TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SOC HOME MORT!!!!

+2
CARPY
sergiktt
6 participantes

Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Dt Set 07, 2010 12:14 am


Despres de tot l'estiu amb rutes de maxim 20 kilometres, desde el dia que vam fer "rocacentella", i acabant-ho d'adobar amb un "paron" de 27 Dies sense tocar les bicis per res!!!! Avui he fet el primer dia d'entreno abans de la Selenika, han estat 30 Kilometres amb 720 de desnivell, i 2 Hores i 8 minuts a sobre la bici, mitja de 14 per hora, i he arribat a casa apunt de palmarla, ara mateix l'unic dubte que tinc es si la palmare entre el 30 i el 40 o entre el 40 i el 50, sera un "viacrucis", pero sera el meu "Viacrucis", jo me le buscat amb la meva ganduleria i el trobare segur, de resquitllada tambe he pogut constatar, que el Diumenge no pintava pas res amb vosaltres, us hauria espatllat l'entrenament a tots!!!! XDDDD

Ens veiem Trencas, anire posant-vos al dia del meu "Entreno", mes que res per emprenyar una mica al foro, que desde que en Masdi no posteja massa (ara es un descender), aixo esta perdent molt.

jocolor jocolor
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  CARPY Dt Set 07, 2010 2:48 pm

sergiktt escrigué:
Despres de tot l'estiu amb rutes de maxim 20 kilometres, desde el dia que vam fer "rocacentella", i acabant-ho d'adobar amb un "paron" de 27 Dies sense tocar les bicis per res!!!! Avui he fet el primer dia d'entreno abans de la Selenika, han estat 30 Kilometres amb 720 de desnivell, i 2 Hores i 8 minuts a sobre la bici, mitja de 14 per hora, i he arribat a casa apunt de palmarla, ara mateix l'unic dubte que tinc es si la palmare entre el 30 i el 40 o entre el 40 i el 50, sera un "viacrucis", pero sera el meu "Viacrucis", jo me le buscat amb la meva ganduleria i el trobare segur, de resquitllada tambe he pogut constatar, que el Diumenge no pintava pas res amb vosaltres, us hauria espatllat l'entrenament a tots!!!! XDDDD

Ens veiem Trencas, anire posant-vos al dia del meu "Entreno", mes que res per emprenyar una mica al foro, que desde que en Masdi no posteja massa (ara es un descender), aixo esta perdent molt.

jocolor jocolor

No siguis tant modest que tu ets com el bon vi tens solera i reserva amb aixo et sobra per fer la selenika .Preparat per diumengue que be per sorti amb els trencaseleniks jo no se si podre sorti amb condicions ja que tinc un casament el dissabte ¡¡¡¡bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Dt Set 07, 2010 4:11 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
Despres de tot l'estiu amb rutes de maxim 20 kilometres, desde el dia que vam fer "rocacentella", i acabant-ho d'adobar amb un "paron" de 27 Dies sense tocar les bicis per res!!!! Avui he fet el primer dia d'entreno abans de la Selenika, han estat 30 Kilometres amb 720 de desnivell, i 2 Hores i 8 minuts a sobre la bici, mitja de 14 per hora, i he arribat a casa apunt de palmarla, ara mateix l'unic dubte que tinc es si la palmare entre el 30 i el 40 o entre el 40 i el 50, sera un "viacrucis", pero sera el meu "Viacrucis", jo me le buscat amb la meva ganduleria i el trobare segur, de resquitllada tambe he pogut constatar, que el Diumenge no pintava pas res amb vosaltres, us hauria espatllat l'entrenament a tots!!!! XDDDD

Ens veiem Trencas, anire posant-vos al dia del meu "Entreno", mes que res per emprenyar una mica al foro, que desde que en Masdi no posteja massa (ara es un descender), aixo esta perdent molt.

jocolor jocolor

No siguis tant modest que tu ets com el bon vi tens solera i reserva amb aixo et sobra per fer la selenika .Preparat per diumengue que be per sorti amb els trencaseleniks jo no se si podre sorti amb condicions ja que tinc un casament el dissabte ¡¡¡¡bounce

Els collons, ja em veuras rebufar ja!!! Perque vingui amb tu Diumenge, m'has de prometre que et torraras i aniras a dormir a les 5 del mati!! Aixi ja no faries tanta escabetchina amb mi!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  CARPY Dt Set 07, 2010 11:09 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
Despres de tot l'estiu amb rutes de maxim 20 kilometres, desde el dia que vam fer "rocacentella", i acabant-ho d'adobar amb un "paron" de 27 Dies sense tocar les bicis per res!!!! Avui he fet el primer dia d'entreno abans de la Selenika, han estat 30 Kilometres amb 720 de desnivell, i 2 Hores i 8 minuts a sobre la bici, mitja de 14 per hora, i he arribat a casa apunt de palmarla, ara mateix l'unic dubte que tinc es si la palmare entre el 30 i el 40 o entre el 40 i el 50, sera un "viacrucis", pero sera el meu "Viacrucis", jo me le buscat amb la meva ganduleria i el trobare segur, de resquitllada tambe he pogut constatar, que el Diumenge no pintava pas res amb vosaltres, us hauria espatllat l'entrenament a tots!!!! XDDDD

Ens veiem Trencas, anire posant-vos al dia del meu "Entreno", mes que res per emprenyar una mica al foro, que desde que en Masdi no posteja massa (ara es un descender), aixo esta perdent molt.

jocolor jocolor

No siguis tant modest que tu ets com el bon vi tens solera i reserva amb aixo et sobra per fer la selenika .Preparat per diumengue que be per sorti amb els trencaseleniks jo no se si podre sorti amb condicions ja que tinc un casament el dissabte ¡¡¡¡bounce

Els collons, ja em veuras rebufar ja!!! Perque vingui amb tu Diumenge, m'has de prometre que et torraras i aniras a dormir a les 5 del mati!! Aixi ja no faries tanta escabetchina amb mi!!!
El diumengue rebufarem junts ja que torrarme no ho fare pero anar a dormi a les 4 segur i sortire amb bici sense dormi jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Gilmineitor Dc Set 08, 2010 11:06 pm

cambiare el nombre de este post,TORRABIKERS.
Quizás sea la manera que entendemos de ir en bici,yo por mi parte si os torráis o no ,saldré con la enduro y supertaky a hacer rally? es la propuesta que me hizo Sergi y solo ,si viene la cogeré
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  CARPY Dc Set 08, 2010 11:17 pm

yics escrigué:cambiare el nombre de este post,TORRABIKERS.
Quizás sea la manera que entendemos de ir en bici,yo por mi parte si os torráis o no ,saldré con la enduro y supertaky a hacer rally? es la propuesta que me hizo Sergi y solo ,si viene la cogeré



Aceptem enduro amb supertaky com bici de rally ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Sleep Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Dj Set 09, 2010 4:21 pm

Jo vinc amb vosaltres aquest Diumenge, si no em passa res com el passat Dissabte, que vaig passar un finde apuradet, del lavabo al lavabo i despres tornava a cagarme!!! HUYYY he dit Cagar, o retiru!!! XDDD
I sort que no us vaig vindre a molestar, perque vaig arribar al corredor mort!!! (Vaig sortir Dilluns al migdia)


Aquest Diumenge que be, jo de venir vindre, pero per el vostre be, us recomano que feu una ruta en la que em pogueu dir, "Mira Sergi, tirat per aqui i sortiras a......" Perque em sembla que ni tu Jordi G. que et tinc per una home amb molta paciencia, no podras aguantar al meu costat despres de 30 kilometres!!!

geek geek geek


Estare al cas del que feu, Jaume, Dema o Disabte et trucare per actualitzar!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Gilmineitor Dj Set 09, 2010 10:25 pm

sergiktt escrigué:Jo vinc amb vosaltres aquest Diumenge, si no em passa res com el passat Dissabte, que vaig passar un finde apuradet, del lavabo al lavabo i despres tornava a cagarme!!! HUYYY he dit Cagar, o retiru!!! XDDD
I sort que no us vaig vindre a molestar, perque vaig arribar al corredor mort!!! (Vaig sortir Dilluns al migdia)


Aquest Diumenge que be, jo de venir vindre, pero per el vostre be, us recomano que feu una ruta en la que em pogueu dir, "Mira Sergi, tirat per aqui i sortiras a......" Perque em sembla que ni tu Jordi G. que et tinc per una home amb molta paciencia, no podras aguantar al meu costat despres de 30 kilometres!!!

geek geek geek


Estare al cas del que feu, Jaume, Dema o Disabte et trucare per actualitzar!!!


yo paciencia,preguntal-li a en Manel .vina i ens divertirém.

Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  CARPY Dj Set 09, 2010 11:45 pm

Sergi segur que esta recuperat????? que no et vingui un mal de panxa el dissabte jajaj .A pensa que en jordi te la paciencia de un sant jejej
A que es el que planifiquem per aquet dimengue alguna ideia ???
-Una creu de canet per el corredor,arenys de munt ect
-vilamajor-burriac-corredor-montnegra fins la mort
-La clasica del montseny per riells-sant marçal
-Uns cingles de berti
Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Rigodon Dv Set 10, 2010 4:38 pm

Me vuelvo a mojar

Cingles
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Dv Set 10, 2010 4:41 pm

Rigodon escrigué:Me vuelvo a mojar

Cingles

No jodas, Cingles es para la temporada "Endurance", con las rigidas es la muerte, no???
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Ciclon Dv Set 10, 2010 8:41 pm

sergiktt escrigué:
Rigodon escrigué:Me vuelvo a mojar

Cingles

No jodas, Cingles es para la temporada "Endurance", con las rigidas es la muerte, no???

Sergi hi ha una versio que es mes rallyiera que es pot fer amb bici rigida, molt maca i molt recomendable. Ara que si la feu amb sortida desde San Antoni es un molt bon entrenamen per la Selenika.
Jo aquesta semana en quedo a Breda, aixi que aquesta semana n'opino i es que la sortideta de la darrera semana en va fer molt feliç ja ens veuren un altre dia.
Ens veiem. cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  CARPY Ds Set 11, 2010 12:55 am

Jo tambe amb mullo jejej creu de canet
Dema estare desaparegut del foro fins a la nit, ja parlareu vosaltres de que es fara i l'hora de sortida .Ja ens trucarem @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Tigret Ds Set 11, 2010 1:21 am

Rigodon escrigué:Me vuelvo a mojar

Cingles
Vinga va.....jo també em mullo!!!Crec que un Vilamajor-Burriac-Corredor-Montnegre...podria ser un bon entreno per la SELÈNIKA(pels que la facin,és clar) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
hosti!que bé aixó de mullar-se sense tindre que vindre...je,je,je
PD:per cert,ja em puc tornar a connectar i veure les rutes que feu...ja que no puc vindre!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty sortida dia 12 a les 7h a sant antoni

Missatge  Gilmineitor Ds Set 11, 2010 10:54 am

SERGI,sortirem direccio la garriga dede Sant Antoni,podem quedar a la estació de tren a 7 h 45m.
si vols patir de valen ,pots sortir a les 7 de S. An.
com la preselenica la va proposar en Rigodon i li fa gracia anar als cingles .
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Ds Set 11, 2010 10:10 pm

yics escrigué:SERGI,sortirem direccio la garriga dede Sant Antoni,podem quedar a la estació de tren a 7 h 45m.
si vols patir de valen ,pots sortir a les 7 de S. An.
com la preselenica la va proposar en Rigodon i li fa gracia anar als cingles .

Be, despres de la xerrada telefonica i tota la pesca, al final, si no em venen unes cagarrines d'ultima hora XDDD Vindre a Sant Antoni a les 7, crec que la palmare dema, ja no m'esperare ni ha la Selenika!!!
Ens veiem dema!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Rigodon Dg Set 12, 2010 5:56 pm

No me siento las piernas¡¡¡ estan todos hechos unas maquinas brutales. Carpy prodece con la cronica, que van a flipar

PD.: Otro dia si digo algo, por favor no me hagais caso jajajjaj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty NI HOME MORT NI RES ¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  CARPY Dg Set 12, 2010 7:35 pm

Una sortida preselenika molt complerta ,per mi la ultima ja que la setmana que be no puc sorti .A les 7 del mati en JORDI.G-PITU-RIGODON-HOME MORT(sergi) I CARPY ens trovem el lloc de sempre per começa la aventura dels cingles .Carratera fins la garriga ,pujem per una zona amb alguna rampeta fins a el santuari de puiggracios .Aqui tenim que decidir si pujem mes o anem a montmany,quina pregunta mes tonta ¡¡¡¡ PUJEM¡¡¡.Donç anem fis el clasca on fem el bocata,la xarradeta i la foto ,despres continuem un trocet per pista pedregosa i la resta per el GR a costat de la cinglera espectacular fins a la trona .Aqui la segon decisio important del dia si baixem la trona o donem la volta per sant pera de berti i una merda ¡¡¡¡.Diuen en jordi i en rigodon per pujar a tagamanent i baixar per roca centella i la resta decidim que si jajaj .Donç ara toca baixar fins aiguafreda i remontar passant per tagamanent fins l'entrada de rocacentella,un cop a dalt ara practicament es baixada fins a casa jajja .Ja era tard i em baixat apretant fins i a casa d'en JORDI on em fet un avituallamet ja a la 1 del migdia amb 68 km i 1800m de desnivell ja esta be per avui

PD: Ja portem anys amb bici i quan un et diu que esta mort no es pas veritat el cabron d'en sergi esta com nosaltres que portem tot el estiu entrenant jaja
El cabron d'en rigodon a parti d'avui ja no podra opniar de les sortidas ja que cada setmana lalia i aquesta encare mes per culpa seva ens em fotut un fart de pedelar jajajja

Un dia molt divertit i cansat ja que tinc les pestanyas amb agulletas , gracias a tots ens veiem a la selenika




[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  sergiktt Dg Set 12, 2010 9:30 pm

CARPY escrigué:Una sortida preselenika molt complerta ,per mi la ultima ja que la setmana que be no puc sorti .A les 7 del mati en JORDI.G-PITU-RIGODON-HOME MORT(sergi) I CARPY ens trovem el lloc de sempre per começa la aventura dels cingles .Carratera fins la garriga ,pujem per una zona amb alguna rampeta fins a el santuari de puiggracios .Aqui tenim que decidir si pujem mes o anem a montmany,quina pregunta mes tonta ¡¡¡¡ PUJEM¡¡¡.Donç anem fis el clasca on fem el bocata,la xarradeta i la foto ,despres continuem un trocet per pista pedregosa i la resta per el GR a costat de la cinglera espectacular fins a la trona .Aqui la segon decisio important del dia si baixem la trona o donem la volta per sant pera de berti i una merda ¡¡¡¡.Diuen en jordi i en rigodon per pujar a tagamanent i baixar per roca centella i la resta decidim que si jajaj .Donç ara toca baixar fins aiguafreda i remontar passant per tagamanent fins l'entrada de rocacentella,un cop a dalt ara practicament es baixada fins a casa jajja .Ja era tard i em baixat apretant fins i a casa d'en JORDI on em fet un avituallamet ja a la 1 del migdia amb 68 km i 1800m de desnivell ja esta be per avui

PD: Ja portem anys amb bici i quan un et diu que esta mort no es pas veritat el cabron d'en sergi esta com nosaltres que portem tot el estiu entrenant jaja
El cabron d'en rigodon a parti d'avui ja no podra opniar de les sortidas ja que cada setmana lalia i aquesta encare mes per culpa seva ens em fotut un fart de pedelar jajajja

Un dia molt divertit i cansat ja que tinc les pestanyas amb agulletas , gracias a tots ens veiem a la selenika

[/URL]

Ha estat un verdader plaer!! Realment una sortida preciosa amb una companyia increible, uns refranys adaptats made in Rigodon per partir-se, i estic d'acord amb en Jaume, que he estat somicant massa per lo relativament be que m'he trobat, (Ara estic mort), la veritat es que soc el primer sorpres, m'han ajudat molt els sabis consells d'en Jordi, i tambe que heu pujat respectanme molt de ritme!!
Una sortida Bonissima, Gracies Trencas.

sunny


Jaume molt bona cronica!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Gilmineitor Dg Set 12, 2010 9:40 pm

Es muy feo,hablar de lo larga que la tenemos,pero hoy ha sido muy larga.

Bromas aparte,se nos ha gripado el cerebro,lo de ir al Pla ha salido a la conversación como diciendo,que guapo sería volver por el pla ,y claro entre uno y otro gente sin maldad y poco criterio ,la hemos liado parda;no tanto ni por los km ni por el desnivel acumulado,ha sido por donde hemos hecho las rampas de tagamanent.
La pena es la ausencia de incondicionales trencas,que durante todo el curso se rallan por que no salimos de las trialeras y las salidas añoradas las ignoran.
mención aparte SERGI,que bestia,nos ha dejado sin aliento intentando seguirlo,suerte que está bajo de forma;home mort y el que nos ha matado ha sido él.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SOC HOME MORT!!!! Empty Re: SOC HOME MORT!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum