TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dimecres de sant pere

3 participantes

Ir abajo

Dimecres de sant pere Empty Dimecres de sant pere

Missatge  CARPY Dc Jun 29, 2011 9:37 pm

Que carreterus com a anat la sortida ???? la setmana que be vindre amb vosaltres ¡¡¡¡¡ Avui en SERGI i en BONA m'han trinxat amb una sortida per el baix montnegra 47km i 700 m de desnivell per un dimecres ja esta be .Una sortida molt maca amb moltes zonas d'ombra ,pero te una pega una pujada molt puta ELS BONS AMICS,els que coneixeu els OVELIX del corredor ,donç igual de dura pero mes llarga .Quin fart de pujar amb primera i a peu ,si no fos per aixo seria la ruta perfecta jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Dimecres de sant pere Empty Re: Dimecres de sant pere

Missatge  sergiktt Dc Jun 29, 2011 10:00 pm

CARPY escrigué:Que carreterus com a anat la sortida ???? la setmana que be vindre amb vosaltres ¡¡¡¡¡ Avui en SERGI i en BONA m'han trinxat amb una sortida per el baix montnegra 47km i 700 m de desnivell per un dimecres ja esta be .Una sortida molt maca amb moltes zonas d'ombra ,pero te una pega una pujada molt puta ELS BONS AMICS,els que coneixeu els OVELIX del corredor ,donç igual de dura pero mes llarga .Quin fart de pujar amb primera i a peu ,si no fos per aixo seria la ruta perfecta jajaj

Et queixas per res!!! sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Dimecres de sant pere Empty Re: Dimecres de sant pere

Missatge  Gilmineitor Dc Jun 29, 2011 11:20 pm

Jaume,no son las pujadas,no son els km,no es el desnivell.

es la edat ,però no la nostra .....si no la dels jovenets que ens acompanyan

avui al arribar a sant antoni en xop diu pro mig de 27.5 i jo entusiasmat fins que m'he adonat que el maquina arribava uns minuts a dalt dels ports i es clar ,aquell pro mig era de ell i no pas el meu.
em de sortir amb velletes sense entreno .
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Dimecres de sant pere Empty Re: Dimecres de sant pere

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum