TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FESTA MAJOR 27-6-2010

4 participantes

Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty FESTA MAJOR 27-6-2010

Missatge  CARPY Dg Jun 27, 2010 5:20 pm

Sortida de resaca ,cansats de les sortidas del pont de sant joan i els sopars .Anem per pujar el pla de la calma per segona vegada aquesta per el molar .A les 8 sortim en PITU i jo direccio a palau per esperar en SERGI-BONA -JOSE .Tots juntets anem pujant fins el molar per esmorza .Sense perdre massa temps continuem la marxa fins el pla de la calma amb un..a calor impresionant .Amb poca estona coronem i ja estem el pla de la calma ,ara nomes tenim que anar fins a la entrada de roca centella primer per un corriol i despres per la pista ample .A la entrada de roca centella els que tenem bicis dolentas tenem que toquetajarles per poder baixar ¡¡.Ara tenim que baixar fins a can Domenac a canoves passant per una seria de corriols ,tarteras,pistas i fins i tot un tram de pujada a peu de 10 minuts .Em quedat molt esgarrinxats ,ja que esta molt tancat de vegetacio i amb roba d'estiu tot passa per els braços i cames .Nomes una punxada d'en bona que no sap baixar lent i despres passa el que passa .De traca final la baixada d'en ventura .A canoves omplim d'aigua i anem fina a casa a fer un avituallament ,els molt cabrons no deixan res el plat i no teniam pressa per marxa jaja
Les dades de la sortida son 1450 m de desnivell de pujada amb 47 km els de sant pera



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty Re: FESTA MAJOR 27-6-2010

Missatge  Ciclon Dg Jun 27, 2010 7:12 pm

La sortida ha estat molt be, feia molt de temps que no baixava per Roca Centella, els corriols nous molt macos i la baixada d'en Ventura genial com sempre. El remate de festa amb el aperitiu per part d'en Jaume inesplicable (moltes gracies) com s'ha agradeisen detalls com aquet.
A mi m'han sortir 73 km llargs.
Sempre m'ho paso be fent aquestas sortidas mixtas de rally i enduro.
Ens veiem cheers cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty festa major

Missatge  COLMILLO Dl Jun 28, 2010 12:13 pm

CARPY convidant?????? Això siq ue és un fet extraordinari i únic en la història dels Trencacames
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty Re: FESTA MAJOR 27-6-2010

Missatge  sergiktt Dl Jun 28, 2010 12:41 pm

COLMILLO escrigué:CARPY convidant?????? Això siq ue és un fet extraordinari i únic en la història dels Trencacames

Doncs a veure si tu t'animes i fas historia algun dia tambe!!! sunny


La ruta d'ahir Rocacentella, que tambe es podria dir BranquesCentella o PutoarbreCentella!!! Va estar molt be, llastima d'alguns trams que la vegetacio castigava braços i cames, pero la part de dalt de pedres es sensacional, la resta de la baixada es corriol "facil" entre guapo i molt guapo, pero llastima que en CARPY no ho va anara a netegar amb en Manel el dia abans les branques, quan la repeteixi, que no m'importaria fer-ho dema passat, hi anire amb les meves proteccions, i sera un altre rollu! XDDD Llavors vam empalmar amb el ventura perfectament genial logistica, en quan al tema de que els que duiem bicis dolentes em de fer Settings, m'en reservare l'opinio i no dire a tothom com baixaba algun energumeno amb la rigida, nomes dire que te molta importancia el calçat que portaba!!! L'avituallament a CanCarpy, rebifava de valent!! en Jaume quasi no va menjar per no engreixarse, pero en Jose, en Joan, en Llamp i Jo, ens vam posar les botes, la tornada a Sant Celoni a aquella hora una mica ferragosa, pero es el que hi ha!!!
Cada vegada m'agraden mes aquestes "Megarutes" Endureras!!!
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty Re: FESTA MAJOR 27-6-2010

Missatge  CARPY Dl Jun 28, 2010 11:27 pm

COLMILLO jo vaig convidar perque tu no hi eras que si no jajaj
SERGI si que tens la pell fina per 4 branquetes .Esclar que tenia que ser dur arriva a sant celoni amb la panxa plena jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 27-6-2010 Empty Re: FESTA MAJOR 27-6-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum