TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Descobrint el Cap de Creus...

+3
CARPY
Ciclon
Jo_On
7 participantes

Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Jo_On Dl Jul 12, 2010 3:50 pm

Bueno! Jo segueixo fent de les meves!!! Espero que us agradi la meva última aventura!!! Very Happy

Aquí podreu llegir la crònica i veure el vídeo Wink

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1018215
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Ciclon Dl Jul 12, 2010 10:40 pm

Jordi un molt bona ruta i tot sol, quina maravella de paisatges. Impresionant
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  CARPY Dl Jul 12, 2010 11:13 pm

Jo_oN escrigué:Bueno! Jo segueixo fent de les meves!!! Espero que us agradi la meva última aventura!!! Very Happy

Aquí podreu llegir la crònica i veure el vídeo Wink

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1018215

Sempre fent de les tevas ,una bona zona de pedres que la tinc pendent ja arrivara el dia jaja .Segueix investigant que ens anira molt be quan tornem a ser endures Laughing

PD: algun dia d'aquets ens veiem a sant pol jaja el bareto


Editat per darrera vegada per CARPY el Dl Jul 12, 2010 11:54 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Gilmineitor Dl Jul 12, 2010 11:46 pm

Jordi,ets el millor,la ruta,el video,la musica.
però aixo t´ho has inventat,no surt ningú ,és com el video del home cuan va arribar a la lluna.

per cert ,vols anar tot sol ,per que ,collons deus parlar amb l´univers.

GRACIES PER COMPARTIR-LA.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Muchmuch Dt Jul 13, 2010 12:34 am

Molt maco, Jordi..
Ja veig que t'agrada el rotllo místic i anar sol a descobrir nous paratges, encara que m'has d'explicar perquè a les explicacions parles en plural. Es que penses portarnos-hi?? bounce
Si algún dia vols companyia només has de dir-ho.. je,je.. encara tinc la última al cap.
En aquesta suposo que vas canviar les gorgues per la platja... i quina pinta el 'bocatajamón'.

Gracies per descobrir-me als Air & Beth Hirsch.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  sergiktt Dt Jul 13, 2010 9:30 am


Sensacional com sempre, esta clar que ets el mestre solitari! Et fots cada ruta sol de collons, pero hi ha una cosa que no entenc com la vas fer, a les cales Tavellera o tamariua, com ho fas per no trovar-hi ningu al mes de Juliol, sembla impossible!! La zona, jo le pedalada una mica i m'encanta, hi ha molta mes xixa del que sembla!
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Jo_On Dt Jul 13, 2010 11:57 am

Ai, m'he equivocat,mireu el de sota... Razz


Editat per darrera vegada per Jo_oN el Dt Jul 13, 2010 12:03 pm, editat 1 cop en total
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Jo_On Dt Jul 13, 2010 12:02 pm

sergiktt escrigué:Sensacional com sempre, esta clar que ets el mestre solitari!
Muchmuch escrigué:Molt maco, Jordi.. Ja veig que t'agrada el rotllo místic i anar sol a descobrir nous paratges
yics escrigué:per cert ,vols anar tot sol ,per que ,collons deus parlar amb l´univers.

No és que sigui un "Llanero Solitario" nois, però és que vam anar 5 dies a Cadaqués i la dona ja ho té assumit. Allà a on anem de vacances, allà hi va la bici i un matí pel menda lerenda!!! Ja,ja,ja!!! Jo no tinc problemes per anar sol... tota la vida ho he fet! Per desgràcia no he tingut la sort de tenir una colla tan unida i ben parida com la vostra cabrons!!! i per això m'he hagut d'espavilar sempre... sunny

I ja sabeu que si ho penjo aquí és perquè sé que sou uns amants del MTB, vaja, que porteu el mateix ADN que jo, tot i ser de llocs i edats ben diferents i que gaudireu veient-ho (i en Carpy se l'apuntarà a l'agenda...) cyclops

Muchmuch escrigué:Si algún dia vols companyia només has de dir-ho.. je,je.. encara tinc la última al cap

No ho dubtis que la tornarem a liar aviat... ja estic cavilant cosetes... Je,je,je...

sergiktt escrigué:...pero hi ha una cosa que no entenc com la vas fer, a les cales Tavellera o tamariua, com ho fas per no trovar-hi ningu al mes de Juliol, sembla impossible!!

Pensa Sergi que fotia una calda de collons i vaig començar la ruta a les 6:45h. A Cala Tavellera però, deuria arribar-hi prop de quarts d'11h que tampoc és molt aviat, però...

En fin, un cop a la cala, estava tan sol que em va venir una mica de "yuyu" i tot, t'ho juro. Semblava estar a la peli del Nàufrago! Ja,ja,ja!!!

Hi hem d'anar nens, és 5 **** i fent la versió long travel pujant un cop a Port de la Selva fins a St. Pere de Rodes. Surtirien uns 50 i pico amb una trialera final de traca i mocador pel que es veu.... affraid affraid affraid


Editat per darrera vegada per Jo_oN el Dt Jul 13, 2010 12:04 pm, editat 1 cop en total
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Muchmuch Dt Jul 13, 2010 12:04 pm

Jo_oN escrigué:
No ho dubtis que la tornarem a liar aviat... ja estic cavilant cosetes... Je,je,je...

Collonut!!
Ja ho espero amb candeletes, encara que aquesta epoca del any es una mica complicada per tot plegat... les vacances, la calor...
Pero segur que ens posem d'acord!

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  masdi Dt Jul 13, 2010 1:11 pm

Jordi molt bona ruta, jo cada any tinc una cita amb cadaquès, a mi la platja no em diu gaire però no passa un any i haig d´anar a cadaques i el cap de creus.
Sempre que hi vaig penso que la zona ha de tenir racons molt guapos per fer mtb.
Molt a prop a l´interior, desprès de Pau a Vilajuïga hi ha un descens bastant llarg que és el que fan servir pel campionat de Catalunya.


Jo_on ja has vist el post de Grandvalira d´aquest diumenge? hi has estat? Crec que és un bikepark fet a la teva mida pq diuen que les baixades tenen molt flow. A veure si pots apuntart-hi que molaria que fossim uns quants.
Als trencacames ja no els hi dic res pq estan amb un altre rotllo fins el setembre.

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  sergiktt Dt Jul 13, 2010 2:41 pm

Jo_oN escrigué:

Hi hem d'anar nens, és 5 **** i fent la versió long travel pujant un cop a Port de la Selva fins a St. Pere de Rodes. Surtirien uns 50 i pico amb una trialera final de traca i mocador pel que es veu.... affraid affraid affraid

Tiu, aquesta la podem montar quan vulguis a mi em pinta molt be, i mai he baixat de san Pere de rodes per cap trialera!! Sera dureta, sobretot pujar de Port a dalt a St. Pere, te de tenir un desnivell acollonant!!! I MIRA EL QUE ET DIU EN MASDI PER EL DIUMENGE... affraid



sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  CARPY Dt Jul 13, 2010 2:53 pm

sergiktt escrigué:
Jo_oN escrigué:

Hi hem d'anar nens, és 5 **** i fent la versió long travel pujant un cop a Port de la Selva fins a St. Pere de Rodes. Surtirien uns 50 i pico amb una trialera final de traca i mocador pel que es veu.... affraid affraid affraid

Tiu, aquesta la podem montar quan vulguis a mi em pinta molt be, i mai he baixat de san Pere de rodes per cap trialera!! Sera dureta, sobretot pujar de Port a dalt a St. Pere, te de tenir un desnivell acollonant!!! I MIRA EL QUE ET DIU EN MASDI PER EL DIUMENGE... affraid


EEEEEE que jo si es a finals d'agost tambe m'apunto ja que ja estarem del CAMINO
Es que aneu a gran valira just el dia que tinc un bodes de plata aaaaaaa ,potser tampoc agues vingut pero si que hi anire quan torni del camino ja que tinc que anar a andorra amb la jefa i anire a veura que es aixo affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  sergiktt Dt Jul 13, 2010 2:55 pm

CARPY escrigué:
EEEEEE que jo si es a finals d'agost tambe m'apunto ja que ja estarem del CAMINO
Es que aneu a gran valira just el dia que tinc un bodes de plata aaaaaaa ,potser tampoc agues vingut pero si que hi anire quan torni del camino ja que tinc que anar a andorra amb la jefa i anire a veura que es aixo affraid

Aixo, aixo, aprofiteu del 20 d'agost al 1 de Setembre que estare de vacances i aixi no podre venir Cabrons!!! jocolor
Lo de GranValira Jaume tambe fes-ho algun d'aquests 2 findes que jo no hi sere, cabron!! Huy si te dit cabron 2 vegades, ja m'estic passant!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Jo_On Dt Jul 13, 2010 9:49 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
Jo_oN escrigué:

Hi hem d'anar nens, és 5 **** i fent la versió long travel pujant un cop a Port de la Selva fins a St. Pere de Rodes. Surtirien uns 50 i pico amb una trialera final de traca i mocador pel que es veu.... affraid affraid affraid

Tiu, aquesta la podem montar quan vulguis a mi em pinta molt be, i mai he baixat de san Pere de rodes per cap trialera!! Sera dureta, sobretot pujar de Port a dalt a St. Pere, te de tenir un desnivell acollonant!!! I MIRA EL QUE ET DIU EN MASDI PER EL DIUMENGE... affraid


EEEEEE que jo si es a finals d'agost tambe m'apunto ja que ja estarem del CAMINO
Es que aneu a gran valira just el dia que tinc un bodes de plata aaaaaaa ,potser tampoc agues vingut pero si que hi anire quan torni del camino ja que tinc que anar a andorra amb la jefa i anire a veura que es aixo affraid

Anem posant data nenes? What a Face

sergiktt escrigué:MIRA EL QUE ET DIU EN MASDI PER EL DIUMENGE... affraid

Maretaaa!!! Quines gaaaaaneeeesssss!!! Estic tantejant el terreny a veure què, però és que clar: ALTA GARROTXA 1.0, 7 dies i CAP DE CREUS, 7 dies i ANDORRA... Rolling Eyes 3 setmanes de triumfades seguides potser és apretar massa la troca... Ja us diré...!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  masdi Dt Jul 13, 2010 10:03 pm

Home tio que a un bikepark no si va tots els dies, je,je,je. Osti alta garrotxa, cap de creus i ara Grandvalira es rematar un mes perfecte ja,ja,ja com et presiono ja,ja,ja.
De moment que sapiga , som 4, a veure si s´apunta més gent i rebentem Andorra...


Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  CARPY Dt Jul 13, 2010 11:14 pm

Anem el cap de creus del 20 de agost el 1 setembre tots els dias puc jajaj i el 28 gran valira Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Jo_On Dc Jul 14, 2010 3:33 pm

CARPY escrigué:Anem el cap de creus del 20 de agost el 1 setembre tots els dias puc jajaj i el 28 gran valira Basketball Basketball

Que estàs boooig? Abans de Setembre jo no poso els peus al Cap de Creus... Quina Caloooor!!! (T'ho dic per experiència...) geek
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 12:02 am

Jo_oN escrigué:
CARPY escrigué:Anem el cap de creus del 20 de agost el 1 setembre tots els dias puc jajaj i el 28 gran valira Basketball Basketball

Que estàs boooig? Abans de Setembre jo no poso els peus al Cap de Creus... Quina Caloooor!!! (T'ho dic per experiència...) geek

Que es pitjor que fer el CAMINO que et passas tot el dia el sol i no tens un putu arbre i quan atravesas el pobles semblen abandonats ja que totom esta dintre de casa ????? JAJAJ .Ja se que es millor el septembre ,pero jo hi anire a donar un cop d'ull si puc ja que estare molt aprop i quan decidim i anem totes juntetas @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint el Cap de Creus... Empty Re: Descobrint el Cap de Creus...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum