TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EL BOSC VERTICAL

2 participantes

Ir abajo

EL BOSC VERTICAL Empty EL BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dj Des 31, 2009 8:57 pm

Any nou amb novetats que de moment son secretas en quan a la ubicacio ,qua sigui el moment ja l'estrenarem pero queda molta feina per fer .Si algu vol venir a ajudar sera benvingut

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL BOSC VERTICAL Empty Re: EL BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Ds Gen 02, 2010 1:45 pm

Dia 2-1-2010 La primera sortida de l'any per anar a fer un tast el BOSC VERTICAL .Las primeras impresions son bones ,te un bon nivell ,molte pendent ,curvas molt tancades ,alguna pedreta ect .Jo no he tingut cap problema excepta un peu a una curva molt tancada ,la opinio del manel es diferent jajaj el dia de reis tornarem a fer una segona previa particular i mes endevant una de publica santa santa lol!






[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

EL BOSC VERTICAL Empty manel que te pierdes

Missatge  Gilmineitor Dg Gen 03, 2010 12:15 am

CARPY escrigué:Dia 2-1-2010 La primera sortida de l'any per anar a fer un tast el BOSC VERTICAL .Las primeras impresions son bones ,te un bon nivell ,molte pendent ,curvas molt tancades ,alguna pedreta ect .Jo no he tingut cap problema excepta un peu a una curva molt tancada ,la opinio del manel es diferent jajaj el dia de reis tornarem a fer una segona previa particular i mes endevant una de publica santa santa lol!
me poneis,uff como me poneis,me compre un estiq E de 2.1 pero me esperare a ponerlo ,tanta verticalidad,curvas cerradas.ya se que no curro NADA de NADA,pero no por eso ,tengo unas ganas terribles de estrenarla.





[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

EL BOSC VERTICAL Empty Re: EL BOSC VERTICAL

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum