TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SENGLANADA A CALDERS

+6
sergiktt
Jo_On
Rigodon
gps
Gilmineitor
CARPY
10 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Ds Nov 26, 2011 11:34 pm

Mireu aquest video i la setmana que si tot va be ho veure amb directa

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 27, 2011 12:40 am

com en directe t'has inscrit ,tens un passe privat amb un aborigen ,explicat millor que aquest video sembla bastant senzill per anar-hi.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dg Nov 27, 2011 12:55 am

yics escrigué:com en directe t'has inscrit ,tens un passe privat amb un aborigen ,explicat millor que aquest video sembla bastant senzill per anar-hi.

La senglanada la fan a principis d'any .Aquest cap de setmana he estat apunt d'anar-hi amb una invitacio privada ,pero no he volgut eixacar la llebra ,ja que estavem molt diseminats hi l'altre era l'horari començen a las 9 i no tenen pressa ,aixo volia dir arriva a las 3 ho mes tard .Pero ja tinc el track i ja tindre noticias de com els hi ha anat ,com esta el terreny ,las rieras ect
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  gps Dg Nov 27, 2011 10:16 pm

El terreny esta collunut, una mica mullat i algunes trialeres trencades o rentades per les pluges, pero esta divertid, seguire el fill per si ens troben per calders

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 27, 2011 11:07 pm

gps escrigué:El terreny esta collunut, una mica mullat i algunes trialeres trencades o rentades per les pluges, pero esta divertid, seguire el fill per si ens troben per calders
Manolo ja tens montanbike?
creia que despres del portell del infern no més flaca "per compersar" jaja
seria bo retrovar-nos
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dg Nov 27, 2011 11:56 pm

gps escrigué:El terreny esta collunut, una mica mullat i algunes trialeres trencades o rentades per les pluges, pero esta divertid, seguire el fill per si ens troben per calders

Manolo aixi el terreny esta practicable ??? Tu coneixas la senglanada,esta be??? Si hi anem espero que ens veiem ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  gps Dl Nov 28, 2011 11:12 am

CARPY escrigué:
gps escrigué:El terreny esta collunut, una mica mullat i algunes trialeres trencades o rentades per les pluges, pero esta divertid, seguire el fill per si ens troben per calders

Manolo aixi el terreny esta practicable ??? Tu coneixas la senglanada,esta be??? Si hi anem espero que ens veiem ???

El terreny collunut, la pedalada molt maca si t'agraden les trieleres i els corriols, algunes son tecniques, pero es fa tot, lo que te que es durilla molt puja baixa de cop, pero mereix la pena com a minim fer-la algun cop.

Si aneu a fer-la segur que ens veurem, el meu consell es si trobeu les marques de la sortida aneu tiran, ja que ni ha molt rallyman, els primers com sempre no us faran nosa pero despres esl corriols "al mens en las meves participacions 2" venem molt aviat i es fa un tap que et treu les ganes de continuar

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dl Nov 28, 2011 3:46 pm

gps escrigué:
CARPY escrigué:
gps escrigué:El terreny esta collunut, una mica mullat i algunes trialeres trencades o rentades per les pluges, pero esta divertid, seguire el fill per si ens troben per calders

Manolo aixi el terreny esta practicable ??? Tu coneixas la senglanada,esta be??? Si hi anem espero que ens veiem ???

El terreny collunut, la pedalada molt maca si t'agraden les trieleres i els corriols, algunes son tecniques, pero es fa tot, lo que te que es durilla molt puja baixa de cop, pero mereix la pena com a minim fer-la algun cop.

Si aneu a fer-la segur que ens veurem, el meu consell es si trobeu les marques de la sortida aneu tiran, ja que ni ha molt rallyman, els primers com sempre no us faran nosa pero despres esl corriols "al mens en las meves participacions 2" venem molt aviat i es fa un tap que et treu les ganes de continuar

Gracias por la info .Manolo si todo ba bien iremos esta semana ,con track Gps o con MANOLO JAJAJ .El dia de la pedalada demasiada gente como tu dices i a nuestro rollo es mejor @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Gilmineitor Dl Nov 28, 2011 4:28 pm

[b][i]y+1
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  gps Dl Nov 28, 2011 5:51 pm

Bueno pues si bajais, por alli estaremos ja ja, pero iremos por libre para no molestar XXXXXDs ja ja ja....

PD: si quereis venir hacer una ruta de las vuestras el segundo domingo de enero, La Hivernal del Bages, esta si que os gustaria es mas de vuestro palo mucho sendero rapido,durilla, pero como por aqui se suele decir si pasas por la hivernal el resto del año lo que venga es facil

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dl Nov 28, 2011 9:21 pm

gps escrigué:Bueno pues si bajais, por alli estaremos ja ja, pero iremos por libre para no molestar XXXXXDs ja ja ja....

PD: si quereis venir hacer una ruta de las vuestras el segundo domingo de enero, La Hivernal del Bages, esta si que os gustaria es mas de vuestro palo mucho sendero rapido,durilla, pero como por aqui se suele decir si pasas por la hivernal el resto del año lo que venga es facil

Como que por libre ,es que no nos quieres ver ¡¡¡ ya nos diste esquinazo el dia de la selenika y nos deves un cafe jajaj
Que de molestar nada el unico que molesta ya sabes quien es el KTT

Pues yo ya he pasado la prueva ya que la hivernal ya la tengo en el palmares ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Dades tecinicas

Missatge  CARPY Dt Nov 29, 2011 10:36 pm

Dades del viatge fins a calders passant per tona Autovia de l'Ametlla/C-17 y N-141c 62,1 km, 1 hora 12 minutos
Pedalada de uns 35km aprox.. amb quasi tot corriols i senders, molt divertit i a la vegada molt dura.
El circuit de corriol es un xic complicat, si lo teu es la pista no t'ho recomano.

Recomanable exercitat els braços al gimnàs. Si la tens doble dons millor. Tarar les suspensions més aviat tovetes. Posar la tija un xic més baixa del normal. Treure pressió als pneumàtics. Collar-se molt bé el casc. I encomanar-se a Sant Fox o Sant Reba o Sant Bomber o qualsevol Sant hidràulic ¡¡¡¡¡¡

El nom era prou atractiu. La Senglanada. La veritat es que es un recorregut molt tècnic, però sense ser impossible. No es d’anar a corre, ni a fer temps. Es de gaudir dels corriols, dels boscos, i de les zones tècniques que ens han preparat els amics de Calders.
Video dels ACCMICS
http://vimeo.com/9125393





[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



Editat per darrera vegada per CARPY el Dt Nov 29, 2011 11:55 pm, editat 3 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  gps Dt Nov 29, 2011 10:55 pm

meva recomenacio es que vingue com si vinguesiu a la diferent, i quant estigueu pasant per manresa, agafeu la 141 a calders Moia, son 15km rapids i venin per tona son tot curves i pujades, carretera dolenta. ( fins i tot si m'apureu desde tona la c25 direccio gierona fins Artes, d'aqui en teniu 5km, lo que pasa que la c25 es que te moltes obres per l'ampliacio, pero millor que la 141)

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Gilmineitor Dt Nov 29, 2011 11:36 pm

Collons,segur que en Manolo no duu al auto una cinta de Roberto Carlos o del Perales.
Si ho fes , no se l'hi faría tedios i aborrit passar per Moia.jajaja
pregunteu -li al Rigodon ....
Jo per la Garriga fins a Manresa estic 63 m en moto i12 mints mes en auto,pero a Calders a una hora ho tenim enllestit .

Si voleu un día rodo ens podem quedar a dinar al restaurant de la urbanització la Guardia per celebrar els Nadals "dinar de club"

Tesorero t'has enterat.........
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 12:10 am

gps escrigué:meva recomenacio es que vingue com si vinguesiu a la diferent, i quant estigueu pasant per manresa, agafeu la 141 a calders Moia, son 15km rapids i venin per tona son tot curves i pujades, carretera dolenta. ( fins i tot si m'apureu desde tona la c25 direccio gierona fins Artes, d'aqui en teniu 5km, lo que pasa que la c25 es que te moltes obres per l'ampliacio, pero millor que la 141)

Gracias per el consell ,pero el JORDI.G es un romantic de la collada de la pollosa i sempre ens fa passar per aqui jajaj
Que manolo ens veurem a alguna part de la senglanada ??
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 12:11 am

yics escrigué:

Si voleu un día rodo ens podem quedar a dinar al restaurant de la urbanització la Guardia per celebrar els Nadals "dinar de club"

Tesorero t'has enterat.........

EEEEEEEEEEEEEEE AIXO ES INTERESANT ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 12:31 am

Epppp !!! ... m'oblidava de la ruta gastronòmica
Es aqui JORDI ???
Els meus amics hi van anar ¡¡¡

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Rigodon Dc Nov 30, 2011 11:05 am

Esta historia no sera este domingo¡¡ no?, porque si es asi no podre venir que tengo la bicicletada de los crios Evil or Very Mad hay que joderse con lo que me gusta a mi el Perales
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 4:45 pm

Rigodon escrigué:Esta historia no sera este domingo¡¡ no?, porque si es asi no podre venir que tengo la bicicletada de los crios Evil or Very Mad hay que joderse con lo que me gusta a mi el Perales


Pero no me diguiste que pasavas ,que el ferran ya te los controlava ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Gilmineitor Dc Nov 30, 2011 4:56 pm

Si aquest es el restaurant
de tota manera ,el menú de entre setmana es abundant i econòmic ,el cap de setmana et pots deixar 30 euros per fer el mateix .
aixo si,he pres una fideua per tirar coets
ALBERTO no te preocupes que va ha llover i saldremos por aqui
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  gps Dc Nov 30, 2011 5:19 pm

yics escrigué: Si aquest es el restaurant
de tota manera ,el menú de entre setmana es abundant i econòmic ,el cap de setmana et pots deixar 30 euros per fer el mateix .
aixo si,he pres una fideua per tirar coets
ALBERTO no te preocupes que va ha llover i saldremos por aqui

El restaurant Soldevila tambe es una opcio, com diu yics, els cap de setmana els de la guardia apretem
Crec que si que es veurem, ja que el Ramon li sembla be de anar a explora alguns corriols que volen enllaça femaltres variants

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Jo_On Dc Nov 30, 2011 8:29 pm

gps escrigué:Bueno pues si bajais, por alli estaremos ja ja, pero iremos por libre para no molestar XXXXXDs ja ja ja....

PD: si quereis venir hacer una ruta de las vuestras el segundo domingo de enero, La Hivernal del Bages, esta si que os gustaria es mas de vuestro palo mucho sendero rapido,durilla, pero como por aqui se suele decir si pasas por la hivernal el resto del año lo que venga es facil

QUANTA RAÓ TENS MANOLO! Jo hi participat els últims 5 anys... imprescindible !!! Twisted Evil
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Jo_On Dc Nov 30, 2011 8:34 pm

gps escrigué:
yics escrigué: Si aquest es el restaurant
de tota manera ,el menú de entre setmana es abundant i econòmic ,el cap de setmana et pots deixar 30 euros per fer el mateix .
aixo si,he pres una fideua per tirar coets
ALBERTO no te preocupes que va ha llover i saldremos por aqui

El restaurant Soldevila tambe es una opcio, com diu yics, els cap de setmana els de la guardia apretem
Crec que si que es veurem, ja que el Ramon li sembla be de anar a explora alguns corriols que volen enllaça femaltres variants

La Guàrdia jo també hi he anat amb la family i donen menjar per un regiment. Demanes una amanida i et porten tot un enciam, demanes un gelat i et porten 4 o 5 boles... affraid , ara... diria que 30€ el cap de setmana és ser molt optimista... sunny

Seguiré el fil a veure si m'hi puc apuntar!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 9:15 pm

gps escrigué:
yics escrigué: Si aquest es el restaurant
de tota manera ,el menú de entre setmana es abundant i econòmic ,el cap de setmana et pots deixar 30 euros per fer el mateix .
aixo si,he pres una fideua per tirar coets
ALBERTO no te preocupes que va ha llover i saldremos por aqui

El restaurant Soldevila tambe es una opcio, com diu yics, els cap de setmana els de la guardia apretem
Crec que si que es veurem, ja que el Ramon li sembla be de anar a explora alguns corriols que volen enllaça femaltres variants

L'altre opccio es casa MANOLO JAJAJ Potser donç el dinar l deixem per un altre dia o uns GIUS estaria prou be
Manolo donç ja ens trucarem ,ja que faria gracia coincidi a algun punt o l'hora d'esmorza bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  CARPY Dc Nov 30, 2011 9:20 pm

Jo_oN escrigué:
gps escrigué:
yics escrigué: Si aquest es el restaurant
de tota manera ,el menú de entre setmana es abundant i econòmic ,el cap de setmana et pots deixar 30 euros per fer el mateix .
aixo si,he pres una fideua per tirar coets
ALBERTO no te preocupes que va ha llover i saldremos por aqui

El restaurant Soldevila tambe es una opcio, com diu yics, els cap de setmana els de la guardia apretem
Crec que si que es veurem, ja que el Ramon li sembla be de anar a explora alguns corriols que volen enllaça femaltres variants

La Guàrdia jo també hi he anat amb la family i donen menjar per un regiment. Demanes una amanida i et porten tot un enciam, demanes un gelat i et porten 4 o 5 boles... affraid , ara... diria que 30€ el cap de setmana és ser molt optimista... sunny

Seguiré el fil a veure si m'hi puc apuntar!!!


JO_ON tu que ets un vetera de la senglanada ,comenta una mica el que ens trovarem?
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SENGLANADA A CALDERS  Empty Re: SENGLANADA A CALDERS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum