TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

+4
justino 1
sergiktt
Tigret
CARPY
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  sergiktt Dl Feb 25, 2013 2:11 pm

Tigret escrigué:Doncs la qualitat,al pujar el vídeo a YOU TUBE veig que ha perdut una mica...deu ser normal,no?

Com a minim amb el vimeo tambe passa, no hi ha color... i en el vimeo al cap d'un temps si no et premium i pagas, te la tornan a rebaixar, fins el punt que lo seu es veurel amb tamany pantalleta i no a complerta!!

tot i aixo la qualitat es bonissima... aixo es el Dh d'en Masdhi? suposo que el final del video es el principi del Dh... no?
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  Ciclon Dl Feb 25, 2013 9:00 pm

Ayer como siempre una salida insuperable, tanto de recorrido como de ambiente. Las trialeras casi todas nuevas y eso que estan al lado de casa. Carles el video muy bueno, lo que hace una pequeña indecisión (es que no sabes ir despacio). Rigodon no sabes lo que te perdistes ayer.
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  Tigret Dl Feb 25, 2013 9:23 pm

Sergi,hi ha dos trams molt curtets abans(en realitat un...)però està "xulo"!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  Tigret Dl Feb 25, 2013 9:37 pm

Amb això del You Tube...se m'acaba d'il.luminar la bombeta!!!que us sembla que penji el primer muntatge que vaig fer d'Ainsa!?no és res de l'altre món,però igual us fa gràcia cheers cheers .Ja tocava,no?Així el podreu veure tots!!! bounce
PD:a veure si m'en sur-t'ho... pale
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  CARPY Dl Feb 25, 2013 10:55 pm

Tigret escrigué:Amb això del You Tube...se m'acaba d'il.luminar la bombeta!!!que us sembla que penji el primer muntatge que vaig fer d'Ainsa!?no és res de l'altre món,però igual us fa gràcia cheers cheers .Ja tocava,no?Així el podreu veure tots!!! bounce
PD:a veure si m'en sur-t'ho... pale

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Ostia ara si ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

PD; Ara nomes et falta que et facis amistat amb en Joan Strava i seras un Biker cibernètic complert Basketball Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013 - Página 2 Empty Re: Que tirem a l'olla el diumengue 24-2-2013

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum