TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20-N DIA D'ELECCIONS

+2
Gilmineitor
CARPY
6 participantes

Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Dv Nov 18, 2011 12:06 am

20-N Dia d'eleccions generals i dia d'enduro si no plou .Que farem si no plou? affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Gilmineitor Dv Nov 18, 2011 12:58 am

CARPY escrigué:20-N Dia d'eleccions generals i dia d'enduro si no plou .Que farem si no plou? affraid


Ara que ja tenim branquias podem anar a fer la riera.
jo seria prudent i hem quedaria fen voltes per aquí ,que si es fot a ploure sempre es pot fer un aperitiu als Guiu.
AIXI JA POTS MONTARTE UNA RUTA INFERNAL de saulo a tope
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  sergiktt Dv Nov 18, 2011 1:28 pm

SPAMEJU!!!!

Me fotut on no em demanaven, pero es que no m'he pogut aguantar, veia al Vicente una mica apurat i he volgut dir la meva... si o voleu lleguir!!!

http://www.foromtb.com/showthread.php/165967-CONVIVENCIAS-ESPIRITUALES-FLUTOX-amp-VICENTE-s/page3758
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Dv Nov 18, 2011 8:23 pm

sergiktt escrigué:SPAMEJU!!!!

Me fotut on no em demanaven, pero es que no m'he pogut aguantar, veia al Vicente una mica apurat i he volgut dir la meva... si o voleu lleguir!!!

http://www.foromtb.com/showthread.php/165967-CONVIVENCIAS-ESPIRITUALES-FLUTOX-amp-VICENTE-s/page3758

ALGU HO HAVIA DE DIR¡¡¡¡¡¡¡ Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Ciclon Dv Nov 18, 2011 10:16 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:SPAMEJU!!!!

Me fotut on no em demanaven, pero es que no m'he pogut aguantar, veia al Vicente una mica apurat i he volgut dir la meva... si o voleu lleguir!!!

http://www.foromtb.com/showthread.php/165967-CONVIVENCIAS-ESPIRITUALES-FLUTOX-amp-VICENTE-s/page3758

ALGU HO HAVIA DE DIR¡¡¡¡¡¡¡ Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Yo también estube tentado de decir la mia pero primero, no conozco al Collse en persona y segundo creo que es un problema que ya lleva unos cuantos meses latente en el suforo de los Espirituales, no es la primera vez que alguien tiene problemas de ultima hora o te le apetece ir a una salida y no por ello tiene que justificarse, en este mundo no hay nadie imprescindible. Los amigos van y bienen pero lo primordial es saber o intentar conservarlos.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Ds Nov 19, 2011 11:55 pm

Dema anem directa els gius ??? .Si no plou sortire a las 8 i no anire molt lluny Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Gilmineitor Ds Nov 19, 2011 11:57 pm

CARPY escrigué:Dema anem directa els gius ??? .Si no plou sortire a las 8 i no anire molt lluny Laughing
Jaume a les 8h on sempre.
En Marcos vindra.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Tigret Dg Nov 20, 2011 1:02 am

CARPY escrigué:Dema anem directa els gius ??? .Si no plou sortire a las 8 i no anire molt lluny Laughing
Nois,jo demà va a ser que no vinc,no en tinc ganes de tornar-me a mollar... affraid com no pari de ploure,em canviaré la bici per una "zodiac". pale
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Rigodon Dg Nov 20, 2011 9:18 am

Me quedo en la piltra, si salis cuidaddito¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 20, 2011 9:24 am

mirar el radar,dia sin salida dia perdido
yo si que salgo
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Rigodon Dg Nov 20, 2011 11:56 am

Tienes razon, no he mirado el radar Sad
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Dg Nov 20, 2011 1:34 pm

Ja estic apunt per anar a votar jajaj .Quin mati mes guapo ,el saulo esta perfecta ,una bona disfrutada ¡¡¡ Very Happy
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Dg Nov 20, 2011 3:04 pm

La sortida d'avui resumida amb tres imatges
La sortida a las 7 del mati no estava gaire clara ,pero el final ens tirem a la piscina en MARCOS,JORDI.G I JO .Anem el corredor que es una aposta segura de diversio .Fem una de las pujades clasicas per collsabadell ,can miloca,zona d'acampada del sollell i entrem per darrera el santuari .Las pistas es feian farregosas ja que costava pedelar ,pero anan buscant la zona mes dura arrivem a dalt.Esmorsa,cafeto i cap a vaix pel GR fins a can miloca ,de aqui fins el far corriols con tunels de brucs .A can ferrerons girem per el corriol que ara esta fet una merda amb branques i molta merda .Agafem i el singlentrack fins a las vinyas ,aqui ens deixa en marcos i nosaltres anem a fer la baixada mees maca del dia .La font d'en bacs ,guapisima ¡¡¡¡ i ja som a baix ,no podem passar la riera a la flamagas i passem per el pont .Pujem fins a sant antoni per el cami ral fins a casa en rigodon on voliam fer el aperitiu i el molt cabron s'ho deu ha ver ensumat i no hi era jajaj .El sustu del dia l'he tingut a sant antoni ,que de que no amb menjo un putu golf que s'ha parat de cop devant meu ,sort que estava atent jajaj .35KM amb 800m ja esta be per un dia que en principi estava perdut @10


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 20, 2011 3:34 pm

Hem queda prou be la 29er,ja ja tot i que avui la IBIS m'ha fet molt feliç

No es per tocar els collons,però avui el "mestre Carpi" ha dissenyat una ruta per el corredor molt guapa !com sempre! aixo i un terreny absolutament divertit ,amb molt grip ,tou i moll...las baixades perseguint-lo i un ritme força alt.

Fa temps que em costa deixar-me anar ,sempre em fa por caure i fer me mal...avui ni settings ni res tot perfecte i es que el puto cap ens limita .

no us poseu limits

salut a tots
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Tigret Dl Nov 21, 2011 1:04 am

yics escrigué:Hem queda prou be la 29er,ja ja tot i que avui la IBIS m'ha fet molt feliç

No es per tocar els collons,però avui el "mestre Carpi" ha dissenyat una ruta per el corredor molt guapa !com sempre! aixo i un terreny absolutament divertit ,amb molt grip ,tou i moll...las baixades perseguint-lo i un ritme força alt.

Fa temps que em costa deixar-me anar ,sempre em fa por caure i fer me mal...avui ni settings ni res tot perfecte i es que el puto cap ens limita .

no us poseu limits

salut a tots
Nois m'alegro que us ho hagueu passat de conya... cheers jo avui le cagat,ahir,veient el temps que feia a la nit,vaig decidir que no aniria amb bici i no vaig programar el despertador i quan me llevat aquest matí...affraid bé,un altre dia serà... pale
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  sergiktt Dl Nov 21, 2011 11:30 am

yics escrigué:Hem queda prou be la 29er,ja ja tot i que avui la IBIS m'ha fet molt feliç


Explica be aquesta frase que no l'entenc... que vol dir que has anat amb una 29er o amb la Ibis?? a la foto sembla una bici de rally vermella, no??
sunny O es la d'en Marcos??? Cuenta cuenta....


Jo aquest Diumenge no he tingut "Ganes " de sortir, i m'he tirat tot el dia al colegi electoral... mira tu ara m'he tornat un tiu molt civic i responsable i he anat a ajudar al poble Celoni, res , nomes de 8 del mati a 10 del vespre i prou...

Pero aixo si, Disabte....

http://vimeo.com/32371082

sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  CARPY Dl Nov 21, 2011 3:39 pm

sergiktt escrigué:
yics escrigué:Hem queda prou be la 29er,ja ja tot i que avui la IBIS m'ha fet molt feliç


Explica be aquesta frase que no l'entenc... que vol dir que has anat amb una 29er o amb la Ibis?? a la foto sembla una bici de rally vermella, no??
sunny O es la d'en Marcos??? Cuenta cuenta....


Jo aquest Diumenge no he tingut "Ganes " de sortir, i m'he tirat tot el dia al colegi electoral... mira tu ara m'he tornat un tiu molt civic i responsable i he anat a ajudar al poble Celoni, res , nomes de 8 del mati a 10 del vespre i prou...

Pero aixo si, Disabte....

http://vimeo.com/32371082


jaja quin tiu mes implicat amb la politica ja semblas el ferran ¡¡¡¡¡ Laughing Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

20-N DIA D'ELECCIONS Empty Re: 20-N DIA D'ELECCIONS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum