TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

3 participantes

Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  CARPY Ds Set 10, 2011 6:47 pm

Que farem el dia de la DIADA DE CATALUNYA
Jo dema sortire amb solitari per las terras de CARDONA ,terreny selenik de l'any passat
JORDI.G com estava la pedelada del corredor ??
KTT tu que dema amb els FUN&NYAM o pujàs ha veurà en Manolo ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  sergiktt Ds Set 10, 2011 7:49 pm

CARPY escrigué:Que farem el dia de la DIADA DE CATALUNYA
Jo dema sortire amb solitari per las terras de CARDONA ,terreny selenik de l'any passat
JORDI.G com estava la pedelada del corredor ??
KTT tu que dema amb els FUN&NYAM o pujàs ha veurà en Manolo ???

Jo de moment estic en off! no vull quedar amb ningu, ja que apart del concert de sopa, el fill de la gran puta de l'alcalde de St. Celoni i tota la merda d'equip de govern han montat una festa major al menjador de casa... com que son una colla de fills de la gran puta que no s'han llevat d'hora en se puta vida, tenen una falta de respecte total per el descans de la gent, i avui a les 6 del mati a la meva habitacio encara estaven els gossos espantats del soroll imagineu el que he dormit, aixo si com que a St. Celoni som una mica tontets, suposu que aquesta pandilla d'imbecils sortiran reelegits... no us preocupeu per ells!!!

Ens veiem!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  CARPY Ds Set 10, 2011 9:03 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:Que farem el dia de la DIADA DE CATALUNYA
Jo dema sortire amb solitari per las terras de CARDONA ,terreny selenik de l'any passat
JORDI.G com estava la pedelada del corredor ??
KTT tu que dema amb els FUN&NYAM o pujàs ha veurà en Manolo ???

Jo de moment estic en off! no vull quedar amb ningu, ja que apart del concert de sopa, el fill de la gran puta de l'alcalde de St. Celoni i tota la merda d'equip de govern han montat una festa major al menjador de casa... com que son una colla de fills de la gran puta que no s'han llevat d'hora en se puta vida, tenen una falta de respecte total per el descans de la gent, i avui a les 6 del mati a la meva habitacio encara estaven els gossos espantats del soroll imagineu el que he dormit, aixo si com que a St. Celoni som una mica tontets, suposu que aquesta pandilla d'imbecils sortiran reelegits... no us preocupeu per ells!!!

Ens veiem!!

Collons quina mala llet jajja tots tenim que viure ¡¡¡.I no pateixis que aqui a Cardona estem igual es festa major i a mes tenim correbous ,a las 8 del mati ja estan fen el ENCIERRO (o com es digui amb catala) bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  Gilmineitor Dg Set 11, 2011 4:58 pm

Avui hem sortit tres valents,sense criteri.Carles Pitu Gilmineitor. lol!
La proposta era recollir a en Carles a palau i pujar al pla de la calma i tornar per els cingles.
Jo he petat com sempre i comento que ja en tinc prou iproposo baixar per la castanya o vallfornes,en Carles pregunta si tenim clar el recorregut i els horaris ..
El que ve despres ja es historia.
Per mes informacio 75km,1957m+pendent max22%temps5 h22'avg13.7.
?que no tenim collons eh Sergi?,,,,,ja ja ja el que no tenim es cervell lol!
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  sergiktt Dg Set 11, 2011 6:38 pm

yics escrigué:Avui hem sortit tres valents,sense criteri.Carles Pitu Gilmineitor. lol!
La proposta era recollir a en Carles a palau i pujar al pla de la calma i tornar per els cingles.
Jo he petat com sempre i comento que ja en tinc prou iproposo baixar per la castanya o vallfornes,en Carles pregunta si tenim clar el recorregut i els horaris ..
El que ve despres ja es historia.
Per mes informacio 75km,1957m+pendent max22%temps5 h22'avg13.7.
?que no tenim collons eh Sergi?,,,,,ja ja ja el que no tenim es cervell lol!

Joder! I no voleu fer la Selenika... si l'hi haureu de fotre dues voltes!!! sunny sunny Ja n'heu fet 300 mes de desnivell que la Selenika...

<jo sortida arrosegant-me de 40 kilometres i 1100 de desnivell amb resaca de no dormir involuntariament!!! pero per no perdre molta pistonada, ja que la setmana que ve tinc Duatlon, i aquesta he fet poca cosa de bici i la que ve encara menys!!!

Per cert Carles, si vas a can Donda vaig deixar una camara amb pitorro llarg pagada per que te la donessin, si no hi pases jo a la propera que vegui que em de coincidir, ja la anire a buscar i la portare!! que te la dec.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  CARPY Dg Set 11, 2011 8:15 pm

yics escrigué:Avui hem sortit tres valents,sense criteri.Carles Pitu Gilmineitor. lol!
La proposta era recollir a en Carles a palau i pujar al pla de la calma i tornar per els cingles.
Jo he petat com sempre i comento que ja en tinc prou iproposo baixar per la castanya o vallfornes,en Carles pregunta si tenim clar el recorregut i els horaris ..
El que ve despres ja es historia.
Per mes informacio 75km,1957m+pendent max22%temps5 h22'avg13.7.
?que no tenim collons eh Sergi?,,,,,ja ja ja el que no tenim es cervell lol!

Cabrons , la setmana passada ens vam quedar amb la mel a la boca i aquesta setmana siiiiiiiiiiii
Ara si que no serveix l'excusa de que no este en forma ,si decas perque no en teniu ganes ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Jo res una volteta de 40 km i 100 m de desnivell .Aixo si sortida amb solitari i amb problemas de camvi i un raid petat .Per culpa d'aixo e tingut que retalla ruta i velocitat ja que la roda estava quadrada .La sortida a las 7 del mati de cardona ,el passa pel poble tot solitari i de resaca ja que era festa major.De CARDONA fins a SERRATEIX anan passant per moltes valls i el puto poble a dalt de tot .Un cop a dalt ja estava feta mitja ruta 20km ara es tenia que torna ,la tendencia era baixada amb alguna trampa ,per pista molt trencada .La consecuencia un raid a pendre pel cul i la roda feta un 8 ,no era aconsellable seguir amb las pistas que hi aviant .Xinoxano arrivo abaix i ara amb quedava pujar a cardona que esta a dalt d'una puta montanya i la casa que estavem encare mes amunt ,per despres baixar .En fi una bona ruta ,pero res ha veura amb vosaltres @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA  Empty Re: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum