TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

+6
pitu
Jo_On
Gilmineitor
Rigodon
sergiktt
CARPY
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  CARPY Dg Des 16, 2012 12:12 am

Jo_On escrigué:En Jose vindrà amb bici o amb cotxe? Que és ben capaç el màkina!!!

Ja,ja,ja!!! Quin èxit de convocatòria!!! cheers

Si al final no us agrada "la criatura", jo no vull saber-ne res, eeeh? sunny Razz

Fins demà!
amb bici que si no fa mes de 100 km diu que no val la pena sorti ¡¡¡
Ja veus te que sorti be si no ho tens clar tu sol amb tans trencas jajaj
La logistica ja esta l'alberto vindra amb el Thule 3 bicis
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty DIUMENGE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  xop Dg Des 16, 2012 12:28 am

Jo vinc amb cotxe, jamquenesta ple el comando mitsu, simfalta lloc algu hi cap, jamem direu algo sino. Dema ens trobem a Arenys de Munt a les 8:30, creuement amb la carretera del Pollastret.

fins dema. lol! lol! lol!
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  CARPY Dg Des 16, 2012 12:35 am

xop escrigué:Jo vinc amb cotxe, jamquenesta ple el comando mitsu, simfalta lloc algu hi cap, jamem direu algo sino. Dema ens trobem a Arenys de Munt a les 8:30, creuement amb la carretera del Pollastret.

fins dema. lol! lol! lol!

Xop vindra el mitsu i el c4 del rigodon hi caps tu i la bici
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Tigret Dg Des 16, 2012 1:30 am

Collons Jaume,has entès a en Xavi!? affraid amb aquest missatge "encriptat"costa una mica...je,je,je em sembla que portava algun "xupito"de més... drunken .Ens veiem demà!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Gilmineitor Dg Des 16, 2012 4:45 pm

No estoy seguro, pero hoy ha sido un buen.día endurero.

11 bikers ,unos con mejor tecnica que otros ,peroal finsl todos hemos llegado al coche con una enorme sonrisa
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  pitu Dg Des 16, 2012 5:54 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Jo_On Dg Des 16, 2012 9:59 pm

Bueno...

com sempre un plaer pedalar amb tots vosaltres! Basketball

La puntualitat Trenca és més puntual que la Suïssa, i això per un Santpolenc com jo estressa una mica!!! Je,je,je... Razz

La ruta crec que ha agradat, ja que ha sigut molt endurera! Però que consti que també ha sigut molt bèstia! Hem fet gairebé mil de desnivell amb menys de 20km!!! affraid

Ara un altre dia veniu a Sant Pol que també us ho passareu molt bé... sunny

Aquí teniu el track final per qui el vulgui:

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3731776
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty la MAFIA EL MARESMA

Missatge  CARPY Dg Des 16, 2012 10:30 pm

Avui una bona colla de bikers per anar per la zona maresmenya .Una pila de trencas ,que quan hi ha una bona ruta surten del seu amagatall ,en KTT i el guia en Jo_on .A l'hora quedada ja estem a punt com sempre amb puntualitat trencacames ,nomes ens falta en Ginesta que arriva 3 minuts tard jajaj .Començem a pedelar riera amunt fins a Lourdes on ens enfilem per un corriol fins el Corral ,el putu corriols s'enfilava com una serp per la muntanya .Rapidament agafem calor que es el que voliem .Res un cop tots el corral gas i avall pel corriol ,que a la part final esta ple de pedres mal posades que las tenim que superar .Ja som el final del primer i per començar esta prou be .Tornem a pujar fins el corral per esmorza el solet ,amb la panxa plena acabem de pujar fins la pedre de la ferradura.Aqui començem la segona trialera del dia molt flouera ,fem una parada a la meitat per reagrupar i d'aqui fins el final ,disfrutant a tope .Ens toca torna a pujar ara fins dalt de tot del super maresma ,amb uns pujadots molt empinats .A dalt tenim una magnificas vistas del maresma .Res un moment i baixem fins a sant vicens de montalt pel que sembla un descens .Amb un somriure de orella a orella el final de la baixada .Ara tenim que fer un tros d'asfalt ,per torna a pujar una mica per baixar per una pineda fantastica .Mes asfalt fins a l'alçada d'arenys de munt ,per fer la ultima baixada ,ara la recordo com si fos un tub on baixem com si fos una via de tren amb tots els vagons enganxats fins que s'ha descarrilat per una frenada del maquinista jajaj .Ara si per fi arenys de munt ,amb una bona sortida a las cames ,molta pujada ,força enpinada pero es compensa amb las magnificas baixades .Res una bona companya ,cap problema mecanic i una cerveseta a una per acabar ,que mes es pot demanar per un mati de bici .Si que en Justino fagi cas de quan es te que parar jajaj fins la propera MAFIA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  sergiktt Dt Des 18, 2012 2:22 pm


Ostia si... una sortida quasi mitica nomes el retard que vam portar de 3 minuts durant tot el dia la va deslluir!!! sunny

A mi em va encantar, pujades Hight level i baixades guapissimes, el ritme va ser fortot, pero huma, la companyia esplendida... vaja una St.Pol conexión en tota regla!! Llastima que en Juli i en Jaume estan perduts pel mon!!! No se com anira el tema ja que no se quins plans de vol te, pero que sapigueu que en Masdi es ven la de DH i renovara la d'Enduro... o sigui que potser algun dia tindrem el plaer de tornar a rodar amb ell i fer una MafiaPower amb tota regla!!!

Apa ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Tigret Dt Des 18, 2012 9:07 pm

Doncs si Jo_On,tens raó...la ruta ha agradat moooolt!!! cheers cheers amb un desnivell important per la llargada que té,però guapíssima i amb molt de corriol.Ruta endurera 100% i grabada en el gps per tornar-hi... bounce
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Gilmineitor Dv Des 21, 2012 11:55 pm

sergiktt escrigué:
Ostia si... una sortida quasi mitica nomes el retard que vam portar de 3 minuts durant tot el dia la va deslluir!!! sunny

A mi em va encantar, pujades Hight level i baixades guapissimes, el ritme va ser fortot, pero huma, la companyia esplendida... vaja una St.Pol conexión en tota regla!! Llastima que en Juli i en Jaume estan perduts pel mon!!! No se com anira el tema ja que no se quins plans de vol te, pero que sapigueu que en Masdi es ven la de DH i renovara la d'Enduro... o sigui que potser algun dia tindrem el plaer de tornar a rodar amb ell i fer una MafiaPower amb tota regla!!!

Apa ens veiem.

una bona noticia,aquest Masdi es un bon company per gaudir la seva companyia
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 16-12-2012   DIA DE LA MARATO DE TV3 - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 16-12-2012 DIA DE LA MARATO DE TV3

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum