TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SANT MIQUEL DE FAI

+2
masdi
CARPY
6 participantes

Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dt Gen 19, 2010 1:17 am

Diumenge 24-1-2010 a SAN MIQUEL DEL FAI .La sortida sera a les 8 del mati en punt ja que la sortida es larga i despres tot son presses per anar a dinar. El punt de sortida de moment esta per decidir depenet si L'ALBERT ve o no .Tindra uns 40 km i 1000 de desnivell depenet del horari farem mes o menys pista ampla .Ruta amb bones vistas i una bona trialera anant a sant miquel per la cinglera .Els que tinguin vertig que es quedin a casa jajaj

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Gen 24, 2010 11:25 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  masdi Dt Gen 19, 2010 12:09 pm

Ostres affraid quin vertic que don mirant les fotos, no m´imagino com deu ser en viu.

SALUT.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Sant Miquel del Fai

Missatge  COLMILLO Dt Gen 19, 2010 12:27 pm

CARPY escrigué:Diumenge 24-1-2010 a SAN MIQUEL DEL FAI .La sortida sera a les 8 del mati en punt ja que la sortida es larga i despres tot son presses per anar a dinar. El punt de sortida de moment esta per decidir depenet si L'ALBERT ve o no .Tindra uns 40 km i 1000 de desnivell depenet del horari farem mes o menys pista ampla .Ruta amb bones vistas i una bona trialera anant a sant miquel per la cinglera .Els que tinguin vertig que es quedin a casa jajaj

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Jo he tingut el plaer de fer aquesta ruta i realment és espectacular si el dia és net i transparent. Els corriols que van a peu de cinglera són ACOLLONANTS.
És una ruta que recomano a tothom, tant als rallyman com als enduroman. Jo si puc vindré.

Però hi ha un però: SEMBLA QUE EL TEMPS ANUNCIA PLUGES i aquesta és uan ruta per no fer-la amb temps dolent (nuvols, boira baixa...) tant per la perillositat com per no poder gaudir del paisatge.

Encara resten dies i tot pot canviar
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dt Gen 19, 2010 3:37 pm

Colmillo no fotis que fara mal temps , Exclamation Exclamation
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dj Gen 21, 2010 11:54 pm

Si diuen que le diumengue potser plogui ,aixo vol dir que anire sol a san miquel el pais de las tres R ( ROCS-RICS I RUCS) Es que avui e parlat amb un autocton per saber com estava el terreny i alguns dubtes que tenia .A no tenim el guia ALBERT esta amb hores baixes diu que es te que torrna a possar les pilas @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Pensem amb el cap

Missatge  COLMILLO Dv Gen 22, 2010 1:18 am

CARPY escrigué:Si diuen que le diumengue potser plogui ,aixo vol dir que anire sol a san miquel el pais de las tres R ( ROCS-RICS I RUCS) Es que avui e parlat amb un autocton per saber com estava el terreny i alguns dubtes que tenia .A no tenim el guia ALBERT esta amb hores baixes diu que es te que torrna a possar les pilas @10

Carpy, l'atractiu de la sortida resideix en els paisatges. No seria millor anar un dia que fes un Sol radiant? El diumenge sembla que plourà i si no ho fa , serà un dia gris, nuvolós i boirós. Donem temps a l'Albert per què es posi en forma i anem un dia que les condicions metereològiques siguin millors.

El diumenge podríem fer una alternativa pel voltant de casa nostre o pel corredor..... així no gastem un bonobici i el tenim pel dia que anem a La Garriga.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Gilmineitor Dv Gen 22, 2010 10:44 pm

colmillo no et coneg,tu parlan de bono bici.
per anar a la garriga,no cal .mirarem el radar del meteocat i decidirem
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Ds Gen 23, 2010 12:23 am

Colmillo ets el trenca mes negatiu ,tu el aventure INDIANA JONES tens por del temps Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Ds Gen 23, 2010 4:26 pm

AL LORO que l'albert no vindra ,Aixo vol dir que no sortirem de casa seva ,si algu be que pregunti depenet del personal sortirem d'un lloc o un altre Si plouen mes de 50 l m2 no hi anirem
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Jo_On Ds Gen 23, 2010 4:34 pm

Jo ja he sortit avui per si de cas i anar sobresegur.... per cert, m'he dissenyat un circuit corrioler que te crio per la zona d'Arenys de Munt molt bona... quan volgueu veniu... Rolling Eyes
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Ds Gen 23, 2010 11:34 pm

Dema diuen que poca pluja ,aixo donç arriaren secs a casa
JO_ON aquets corriols tant macos d'arenys tenen trackkkkkkkkkk gps ,si es aixi ja saps el que tens que fer .Dema et perderas la millor ruta de la teva vida ja ho saps ¡¡¡
YCS com estas del genoll ? Dema fas descans tambe ?@10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty La gran cagada

Missatge  COLMILLO Dg Gen 24, 2010 1:45 pm

Abans que s'aboquin en el forum els improperis, rises, xufes i altres catxondeos, us comunico que he demanat que la TERRA EM TRAGUI i per tant no estaré disponible durant el dia d'avui.
Abstenir-se de fer-me trucades, enviar-me emails...etc

Grrrrrrr, me perdut una sortida de puta mare per culpa de tots els metereolegs del món que deien que avui plouria Evil or Very Mad Twisted Evil Mad

Jo vaig fer com Jo_On: vaig sortir ahir pensant que avui plouria i el bono bici només serveix per un dia.

Carpy, encara que no t'ho creguis, he estat tota nit pregant per que avui no es plogués. Em deus una Very Happy Smile
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Jo_On Dg Gen 24, 2010 9:31 pm

Què com ha anat? Heu hagut d'agafar la Zodiac al final i tornar remant? Laughing

Jaume, el Track deixame'l currar una mica + que jo només puc donar material "Deluxe"... ;P
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dg Gen 24, 2010 9:31 pm

COLMILLO escrigué:Abans que s'aboquin en el forum els improperis, rises, xufes i altres catxondeos, us comunico que he demanat que la TERRA EM TRAGUI i per tant no estaré disponible durant el dia d'avui.
Abstenir-se de fer-me trucades, enviar-me emails...etc

Grrrrrrr, me perdut una sortida de puta mare per culpa de tots els metereolegs del món que deien que avui plouria Evil or Very Mad Twisted Evil Mad

Jo vaig fer com Jo_On: vaig sortir ahir pensant que avui plouria i el bono bici només serveix per un dia.

Carpy, encara que no t'ho creguis, he estat tota nit pregant per que avui no es plogués. Em deus una Very Happy Smile

COLMILLO ja saps que el dia d'avui era fantastic ,la tempertura ideal ,no a plogut ,el cel destapad ect ect .Fins i tot amb les tevas prediccions tant catastrofias amb vas fer dubtar a mi d'anar a san miquel ,sort que no vaig fer-te cas .No et di res pero ja saps el que t'has perdut
Si segur que tota la nit despert pregant que plogui que plogui ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dg Gen 24, 2010 9:39 pm

La sortida de SANT MIQUEL DEL FAI es una de las millors que tenim per la zona el cingles de berti .A aquesta sortida no es an volgut acompanya ni L'ABERT per falta de forma fisica ,en JOAN de llagostera per por de pluja i colmillo per por de mullarse i estava ben aquivocat sort que no li fem cas que si no .Sortim a les 8 de l'estacio de la garriga per fer en principi una pujade suau fins a PUIGGRACIOS ,pero la sopresa estava a les primeras rampas del tremolecs ,durisimas i llargas ,un cop a dalt de puigggracios ,anem pujant fins al clascar per arriva a sant pera de berti per fer el entrepa ,amb una mica de fred .Aui ja comença el tram mes guapo de la sortida un corriol que ens portara fins a sant miquel voregant tote la cinglera amb unes vistas impresionants.Nomes la part final es una mica tecnica la resta es FOLW . A LES 10.30 estavem a la porta de sant miquel, foto de rigor ,esperar deu minuts a uns amics i ja que teniam pressa tirem avall .Un tram de trialera que baixa fins a riells 900 m ,amb escales,empedrats ,ect el tram es mes tecnic pero fantastic .Un cop a riells era hora de pujar fins el serrat de l'ametlla per una pista que feia deu anys que no hi passava pero gracias el GPS I a els meus contactes a bigues no hem tingut cap errada i arrivem amb exit a dalt del serrat .Pero abans hem tingut que superar una pila de tanques per el bestia impresionats .Un cop a can SOUS baixade a mort fins la garriga per las pistas saulonencas .QUE MALAMET ESTEM JAJAJ

PD.: GRACIAS COLMILLO PER LA PREDICCIO METEOROLOGICA Basketball

DADES TECNICAS : 35KM -1050M DE DESNIVELL






[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Gen 24, 2010 11:54 pm, editat 3 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty La gran cagada

Missatge  COLMILLO Dg Gen 24, 2010 10:14 pm

Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Evil or Very Mad Twisted Evil

Shocked affraid

Hola sóc la dona del Ferran i em diu que encara està amagat i avergonyit.
Ha intentat banyar-se a la piscina per esquitzar aigua i demostrar que plovia

No el maltracteu tant que el pobre no s'ho mereix.




QUE ES FOTI PER BABAU
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dg Gen 24, 2010 11:30 pm

COLMILLO escrigué:Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Evil or Very Mad Twisted Evil

Shocked affraid

Hola sóc la dona del Ferran i em diu que encara està amagat i avergonyit.
Ha intentat banyar-se a la piscina per esquitzar aigua i demostrar que plovia

No el maltracteu tant que el pobre no s'ho mereix.




QUE ES FOTI PER BABAU


JAJAJA lol! lol! a la propera segur que em fas cas
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dg Gen 24, 2010 11:33 pm

Jo_oN escrigué:Què com ha anat? Heu hagut d'agafar la Zodiac al final i tornar remant? Laughing

Jaume, el Track deixame'l currar una mica + que jo només puc donar material "Deluxe"... ;P


Per el track tranquil es per tenir-lo al archiu per si un dia fa falta

Res de zodiac aixo nomes es pels que s'han quedat a casa per porrrrrrrrrr affraid


Editat per darrera vegada per CARPY el Dl Gen 25, 2010 9:21 am, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Gilmineitor Dl Gen 25, 2010 12:37 am

colmillo,tranquil,no t´has perdut res ,ni la ruta ni la companyia ni els acudits mordaços de la penya ,res de res.potser faltabas tu queixante de aixo i de l´altre.
ve ens tens acostumats a les desercions ,pedals de foc,Nuria.Bateries de Montserrat......ya se que son sortides del grup B.
Jo tambe t´estimo. Cool
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Muchmuch Dl Gen 25, 2010 1:59 pm

Veig que us ho vareu passar d'allò més bé.... llàstima que per cinc minuts no pugés tenir el plaer de saludar-vos... vaig calcular malament el temps per arribar ...un altre dia serà, encara que no crec que gaires vegades estam tan aprop.
Ja veig que la única manera es apuntar-se a les excursions des-de el principi.
Vareu agafar un dia molt bo per poder fotografiar el saltant de Sant Miquel amb una quantitat d'aigua digna dels visitants.
Si fa gaires dies que no plou hi-ha molt poqueta aigua.
Salutacións a tota la colla, heu sortit molt GUAPOS!! je,je bounce

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  CARPY Dl Gen 25, 2010 11:28 pm

Muchmuch escrigué:Veig que us ho vareu passar d'allò més bé.... llàstima que per cinc minuts no pugés tenir el plaer de saludar-vos... vaig calcular malament el temps per arribar ...un altre dia serà, encara que no crec que gaires vegades estam tan aprop.
Ja veig que la única manera es apuntar-se a les excursions des-de el principi.
Vareu agafar un dia molt bo per poder fotografiar el saltant de Sant Miquel amb una quantitat d'aigua digna dels visitants.
Si fa gaires dies que no plou hi-ha molt poqueta aigua.
Salutacións a tota la colla, heu sortit molt GUAPOS!! je,je bounce

Salut!

LLastima nosaltres a les 10.30 eram a Sant Miquel i a les 10.45 vam tirar avall ja que el teniam molte feina per fer .No totom opinava aixi del temps ,algu es va quedar a casa per por Sleep @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SANT MIQUEL DE FAI Empty Re: SANT MIQUEL DE FAI

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum