TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Resum del 2012

3 participantes

Ir abajo

Resum del 2012 Empty Resum del 2012

Missatge  CARPY Dj Des 27, 2012 1:32 am

El 2012 ja toca el seu fi i es un bon moment per resumir el que em fet
Amb la Flaca em fet uns 880km oficials sortides amb com a minim 3 trencas .Ens em passajat per BRACONS-OSOR-EL TIBIDABO-SAN FELIU DE CODONES -SANTA FE - EL TURO -POLLASTRE -BANYOLES ECT tot sempre per asfalt jajaj
Amb la bici de rally no em estat tan actius com altres temporades per la onada de calor de l'estiu, pero em fet la clasica de VILAMAJOR SANT MARÇAL-LA VOLTA ELPLA DE LA CALMA pujant per la garriga i tornan per la castanya-BARCELONA -VILAMAJOR-CREU DE CANET
Amb la bici d'endurosi que em complert els objectius ,com a ruta estrella el cap de setmana a AINSA amb 3 grans rutas ,sant coloma de farnes l'em visitat bastants cops ,PORETELL DE L'INFERN-CAMI RAL EXPRES-2 RIPOLLADES-COLL DE TE-ARENYS-MONTALT -PREHISTORICA REPLAY 2012-GR5 D'AIGUAFREDA -GR5 DE MONTSENY tot aixo amb las clasicas sortidas pel nostre territori CABRETAS -SENGLARS-COVAS-SUI-BALENAS-DH-DRAGONKAN ECT
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Resum del 2012 Empty Re: Resum del 2012

Missatge  Gilmineitor Ds Des 29, 2012 12:53 am

Bueno,bueno .Ahora vamos a pollarnos las chupas

Para mi el resumen biker de este año es del todo genial ,no tanto por mis bicis recuperadas si no por haber sido abuelo y también por compartido rutas semana tras semana con vosotros.

Recuerdo con entusiasmo las bajadas persiguiendo al gran Carpy,los procaces comentarios de Rigodon,la compañía serena de Pitu conduciendo su Mitsu,los panellets del Tigret,nuestros encuentros con los Makis ,con Jo-on,con Muchmuch,el lesionado JORDI GAS,Sergiktt, Bona etc.

Mis mayores deseos son ;salut para todos y vuestras familias para poder seguir disfrutando de este grupo "SIN FISURAS"

Os he dicho lo bien que van las 27,5?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Resum del 2012 Empty Re: Resum del 2012

Missatge  Muchmuch Dg Des 30, 2012 12:39 pm

La feina feta no fa d'estorb. cheers i vosaltres n'heu fet molta de feina.

Llegint el llistat d'en Jaume es veu que hi han hagut excursions de tota mena i per a tots el gustos, pero crec que això només es l'enbolcall del que realment compta. Al fons es tracta de grans persones amb ganes de disfrutar junts de la natura i de la bici, i jo em sento privilegiat de poder compartir amb vosaltres aquest gaudi de tant en tant.

Destaco per sobre de totes les coses que conec que han passat les dues MILLORS.

L'accident den Jord Gas i la condecoració d'en Jordi Gilmiabuelo.

Si, he posat millors.
El neixement del primer net den Mr. Yics es una bona noticia de totes totes, però encara que un accident costa de qualificar com a bo, ara, habent passat ja el temps, i amb el Jordi quasi recuperat, no podem mes que felicitar-nos de que la cosa no hagués sigut pitjor.
Enrrere queden els mesos de patiments dels que nomes ell coneix la veritable magnitud, i ja podem afirmar que estàn superats, veient que ja torna a estar sobre la bici. VISCA!!

En fi, que espero poder seguir disfrutant de tant en tant de la vostra inestimable companyia, i que tingueu una BONA SORTIDA DEL 2012 I UNA MILLOR ENTRADA D'UN 2013 que promet coses magnífiques....( a veure si cau per fi el Castell de la Popa) je,jeeee.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Resum del 2012 Empty Re: Resum del 2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum