TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIUMENGUE 28-8-2011

5 participantes

Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Dv Ago 26, 2011 1:00 am

L'ultim cap de setmana d'agost .La meva proposta es fer PEDRA LLARGA ruta llargueta i nomes 1250m de desnivell .
SANT ANTONI-SANTA COLOMA DE FARNES -PUJADA DE PEDRA LLARGA-BAIXAR A JOANET-ARBUCIAS-COLL DE NORRI-BREDA-ALT DE CAN PEUALT-SANT ANTONI

Ara es l'hora dels retalls de la crisi ,aixi que començem escriure las diferentes opinions .S'aceptan rutas altarnativas ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  sergiktt Dv Ago 26, 2011 2:34 am

jo segons sensacions la podria tunejar un pel, pero sense afectarvos per res a vosaltres!!
XDDD

o sigui...

+1

Pero l'opcio de montanya d'en Gilmineitor, tambe la veia!!! XDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Dv Ago 26, 2011 8:38 am

sergiktt escrigué:jo segons sensacions la podria tunejar un pel, pero sense afectarvos per res a vosaltres!!
XDDD

o sigui...

+1

Pero l'opcio de montanya d'en Gilmineitor, tambe la veia!!! XDD

NOOOOOOOOOOO res de tunejar que ja et coneixem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jaajja
Si es te que fer la de montanya cap problema ¡¡¡ per aixo tenim el foro per discutir las diferentes opinions Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  sergiktt Dv Ago 26, 2011 2:40 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:jo segons sensacions la podria tunejar un pel, pero sense afectarvos per res a vosaltres!!
XDDD

o sigui...

+1

Pero l'opcio de montanya d'en Gilmineitor, tambe la veia!!! XDD

NOOOOOOOOOOO res de tunejar que ja et coneixem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jaajja
Si es te que fer la de montanya cap problema ¡¡¡ per aixo tenim el foro per discutir las diferentes opinions Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Res, res... pedra Llarga!!

Llista:
01-Carpy
02-Sergiktt
03-¿?
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  Gilmineitor Dv Ago 26, 2011 10:31 pm

La sortida es a las 7h.?
Sino es aixi sisplau fer ho saber.
Avui previa del aniversari igual dema ja passem.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Dv Ago 26, 2011 11:50 pm

yics escrigué:La sortida es a las 7h.?
Sino es aixi sisplau fer ho saber.
Avui previa del aniversari igual dema ja passem.

SI sortida 7'00.T'esperem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  sergiktt Dv Ago 26, 2011 11:50 pm

CARPY escrigué:
yics escrigué:La sortida es a las 7h.?
Sino es aixi sisplau fer ho saber.
Avui previa del aniversari igual dema ja passem.

SI sortida 7'00.T'esperem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Si no m'han enganyat... que podria ser, en Bona tambe vindra! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty diumenge 28 8 2011

Missatge  pitu Ds Ago 27, 2011 11:52 am


llista
01 carpy
02 sergiktt
03 pitu

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Ds Ago 27, 2011 8:30 pm

Tot apunt per dema


01 carpy
02 sergiktt
03 pitu
04 bona
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Ago 28, 2011 1:55 pm

Ja hem arribat.114km i1100
Avg 25.9
Las tapas als Guiu bestials
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  sergiktt Dg Ago 28, 2011 2:31 pm

yics escrigué:Ja hem arribat.114km i1100
Avg 25.9
Las tapas als Guiu bestials

Cabron de tot el dia destaques les putes tapes??
Jo amb en Bona m'ho he passat pipa corrent...
XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  Rigodon Dg Ago 28, 2011 6:08 pm

Buena salida, yo todavia tengo agujetas de ayer en la molina, que por cierto fue todo muy bien sin contratiempos, alquilamos las bicis en el Donda y no tuvimos que tocar ni la altura del sillin¡¡¡ nos lo pasamos genial, al final solo fuimos el Tigret y yo. Hoy domingo, corrian una carrera de la copa catalana de descenso y habia muchos entrenando, vimos alguno que otro que iva como un avión, esta vez no eramos mas que los ciegos en el mundo de los tuertos jejjj en fin dejo de hacer spam

Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Dg Ago 28, 2011 6:12 pm

Ja en tenim una mes PEDRA LLARGA .Una bona ruta de 114 km i 1100 m de desnivell ,la sortida d'avui te un enllaç llarguíssim de km basura fins arriva a santa coloma ,pero amb el ritma diavolic em arrivat a esmorza a santa coloma a las8'45 amb una velocitat mitjana de 30 i pico ,quin fart de patir per poder estar amb el grup ,tot l'estona tirant a fondo .La pujada de pedra llarga fins a joanet no te res d'especial ,bastant asoleiada i bastant llarga uns casi 20 km .Aqui com sempre em fet grups jajaj Del cruce de joanet fins la carratera de sant hilari passant pel poble es una mica de ciclocros amb l'asfalst bastant malament.La baixada fins a arbucias per una carratera molt ample on agafem una velocitat impresionant.L'enllaç d'arbucias ,passant per coll de norri ,breda i sant celoni la mateixa tonica que el anar a santa coloma amb el gavinet a la boca jajja .A sant celoni deixem els menbres de la duatlo sergi i bona (que aniran a corre una estona ja que amb la bici no es cansen).Un cop sols amen xino xano fins que ens trovem a un ciclista que es pica i tenim que apreta-li els cargols .Pujem de llinars a sant antoni a 30 per hora es veu que teniam ganes d'arriva jajaj .Avituallament els guis i capa casa que ja era la 1 del migdia
Gracias a la companya d'en BONA-KTT-FORNELLS-PITU-GILMINEITOR ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ affraid
PD:que dur que es aixo de pedelar ¡¡¡¡


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Ago 28, 2011 7:30 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  CARPY Dg Ago 28, 2011 6:14 pm

Rigodon escrigué:Buena salida, yo todavia tengo agujetas de ayer en la molina, que por cierto fue todo muy bien sin contratiempos, alquilamos las bicis en el Donda y no tuvimos que tocar ni la altura del sillin¡¡¡ nos lo pasamos genial, al final solo fuimos el Tigret y yo. Hoy domingo, corrian una carrera de la copa catalana de descenso y habia muchos entrenando, vimos alguno que otro que iva como un avión, esta vez no eramos mas que los ciegos en el mundo de los tuertos jejjj en fin dejo de hacer spam


Ciegos jajajajja me alegro que todo haya ido bien maquinas Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  sergiktt Dg Ago 28, 2011 7:28 pm

CARPY escrigué:Ja en tenim una mes PEDRA LLARGA .Una bona ruta de 114 km i 1100 m de desnivell ,la sortida d'avui te un enllaç llarguíssim de km basura fins arriva a santa coloma ,pero amb el ritma diavolic em arrivat a esmorza a santa coloma a las8'45 amb una velocitat mitjana de 30 i pico ,quin fart de patir per poder estar amb el grup ,tot l'estona tirant a fondo .La pujada de pedra llarga fins a joanet no te res d'especial ,bastant asoleiada i bastant llarga uns casi 20 km .Aqui com sempre em fet grups jajaj Del cruce de joanet fins la carratera de sant hilari passant pel poble es una mica de ciclocros amb l'asfalst bastant malament.La baixada fins a arbucias per una carratera molt ample on agafem una velocitat impresionant.L'enllaç d'arbucias ,passant per coll de norri ,breda i sant celoni la mateixa tonica que el anar a santa coloma amb el gavinet a la boca jajja .A sant celoni deixem els menbres de la duatlo sergi i bona (que aniran a corre una estona ja que amb la bici no es cansen).Un cop sols amen xino xano fins que ens trovem a un ciclista que es pica i tenim que apreta-li els carglos .Pujem de llinars a sant antoni a 30 per hora es veu que teniam ganes d'arriva jajaj .Avituallament els guis i capa casa que ja era la 1 del migdia
Gracias a la companya d'en BONA-KTT-FORNELLS-PITU-GILMINEITOR ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ affraid
PD:que dur que es aixo de pedelar ¡¡¡¡

JAjaja, apretan els cargols a carreterus, quins collons, jo per la meva part he tingut que fer la penitencia de correr perque he fet com 30 kilometres menys de bici i amb en bona em anat pujant xinu xano cap a campins!!! pero res nomes 8 kilometrets!
Avui hem fet una sortida que no es de les meves preferides pero s'ha de tenir al curriculum... apart la variant ciclocros no l'havia fet ;-) A la baixada Ciclocros en Jaume ha apretat a tope XDDD la resta avui ritmillu del bo!! i Jaume no et queixis del ritme pre-esmorçar que els teus relleus eren els mes forts, cabroncete!!!
;-)
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 28-8-2011 Empty Re: DIUMENGUE 28-8-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum