HA ALGU ????
Els san pol bikes ens conviden a casa seva pensio complerta amb hotel de 5 estrellas ¡¡¡¡
Jo li he dit que si .En JO-ON ja ens en fara 5 centims del recorregut pero diu que es divertid i no hi han pujades  
Ja,ja,ja!!! Que cabron! Mmmm.... no, no.... no hi ha ni una pujada....  affraid  What a Face  What a Face  What a Face 


Cinc cèntims:
99
Sortirem de Sant Pol per pujar fins a Hortsavinyà, al cor del Montnegre Nord. Una horeta llarga de pujada xino xano. Allà, acabarem de pujar fins a Coll Obert, i ens endinsarem cap a Mordor (sabeu què és Mordor? El bosc embruixat del Senyor dels Anells. Doncs igual). Baixarem per Mordor i ens deixarà just a la Plaça de Can Benet Vives (a l'Esplai). Allà agafarem unes rondes que ens portaran a Hortsavinyà a on agafarem la cirereta del dia: la trialera del Camí de les Costes. Consta de dos trams, un primer més tècnic però que (no sé qui suposo que els Pineda Rocs) han arreglat molt i molt bé i un segon molt més ràpid amb un flow espectacular amb peraltes, curves 180º... ufff!!!! A Can Pallofa haurem de remuntar cap a Calella amunt va fort, i si tenim temps acabarem de pujar fins al Xampinyó, una antena pels avions que hi ha a Calella a on només ens quedarà baixar per un munt de corriols nous i entretinguts que segur seràn del vostre agrat!  Basketball  Basketball  Basketball  sunny 

Ala! A veure què dieu!
Las baixades amb semblen perfectas, la visita del bosc de Modor ect perfecta pero no puguem massa que estem grasonets jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Tigret Ds Gen 04, 2014 12:38 am

Sinó m'he descomptat...em surten 4 pujades!!! affraid affraid affraid Razz 
Quants quilòmetres surten aprox. i horaris,Jordi?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Rigodon Ds Gen 04, 2014 11:27 am

Habra q ir, tiene muy buena pinta!! Como quedamos los de Vilamajor?
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Tigret Ds Gen 04, 2014 12:05 pm

Sí que té bona pinta...a quina hora voleu sortir? quedem a Sant Pol...?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Ds Gen 04, 2014 3:37 pm

Per dema sorti de sant antoni Villa a las 7 zulu 50 minuts fins a sant pol I sorti a las 8 I poc
Lloc de trovada a sant pol per confirma potser a la plaça de l'hotel qui vingui amb solitari que m'ho digui I li envio localitzacio
Confirmats cesar-carpy-rigodon-tigret???
Jo anire amb el meu cotxe si cal puc porta una unitat
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  justino 1 Ds Gen 04, 2014 3:59 pm

yo tambien Very Happy 

justino 1

Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 14/11/2010
Edad : 66

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Tigret Ds Gen 04, 2014 4:51 pm

Jo si que vinc...a veure a quin lloc quedem!?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Ds Gen 04, 2014 5:00 pm

Tigret escrigué:Jo si que vinc...a veure a quin lloc quedem!?
Estic esperant que en Ginesta es desperti de dormi
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Tigret Ds Gen 04, 2014 5:03 pm

Razz Razz Razz 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Ds Gen 04, 2014 7:14 pm

ja s'ha despertat
Ja teniu la ubicacio per Wassatp
Hora a vilamajor Villa 7 zulu
sant pol quina hora es 8 zulu
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Muchmuch Ds Gen 04, 2014 9:10 pm

Els Calderins no ens perdem la primera de l'any, que pinta guapa de nassos.
Mr. Jo_On es tota una garantia de diversió.
A les vuit serem allà, amb Zulús o sense.  cheers
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Jo_On Dg Gen 05, 2014 12:59 am

Alegriiiaa Alegriiaaa!!!! Demà cremarem tots els turrons!!!  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil 

Us deixo un video de una de les baixades que farem!!!  Basketball 

https://vimeo.com/68685952
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  pitu Dg Gen 05, 2014 9:45 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Gilmineitor Dg Gen 05, 2014 10:28 pm

Gràcies per la foto Pitu.

Ningú te prou elegància per cronificar la sortida de avui .

Jaume estem perden las formes.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  mirlobtt Dl Gen 06, 2014 12:14 am

Tenemim el video de les baixades i sortides de línea + pinyons que hem fet?
mirlobtt
mirlobtt

Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 13/05/2013

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Tigret Dl Gen 06, 2014 1:30 am

Demà, penjo algún vídeo. .. Rolling Eyes 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Muchmuch Dl Gen 06, 2014 1:34 am

esta en proces.
Dem l'enllaç al RigoRebolcón.
La resta mirare d'editarla aviat....  cheers 
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Jo_On Dl Gen 06, 2014 12:54 pm

Nois! A casa anem de bòlit! Que ahir vam tenir cavalcada i avui els regals!!!  cheers 

Després (o demà) us faré la crònica! Anem a casa les àvies!!! Je,je,je... Razz 

Només dir que va ser plaer com sempre... HQ de Bikers!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Muchmuch Dl Gen 06, 2014 1:25 pm

Ja esta pujada la anècdota del dia...
Mes endavant miraré la resta dels vídeos i editaré els 'millors moments', però avui ho veig difícil... tenim molta feina amb els reis i la família... cheers 

Ah, recordeu que podeu modificar la qualitat a la finestra de YouTube, a baix a la dreta, que aquests per defecte posen baixa definició....
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Dl Gen 06, 2014 7:52 pm

SI SI pero primer es te que poder obrir jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  CARPY Dl Gen 06, 2014 8:16 pm

Rigodoni pareces el cagane jaja .Como se cachondean todos eres puro espectaculo .lastima que me lo perdi en directo  Shocked 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Jo_On Dl Gen 06, 2014 10:10 pm

Crònica de La Primera de l'Any al Montnegre Nord


Ens trobem a la riera de Sant Pol la màfia pertinent formada pels Trenques selectes (Rigodon, Pitu, Carles, Justin, Cèsar), els Calderins MuchMuch i JordiGas, i els dos SPB's Jaime i servidor.

Després de les salutacions i bocabadats per la calentura del Jaime SPB (tots amb els collonets congelats i el tiu amb màniga curta  affraid), comencem la ruta atravessant el poble i tirant amunt va fins a Cal Correu. Un turonet aquest, aprop del poble, però amb una pujada de les bones per treure el fred del cos... Un cop a dalt, provem un circuit de Dirt que han construit fa pocs dies i que ens agafa una mica freds a tots plegats. Tornem a ser a cota gairebé 0m i tornem a pedalar, aquesta vegada ja si, sense parar fins al cor del Montnegre Nord: Hortsavinya! Una mica més amunt d'Hortsavinyà, com que la panxa d'en Pitu ja reclama i la dels altres també, parem a esmorzar al Coll de Palomeres. La pujada ja és gairebé nostra, però encara ens queda el rampot més béstia de la jornada. En Tigret, com a bon trenca, deixa el llistó a dalt de tot essent l'únic valent a coronar el Coll Obert sense posar un peu a terra!  affraid Proteccions posades i entrem a Mordor, el bosc màgic, una mica deslluït per la talada d'arbres a mig corriol. Per sort, la baixada està intacte! Baixem a tot gas, jo amb en Tigret sentint-li l'alè a l'orella fins al Coll d'en Benet Vives (l'Esplai) a on tornem a recular fins al Coll de Palomeres per unes rondes estupendes que sense perdre desnivell ens torna a l'altura d'Hortsavinyà. Allà, comença la millor baixada del dia: El camí de les Costes. Ahir però, es podria haver dit el Camí de les Òsties... affraid 
Primer va ser en Rigodón, després jo, i més avall una altra vegada jo. Entre les pedres mullades, el puto Strava i els putus Trenques aprentant per darrere la meva pobre Reign treia fum! Ja,ja,ja!!! Un cop a Pineda, Santornem-hi i amunt va cap a Sant Pol per la pujada de Sant Andreu. Una pujada plana plana, sense cap tipus de rampot... ejem, ejem... Twisted Evil 

Un cop a dalt i tots ja una mica desgastats, només ens va quedar baixar pel corriol de'n Llort, un corriol local amb una extenció nova la qual van tenir l'honor d'estrenar i que va agradar bastant! 

En definitiva, un bon dia d'enduro amb molt de Flow, amb una pujada llarga de collons però amb una bona recompensa! 
Un altre dia faré un perfil més Enduro de compet,i amb 4 o 5 especials... que no tinguin tanta pujada.

Un plaer Màfia!!!! 
 cheers  cheers  cheers


Editat per darrera vegada per Jo_On el Dl Gen 06, 2014 11:37 pm, editat 1 cop en total
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

 LA PRIMERA 2014   Empty Re: LA PRIMERA 2014

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum